Vuodesta toiseen meinaa huvittaa se kun mopopojat kaasuttelevat mopojaan joka liikennevaloissa ja kaikissa muissakin pysähtymistilanteissa sellaisilla sekuntin sykäyksillä.
Tulee neljä vaihtoehtoa mieleen
1. Moposta puuttuu tyhjäkäynti tai se ei jostain muusta syystä pysy käynnissä itsekseen.
2. Kokeillaan pumpata pensaa kaasariin sykäyksittäin isompi satsi että mopedi lähtee sitten liikennevaloista nopeammin.
3. Yritetään saada jalkakäytävällä kävelevät tytöt katsomaan, mutta kuitenkaan ei osata erottaa ihailevaa ja säälivää katsetta toisistaan.
4. Mopopoika on vielä neitsyt ja vahvistaa kätöstään tuollaislla pikku nykäyksillä iltaa varten.
Mopopoika, mikä yllä olevista kuvailee tilannettasi parhaiten?
Mopopoika mihin ryhmään kuulut?
9
171
Vastaukset
- sdfgsdg
numero 1.
Mopossa oli kaasu vaijerissa jotai vikaa, se joko huusi täysillä(kaasu hirtti) tai sammu jos ei koko ajan antanut kaasua.- fghf
Siinä ol
n tyhjäkäynti säädetty väärin. Joku ei taas osaa. Tyhjäkäynnin säätäminen onki niin hirveen vaikeeta. - -iom
fghf kirjoitti:
Siinä ol
n tyhjäkäynti säädetty väärin. Joku ei taas osaa. Tyhjäkäynnin säätäminen onki niin hirveen vaikeeta.en ikinä tee tollasta!! turhaa benzaa menee ja € siinä samalla
- -iom
jos haluun lämmittää koneen nii teen ehkä 3-4 kertaa muuten en!
- aasdgchswhas
3 tai 4 :D
Kunhan ärsytän teitä ihmisiä joita se näyttää ärsyttävän.
- -iom
mitä naurettavaa 3-4?
3-4 kertaa kaasu täysii ja taas nollille nii on lämmin -iom kirjoitti:
mitä naurettavaa 3-4?
3-4 kertaa kaasu täysii ja taas nollille nii on lämminEn minä sitä sanonut. o_O
- ägölsght
Kuulun siihen ryhmään joka pitää moottorin lämpimänä, täällä tuppukylässä ei tartte kauaa liikenteessä jonotella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023