moi
olisi muutama kysymys vailla vastausta. olen siis ammattikoulun viimeisellä vuodella ja ajattelin hakea espoon tkk yliopistoon. Kun valmistun olen ict-asentaja. onko yliopistoon helpompi päästä yo papereilla vai amiksen? voisikos joku kertoa miten yliopistoon voisi amiksen papereilla päästä?
kiitos asiallisista vastauksista
tkk:hon opiskelemaan?
opiskelija9
3
587
Vastaukset
- voit päästä
Tietty osuus opiskelijoista otetaan sisään pelkän pääsykokeen perusteella, eli osaamalla kokeissa voi päästä sisään. Amiksen papereista ei apua ole.
- asdasdasdasdsa
Eli jos amis-pohjalta haluat, niin joudut lukemaan joko itsenäisesti tai iltalukiossa lukion pitkän matematiikan ja vaihtoehtoisesti joko pitkän kemian tai pitkän fysiikan. Pääsykokeet siis muodostuvat pakollisesta matematiikan kokeesta ja vaihtoehtoisesti kemiasta tai fysiikasta.
- asdsadsadsadsadsa
Vanhoja pääsykokeita löytyy http://www.dia.fi/materiaalia.html
Vertaile löytyykö yhtäläisyyksiä ammattikoulussa oppimiisi asioihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532385Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271622Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt671316Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2141216Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871146- 1061066
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13980vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23928- 68923
Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11913