KRP:N PELLEILYN LOPPU

VALON LAPSET

On pankkimiehillä juristeineen kiireitä kesälläkin.
Kun joutuu palaveeraamaan Helsinkiä,Turkua,Jyväskylää ja Oulua myöten parhaana kesäloma-aikana.
Korkeimmatkin tuomarit joutuvat hyppäämään teidän perässä ympäri Suomea.
Älkää antako pelon vaikuttaa suunnitelmiinne.
Seuraavassakin salaisessa palaverissa valo on läsnä.
-------------------------------------
Salaako KRP jotakin sellaista, että Wincapitan järjestelmällä on moni tehnyt suuria voittoja käymällä valuuttakauppaa sen avulla itse? Ja jos näin on, eikö Wincapitalla ollut olemassa vähintään 100 miljoonan euron arvoinen tuotepaketti valuuttakauppaohjelmia? Ja mitkä olisivat uuden kehitteillä olleen automaattisen valuuttakauppajärjestelmän arvoluvut tuotekehityksen päätyttyä menestyksellisesti? Miljardi euroa? Kymmenen miljardia euroa? Mihin siinä tapauksessa olisi tarvittu käytyä valuuttakauppaa? Eikö kaiken ydin ole tässä Wincapitan ohjelmisto-omaisuudessa?

PEITTELEEKÖ KRP nostamalla kysymyksen käydystä valuuttakaupasta keskiöön sitä jotakin sellaista, että SE ON ITSE TUHONNUT TAI OLLUT OSALLISENA TUHOAMASSA WINCAPITALTA JA JÄSENILTÄ ARVOKASTA OMAISUUTTA, jonka rinnalla 100 miljoona euroa on jopa pieni raha?
--------------------------------------------------------------------
KOHTA LOPPUU PANKKIMIEHILTÄ JURISTEINEEN KIIREET.
TOTUUS PALJASTUU JA TULEE ESIIN YLLÄTTÄVÄLTÄ TAHOLTA.
TÄNÄ SYKSYNÄ TAPAHTUU SUOMESSA MULLISTAVIA TAPAHTUMIA.
KRP JOUTUU TODISTAMAAN OIKEUDESSA WINCAPITAN HUIJAUKSEKSI, MUTTA HEILLÄ EI OLEKKAAN MITÄÄN TODISTEITA.
AINOAT TODISTEET ON KERÄTTY SUOLI-MUROJEN "FAKTATIEDOISTA", JOILLA EI OLE OIKEUDESSA MITÄÄN PAINOARVOA.
WINCAPITAN TOIMINTA ALKAA WIF-SÄÄTIÖN ALAISUUDESSA JA MERKITTÄVIÄ HENKILÖITÄ JOUTUU "HÄRÄNSAVUILLE".

MILJARDIKORVAUKSET ODOTTAVAT VERONMAKSAJIA.
BRAX JOUTUU PERUMAAN PUHEENSA VERRATTUAAN REHELLISIÄ WC-SIJOITTAJIA SIKA-INFLUENSSAAN.
VAADIN OIKEUSMINISTERIN VAIHTOA!!!!!!!!!!!!!

15

1085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt faktaa

      Nyt on varmistunut, että KRP on toiminnallaan estänyt jäsenten voittojen kotiutukset.
      Kaikkien jäsenten rahat ovat tallessa, mutta niitä ei ole mitenkään mahdollista kotiuttaa, koska KRP jäädyttäisi ne heti.
      Samoin tili, jolta voitot kotiutettaisiin, karahtaisi jäihin.

      KRP on toiminnallaan estänyt jäsenten voittojen kotiutuksen ja yllyttänyt
      samalla rikosilmoitusten tekoon, koska voittoja ei ole kotiutettu.
      NYT ON TIETYILLÄ TAHOILLA OIKEAA FAKTATIETOA KRP:N TEKEMISISTÄ.

      • yks toinen kp

        tosiaan tarkoitatko, että siitä WC:n miljardiomaisuudesta ei olisi voitu palauttaa viimeiselle 30 - 40 milj sijoittajalle pääomia sijoitetulle pääomalle aiemmin ulkoa olevalle pääoamlle ?. Taitaa olla KRP:llä aika kova valvonta päällä.


      • mennyt nyt
        yks toinen kp kirjoitti:

        tosiaan tarkoitatko, että siitä WC:n miljardiomaisuudesta ei olisi voitu palauttaa viimeiselle 30 - 40 milj sijoittajalle pääomia sijoitetulle pääomalle aiemmin ulkoa olevalle pääoamlle ?. Taitaa olla KRP:llä aika kova valvonta päällä.

        Takatukalla "tukka" lopullisesti sekaisin.


    • hartaasti

      Haihtukoon Wincapitan mammonanpalvojien sumutus ajatuksistasi.
      Tulkoon valkeus. Sinullekin.

    • IHMETYTTÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

      Katsokaa päivämääriä ja ihmetelkää miten härskisti KRP toimii:

      21.7.2009 KRP "kelpuuttaa" Ilkka Pitkäsen WinCapitan jäsenen lakimieheksi
      10.8.2009 KRP "ilmoittaa" Ilkka Pitkäsen esteellisyydestä
      11.8.2009 Varkauden käräjäoikeus "tottelee" KRP:n mielivaltaista tahtoa
      13.8.2009 WinCapitan jäsenen vakuustakavarikon suullinen käsittely

      Koko hyllytysprosessi syö todella paljon luottamusta KRP:n ja suomalaisen oikeusjärjestelmän uskottavuuteen. Poliisin ja oikeusjärjestelmän rehellisyys ovat molemmat yhteiskuntamme tärkeitä tukipilareita. Voiko kumpaankaan enää luottaa? Kenen juoksupoikia KRP ja Varkauden kärjäoikeus ovat?

