Minä ja Mira paluu Mökiltä

-Nylkynen-

Oli sunnuntai-ilta, ja ilmakin rupesi olemaan viileä, johtuen päivän sateesta. Aloimme pakata tavaroitamme minun vanhaan Volvooni, aika kului ja ilta kohden loppuaan. Naapurimme Olli, Hammasteknikko, oli lähtenyt jo pari päivää aiemmin. Joten lupasin käydä tarkistamassa hänen mökkinsä ennen lähtöämme Miran kanssa.

Olin juuri palaamassa naapurini mökiltä, ja aikeissa mennä vajalle peittelemään naapurin TRIUMPH SPEEDMASTER 700 kuutioinen pyörän. Kun kuulin Miran huutavan, ”IIk”. Mikä hitto sille nyt tuli ajattelin, ja juoksin mökille. Mikä sinun on, kyselin kun Mira seisoi penkillä, ja osoitteli kaapin suuntaan. Siellä on hiiri.
Mira on ollut aina vähän säikky ”Pienien siimahäntien suhteen” Avasin komeron, ei siellä mitään ollut, Mira oli yhä kauhuissaan ja sanoi että jauhopussin takaa kurkki hiiri. Nostin jauhopussin pois, ja siellä oli kuminen teko hiiri, Ilmeisesti Naapurimme Ollin pieni pila. Nakkasin hiiren uumin päälle, ja totesin, pilat Ollilla kanssa, Mira oli vähän vieläkin hermona, Tule kulta tänne, minä hieron sinun hartioita, ne näyttävät olevan ”jumissa”. Tosin hierota eksyi aivan muualle kuin hartioihin, hieroin Miran kiinteitä rintoja hänen tiukan puseronsa läpi.

Se näyttikin tekevän vaikutuksen, huokailu alkoi voimistua, Mira otti käsiini kiinni ja nousi ylös, kääntyi ympäri ja alkoi kiihkeästi suudella minua. En voinut vastustaa nautinnon kiihkoa, ja imutimme toistemme huulia jonkin aikaa, sitten katse riitti, Mennään sänkyyn minä haluan nussia, oli luettavissa Miran silmistä. Kävelimme makuuhuoneeseen ja jo matkalla Mira alkoikin riisua itseään, Musta toppi, farkut ja lopuksi mustat pikkarit lensivät lattialle.

Mira tarttui varmoin ottein farkkujeni vyöhön, avasi sen ja housut jonka jälkeen nekin olivat lattialla. Sitten riipaisin t-paidan pois, ja minulla pullotti boksereissa jo melkoisesti, Mira sovitti kätensä boksereitteni sisään. Kävi kiinni kyrpääni, joka oli jo kovana kuin kivi. Aah, miten satumaisen ihanalta se tuntui. En voinut olla tekemättä mitään, kumarruin Miraan päin ja aloin nuolemaan hänen kovia nännipäitään. Mira ynisi hieman, tätä jatkoimme hetkisen, otin Miran käden pois Boksereistani ja riisuin nekin pois.

Hetken suudeltuamme kuiskasin, haluan nuolla sinua, Mira kävi makuulle hetekalle ja aloin litkimään hänen ihanaa pilluaan, ja sen tarjoamaa lemmen nektaria, tunsin kuuman sykkeen kun kieleni pyöri villisti välillä pillun suulla ja sisäpuolella ja hyvin ajetulla häpykummulla. Nautinnon huokailut jatkuivat täyttäen makuuhuoneen. Vaihto tapahtui ja Mira alkoi imuttamaan kyrpääni, se tuntui taivaalliselta, Mira nuoli terskaa, ja pyöritteli kielellään, välillä vartta ja taasen upottaen sen ihanan satumaisen samettiseen suuhunsa.

Tätä ei voi kovin kauaa kestää, ajattelin, silitellen Miran silkkisiä hiuksia. Mira lopettikin pian imutuksen, ja ilmaisi haluavansa ”ratsastaa”, ei siinä ollut vaihtoehtoja, alistua piti, joten kävin selälleni hetekalle, ja Mira Istui päälleni, ja tunki kovan kankeni märkään pilluunsa. Mira aloitti ensin hitaasti liikkuen ylös alas ja alkaen kiristää vähitellen tahtia, hetekan narinasta olisi voinut päätellä leikkien olevan hurjempiakin.

Tätä jatkettiin, sitten vaihtui asento ja Mira meni kontalleen sänkyyn ja minä työnsin kankeani takaapäin hänen märkään pilluunsa ilmeet olivat paljon puhuvat ja polte kullissa kasvoi jokaisella sisään työnnöllä entisestään. Mira sai kuuluvia ja myös tuntuvia orgasmeja, eikä itselläkään ollut enää kaukana mällien tulo.

Päätettiin vielä kerran vaihtaa asentoa, Nyt Mira kävi selin makuulle jalat hieman koukussa, syöksyin sekaan ja nussin olan takaa, samalla nuollen Miran kiinteän ihania rintoja, hiki alkoi jo tulla ja takaraivossa tykytti ajatus, ”Pian tulee” jatkoin kuitenkin kuin miehisen miehen pitääkin, huudot ja ähinä voimistui jokaisella työnnöllä, Mira sai todella voimakkaan orgasmin ja ihan tärisi, nautinnon kiljunnan seasta erottuivat sanat, ”älä lopeta” en kuitenkaan voisi enää kovin pitkään kestää, mutta nussin vielä hetkisen kunnes Mira sai toisen edellistäkin suuremman orgasmin ja minä laukesin Miran sisään, lysähtäen hänen päälleen.
Siinä maattiin päällekkäin ihan hikisinä ja sperman peitossa.

Suutelimme ja päätimme että on aika käydä pesemässä ja ruveta lähtemään. Menimme järvelle, kuutamo oli jo noussut, hämärä alkoi kanssa jo laskeutua, Peseydyttyämme ja lähdimme mökkiä kohden kävelemään. Mira sanoi, sinä olet todella hyvä, mitäs sanot jos meillä olisi semmoinen pieni käärö hoidettavana.
Että mitä, sanoin, älä pelottele, ja vaan sano että olet paksuna. En minä ole, ainakaan vielä Mira totesi, mutta eikös olisi jo aika. Ei nyt passaa, kun duunit painavat päälle, ja sinullakin on omat hommat, miten siinä pentua hoitaa. Niin, niin, selittelyjä. Keskustelua ei enää siitä jatkettu. Kello oli jo aika paljon, Meillä tulee kuule kiire, jos meinaan huomenna mennä duuniin.

Jatkuu->

5

11453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Nylkynen-

      Ei sinulla huomenna ole työpäivä, se on vapaa, tai sitten sinä olet puhunut taas puuta heinää, ja yrität taas luistaa puheenaiheesta.
      No nyt kumminkin on lähdettävä, että ehtisi edes aamuksi perille. No pakattiin loput tavarat autoon, ja lähdettiin ajelemaan. Ilma alkoi jo viiletä ja piti laittaa lämmitin päälle, se olikin kohtalokas temppu, vanha romu hyytyi saman tien. Totesin, Tais palaa sulakkeet. Ei siinä muu auttanut kun alkaa taskulampun valossa koplaamaan pellin alle. Lämmityslaitteen piuha oli kulunut ja ottanut runkoon maihin, ja polttanut sulakkeet. Eikä tietysti varasulakkeista ole tietoa, ja lähimmälle huoltamolle on noin 40 kilometriä. Huikkasin Miralle, Sulakkeet on mennyt, onko hanskalaatikossa varasulakkeita? Kuului kaivamisen ääntä ja pettynyt toteamus, ei näytä olevan.

      Voihan Vihtori, kirosin. Tässä sitä ollaan kuin nauris jumissa. No ei auttanut muu kuin laittaa pelti kiinni ja istua autoon miettimään. Ei me voida tässä pidempäänkään vehdata, Kuinka niin, Mira sanoi, nythän on hyvää aikaa jatkaa kesken jäänyttä keskustelua. En nyt ole sillä tuulella että siitä jaksaisin puhua. Et viitsisi heti aloittaa tuohon sävyyn, Mira sanoi. No Mitä siitä nyt on puhuttavaa, kysyin Miralta. Lisäsin vielä, ettei puhumalla mitään tule. Niin, niin, Mira sanoi, voisit edes harkita asiaa.
      No joo, Onhan se, huokaisin. Voihan sitä ajatella. Minulla on kylmä, Mira sanoi. Tule takapenkille lämmittämään minua. Se kyllä tiedettiin mihin se johtaisi, mutta en halunnut pahoittaa Miran mieltä, joten suostuin. