Autolasien tummennus

Missä?

Voisko joku jelpata ja sanoo missä tääl Lpr/lähialueel olis hyvä tummennuttaa taka/sivuikkunat ja jos tietoo ni hintatasoo?? Kiitti jo etukäteen..

22

7479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sakari östermalm

      maksaa 5 egee. matonin matta mustaa ja ikkunat tummiks jee jee karu meiniki

      • votkaturisti

        Viipurissa farmariauton 4 sivulasia ja takalasi about 100euroa...ja jälki siistiä. suosittelen.


      • valolta piiloon

        Suosittelen! Todella hyvä asiakaspalvelu ja hinnat kohdallaan. Kannattaa käydä paikan päällä kysymässä ja näyttämässä autoa niin saat kustannusarvion joka ainakin minun tapauksessani piti ja oli edullinen ammattilaisen tekemäksi vs. olisit itse sählännyt saman summan kalvoihin eikä lopputulos olis ollu yhtä hyvä...5v takuu kalvoissa muistaakseni tuossa mestassa :)


    • fcmnkjk

      Jos haluaa hyvää jälkeä, eikä millään Biltema-kalvoilla, niin hintataso on semmoista 300-350€ luokkaa sedan-autoon.

      Tuolla tummennutin omat ikkunat. Käy Lappeenrannassa aina silloin tällöin.
      http://www.anttikairesvuo.fi/

      • sdkhu

        Antti laitto miulle kalvot,laatutavaraa ja tosi hyvin laitettu,suosittelen.


      • 01234

        120-150€ sedan-autoon SunControl kalvolla

        Muraxi
        Imatra
        Poltinkuja 6


    • jeppejpjepj

      Hugget tekee siistiä jälkeä.. Siellä kävin tummennuttamassa etusivulasit äskettäin.. takalasit tummennutin vuosi sitten Mainos-Saimaalla... EI KANNATA!! Tekivät huonoa jälkeä :/ Eikä Hugget:lla ole pahat hinnatkaan =)

    • m-real

      ite käytin kans oman auton Huggetilla ja tuli erittäin asiallista jälkeä, suosittelen. eikä ollut kallista

    • quattrotdi

      Imatralla lasien tummenukset alk. 120€
      ma-pe 9-17
      Murax OY
      Poltinkuja 6 IMATRA
      puh. 046 54 7373 2

      • Helppoheikit

        ..jos sattuvat olemaan Iigorit joskus paikalla!


      • oiuyv

        Huggetille ehdottomasti, en ole huonoa kuullut vaikka en olekkaan laseja tummennuttanut, vielä.


    • hjhgjgjgjg

      Rauhassa joskus oli ainakin kaveri joka edullisesti tummensi..en nyt muista nimeä mut varmaa netistä löytyy... oisko ollu joku 150e takalsit..?!

      • anakondalle aurinkoa

        paljo maksaa kellien tummennus,metri?


    • hjhjjhjj

      en tiedä mut silmien tummennuksen saat ilmaseks jos haluut...

      • sillätienaa

        Sullehan se maksaa ja minä tienaan ja parhaimmassa tapauksessa pääset valtion majoitukseen.


      • 0la1
        sillätienaa kirjoitti:

        Sullehan se maksaa ja minä tienaan ja parhaimmassa tapauksessa pääset valtion majoitukseen.

        Saimaan suojakalvo


      • xxlkoko

        Soitin niin siellä ei ollut kuin kortsuja myydä


    • MURAX

      AUTON PESUT JA MEIKKAUKSET

      - Sisäpuhdistukset
      -Koneelliset sisäpesut (verhoilut, katto, lattia)
      -Moottoripesut kuivaukset


      Auringonsuojakalvot autoon, veneeseen ja kiinteistöihin.


      Poltinkuja 6
      IMATRA

      • mk

        lustig.


    • fkkifrfk

      Omalla kohdalle ei tullu edes mieleekään että ois suomessa tummennettu, viipurissa paljon halvempaa ja vieläkin on tummennukset kiinni eikä edes kupruille! tänä vuonna huhtikuussa tulee 3vuotta kun autoon tummennukset tuli

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7571
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4506
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      65
      3047
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1379
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe