Mikä se hintataso on nykyään siellä? Entä, asuminen?
Hintataso U-Seelannissa
4
1439
Vastaukset
- totuus lyhyesti
Laphin mies sanoi: " ei she viina kallista olhe, mutha se saattaa tunthua siltä, jos on vähhän rahhaa". Mene paikan päälle tutkimaan asioita ja ota rahaa riittävästi mukaan.
- kimberlyh
Asuminen kimppakämpässä hienossa 2hlön kämpässä $200 vko ja vähän nuhjuisemmassa 3-5 hlön kämpässä $120
Eli ei silleen mtn halpaa,aika suomi tasoa..hostellit maksoi 6 hengen huone n. $120 ..
Ruoka on vähäsen halvempaa mut ei silti mtn ökyhalpaa. Jos suomessa on esim. joku asia 3€ niin siellä se on sen $3. Mäkkärit ja muut pikaruoka jutut on esim. Big Mac $8, kebab $5, litran viinapullo $30-40, kalja n. $15-20/ 12päkki, baareissa bisse $6-7, ulkona syöminen esim. 2x pihvi, pullo viiniä ja alkuruokia n. $120
Bussilla siin keskustantuntumas $1.60 , Shoppailu naisille esim. farkut $70, perus topit $20-30, kampaamopalvelut perus leikkaus jossai sivukujal $20
Palkkatasohan siellä sitten on aivan perseestä, esim tarjoilija/ baarimikot saavat $12-$16 oli kokemusta tai ei..Raksa äijät sama homma palkan kans..
Kysele jos haluut viel jostain tietää, ite asuin siellä usean vuoden niin tiedän :)- kohta reissuun..
Osaatko kertoa minkä hintaista bensa on tällähetkellä siellä suunnalla?
- aisantuntija
kohta reissuun.. kirjoitti:
Osaatko kertoa minkä hintaista bensa on tällähetkellä siellä suunnalla?
bensa n. $1.65/litra
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882