puput.net

puput.netin käyttäjä

Onko tietoa kellään milloin kyseinen sivusto alkaa taas toimia että sattuio sielä olemaan jtn ilmotusta et vaiksivuja päivitetään ja sivut taas käytössä (joku päivä)....? Olis pian kani tulossa ja pitäis luskella sieltä kaikenlaista..

17

1289

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kata23

Joo mä kans täällä ihmettelen miksi ei toimi puput.net.Käyn siellä päivittäin ja nyt ei yhtäkkiä toimi.Tietääks kukaan mistä on kyse?

• jossakin että

puput.net ei ole maksanut jotakin maksua, joten heidän nettisivunsa on suljettu siihen asti kunnes maksu maksetaan, en sitten tiedä onko jutussa perää

• Ko. foorumin käyttäjä vuodesta -05

Mahtaako enää aueta ollenkaan koko sivusta. Ennen on löytynyt googlettamatta sanat puput, kanit tai puput.net linkki kyseiselle foorumille heti ensimmäisenä. Nyt ei löydy enää mitään koko paikkaan viittavaakaan, kuin ihmettelyjä mistä on kyse, mutta ei linkkiä foorumille tai foorumin keskusteluihin. Aika erikoista, että 2 viikkoa on jo ollut pois käytöstä, eikä missään ole mitään informaatiota ja sitten katoaa googlestakin...

• mymmeli9999
        Ko. foorumin käyttäjä vuodesta -05 kirjoitti:

Mahtaako enää aueta ollenkaan koko sivusta. Ennen on löytynyt googlettamatta sanat puput, kanit tai puput.net linkki kyseiselle foorumille heti ensimmäisenä. Nyt ei löydy enää mitään koko paikkaan viittavaakaan, kuin ihmettelyjä mistä on kyse, mutta ei linkkiä foorumille tai foorumin keskusteluihin. Aika erikoista, että 2 viikkoa on jo ollut pois käytöstä, eikä missään ole mitään informaatiota ja sitten katoaa googlestakin...

voi ei just ku sain kanin tai olin saamassa sillon ku sivu katosi..Sen verran ehin lukea että siellä tuntuu olevan tietoa tosi paljon :D

• klvnjgöobes
        mymmeli9999 kirjoitti:

voi ei just ku sain kanin tai olin saamassa sillon ku sivu katosi..Sen verran ehin lukea että siellä tuntuu olevan tietoa tosi paljon :D

että parempaa tietoa saat eläinkaupasta kuin puput.netistä...

• höpöhöpöh
        klvnjgöobes kirjoitti:

että parempaa tietoa saat eläinkaupasta kuin puput.netistä...

Haha, no nyt pistit kyllä kovan. Väitän näin 20 vuoden kokemuksella lähes kaikista eläinkaupoissa myytävistä lajeista, että ne ei tiedä sitten niin mitään. Jostain syystä parhaassa maineessa olevan ketjun hoito-ohjeet esim. matelijoiden osalta ovat vaarallisen pahasti puutaheinää.

• periannath
        mymmeli9999 kirjoitti:

Siis musta puput.netissä on paljon tietoa kyllä, mut kaikesta tiedosta pitää myös sensuroida se mitä ei tarvita ja ne mitä tarvitaan, kaupoista VOI saada hyödyllistä tietoa jos kauppias itse on kokenut kanien "harrastaja" mm tiedän erään liikkeen jossa kauppias itse kasvattaa myös kaneja, joten hänen sanaansa jollain lailla uskoisin että voi luottaa, tosin itse olen monien vuosien kautta oppinut että itse toteamalla voi löytää omat parhaat keinonsa, muiden avustuksella tottakai. Foorumeilla tuppaa vain olemaan niin paljon ihmisiä joilla on omat mielipiteensä ja kaikilla tietenkin eri mielipiteet.. Itse en pidä mitään absoluuttisena totuutena ikinä, mikä on toiselle hyvä saattaa toiselle olla erittäin huono.

• mm

se on kai poistettu kun ei löytynyt googlest

• nic.com

domain on ainakin maksamatta..

status: hold,expired
        created: 2002-08-20 13:34:17 UTC
        modified: 2009-08-22 08:24:39 UTC
        expires: 2009-08-20 11:34:00 UTC

• Mindy__
        nic.com kirjoitti:

domain on ainakin maksamatta..

status: hold,expired
        created: 2002-08-20 13:34:17 UTC
        modified: 2009-08-22 08:24:39 UTC
        expires: 2009-08-20 11:34:00 UTC

Mä kans ihmettelin, ku ei menny sivulle. Ku Turus on 19.9 ne estehyppykisat ni tietääks joku milloin ne alkaa? Sken foorumis ei sitä mainittu ja Puputist ei voi nyt kattoo.. =/

• Cynt__
    • Vanhassa osoitteessa

Toimii taas

• tietääkö kukaan mitä tarkottaa jos kanilla tulee punasta pissaa?

• Kupari123

Ei tietoa itse käyn päivittäin... :( nyt ei vaan toimi..

• moro haloo mitä tarkoittaa jos kanil tulee punast pissaaa

• e

oot varmaan syöttänyt voikukkaa, porkkanaa tms, luultavasti se vaan värjää

• jooo kiitti vastauksesta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      19
      2188
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1694
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      302
      1197
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      939
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      895
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      824
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      805
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      696
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      663
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      632
    Aihe