      Joskus menneisyydessä en olisi voinut kuvitella, että KRP syyllistyy näin rottamaiseen toimintaan mutta enää en ylläty mistään. Moraalittomat lurjukset ovat häpeäksi Suomelle.

      • poikako

        siellä itkee ?


      • Cluso627.
        poikako kirjoitti:

        siellä itkee ?

        malttakaapa vähän aikoo niin Teille tulee tutuksi ihan uusi taho vihje ei ole KRP mikähän se on??Onko jopa sinnekkin asti menne viran omais rikollisuus:)


      • toimintaan

        sinä tulet heitä kohtaan syyllistymään WinClub/Capitassa?

        Olen muuten noin 300-600% varmuudella samaa mieltä kanssasi, että WinCapitan;

        "Moraalittomat lurjukset ovat häpeäksi Suomelle."


      • ollaaa oikein
        toimintaan kirjoitti:

        sinä tulet heitä kohtaan syyllistymään WinClub/Capitassa?

        Olen muuten noin 300-600% varmuudella samaa mieltä kanssasi, että WinCapitan;

        "Moraalittomat lurjukset ovat häpeäksi Suomelle."

        guru,kun tunnet capitalaiset ja pystyt sanomaan kaikkia lurjukseksi.ps ois kiva nähdä mimmonen guru siellä kirjoittelee.


      • kauppaa siellä,
        ollaaa oikein kirjoitti:

        guru,kun tunnet capitalaiset ja pystyt sanomaan kaikkia lurjukseksi.ps ois kiva nähdä mimmonen guru siellä kirjoittelee.

        itse valitsemasllasi valuutta alustalla?

        Kuinka oikeaan osuneita Haanukaksen rakentaman RUBLUUTIN antamat osto- ja myyntisuositukset keskimäärin olivat?

        Kuinka paljon kaiken kaiken kakkiaan hävisit valuuttakauppa-, eikun anteeksi lisenssikaupoissasi?

        Onko vielä valuuttaGURUMAINEN olo sinulla?


    • Wincapitan valuuttakaupan luotettavuus nousee aivan eri arvoon jos saatte jonkun EOK juristin siottamaan siihen WIF-säätiöön.

    • LÄHESTYY!!!!

      Totuuden paljastuminen on yhä lähempänä.
      Oletko valmis vastaanottamaan sen.

      Suuri osa viranomaisista ei ole valmistautunut totuuden esilletuloon.

      Lähivuosina käydään oikeudenkäyntejä, jotka syövät Valtion rahat ja
      pilaa Suomen maineen oikeusvaltiona.

      Miten poliitikot kehtaavat arvostella Venäjää ihmisoikeuskysymyksissä,
      kun omat asiat ovat täysin retuperällä.
      Menkää hakemaan oppia Pohjois-Koreasta.
      Olette vajonneet samalle tasolle.

      • wincapitaan kuulumaton

        Kyllä tässä nyt on varmaan ammuttu kärpästä haulikolla.
        Tutkinta kestää vuosia eikä mitään tulosta.

        Häpeällistä toimintaa tosissaan


      • vankilassa,

        kuten oikein onkin!

        Ps.1
        Oletko koska viimeksi hyödyntänyt Hannun kusetetuille noin 100 miljoonalla myymää, hänen itsensä ammattikoulupohjalta kehittämää automaattista ForexSignals valuuttakauppaohjelmaa?

        Ps.2
        Paljonko ForexSignals generoi sinulle valuuttakauppa/lisenssituottoja sinne WinCapitan VIRTUAALITILLE?

        Ps.3
        Saitko koska viimeksi ostettua MONOPOLISTA VOITTAMILLASI LEIKKIRAHOILLA kylän kaupasta grillimakkaraa?


    • lolooloo

      Suurin osa Suomen saamista langettavista tuomioista koskevat oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä Heinäkuussa 2008 Suomi sai peräti neljä langettavaa tuomiota Euroopan Ihmisoikeustuomioistuimelta yhden kuukauden sisällä. Langettavien tuomioiden määrä on noussut kohisten. Tilastoissa ihmisoikeustuomioistuimen päätökset kertovat karua kieltä Suomalaisesta oikeusvaltiosta. Esimerkiksi vuonna 2007 Tanska tuomittiin kaksi kertaa, Viro kolme kertaa ja Ruotsi seitsemän kertaa. Suomi sai tuomion peräti 26 kertaa. Tuomiot pitää myös kaikenlisäksi suhteuttaa väkilukuun. Venäjän väkiluku oli yli 30 kertainen. Tuomioita on kuitenkin tullut vuonna 2007 vain seitsemänkertainen määrä Suomeen verrattuna. Tästä voisi vetää johtopäätöksen, että ovatko jopa Venäjällä asiat oikeudenmukaisuuden suhteen paremmin? Pahinta on tietysti huomata että Suomen kaltaisen valtion harrastamien ihmisoikeusloukkauksien määrä vuosittain on tilastojen mukaan noussut, vaikka luulisi että annettujen tuomioiden perusteella valtiovalta ryhtyisi toimiin joilla vähennettäisiin vuosittain tapahtuvien ihmioikeusloukkausten kokonaismäärää.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe