Farming-Simulator 2009

jelppiiiii

.moikka
ostin kyseisen pelin ja miten tämä peli aloitetaan?
olen kerännyt viljan entäs miten nuo muut kerätään kukat?
ymm.. millä laitteellla

37

3421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virtuaali farmari

      moi!

      Jos olet puinut viljat, niin myy ne. Käytännössä vie traktorin peräkärryllä viljat myllyyn, satamaan tai panimoon. Sen jälkeen kynnä peltoa auralla tai kultivaattorilla. Kynnön jälkeen kylvä siemenet kylvökoneella.

      • ;D

        tiedätkö saako Arcusin_AutoStack ton tohon 2009 versioon ja jos saa niin mistä. t tiedoton vastaa mahdollisimman nopeesti


      • fallmi

        moooi:D niin milloin raha viljoista tulee? olen jo puinut jonkun verran ja vienyt viljat sinne sen ritilän päälle??:D:D


      • molol
        fallmi kirjoitti:

        moooi:D niin milloin raha viljoista tulee? olen jo puinut jonkun verran ja vienyt viljat sinne sen ritilän päälle??:D:D

        ja tiiätteks modi sivuu jost saa ladattuu john deeren??


      • valtra mies

      • skeittaajakingi

        kun ostaa jonkun vaikka raktorin miten saa vai tuleeko se jonnekin?


      • '''''''''_________''
        fallmi kirjoitti:

        moooi:D niin milloin raha viljoista tulee? olen jo puinut jonkun verran ja vienyt viljat sinne sen ritilän päälle??:D:D

        rahat tulee heti


      • dfhdtjstg

        onko siinä automaattista paalin kerääjää vai onko se vain siinä gold versiossa?


      • sikke-
        skeittaajakingi kirjoitti:

        kun ostaa jonkun vaikka raktorin miten saa vai tuleeko se jonnekin?

        Mihin ne tavarat tulee kun on ostanut ne kaupasta?!!


      • Tavarat
        sikke- kirjoitti:

        Mihin ne tavarat tulee kun on ostanut ne kaupasta?!!

        eti se traktoriliike


    • lisää_rahaa
    • heemuli
      • Hp pavilion

        Toimii kai


    • ööö ö

      niittokoneella kai en ole varma

      • Valtra mies123

        Moi (palaan vanhaan asiaan)

        Mites noi kaikki koneet viedään pellolle kun puidaan kun sinne täyttyy kuitenkin viedä puimuri ja perävaunu?
        Viedäänkö ne lavetilla?


      • huissi99
        Valtra mies123 kirjoitti:

        Moi (palaan vanhaan asiaan)

        Mites noi kaikki koneet viedään pellolle kun puidaan kun sinne täyttyy kuitenkin viedä puimuri ja perävaunu?
        Viedäänkö ne lavetilla?

        no niitä ei ole pakko viedä lavetilla muut voi lavetillakin vieda lavetti on kyllä nopeinkeino


      • valtra mies 123
        huissi99 kirjoitti:

        no niitä ei ole pakko viedä lavetilla muut voi lavetillakin vieda lavetti on kyllä nopeinkeino

        No mikä on toinen vaihto ehto?


      • huissi99
        valtra mies 123 kirjoitti:

        No mikä on toinen vaihto ehto?

        no se toinen vaihto ehto on että ajat jokaisen koneen yksi kerrallaan pellolle mutta minusta lavetti on paras


      • valtra mies 123
        huissi99 kirjoitti:

        no se toinen vaihto ehto on että ajat jokaisen koneen yksi kerrallaan pellolle mutta minusta lavetti on paras

        Entä onko mahdollista siinä, että ne traktorit menee itse siellä esim. kyntää? Kun oon kattonnu videoita ja ne kyntää itse. tai, että puimuri menee yksinään ja pelaaja ajaa vieressä traktorilla.


      • pahvi99
        valtra mies 123 kirjoitti:

        Entä onko mahdollista siinä, että ne traktorit menee itse siellä esim. kyntää? Kun oon kattonnu videoita ja ne kyntää itse. tai, että puimuri menee yksinään ja pelaaja ajaa vieressä traktorilla.

        joo on se mahollista eli jos sulla on kyseinen peli nii mene pellolle ja paina h sitten ne menee yksin


      • kokemusta löytyy
        pahvi99 kirjoitti:

        joo on se mahollista eli jos sulla on kyseinen peli nii mene pellolle ja paina h sitten ne menee yksin

        se maksaa sitä pelirahaa ja kun ne on siin automaatti ohjauseesa ni välil ne törmäilee puihi ja tolppii ja työ tulos on aika ####


      • kokemusta on
        huissi99 kirjoitti:

        no se toinen vaihto ehto on että ajat jokaisen koneen yksi kerrallaan pellolle mutta minusta lavetti on paras

        lavetit täytyy ladata kutta kyllä sen lizardin trukkipiikeillä saa paalilavetille


      • vilja mies
        valtra mies 123 kirjoitti:

        Entä onko mahdollista siinä, että ne traktorit menee itse siellä esim. kyntää? Kun oon kattonnu videoita ja ne kyntää itse. tai, että puimuri menee yksinään ja pelaaja ajaa vieressä traktorilla.

        on se mahollista! sun pitää samalla kun ajat esim raksaa ni sun pitää painaa H


      • fs 2009 gold pelaaja
        kokemusta löytyy kirjoitti:

        se maksaa sitä pelirahaa ja kun ne on siin automaatti ohjauseesa ni välil ne törmäilee puihi ja tolppii ja työ tulos on aika ####

        joo mul meni hire workerin kultivointi iha päi @%&###?``¤#"!
        jätin kultivoimaan maissipello vieree ja hetke pääst löysin sen keskelt maissipeltoo ja se oli tuhonnu kaike siit matkalt
        traktori oli se lizard ja kultivaattori horsch joker 6ct
        ja peli Farming Simulator 2009 Gold Edition


    • moi xD

      mistä saa ne kamat mitä on ostanu. ku itte ostin sen ihme kauhavempelee, trukkipiikit , paalaimen , ja paalikärryn mut ku en löydä niitä mistään nii voisko joku kertoo mistä ne löytyy

    • moiro

      miten mä saan noi modit asetettuu tohon peliin pitääks siin olla joku modi juttu et saa noi koneet toho vai pitääks lataa uuestaan toi peli.?

      • suomi 24

        katoppa googlesta ls mods 2011 pitäis löytyy eitarttee rekistöröityy sinnne lataa ja jostarttee ohjeita ni kysy jokult muult mut älämult koska en osaa itekä siirtää modeja peliin


    • Vastaus onkelmaa

      Kun ootte ladannu modit, menkää kauppaan ja etsikää se "Mods" kohta. Sitten ostatte modit ja painatte Tabbia niin kauan, että ootte modi raktorinne kyydissä. Se sama toimii pelin tavallisiinkin rakkoreihi.

    • farmiin

      miten saa farming simulattoriin 2009 saa esim johtikan massikan ja kaikki nuo jutut muttako täällä ei ole muitako fenttejä tässä pelissä

      • farmiin

        niin ja mikä on raha koodi tai hinnan pienennys


    • oisko neuvoja

      miten saa modit käytöön mul olis jojn deere

    • aapuaa!

      onko tähän rahakoodii??????? :DDDDDDD PS. Haluisin vastauksem.
      ja mistä sen saa???

    • Modiman
      • Modiman

        Ja kirjota hakukenttään moneymod ja eti se sielt


    • Tavarat

      Kun oot ostanu tavarat etsi traktoriliike ja hae ne.

    • maalaisjuntti97

      oon ladannu farming simulator2009 gold editionin ja viellä maksanukkin siitä niin sitten ku käynnistän pelin ni se kai kysyy jotain Product Activation Keytä niin mistä saan semmotteen, pitääkö se ladata jostain vai oonko menny semmottee kohan ohi missä semmonen kerrotaan???

      • hölmö..

        Jos ostit sen jostain nettikaupasta ja latasit sieltä niin eiköhän ne lähettäny sen sulle sähköpostiin? Jos latasit torrentin ja väität ostaneesi niin torrenteissa tulee kaikki crackit ja serialit mukana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe