mikähän mahtaa olla dinaarin kurssi

en löytänyt mistään

tai sit olin sokea

10

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on

1euro=1.906 tunisian dinaaria eli 1dinaari = 0,525 euroa. tämä on tämän päivän kurssi.

• paljon kiitoksia

sehän on sitte meleko halapa maa. mistä sä löysit ton kurssin

• lohja

Olen aina ollut ihan ummikko noissa kurssiasioissa eli voisitko auttaa tyhmää ja kertoa esim. että jos joku maksaa 100TND, niin paljonko se on euroissa?

• 52,5
        lohja kirjoitti:

Olen aina ollut ihan ummikko noissa kurssiasioissa eli voisitko auttaa tyhmää ja kertoa esim. että jos joku maksaa 100TND, niin paljonko se on euroissa?

mut mistä hitosta se löytyy

• hyvä sivu

• lambretta

viimeks ku kävin niin 56 snt oli yks dinaari

• kuudella

kaikki dinaarit ja pudottaa vähän nollia pois,saa melko oikean summan euroiksi viännettynä,elikkä taxi kyyti maksaa 2 dinaaria,se on euroina 1.20,helppoa,...ei mee piä pyörälle ;))

• ei niin nuukaa
        kuudella kirjoitti:

kaikki dinaarit ja pudottaa vähän nollia pois,saa melko oikean summan euroiksi viännettynä,elikkä taxi kyyti maksaa 2 dinaaria,se on euroina 1.20,helppoa,...ei mee piä pyörälle ;))

Ei kaikki varmaan kertotauluja ala veivaamaan ja nollia tiputtelemaan. eiks helpompi ois ajatella et kymppi on 6e ja satanen 60e. ei kai sitä lomilla tarvi laskia kymmeniä senttejä

• No mutta :)
        ei niin nuukaa kirjoitti:

Ei kaikki varmaan kertotauluja ala veivaamaan ja nollia tiputtelemaan. eiks helpompi ois ajatella et kymppi on 6e ja satanen 60e. ei kai sitä lomilla tarvi laskia kymmeniä senttejä

No olipa kiva alkaa aamutuimaan kirjoittamaan....noita elämänviisauksia,vinkkini oli vaan alkuperäiselle pieneksi neuvoksi! :)

• Sentin venyttäjä
        No mutta :) kirjoitti:

No olipa kiva alkaa aamutuimaan kirjoittamaan....noita elämänviisauksia,vinkkini oli vaan alkuperäiselle pieneksi neuvoksi! :)

Nuo ammattivastaajat , jotka muka tietää kaiken , älä välitä , ilmeisesti entinen pankkivirkailija , joka saanut kaviota perssuuksiin ja nyt elvistelee täällä :((

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7615
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      64
      2541
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51