Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Fox News: ELVIS ELÄÄ!!!

Shokkipommi

24

1789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tää kuuluis eri osioon

      Tää ois kuulunut tonne Huuhaa-osioon. Tai sitten uskonnot ja uskomukset.

    • johnny h.

      ei taida olla elviksen kuva vaikka hemmo elääkin.
      katsoppa youtube:sta sellaisella kuin mystery men tai man.

      siinä on sulle uusinta kuvaa muistaakseni 2008 vuodelta.

      • pablo83

        tai john burrows/john cotner oli myös jossakin niin
        saattaa jopa ollakin ite kuningas..


      • jon burrows
        pablo83 kirjoitti:

        tai john burrows/john cotner oli myös jossakin niin
        saattaa jopa ollakin ite kuningas..

        niihä mä oo sanonut , se o elvis!


      • ...
        jon burrows kirjoitti:

        niihä mä oo sanonut , se o elvis!

        Tuon youtube videon on joku huijari laittanut ja väärentänyt, tässä aloittajan jutussa on FOX -median juttu joka perustuu DNA:han.

        FOX osittain uskottava
        Youtube täyttä huuhaata


      • jon burrows
        ... kirjoitti:

        Tuon youtube videon on joku huijari laittanut ja väärentänyt, tässä aloittajan jutussa on FOX -median juttu joka perustuu DNA:han.

        FOX osittain uskottava
        Youtube täyttä huuhaata

        voisin väittää että youtuben juttu on totta sillä ainakin toi
        avausviestin kuva oli osoittautunut väärennöksi jo ajat sitten.

        se kuva on poimittu sinne ihan tarkoituksella,ei muokattu.

        dna jutusta sen verran että haudatun ``elviksen `´ dna ei vastannut sen
        elvis presleyn jonka me kaikki tunnemme , dna:ta.

        mutta jos joku uskoo fox:n kuvaa all right.

        jokainen uskoo mihinkä uskoo , minä uskon youtupessa esitettyihin kuviin
        jotka kyllä löytyvät muualtakin.

        koitappas nyt vähän vertailla ,tsiikailla,niin varmasti päädyt samaan
        mielipiteenseen, etkä omiin pinttyneisiin luuloihisi!.


      • että...
        jon burrows kirjoitti:

        voisin väittää että youtuben juttu on totta sillä ainakin toi
        avausviestin kuva oli osoittautunut väärennöksi jo ajat sitten.

        se kuva on poimittu sinne ihan tarkoituksella,ei muokattu.

        dna jutusta sen verran että haudatun ``elviksen `´ dna ei vastannut sen
        elvis presleyn jonka me kaikki tunnemme , dna:ta.

        mutta jos joku uskoo fox:n kuvaa all right.

        jokainen uskoo mihinkä uskoo , minä uskon youtupessa esitettyihin kuviin
        jotka kyllä löytyvät muualtakin.

        koitappas nyt vähän vertailla ,tsiikailla,niin varmasti päädyt samaan
        mielipiteenseen, etkä omiin pinttyneisiin luuloihisi!.

        "dna jutusta sen verran että haudatun ``elviksen `´ dna ei vastannut sen
        elvis presleyn jonka me kaikki tunnemme , dna:ta."

        Sinäkö sen dna:n olet tutkinut vai oikein FBI?, jonka salaisia asiakirjoja olet tutkinut. Harmi, kun nämä asiakirjat ei tule julkisiksi, kun vasta 25-vuoden päästä vai oliko se 15 vai 50? vai onko niitä asiakirjoja ollenkaan?


      • jon burrows
        että... kirjoitti:

        "dna jutusta sen verran että haudatun ``elviksen `´ dna ei vastannut sen
        elvis presleyn jonka me kaikki tunnemme , dna:ta."

        Sinäkö sen dna:n olet tutkinut vai oikein FBI?, jonka salaisia asiakirjoja olet tutkinut. Harmi, kun nämä asiakirjat ei tule julkisiksi, kun vasta 25-vuoden päästä vai oliko se 15 vai 50? vai onko niitä asiakirjoja ollenkaan?

        muistaakseni se oli niin että elviksen maksanäytteitä oli otettu
        vuonna 1975 ja niitä verrattiin ruumiinavauksessa väitettyyn
        elvikseen ja ne dna tiulokset eivät oleet yhteneviä eli

        henkilö oli eri.

        muistaakseni maksanäyttett otettiin baptist memorial hospitalissa
        vai mikä se nyt oli...

        uskoo ken tahtoo , sano.


      • ...
        jon burrows kirjoitti:

        muistaakseni se oli niin että elviksen maksanäytteitä oli otettu
        vuonna 1975 ja niitä verrattiin ruumiinavauksessa väitettyyn
        elvikseen ja ne dna tiulokset eivät oleet yhteneviä eli

        henkilö oli eri.

        muistaakseni maksanäyttett otettiin baptist memorial hospitalissa
        vai mikä se nyt oli...

        uskoo ken tahtoo , sano.

        Ja tosiaan ne eivät täsmänneet.

        Edelleen tuo youtube kuva jota mainostatte, siihen ei ole mitään relevanttia argumenttia joka todistaisi sen todeksi.

        Ja tuota FOX:n kuvaa ei kukaan ole todennut väärenökseksi ja jos muka on niin laita linkkiä, sillä en ole kuullut mitään, koska juttu on edelleen kesken


      • se oli...
        jon burrows kirjoitti:

        muistaakseni se oli niin että elviksen maksanäytteitä oli otettu
        vuonna 1975 ja niitä verrattiin ruumiinavauksessa väitettyyn
        elvikseen ja ne dna tiulokset eivät oleet yhteneviä eli

        henkilö oli eri.

        muistaakseni maksanäyttett otettiin baptist memorial hospitalissa
        vai mikä se nyt oli...

        uskoo ken tahtoo , sano.

        millon nämä tutkimukset on tehty? Ja mistä niistä löytää dokumentteja?

        On aika erikoista, että jos tällaisia tutkimuksia on tehty, niin niitä ei ole julkisuudessa käsitelty, ainakaan kovin laajasti. Vai ovatkohan nämäkin taas niitä surullisenkuuluisia "hörhö-todisteita".


      • jon burrows
        se oli... kirjoitti:

        millon nämä tutkimukset on tehty? Ja mistä niistä löytää dokumentteja?

        On aika erikoista, että jos tällaisia tutkimuksia on tehty, niin niitä ei ole julkisuudessa käsitelty, ainakaan kovin laajasti. Vai ovatkohan nämäkin taas niitä surullisenkuuluisia "hörhö-todisteita".

        etsivä löytää ,sano.

        eli koitappas nyt vähän niitä älynystyröitäsi käyttää kun kerran
        koneella istut,etsi netistä.

        sieltä löytyy ainakin jotain , niin muutkin tekee.

        tarkkana ole, sillä monenmoista feikkiä on aiheesta.

        jos tuntuu että et löydä ,mitä epäilen,niin sitten voin jos
        musta sillähetkellä tuntuu siltä niin antaa jotain lisävitteitä

        vaikkapa linkin tai muuta faktaa ulkomailta.


      • mitään vakuuttavaa....
        jon burrows kirjoitti:

        etsivä löytää ,sano.

        eli koitappas nyt vähän niitä älynystyröitäsi käyttää kun kerran
        koneella istut,etsi netistä.

        sieltä löytyy ainakin jotain , niin muutkin tekee.

        tarkkana ole, sillä monenmoista feikkiä on aiheesta.

        jos tuntuu että et löydä ,mitä epäilen,niin sitten voin jos
        musta sillähetkellä tuntuu siltä niin antaa jotain lisävitteitä

        vaikkapa linkin tai muuta faktaa ulkomailta.

        olisi mukava tietää, kuka on tehnyt dna testin, milloin ja mitä dokumenttejä siitä löytyy...


      • pablo83
        mitään vakuuttavaa.... kirjoitti:

        olisi mukava tietää, kuka on tehnyt dna testin, milloin ja mitä dokumenttejä siitä löytyy...

        en tiennytkään..mä olen pitänyt tähän asti kaikkein pitävimpänä todisteena
        Elviksen elossa olosta tätä:http://www.youtube.com/watch?v=gxz20BJBsKA&NR=1
        Gail Brewer-Giorgio vertasi käsialatutkijan avulla Paul Weistin avustuksella
        Elviksen kirjoittamaa kirjettä Nixonille ja kuolintodistuksen kopiota ja selvisi
        että Elvis on itse kirjoittanut nimensä kuolintodistukseensa,ja myös täyttänyt sen
        Paul Weist on käsialatutkimuksen ammattilainen enkä usko että hänellä olisi syitä valehdella.Hän sanoo videossa minä vertasin Elviksen kirjoittamaa kirjettä Nixonille
        ja kuolintodistuksen tekstiä toisiinsa ja minun ammatillinen mielipide on että sama henkilö kirjoitti kirjeen Nixonille ja myös Elvis Presleyn kuolintodistuksen.. hetkinen eikös elviksen
        pitänyt olla kuollut???NO EI TASAN TARKKAAN OLE!!!!!!!!!!!!!!
        no ei tietenkään löydy,
        kun ne on varmaankin salaisia tietoja..
        ei Presleyn klaani tunnusta ettei Elvis ole arkussa..


      • Paul Weist?
        pablo83 kirjoitti:

        en tiennytkään..mä olen pitänyt tähän asti kaikkein pitävimpänä todisteena
        Elviksen elossa olosta tätä:http://www.youtube.com/watch?v=gxz20BJBsKA&NR=1
        Gail Brewer-Giorgio vertasi käsialatutkijan avulla Paul Weistin avustuksella
        Elviksen kirjoittamaa kirjettä Nixonille ja kuolintodistuksen kopiota ja selvisi
        että Elvis on itse kirjoittanut nimensä kuolintodistukseensa,ja myös täyttänyt sen
        Paul Weist on käsialatutkimuksen ammattilainen enkä usko että hänellä olisi syitä valehdella.Hän sanoo videossa minä vertasin Elviksen kirjoittamaa kirjettä Nixonille
        ja kuolintodistuksen tekstiä toisiinsa ja minun ammatillinen mielipide on että sama henkilö kirjoitti kirjeen Nixonille ja myös Elvis Presleyn kuolintodistuksen.. hetkinen eikös elviksen
        pitänyt olla kuollut???NO EI TASAN TARKKAAN OLE!!!!!!!!!!!!!!
        no ei tietenkään löydy,
        kun ne on varmaankin salaisia tietoja..
        ei Presleyn klaani tunnusta ettei Elvis ole arkussa..

        "Paul Weist on käsialatutkimuksen ammattilainen"

        eipä löydy netistä tietoa kyseisestä käsialatutkijasta. Paitsi eräiltä hörhösivuilta, mutta kovin tunnettu tai merkittävä henkilö tuskin on kyseessä. Onko hän edes "oikea" käsialatutkija vai joku "Elvis elää" lähkoon kuuluva harrastelia, jonka ainoa tehtävä on tutkia Elviksen käsialaa? Ja jos käsialat olisi yhtenevät, niin sen varmasti todistaisi useampikin käsialatutkija.

        Maksanäytteet ja DNA tutkimukset ovat aivan huuhaata. Pitäisi ensin tietää, että kuka näitä tutkimuksia on tehnyt? Ja missä ja milloin? Tästäkään asiasta ei löydy mitään tietoa no siis muualta kuin hörhösivuilta tai kirjoista.

        Heheh...salaista tietoa joo. Miten nämä hörhöt saavatkin aina ne salaiset tiedot käsiinsä? Tutkivat sairaaloiden potilastietoja ja FBI:n arkistoja vai? Ilmeisesti kuitenkin vain märissä päiväunissaan.

        Jos kerran näin salaisia tietoja pääsee hörhöjen käsiin, niin miksi he eivät tutki sitä kansiota missä sanotaan Elviksen olinpaikka. Vai onko Elvis niin piilossa että edes FBI ei sitä tiedä? Siis onko FBI piiloitus operaation aikana hukannut Elviksen?...voiko silloin edes FBI tietoja pitää luotettavina jos Elviskin meni hukkaan?


      • lehden luin....
        Paul Weist? kirjoitti:

        "Paul Weist on käsialatutkimuksen ammattilainen"

        eipä löydy netistä tietoa kyseisestä käsialatutkijasta. Paitsi eräiltä hörhösivuilta, mutta kovin tunnettu tai merkittävä henkilö tuskin on kyseessä. Onko hän edes "oikea" käsialatutkija vai joku "Elvis elää" lähkoon kuuluva harrastelia, jonka ainoa tehtävä on tutkia Elviksen käsialaa? Ja jos käsialat olisi yhtenevät, niin sen varmasti todistaisi useampikin käsialatutkija.

        Maksanäytteet ja DNA tutkimukset ovat aivan huuhaata. Pitäisi ensin tietää, että kuka näitä tutkimuksia on tehnyt? Ja missä ja milloin? Tästäkään asiasta ei löydy mitään tietoa no siis muualta kuin hörhösivuilta tai kirjoista.

        Heheh...salaista tietoa joo. Miten nämä hörhöt saavatkin aina ne salaiset tiedot käsiinsä? Tutkivat sairaaloiden potilastietoja ja FBI:n arkistoja vai? Ilmeisesti kuitenkin vain märissä päiväunissaan.

        Jos kerran näin salaisia tietoja pääsee hörhöjen käsiin, niin miksi he eivät tutki sitä kansiota missä sanotaan Elviksen olinpaikka. Vai onko Elvis niin piilossa että edes FBI ei sitä tiedä? Siis onko FBI piiloitus operaation aikana hukannut Elviksen?...voiko silloin edes FBI tietoja pitää luotettavina jos Elviskin meni hukkaan?

        Olen lukenut aivan samasta koskien käsialaa,ja ihan todenperäiseltä se minusta vaikutti eikä Paul Weist vaikuttanut miltään elvis fanilta ollenkaan.

        Uudesta todisteesta koskien dna:ta,voisiko joku täsmentää mikä juttu se on?

        Olen itse henkilökohtaisesti sitä mieltä että suurempi todennäköisyys on ettei elvis kuollut kuten yleisesti luullaan,asiaan liittyy niin paljon ihmeellisiä tapauksia joista olemme tällä palstalla saaneet lukea aiemmin.

        Mitä tulee edellisen kirjoittajan yritykseen vesittää keskustelu aiheesta FBL ja hörhöt,kumoaisin hieman näkökulmaasi.
        Ensinnäkin,jos elvis lavasti kuolemansa FBL:n avulla,kai tarkoitus oli vetäytyä eläkkeelle tunnetuimman miehen roolista niin ettei asia paljastuisi.

        Ymmärrän että rokin kuninkaan kuolema aiheuttaa paljon siistimisiä ja peittelyjä,mutta miksi asiakirjat olisi julistettu niin pitkäksi aikaa salaisiksi jos mitään salattavaa ei olisi,kaikkihan tiesivät elviksen huumekokeiluista joten tuskinpa siinä haluttiin salata vaikkapa sitä että verestä löytyi huumeita tai siihen vastaavaa.
        Jos salattavaa ei olisi(jotain suurempaa) niin näinkin pitkään velloneet kysymykset ja epäselvyydet olisi ollut helppo todistaa julistamalla kaikki avoimesti.
        Jotainhan siinä salattiin,jotain suurta?

        Erittäin jännä asia on myös että elviksen tiedettiin lukeneen ja olleen kiinnostunut juuri aiheesta lavastaa kuolema ja aloittaa uudelta pohjalta,ja olenpa lukenut jostain että tälläisestä asiasta elvis olisi jollekkin ystävälleen hieman vihjailutkin pukuhuoneessa vähän ennen ns.kuolemaansa.
        Mutta kaikki tietommehan tulee välikäsien kautta tietoomme,ja kun sen ottaa huomioon ei varma voi olla mistään.


      • selität....
        lehden luin.... kirjoitti:

        Olen lukenut aivan samasta koskien käsialaa,ja ihan todenperäiseltä se minusta vaikutti eikä Paul Weist vaikuttanut miltään elvis fanilta ollenkaan.

        Uudesta todisteesta koskien dna:ta,voisiko joku täsmentää mikä juttu se on?

        Olen itse henkilökohtaisesti sitä mieltä että suurempi todennäköisyys on ettei elvis kuollut kuten yleisesti luullaan,asiaan liittyy niin paljon ihmeellisiä tapauksia joista olemme tällä palstalla saaneet lukea aiemmin.

        Mitä tulee edellisen kirjoittajan yritykseen vesittää keskustelu aiheesta FBL ja hörhöt,kumoaisin hieman näkökulmaasi.
        Ensinnäkin,jos elvis lavasti kuolemansa FBL:n avulla,kai tarkoitus oli vetäytyä eläkkeelle tunnetuimman miehen roolista niin ettei asia paljastuisi.

        Ymmärrän että rokin kuninkaan kuolema aiheuttaa paljon siistimisiä ja peittelyjä,mutta miksi asiakirjat olisi julistettu niin pitkäksi aikaa salaisiksi jos mitään salattavaa ei olisi,kaikkihan tiesivät elviksen huumekokeiluista joten tuskinpa siinä haluttiin salata vaikkapa sitä että verestä löytyi huumeita tai siihen vastaavaa.
        Jos salattavaa ei olisi(jotain suurempaa) niin näinkin pitkään velloneet kysymykset ja epäselvyydet olisi ollut helppo todistaa julistamalla kaikki avoimesti.
        Jotainhan siinä salattiin,jotain suurta?

        Erittäin jännä asia on myös että elviksen tiedettiin lukeneen ja olleen kiinnostunut juuri aiheesta lavastaa kuolema ja aloittaa uudelta pohjalta,ja olenpa lukenut jostain että tälläisestä asiasta elvis olisi jollekkin ystävälleen hieman vihjailutkin pukuhuoneessa vähän ennen ns.kuolemaansa.
        Mutta kaikki tietommehan tulee välikäsien kautta tietoomme,ja kun sen ottaa huomioon ei varma voi olla mistään.

        sen että Elviksen näki kuolleena 30000 fania?

        Ja tarinat vahanukeista ja Elvis klooneista on nyt kyllä vähän kaukaa haettua. Miksi edes olisi otettu se riski, että noin suurelle väkijoukolle esitellään vahanukkea tai Elvis kloonia? Lisäksihän on tämä kuuluisa todiste, eli valokuva Elviksestä kuolleena. Tietenkin jos on oikein vainoharhainen, niin eihän sitä silloin usko mihinkään vaikka olisi itse Elvikselle ruumiinavauksen tehnyt.

        Mitä tietoja nyt sitte on julistettu salaisiksi? Kun kuolintodistus on julkaistu ja ruumiinavauksessa mukana olleet ovat kertoneet ne pääasiat joilla on merkitystä. Ei Elvis poikkea siinä tapauksessa muista ihmisistä, että hänen ruumiinavauspöytäkirjoja esiteltäisiin julkisesti. Eikä niitä pidäkkään esitellä.

        Ja Elviksen huumekokeilusta on aika lievä käsite. Elvis käytti lääkkeitä/huumeita armeijasta lähtien. Toki ongelmat kärjistyivät viimeisinä vuosia. Elvis oli kuolla yliannostukseen useita kertoja aiemminkin, mutta silloin apu sattui olemaan lähempänä.

        Mutta sitä nyt en ymmärrä, että mitä kummallista Elviksen kuolemaan liittyy? Jos nyt mukaan ei lasketa numerologiaa ja muuta hömppää.


      • niin varmaan!
        selität.... kirjoitti:

        sen että Elviksen näki kuolleena 30000 fania?

        Ja tarinat vahanukeista ja Elvis klooneista on nyt kyllä vähän kaukaa haettua. Miksi edes olisi otettu se riski, että noin suurelle väkijoukolle esitellään vahanukkea tai Elvis kloonia? Lisäksihän on tämä kuuluisa todiste, eli valokuva Elviksestä kuolleena. Tietenkin jos on oikein vainoharhainen, niin eihän sitä silloin usko mihinkään vaikka olisi itse Elvikselle ruumiinavauksen tehnyt.

        Mitä tietoja nyt sitte on julistettu salaisiksi? Kun kuolintodistus on julkaistu ja ruumiinavauksessa mukana olleet ovat kertoneet ne pääasiat joilla on merkitystä. Ei Elvis poikkea siinä tapauksessa muista ihmisistä, että hänen ruumiinavauspöytäkirjoja esiteltäisiin julkisesti. Eikä niitä pidäkkään esitellä.

        Ja Elviksen huumekokeilusta on aika lievä käsite. Elvis käytti lääkkeitä/huumeita armeijasta lähtien. Toki ongelmat kärjistyivät viimeisinä vuosia. Elvis oli kuolla yliannostukseen useita kertoja aiemminkin, mutta silloin apu sattui olemaan lähempänä.

        Mutta sitä nyt en ymmärrä, että mitä kummallista Elviksen kuolemaan liittyy? Jos nyt mukaan ei lasketa numerologiaa ja muuta hömppää.

        Ottakaapa Elvis-fanit nyt kiltisti ne lääkkeenne kun hoitaja tuo ne kierroksellaan. Jospa sitten loppuisi tuo satujen sepittely ja vainoharhaisuus. Päivällä voitte sitten musiikkiterapiassa paukuttaa bongorummuilla ja marakasseilla Elvarin kappaleita.


      • pablo83
        selität.... kirjoitti:

        sen että Elviksen näki kuolleena 30000 fania?

        Ja tarinat vahanukeista ja Elvis klooneista on nyt kyllä vähän kaukaa haettua. Miksi edes olisi otettu se riski, että noin suurelle väkijoukolle esitellään vahanukkea tai Elvis kloonia? Lisäksihän on tämä kuuluisa todiste, eli valokuva Elviksestä kuolleena. Tietenkin jos on oikein vainoharhainen, niin eihän sitä silloin usko mihinkään vaikka olisi itse Elvikselle ruumiinavauksen tehnyt.

        Mitä tietoja nyt sitte on julistettu salaisiksi? Kun kuolintodistus on julkaistu ja ruumiinavauksessa mukana olleet ovat kertoneet ne pääasiat joilla on merkitystä. Ei Elvis poikkea siinä tapauksessa muista ihmisistä, että hänen ruumiinavauspöytäkirjoja esiteltäisiin julkisesti. Eikä niitä pidäkkään esitellä.

        Ja Elviksen huumekokeilusta on aika lievä käsite. Elvis käytti lääkkeitä/huumeita armeijasta lähtien. Toki ongelmat kärjistyivät viimeisinä vuosia. Elvis oli kuolla yliannostukseen useita kertoja aiemminkin, mutta silloin apu sattui olemaan lähempänä.

        Mutta sitä nyt en ymmärrä, että mitä kummallista Elviksen kuolemaan liittyy? Jos nyt mukaan ei lasketa numerologiaa ja muuta hömppää.

        tutustua paremmin todisteisiin joiden mukaan elvis elää
        yhä..
        niin sulle saattais selvitä monikin asia..


      • pablo83

        kun näköjään osaat konetta
        käyttää..


      • Ken uskoo
        pablo83 kirjoitti:

        kun näköjään osaat konetta
        käyttää..

        Mutta mikä on tämä ??

        You Tube - The Wonder of you by Jon 10-16-08
        http://www.youtube.com/watch


      • jon burrows
        Ken uskoo kirjoitti:

        Mutta mikä on tämä ??

        You Tube - The Wonder of you by Jon 10-16-08
        http://www.youtube.com/watch

        tuotahan mä just tarkootan !


      • jauhooooooook
        jon burrows kirjoitti:

        tuotahan mä just tarkootan !

        haluatte väen vängällä vääntää, että
        elvis on elossa? Jos hän olisi, niin
        ei hän silloin ilmeisesti haluaisi olla enää julkisuudessa.
        Elvis on jo 73 antakaa hänen jo olla rauhassa.
        En tosin usko hänen olevan elossa.

        Laittakoon tuon papparaisen laulamaan houndogin
        tai heartbreak hotelin, niin sillähän asia selviää :D:D


      • jauhooooooook
        jauhooooooook kirjoitti:

        haluatte väen vängällä vääntää, että
        elvis on elossa? Jos hän olisi, niin
        ei hän silloin ilmeisesti haluaisi olla enää julkisuudessa.
        Elvis on jo 73 antakaa hänen jo olla rauhassa.
        En tosin usko hänen olevan elossa.

        Laittakoon tuon papparaisen laulamaan houndogin
        tai heartbreak hotelin, niin sillähän asia selviää :D:D

        itseäni 74. elämmekin ilmeisesti vuotta 2009 toistaiseksi.


      • jon burrows
        jauhooooooook kirjoitti:

        haluatte väen vängällä vääntää, että
        elvis on elossa? Jos hän olisi, niin
        ei hän silloin ilmeisesti haluaisi olla enää julkisuudessa.
        Elvis on jo 73 antakaa hänen jo olla rauhassa.
        En tosin usko hänen olevan elossa.

        Laittakoon tuon papparaisen laulamaan houndogin
        tai heartbreak hotelin, niin sillähän asia selviää :D:D

        kumpaakohan mieltä sä olet onko elossa vai ei , kun
        tuosta tekstistäsi saa sen kuvan että olet kumpaakin mieltä.

        ensiksi olet mieltä että-
        Elvis on jo 73 antakaa hänen jo olla rauhassa.

        ja sitten- En tosin usko hänen olevan elossa.

        ps !

        mulla on setä joka on saman ikäinen ja vielä tekee
        3 päivänä viikossa työtä sekä myös kotityöt yms ja
        on he---tin pirteässä kunnossa , eli et voi kyllä

        ikään vedota etteikö olisi elossa !


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2172
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1886
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1558
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1550
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1462
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1291
    Aihe