Automaattikirjoitustako, vai mikä minua vaivaa ?

Hämmentynyt tallaaja

Tervehdys.

Osaisiko joku asiaan perehtynyt valaista mihin olen kenties sotkeutunut, vai kuvittelenko asiat vaan.

Homman nimi on meinaan seuraava.

N. viikko sitten haistoin huoneessani hyvin voimakkaan/ käsittämättömän purukumimaisen makean tuoksun, mille en löytänyt/keksinyt mitään selitystä.

No tietysti tarpeeksi monta parapsykoloogista haamujen tutkimus sarjaa seuranneen tuli pian mieleen että voisiko tämä olla jotain "yliluonnollista" innostuneena otin paperia ja aloin piirtämään siihen ympyrää samalla hokien että käyttäkää minun enr****iaa ja kuinka ollakkaan n 5min sisällä alkoi tapahtua kummia.
Aluksi hyvin hyvin hitaasti ja luulin että liikutan kynää itse,(mutta sillä tuntui olevan selkeä oma tahto.) kynä alkoi vaeltelemaan A4 paperilla ihan mihin sattui kun piirsin samaan aikaan kokoajan ympyrää.

Tein monen monta kontrollikoetta missä keskityin ilman hokemista piirtämään ympyrää paikallaan ja sekä hokien.

Hyvin nopeasti tulin siihen johtopäätökseen että tässä on takana nyt jotain hyvin outoa/hämmentävää, minähän en kynää meinaan ohjaa pitkin poikin paperia (ainakaan tietoisesti)

Sitten innostuin höpisemään jotain että kerro nimesi tms.

Aluksi ei ollut mitään suurempaa kynä vaelsi edelleen miten sattui, mutta semmoinen erikoisuus ilmestyi piakkoin että kynä palasi aina jonkin kuluttua siihen mistä oltiin lähetty liikkeelle.

Hyvin nopealla aikataululla, ehkä n . 1h sisällä "käsiala" oli
tiivistynyt hyvinkin pieneksi ja luettavaksi ja kysymyksiin sain
selviä vastauksia käsittämättömiä kirjaimia,nimiä , vuosilukuja tms.

Piirsin pian semmoisia kuvia mitä en kykene ikinä
normaalisti piirtämään, kirjoittamaan kirjaimia/sanoja ylösalaisin, sivuittain ja peilikuvana ja fontit on osittain todella vanhoollisia mitä on tolkuttoman vaikea tulkita.

Tätä on nyt jatkunut viikon ja olen hiukan ymmälläni mistä tässä on oikein loppujen lopuksi kyse, olenko oikeasti sairastumassa johonkin psyykkiseen tautiin ja generoinko jotain puppua alitajunnastani vai onko tämä jotain muuta kenties.

Saan nykyisin vastaukset esitämiini kysymyksiin salamana ehkä sekunnissa kun olen opettanut mikä merkki tarkoittaa kyllä ja mikä ei

En ole varsinaisesti uskonut yhteenkään asiaan mitä minulle on kerrottu (tosin alussa menin halpaan useammankin kerran, mutta ne tuli todistettua vääräksi kummiskin tässä viikon kuluessa) olen pyrkin todistamaan kokoajan asiota aina jotain kautta, melkein aina olen vetänyt vesiperän annetuihin vastauksiin, mutta on olemassa jotain hämmentäviä kokemuksia, missä esim ulkolämpötilan lukupyyntö on onnistunut desimaalilleen oikein, mistä minulla ei ole ollut hajuakaan ennenkuin kävin tarkistamssa mittarista.

Ja tietysti olen yrittänyt selvittää tämän "toisen maailman" asioita ziljoonilla kyllä /ei kysymyksillä vaikka kuinka paljon, mutta koitappa nyt niitä todistaa sitten jotenkin oikeaksi.

Toisaalta netistä kuin etsiskelin tässä muutama päivä sitten niin jotkut saamani vastaukset täsmäävävät hämmentävänkin hyvin netistä löytyvään tietoon.

Jotenkin minulle on tullut semmoinen kuvat että nämä "henget" vaihtuvat hyvinkin nopeasti. Välillä tuntuu että paikalla on joku tosi ystävällinen jota en ole saanut kiinni naruttamisesta kertaakaan, mutta joka saattaa vaihtua toiseksi ilman että sitä edes huomaa kunnolla, mutta mikä sitten yrittää naruttaa senkin edestä.

Olen nyt pitänyt taukoa n 3 päivää, tänään pikaisesti kokeilen
että lähteekö kynä liikkeelle ja lähtihän se ja aivan samantien.

Tämä nyt askarruttaa sen verran että aattelin kirjoittaa tänne
jos jollain on tietoa kokemusta mistähän tässä on nyt oikein tarkemmin ottaen kyse. Kauhean mielenkiintoista, mutta miten siitä pääse eroo sitten kun haluaa.

Tähän liittyy vielä vaikka mitä muuta, mutta lopetan nyt tähän tällä kertaa.

Ai niin yhden oudon tapahtuman kerron vielä mikä on liittynyt tähän kolme kertaa, meinaan itku. En todellakaan ole mikään
tunne ihminen, melkein ateisti, kova kuori kuin mikä,mutta jostain syystä 3 kertaa olen alkanut vollottamaan ihan ilman mitään järkeä

Ensimmäinen kerta oli kun minulle kerrottiin että minun on syytä katkaista yhteys omaksi ja heidän parhaaksi (en tiedä miksi) , illalla kun kokeilin kirjoittaa, ei tapahtunut enään mitään ja sitten aloin yllätäen ja tahtomattani ilman mitään tunnistettavaa syytä itkeä ja itkeä ja itkeä minulla ei ollut mitään syytä itkeä, mutta minä itkin melkein tunnin ilman
että minulla oli mitään hajua/kontrollia miksi itkin, en vain pystynyt lakata itkemästä. En ole varmaan koskaan eläessäni itkenyt semmoisia kyyneliä.

Tähän liittyy niiiiin paljon lisää juttua, mitä en jaksa nyt kirjoittaa, mutta toivon että jollain olisi jotain vastauksia mistähän tässä nyt voisi olla kyse.

Erilaisia käsitämättömiä hajua esiintyy edelleen.

Minua ei niinkään häiritse tuo yliluonnollinen puoli vaan se että olenko muuten terve vai keksinkö näitä satuja itselleni.

Kiitos
Mahd. infosta ja anteeksi että kirjoitan vain nimim. turvin

10

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen kokenut

      tuon kaiken ja tiedän mitä se on. Irtaudu siitä ajoissa. Vaaran paikka.
      Nyt tiedät. On henkimaailma On hyvä ja paha. Valitse hyvä. Valitse usko Jeesukseen Kristukseen.
      Vain Hänessä on totuus ja ikuinen elämä. Hänen ulkopuolellaan on vain tuho.
      tässä ja tulevassa ajassa.
      Tämä on rakkaudellinen ohje ja varoitus.

    • kysyä heilät

      Kysy heiltä että voiko ne siirtyä parempaan paikkaan, taivaaseen?
      Ja kannattaisi todella lopettaa tuo, on pahoja ja hyviä henkiä.
      Myös itsellesi voi jäädä traumoja.

    • lukenut

      Anna jännyyden olla elämässäsi ja älä yritä saada tietoa asioista tuolla tavalla!
      On oikein elää elämää tietämättä aina etukäteen asioita!
      Jeesus on luotettava turva! Kerro Jumalalle Jeesuksen nimessä huolesi ja pyydä vapautusta!

    • maikkunen

      Voit varmaan laittaa kuvan tästä paperista tänne?

    • inspector_gadget301

      Jos mahdollista, laita kuva siitä paperista/papereista tänne (tai ilmaiseen nettipalvelun ja sitten linkki tänne.) niin katsotaan miltä näyttää. Älä nyt ainakaan säikähdä näiden jeesus hörhöjen kärkkäitä varoitteluja. Ainut vaara on siinä että pilaat oman mielenterveytesi alkamalla pelkäämään asioita. Voisitko kertoa lisää (mieluiten tarkkoja) esimerkkejä minkälaisia kysymyksiä kysyit ja mitä vastauksia sait? Monesti oma mieli on aika optimistinen ja "No osui aika lähelle" = napakymppi tai olet huomaamatta kysynyt ympäripyöreyksiä. Olet siis testannut henkiä jollain kysymyksillä? Millätavalla otat yhteyden niihin? Pyydätkö joka kerta "käyttämään energiaasi"? Kutsutko niitä jollaintavalla ensin? Pyrin näkemään kaiken aina ensin neutraalilta kannalta ja katsomaan sitten onko kyseessä oikeasti paranormaalia vai palstahäirikköjen hörhöilyä (älä ota itseesi). Kokemuksesi on hyvin mielenkiintoinen. Voisit kokeilla ouija lautaa myös. Ihan paperille piirtämällä kirjaimet ja vaikka snapsilasin tulisi toimia jos kynäkin liikkuu. Näin pystyt kysymään hengen nimeä yms. Minkälaisessa talossa tätä tapahtuu? Onko uusi/vanha/edellisiä asukkaita jne?

      • Rajattomin

        Kirjoitin sinne neuvot ennen kuin jatkat automaatti kirjoitusta niin
        sinun on hyvä tietää enemmän asiasta,ennen kuin käy köpelösti...
        Rajatiedon neuvoja
        Rajattomin


      • Rajattomin
        Rajattomin kirjoitti:

        Kirjoitin sinne neuvot ennen kuin jatkat automaatti kirjoitusta niin
        sinun on hyvä tietää enemmän asiasta,ennen kuin käy köpelösti...
        Rajatiedon neuvoja
        Rajattomin

        Eli Alla Olevaa....
        Olen itse joka ilta " niiden kassa yhteydessä " se on normaalia kun käytää vaan suojauksia
        joista puhuin edellisessä sun jutussa ja sielä on linkki alussa missä opetetaan kaikkia
        " Asioita ".

        Rajattomin ...( ex..rajaton )


      • Hämmentynyt tallaaja

        Anteeksi en ole seurannut tätä ketjua vähäänaikaan kun luulin että se ei ketään kiinnosta.
        Mutta vastailen ja kertoilen nyt hieman lisää.

        Olen joutunut käymään psykiatrin hoidossa ja kolmen eri henkimaailma-alan ihmisen luona.
        Kaikkien vastaukset ovat olleet että että en kärsi mielenvikaisuudesta ja henkimaailman ihmiset kertoivat
        että kyseessä on selvä kosketus henkimaailmaan.

        Jonkin aikaa ensimmäisen kirjoittelun jälkeen sukelsin todella syvälle, erehdyin tutkimaan asiaa paranormaalitapahtumien valossa ja yritin saada niitä tapahtumaan, sain jotain epävarmoja asiota aikaan, mutta samalla jouduin itse jotenkin henkien kiusanteon kohteeksi joista sain oikein fyysisiä kipuja moniksi viikoksi. (tunsin pistoja, viiltoja, painetta tms)

        Ehkä pelottavin kokemus oli kummiskin kun pyysin jäähdyttämään huonetta, lämpömittari ei reakoinut,
        mutta omat jalkani ja käteni kylmenivät kuin olisin työntänyt ne pakastimeen.Tämä pelottikin sitten minua ja paljon ja en oikein tiedä miksi.

        Sittemin olen tutkiskellut nettiä niin paljon kuin olen jaksanut ja yrittänyt ymmärtää asioita.
        sanonta "pohjalta on helppo ponnistaa, ei ehkä ole niinkään totta"
        Olen yrittänyt muodostaa "hyviä" yhteyksiä ja olla kosketuksissa hyvään ja vaikka se on hyvin vaikeaa
        minulle olen sinne tasolle luultavasti päässyt, mutta monasti joudun edelleen vähemmän hyvään imuun.

        Jotta kykynen muodostomaan yhteyden hyvään vaati se avuksi vähintään kynttilän, raamatun ja todella iloisen mielen.Silloin kykenen 80% tapauksista muodostamaan kirjoitus yhteyden hyvään.Tai niin ainakin kuvailen sitä itse. Silloin vastaukset tulevat kirjoituksen mukaan omalta henki oppaaltani ja ovat hyvin selkeitä ja kauniita ja hyvin hyvin kohteliata. Ja olen saanut sitä kautta paljon informaatiota mitä minulle on tapahtunut.

        Minua kuulema kiusaavat alemman henkimaailman henget jotka kuluttavat energiani, mutta asia on nyttemin korjattu oppaani mukaan heidän toimestaan ja oloni onkin huomattavasti parempi.

        Hyppäsin tarkoituksella ihan viime hetkiin ja jätin kirjoittamatta melkein kaiken mitä olen kokenut välissä.Välissä on tapahtunut niin paljon käsittämätöntä että en edes tiedä mistä sitä purkaisin ja se on pitkä aihe.

        Meidän talo on uusi ja itse rakennettu. En ole pyytänyt käyttämään ener******ni ensi kosketuksen jälkeen.
        En missään nimessä halua käyttää ouija lautaa siitä varoitetaan joka paikassa.
        (vaikka on todettava että olin kokeiluissani piirtänyt samantapaisen paperille ja se nopeutti sen aikaista kommunikaatiota), mutta enään en halua käyttää semmoista eikä minulla onneksi ole edes tarvetta. Kirjoitan nykyään kaunokirjoitusta (todella nättiä semmoista, mihin en tietoisesti edes pysty) olen nimittäin tikkukirjoitus immeisiä ja en ole osannut kaunokirjoitusta vuosikymmeniin sitten kouluaikojen.

        Nykyään otan suhteelisen pitkiä viestejä vastaan, tunnen /näen sanan kun se alkaa muodostua mutta en ymmärrä lausetta ennenkuin luen sen erikseen.Teksti on kaunista & kohteliasta. Täydellinen vastakohta
        aikaisempaan. En pysty kertomaan tekstin lähdettä (hyvä henki vai vähemmän hyvä tai kenties minä itsekö ?) Ainoa mitä tiedän tekstiä tulee ja se on rauhoittavaa luettavaa.

        Pistän tänä lopuksi yhden mitä kirjailin ylös, onko siinä mitään järkeä en tiedä, mutta semmoisen joka tapauksessa kirjailin ja sen tyylistä kynästä tänäpäivänä tulee


        ----------------------- näin olin kirjannut ---------------------------------------------

        Paljon on kysytty mitä henkinen kasvu tarkoittaa

        Se tarkoittaa sitä että sinulla on mahdollisuus olla henkisesti varmempi
        ja kasvaa yli kaiken sinua koskettavan henkisen elämän,
        koska ilman henkistä kasvua yksilöllä ei ole mitään mihin uskoa.
        Tänä päivänä usko on tärkeä tapa ilmaista yksilön omaa kasvua.

        ----------------------------------------------------------------------------------------------------


      • Ex-kirjoittelija
        Hämmentynyt tallaaja kirjoitti:

        Anteeksi en ole seurannut tätä ketjua vähäänaikaan kun luulin että se ei ketään kiinnosta.
        Mutta vastailen ja kertoilen nyt hieman lisää.

        Olen joutunut käymään psykiatrin hoidossa ja kolmen eri henkimaailma-alan ihmisen luona.
        Kaikkien vastaukset ovat olleet että että en kärsi mielenvikaisuudesta ja henkimaailman ihmiset kertoivat
        että kyseessä on selvä kosketus henkimaailmaan.

        Jonkin aikaa ensimmäisen kirjoittelun jälkeen sukelsin todella syvälle, erehdyin tutkimaan asiaa paranormaalitapahtumien valossa ja yritin saada niitä tapahtumaan, sain jotain epävarmoja asiota aikaan, mutta samalla jouduin itse jotenkin henkien kiusanteon kohteeksi joista sain oikein fyysisiä kipuja moniksi viikoksi. (tunsin pistoja, viiltoja, painetta tms)

        Ehkä pelottavin kokemus oli kummiskin kun pyysin jäähdyttämään huonetta, lämpömittari ei reakoinut,
        mutta omat jalkani ja käteni kylmenivät kuin olisin työntänyt ne pakastimeen.Tämä pelottikin sitten minua ja paljon ja en oikein tiedä miksi.

        Sittemin olen tutkiskellut nettiä niin paljon kuin olen jaksanut ja yrittänyt ymmärtää asioita.
        sanonta "pohjalta on helppo ponnistaa, ei ehkä ole niinkään totta"
        Olen yrittänyt muodostaa "hyviä" yhteyksiä ja olla kosketuksissa hyvään ja vaikka se on hyvin vaikeaa
        minulle olen sinne tasolle luultavasti päässyt, mutta monasti joudun edelleen vähemmän hyvään imuun.

        Jotta kykynen muodostomaan yhteyden hyvään vaati se avuksi vähintään kynttilän, raamatun ja todella iloisen mielen.Silloin kykenen 80% tapauksista muodostamaan kirjoitus yhteyden hyvään.Tai niin ainakin kuvailen sitä itse. Silloin vastaukset tulevat kirjoituksen mukaan omalta henki oppaaltani ja ovat hyvin selkeitä ja kauniita ja hyvin hyvin kohteliata. Ja olen saanut sitä kautta paljon informaatiota mitä minulle on tapahtunut.

        Minua kuulema kiusaavat alemman henkimaailman henget jotka kuluttavat energiani, mutta asia on nyttemin korjattu oppaani mukaan heidän toimestaan ja oloni onkin huomattavasti parempi.

        Hyppäsin tarkoituksella ihan viime hetkiin ja jätin kirjoittamatta melkein kaiken mitä olen kokenut välissä.Välissä on tapahtunut niin paljon käsittämätöntä että en edes tiedä mistä sitä purkaisin ja se on pitkä aihe.

        Meidän talo on uusi ja itse rakennettu. En ole pyytänyt käyttämään ener******ni ensi kosketuksen jälkeen.
        En missään nimessä halua käyttää ouija lautaa siitä varoitetaan joka paikassa.
        (vaikka on todettava että olin kokeiluissani piirtänyt samantapaisen paperille ja se nopeutti sen aikaista kommunikaatiota), mutta enään en halua käyttää semmoista eikä minulla onneksi ole edes tarvetta. Kirjoitan nykyään kaunokirjoitusta (todella nättiä semmoista, mihin en tietoisesti edes pysty) olen nimittäin tikkukirjoitus immeisiä ja en ole osannut kaunokirjoitusta vuosikymmeniin sitten kouluaikojen.

        Nykyään otan suhteelisen pitkiä viestejä vastaan, tunnen /näen sanan kun se alkaa muodostua mutta en ymmärrä lausetta ennenkuin luen sen erikseen.Teksti on kaunista & kohteliasta. Täydellinen vastakohta
        aikaisempaan. En pysty kertomaan tekstin lähdettä (hyvä henki vai vähemmän hyvä tai kenties minä itsekö ?) Ainoa mitä tiedän tekstiä tulee ja se on rauhoittavaa luettavaa.

        Pistän tänä lopuksi yhden mitä kirjailin ylös, onko siinä mitään järkeä en tiedä, mutta semmoisen joka tapauksessa kirjailin ja sen tyylistä kynästä tänäpäivänä tulee


        ----------------------- näin olin kirjannut ---------------------------------------------

        Paljon on kysytty mitä henkinen kasvu tarkoittaa

        Se tarkoittaa sitä että sinulla on mahdollisuus olla henkisesti varmempi
        ja kasvaa yli kaiken sinua koskettavan henkisen elämän,
        koska ilman henkistä kasvua yksilöllä ei ole mitään mihin uskoa.
        Tänä päivänä usko on tärkeä tapa ilmaista yksilön omaa kasvua.

        ----------------------------------------------------------------------------------------------------

        Ethän ole feikki? Nimittäin menin ihan kananlihalle kun luin kirjoituksesi, sillä kerrot samanlaisesta kokemuksesta kuin minulla oli n. 15 vuotta sitten. Kirjoitusta tuli sivukaupalla ja paperinivaska on vieläkin tallessa. Teksti on vanhahtavaa kieltä, kaunista ja kohteliasta niin kuin sinullakin, ja jotenkin "ylevää". Sanajärjestys on erikoinen, tavallaan vanhanaikaista tyyliä sekin. Tuon kirjoittamasi näytteen sisältö muistuttaa niitä minun tekstejäni myös.

        Tekstiä alkoi tulla sitten joka paikassa missä vaan olin kynä kädessä tai näppäimistön ääressä. Kesken tärkeiden kirjoitustöidenkin saattoi lähteä sitä tekstiä tulemaan. Halusin itse lopettaa sen, koska en ollut varma, tulevatko viestit omasta alitajunnastani tai jostain tiedostamattomasta, vai ovatko ne todella "toiselta tasolta". Lisäksi minua ärsytti se, että kirjoitusten sisältö välillä toisti itseään tai lause ei varsinaisesti merkinnyt mitään uutta tai erityistä. Tekstissä on todella kauniita kohtia (esim. lastenkasvatuksesta) ja paljon vakavia asioita koskevia ohjeita ja neuvoja, mutta en pystynyt tarkistamaan niiden todenperäisyyttä tai olivatko ne ylipäätään toteutettavissa.

        Turhauduin, ja lopulta sitten oikein pyysin tuolta jostakin, etten saisi "kirjoitustehtäviä" enää. Välttelin kynää ja paperia samalla. Ja loppuihan se. Tiedän kyllä että kaikki se lähtisi uudelleen käyntiin jos vain antaisin luvan, mutta en lähde siihen enää, koska se häiritsee liikaa arkea ja pitemmän päälle todellisuudentajuakin. En silti ole psyykkisesti sairas tai epävakaa.

        Pidä joka tapauksessa pääsi kylmänä vaikka kuinka ihmeellistä tekstiä tulisi, sillä aina ei tosiaankaan voi tietää lähdettä - se voi muuttua yhtäkkiä negatiiviseksi. Niitä ilkeitä tyyppejä kun todellakin on myös siellä toisella puolella.


      • Jake.
        Hämmentynyt tallaaja kirjoitti:

        Anteeksi en ole seurannut tätä ketjua vähäänaikaan kun luulin että se ei ketään kiinnosta.
        Mutta vastailen ja kertoilen nyt hieman lisää.

        Olen joutunut käymään psykiatrin hoidossa ja kolmen eri henkimaailma-alan ihmisen luona.
        Kaikkien vastaukset ovat olleet että että en kärsi mielenvikaisuudesta ja henkimaailman ihmiset kertoivat
        että kyseessä on selvä kosketus henkimaailmaan.

        Jonkin aikaa ensimmäisen kirjoittelun jälkeen sukelsin todella syvälle, erehdyin tutkimaan asiaa paranormaalitapahtumien valossa ja yritin saada niitä tapahtumaan, sain jotain epävarmoja asiota aikaan, mutta samalla jouduin itse jotenkin henkien kiusanteon kohteeksi joista sain oikein fyysisiä kipuja moniksi viikoksi. (tunsin pistoja, viiltoja, painetta tms)

        Ehkä pelottavin kokemus oli kummiskin kun pyysin jäähdyttämään huonetta, lämpömittari ei reakoinut,
        mutta omat jalkani ja käteni kylmenivät kuin olisin työntänyt ne pakastimeen.Tämä pelottikin sitten minua ja paljon ja en oikein tiedä miksi.

        Sittemin olen tutkiskellut nettiä niin paljon kuin olen jaksanut ja yrittänyt ymmärtää asioita.
        sanonta "pohjalta on helppo ponnistaa, ei ehkä ole niinkään totta"
        Olen yrittänyt muodostaa "hyviä" yhteyksiä ja olla kosketuksissa hyvään ja vaikka se on hyvin vaikeaa
        minulle olen sinne tasolle luultavasti päässyt, mutta monasti joudun edelleen vähemmän hyvään imuun.

        Jotta kykynen muodostomaan yhteyden hyvään vaati se avuksi vähintään kynttilän, raamatun ja todella iloisen mielen.Silloin kykenen 80% tapauksista muodostamaan kirjoitus yhteyden hyvään.Tai niin ainakin kuvailen sitä itse. Silloin vastaukset tulevat kirjoituksen mukaan omalta henki oppaaltani ja ovat hyvin selkeitä ja kauniita ja hyvin hyvin kohteliata. Ja olen saanut sitä kautta paljon informaatiota mitä minulle on tapahtunut.

        Minua kuulema kiusaavat alemman henkimaailman henget jotka kuluttavat energiani, mutta asia on nyttemin korjattu oppaani mukaan heidän toimestaan ja oloni onkin huomattavasti parempi.

        Hyppäsin tarkoituksella ihan viime hetkiin ja jätin kirjoittamatta melkein kaiken mitä olen kokenut välissä.Välissä on tapahtunut niin paljon käsittämätöntä että en edes tiedä mistä sitä purkaisin ja se on pitkä aihe.

        Meidän talo on uusi ja itse rakennettu. En ole pyytänyt käyttämään ener******ni ensi kosketuksen jälkeen.
        En missään nimessä halua käyttää ouija lautaa siitä varoitetaan joka paikassa.
        (vaikka on todettava että olin kokeiluissani piirtänyt samantapaisen paperille ja se nopeutti sen aikaista kommunikaatiota), mutta enään en halua käyttää semmoista eikä minulla onneksi ole edes tarvetta. Kirjoitan nykyään kaunokirjoitusta (todella nättiä semmoista, mihin en tietoisesti edes pysty) olen nimittäin tikkukirjoitus immeisiä ja en ole osannut kaunokirjoitusta vuosikymmeniin sitten kouluaikojen.

        Nykyään otan suhteelisen pitkiä viestejä vastaan, tunnen /näen sanan kun se alkaa muodostua mutta en ymmärrä lausetta ennenkuin luen sen erikseen.Teksti on kaunista & kohteliasta. Täydellinen vastakohta
        aikaisempaan. En pysty kertomaan tekstin lähdettä (hyvä henki vai vähemmän hyvä tai kenties minä itsekö ?) Ainoa mitä tiedän tekstiä tulee ja se on rauhoittavaa luettavaa.

        Pistän tänä lopuksi yhden mitä kirjailin ylös, onko siinä mitään järkeä en tiedä, mutta semmoisen joka tapauksessa kirjailin ja sen tyylistä kynästä tänäpäivänä tulee


        ----------------------- näin olin kirjannut ---------------------------------------------

        Paljon on kysytty mitä henkinen kasvu tarkoittaa

        Se tarkoittaa sitä että sinulla on mahdollisuus olla henkisesti varmempi
        ja kasvaa yli kaiken sinua koskettavan henkisen elämän,
        koska ilman henkistä kasvua yksilöllä ei ole mitään mihin uskoa.
        Tänä päivänä usko on tärkeä tapa ilmaista yksilön omaa kasvua.

        ----------------------------------------------------------------------------------------------------

        Sinulla on henkinen lahjakkuus joka mahdollistaa tämän tiedon kanavoinnin. Kuten olet huomannut pystyt vaikuttaamaan siihen kuka tietoa sinulle kanavoi. Ennen kuin aloitat kanavoinnin niin voit selkeästi asettaa päämääräksesi ja tarkoituksesi että haluat ottaa yhteyden VAIN omaan henkioppaaseesi ja että muuta energiat ja värähtelyt eivät saa sinua häiritä. Tällöin kanavaan ei pääse muita häiriköitä linjalle. Tarkoituksen asettaminen nimittäin asettaa kanavan värähtely taajuuden siten että muut henget eivät pääse siihen kiinni. Teknisesti asettaminen tapahtuu siten että rauhoitat mielen kaikilta muilta häiritseviltä ajatuksilta, asetat tarkoituksesi ja pyydät omia henkioppaitasi tulemaan paikalle ja annat vain heille oikeuden käyttää kanavaa. Tällöin pystyt nostamaan taajuutesi korkeammalle tasolle.

        Jatka vain tämän hienon lahjakkuuden kehittämistä. Henkioppaasi ovat vain sinua varten ja auttavat sinua aina kun vaan pyydät apua. Ne ovat sinun "viisaita" kavereitasi. Kanavoituja tekstejä voit jatkossakin laittaa tänne meille kaikille luettavaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe