Saavuin juuri kultahietikolta

ensikertalainen....

,,,,ja matka oli kyllä tekemisen arvoinen. Ainoa ärsytyksen aihe oli iltabileiden tyrkyttäjät joka kadun kulmassa. Ravintoloihin houkuttelijat ja kauppojen tyrkyttäjät viel kesti mut noi lippusten jakajat oli liikaa.

Huoria ihan hirveät määrät, kymmeniä!! Eivät minua kyl haitanneet.

Hintataso ok, taksit kahta lajia, supliikit englantia osaavat huijaavat hinnoissa, maatiaistaksit joita napattiin kadulta, pyysivät puolta em. hinnasta. Taksi Varna-MOL:iin 20 levaa, kun supliikki-mies pyysi 40. Katsokaa siis mitä maksatte.Se uusi, iso MOL muuten hieno paikka jos sinulla on varaa aitoon Lacoste ym. kamaan, itse tein ostoksia vain alimman kerroksen eläinkaupassa ja isossa ruokakaupassa.ostin mm. kaikki tuliaismausteet sieltä.
kultahietikolla vesimelooni maksoi 2,6 levaa kilolta, Varnassa 0,3 levaa kilo. Aika eroja siis !!!!!????

Ravintolaruokien hinnat myös tosi , TOSI vaihtelevia. puolikas grillattu kana alle 5e, mutta se ei maistu tasan miltään. Ei edes suolaa mausteena. Jäi syömättä. Kebebit ja hampurilaiset ainoat missä mausteita, ja kalliimpien ravintoloiden ruoat.

Kysykää, jos jokin mietityttää, vastaan mielelläni, ja itse surffailin täällä joka päivä lomaa odotellessa! ihana maa, menen uudestaankin.

Matkallamme kului 900 euroa 3 hengellä. Toimme vaatteita ja alkoholia tuliaisiksi pääasiassa.

12

2090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rääsää

      Pyyhkeet kalliimpia, kuin suomessa. Silti piraattia romua kaikki tavara.
      Yhden pyhken ostin muistoks kuvan takia. Pian kului reikä. moista ei Sumessa ostetuisa. Kamerat, kellot kalliita kopioita.
      Rinteelle majoittujaa järsi kiipeäminen.
      Halvoissa räkä hotelleisa hulluinna huutavia nuoria.
      Maksulliset varjot varannut ranta-alueet.
      Havaintoja toissa kesältä.
      Muuten ne huorat sen näkösiä, että saisivat ise maksaa...

      • alkup.......

        ostin myös pyyhkeen. 8 levaa halpis pyyhe, ohutta velttoa. paksu, laadukkaampi ja isompi 25 levaa, tingin 20een. moista kuvaa en saa suomesta joten hinta ei haitannut.
        kameroita enkä kelloja enkä hajuvesiä ostaisi sieltä koskaan, niissä vaadin laatua.

        asuimme bile-kadun varressa joten ei tarvinnut kiivetä. sunny beachilla ei moista rinne ongelmaa ole lainkaan. tämä ei siis huonojalkaisen kohde jos haluaa liikkua. esite varoitti äänistä kadulla. itsellä kun parvekkeen ovi laitettiin kiinni, ääntäkään ei kuulunut. tosi hyvin nukuimme, korvatulpat turhat matkassa.

        huorissa myös vanhoja joukos mut suurin osa 20v ja 50 kg, tosi upeita. parantuneet vuodessa?

        emme vuokranneet kertaakaan lavereita, mahduimme hyvin pyyhkeillä rannalle maksullisen alueen reunalle.


      • tarinaa riittää
        alkup....... kirjoitti:

        ostin myös pyyhkeen. 8 levaa halpis pyyhe, ohutta velttoa. paksu, laadukkaampi ja isompi 25 levaa, tingin 20een. moista kuvaa en saa suomesta joten hinta ei haitannut.
        kameroita enkä kelloja enkä hajuvesiä ostaisi sieltä koskaan, niissä vaadin laatua.

        asuimme bile-kadun varressa joten ei tarvinnut kiivetä. sunny beachilla ei moista rinne ongelmaa ole lainkaan. tämä ei siis huonojalkaisen kohde jos haluaa liikkua. esite varoitti äänistä kadulla. itsellä kun parvekkeen ovi laitettiin kiinni, ääntäkään ei kuulunut. tosi hyvin nukuimme, korvatulpat turhat matkassa.

        huorissa myös vanhoja joukos mut suurin osa 20v ja 50 kg, tosi upeita. parantuneet vuodessa?

        emme vuokranneet kertaakaan lavereita, mahduimme hyvin pyyhkeillä rannalle maksullisen alueen reunalle.

        "hyvin pyyhkeillä rannalle maksullisen alueen reunalle."

        Aika kaasussa olit, jos sinn helteessä nukahdit paisteeseen. Palovammoja?
        Nämä maksutromat alueet nauretavan pieniä reunoilla. Vertaan esm. Albenaan, jossa reippaasti tilaa.

        Pyyhkeistä. Suomessa saa laadukkaita pyyhkeitä puolta halvemalla, kuin heidän piraattiriavut.
        Yhdelle myyjälle huomautin. Nakkas niskojaan:osta sitten Suomesta. Pidä sitä kuva pyyhettä seinällä, älä vaan pyyhi siihe.

        Kamerat,kellot ja muu rääsä samaa, kun kanarialla ja muualla turistien kusetus mestoissa.
        Vaikka kanarialla pydettiin parin eurn kellosta 400€; tänä kesä oli Gulgariasa oikein hinnoiteltu muuutama euro.

        Laatuhotellit on siellä rinteillä.


      • ihme tyyppejä.....
        tarinaa riittää kirjoitti:

        "hyvin pyyhkeillä rannalle maksullisen alueen reunalle."

        Aika kaasussa olit, jos sinn helteessä nukahdit paisteeseen. Palovammoja?
        Nämä maksutromat alueet nauretavan pieniä reunoilla. Vertaan esm. Albenaan, jossa reippaasti tilaa.

        Pyyhkeistä. Suomessa saa laadukkaita pyyhkeitä puolta halvemalla, kuin heidän piraattiriavut.
        Yhdelle myyjälle huomautin. Nakkas niskojaan:osta sitten Suomesta. Pidä sitä kuva pyyhettä seinällä, älä vaan pyyhi siihe.

        Kamerat,kellot ja muu rääsä samaa, kun kanarialla ja muualla turistien kusetus mestoissa.
        Vaikka kanarialla pydettiin parin eurn kellosta 400€; tänä kesä oli Gulgariasa oikein hinnoiteltu muuutama euro.

        Laatuhotellit on siellä rinteillä.

        menkää hyvät ihmiset Pariisiin jos haluatte luksusta, aitoa, ja muutenkin olette vaativia. Itselläni oli h***tin hieno loma ja nautin auringosta, lämmöstä, merestä ja hiekasta. Mahduin mainiosti rannalle pyyhkeineni, ja tilaakin oli ympärillä. En vaadi paljon, siksi nautin täysin rinnoin. Nirppanokat hienohelmat pysyköön suomessa, ja koska kaikki tietävät mitä laatua Bulgariassa on, ei sieltä ole pakko mitään ostaa mitä ei halua.

        hermo meinaa mennä näihin alituisiin valittajiin. Me vaatimattomampaan tyytyvät matkustamme 300 eurolla Kultahietikolle, ja te Rolexeja ostavat painukaa Pariisiin.


      • tolla hinnalla?
        ihme tyyppejä..... kirjoitti:

        menkää hyvät ihmiset Pariisiin jos haluatte luksusta, aitoa, ja muutenkin olette vaativia. Itselläni oli h***tin hieno loma ja nautin auringosta, lämmöstä, merestä ja hiekasta. Mahduin mainiosti rannalle pyyhkeineni, ja tilaakin oli ympärillä. En vaadi paljon, siksi nautin täysin rinnoin. Nirppanokat hienohelmat pysyköön suomessa, ja koska kaikki tietävät mitä laatua Bulgariassa on, ei sieltä ole pakko mitään ostaa mitä ei halua.

        hermo meinaa mennä näihin alituisiin valittajiin. Me vaatimattomampaan tyytyvät matkustamme 300 eurolla Kultahietikolle, ja te Rolexeja ostavat painukaa Pariisiin.

        Siinä ei ainakaan tarvi nukkua
        Kunnon hotelli pelkästään lähtee sieltäkin 600€ ylöspäin puolihoito ja matkakulut kentältä.
        Olet olut näläsä ja pirun laiha, jos hyvin rannalle mahduit. Vaapaa alue rantaviivassa pari kolme metriä ja täynnä. Aallokossa ei sitäkään.
        Paikallisten seuraan, kun tunkee rajalle; aallonmurtajalle mahtu hätäesti. Muista, että olin siellä.
        En valita. Olin tänä vuonnakin Bulgariassa. Ehkä ensi vuonnakin. Tosiasiat pitää tunnustaa.


      • jeps ap.
        tolla hinnalla? kirjoitti:

        Siinä ei ainakaan tarvi nukkua
        Kunnon hotelli pelkästään lähtee sieltäkin 600€ ylöspäin puolihoito ja matkakulut kentältä.
        Olet olut näläsä ja pirun laiha, jos hyvin rannalle mahduit. Vaapaa alue rantaviivassa pari kolme metriä ja täynnä. Aallokossa ei sitäkään.
        Paikallisten seuraan, kun tunkee rajalle; aallonmurtajalle mahtu hätäesti. Muista, että olin siellä.
        En valita. Olin tänä vuonnakin Bulgariassa. Ehkä ensi vuonnakin. Tosiasiat pitää tunnustaa.

        4 tähden hotellissa, tarjous lähtö vähän ennen matkaa.todella upea ja siisti hotelli, runsastakin runsaampi aamiainen, ilmastointi ym.

        alle 300 näkyi olevan 3 pv. ennen lähtöä, mut niin pitkälle en uskaltanut odottaa.

        kävelin rantaa pitkin niin pitkälle, et löytyi kaikille 3lle makuupaikat, vallan mainiosti. ehkä olin aiemmin liikkeellä kuin sinä, puolilta päivin ehkä olis ollu vaikeempi päästä beachille.

        ps. olisinki laiha.


      • nimisessä?
        jeps ap. kirjoitti:

        4 tähden hotellissa, tarjous lähtö vähän ennen matkaa.todella upea ja siisti hotelli, runsastakin runsaampi aamiainen, ilmastointi ym.

        alle 300 näkyi olevan 3 pv. ennen lähtöä, mut niin pitkälle en uskaltanut odottaa.

        kävelin rantaa pitkin niin pitkälle, et löytyi kaikille 3lle makuupaikat, vallan mainiosti. ehkä olin aiemmin liikkeellä kuin sinä, puolilta päivin ehkä olis ollu vaikeempi päästä beachille.

        ps. olisinki laiha.

        Muistan ne hyvin, kun viikon tallasin rantaa ja katuja(vuorikujia).


      • Jepulis jee jee
        tolla hinnalla? kirjoitti:

        Siinä ei ainakaan tarvi nukkua
        Kunnon hotelli pelkästään lähtee sieltäkin 600€ ylöspäin puolihoito ja matkakulut kentältä.
        Olet olut näläsä ja pirun laiha, jos hyvin rannalle mahduit. Vaapaa alue rantaviivassa pari kolme metriä ja täynnä. Aallokossa ei sitäkään.
        Paikallisten seuraan, kun tunkee rajalle; aallonmurtajalle mahtu hätäesti. Muista, että olin siellä.
        En valita. Olin tänä vuonnakin Bulgariassa. Ehkä ensi vuonnakin. Tosiasiat pitää tunnustaa.

        Mahtaa olla aika pieni ranta jos sinne ei kukaan mahdu.......voi että ottaa päähän tommoset valittajat...menee rannalle tarpeeks aikasin jos ei muuten meinaa mahtua tai sitte yöllä vaikka....ja itellä ainaki syksyks neljän tähden hotelli all inclusive 750€ 2viikkoa....ei kyllä tahdo siihen hintaan päästä suomesta lentäen mihkään muuaalle.Ja viime vuonna sunny beachiltä 4tähden hotelli oli ainaki kohtuu luxus omaan makuuni.Mutta en olekkaan mikään aito merkkivaate kermaperse jolle ei kelpaa mikään muu ku paras ja ei ole kuitenkaan valmis siitä maksamaan mitään.


    • T

      Postitetuista kuudesta (6) postikortista tuli perille vain 1. Siihen oli ostettu merkki postitoimistosta. Muut merkit kortteineen ostettiin bilekadun varrelta rinteestä kortteja myyvältä mummelilta. Merkit kyllä näyttivät aidoilta, ei oltu kännissä ostettu ja liimailtu.

      Opetus: osta postimerkit postikonttorista, elä Bulgaarian Mummolta (c)

      • tikkeli

        Kellon kaksi kesää sitten. Nätti naisten korukello. Nyt olen itse vaihtanut siihen 60c maksavan pariston ja kello sen kun pelittää...


    • Ei koskaan Pliskaan

      Ethän mene PLISKAAN ! syksyllä majoituin Pliskaan , joka kuvista päätellen on komea ja halpa ! Mutta huoneeni !!! WC:n ovi aivan laho,huone haisi pahalle . Otin kuvat ovesta ,näytin vastaanotossa ja vaadin vaihtoa. Vaaletukkainen nainen vain nyrpisteli nenäänsä eikä suostunut vaihtamaan.Seuraavana päivänä etsin käsiini majoituksesta vastaavan . Hän ojensi heti kahdet avaimet , joista sain valita kerroksen. Siis loppu hyvin.Tosi paska paikka PLISKA.

    • Kuka nukkuu ?

      Onpa tosi vanhoja viestejä luettavissa. Todella huolimatonta ,ei ainakaan lisää kiinnostusta ko maan matkailuun ! Jos ei ole tuoreita viestejä , pankaa lunkku kiinni !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe