Tämän palstan lukijoille lienee tuttu juttu, että hääkuvaaja on syytä varata ajoissa. Jos tiedossa on kesähäät 2010, suosittelen että otatte yhteyttä mahdollisimman pian. Viikonloppuja varataan parhaillaan.
Alkuvuoden häämessuilla on jäljellä enää hyvin satunnaisia päiviä, suosittelen että asia hoidetaan kuntoon nyt, ilman paniikkia :)
Ota yhteyttä: http://www.juhakuvaa.com
Hääkuvaaja Juha Sompinmäki
3
322
Vastaukset
Tiedoksi vielä, että teen pääasiassa koko päivän dokumentaarisia hääkuvauksia, eli sillä ajatuksilla että kuvaan päivän tapahtumat aamusta iltaan.
Laitan vielä tähän asiakkaan luvalla heidän antaman palautteen hääkuvauksesta:
"Kuvista välittyi hienosti kuvaushetken tunnelma ja ne olivat koskettavia. Niin ja on lisättävä, että kaikki tekemäsi taustatyö jätti erinomaisen vaikutelman. Lisäksi joustavuus ja sellainen "tilanteen mukaan tekeminen" oli loistavaa - ei tarvinnut koko iltana olla huolissaan valokuvauksesta. Odotuksemme täyttyivät täysin. Kiitos siitä!"
Juuso Gren, Tampere 7.7.2009- morsian2010
Olisi hyvä tietää hinnasto.. Olen kyllä hyvissä ajoin liikkeellä ja etsin mm kuvaajaa vielä. En vaan ymmärrä miksi ei voi laittaa suuntaa antavaa hinnastoa näkyviin, moni yhteydenotto jää varmasti väliin kun ei jaksa alkaa tiedustelee...
morsian2010 kirjoitti:
Olisi hyvä tietää hinnasto.. Olen kyllä hyvissä ajoin liikkeellä ja etsin mm kuvaajaa vielä. En vaan ymmärrä miksi ei voi laittaa suuntaa antavaa hinnastoa näkyviin, moni yhteydenotto jää varmasti väliin kun ei jaksa alkaa tiedustelee...
Moikka morsian2010
Tässä on oikeastaan kahta koulukuntaa. Toisilla kuvaajilla on sama paketti jota myydään aina ja kaikille, toisilla taas projekti tehdään henkilökohtaisesti räätälöitynä. Itse teen jälkimmäisen kaavan mukaan, ja tällöin hintakin rakentuu aina tapauskohtaisesti.
Lähetä viestiä verkkosivuiltani ja kerro hieman tarkemmin minkälaisista häistä on kyse, niin laitan paluupostissa tarjouksen.
Terveisin,
Juha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576394
- 501826
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381514- 521097
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241039Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48961Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75885