tai sit olin sokea
mikähän mahtaa olla dinaarin kurssi
10
572
Vastaukset
- on
1euro=1.906 tunisian dinaaria eli 1dinaari = 0,525 euroa. tämä on tämän päivän kurssi.
- paljon kiitoksia
sehän on sitte meleko halapa maa. mistä sä löysit ton kurssin
- lohja
Olen aina ollut ihan ummikko noissa kurssiasioissa eli voisitko auttaa tyhmää ja kertoa esim. että jos joku maksaa 100TND, niin paljonko se on euroissa?
- 52,5
lohja kirjoitti:
Olen aina ollut ihan ummikko noissa kurssiasioissa eli voisitko auttaa tyhmää ja kertoa esim. että jos joku maksaa 100TND, niin paljonko se on euroissa?
mut mistä hitosta se löytyy
- hyvä sivu
52,5 kirjoitti:
mut mistä hitosta se löytyy
Alla olevasta linkistä voi laskea useimpien maiden kurssit suoraan:
http://www.ratesfx.com/rates/rate-converter.fi.html
- lambretta
viimeks ku kävin niin 56 snt oli yks dinaari
- kuudella
kaikki dinaarit ja pudottaa vähän nollia pois,saa melko oikean summan euroiksi viännettynä,elikkä taxi kyyti maksaa 2 dinaaria,se on euroina 1.20,helppoa,...ei mee piä pyörälle ;))
- ei niin nuukaa
kuudella kirjoitti:
kaikki dinaarit ja pudottaa vähän nollia pois,saa melko oikean summan euroiksi viännettynä,elikkä taxi kyyti maksaa 2 dinaaria,se on euroina 1.20,helppoa,...ei mee piä pyörälle ;))
Ei kaikki varmaan kertotauluja ala veivaamaan ja nollia tiputtelemaan. eiks helpompi ois ajatella et kymppi on 6e ja satanen 60e. ei kai sitä lomilla tarvi laskia kymmeniä senttejä
- No mutta :)
ei niin nuukaa kirjoitti:
Ei kaikki varmaan kertotauluja ala veivaamaan ja nollia tiputtelemaan. eiks helpompi ois ajatella et kymppi on 6e ja satanen 60e. ei kai sitä lomilla tarvi laskia kymmeniä senttejä
No olipa kiva alkaa aamutuimaan kirjoittamaan....noita elämänviisauksia,vinkkini oli vaan alkuperäiselle pieneksi neuvoksi! :)
- Sentin venyttäjä
No mutta :) kirjoitti:
No olipa kiva alkaa aamutuimaan kirjoittamaan....noita elämänviisauksia,vinkkini oli vaan alkuperäiselle pieneksi neuvoksi! :)
Nuo ammattivastaajat , jotka muka tietää kaiken , älä välitä , ilmeisesti entinen pankkivirkailija , joka saanut kaviota perssuuksiin ja nyt elvistelee täällä :((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882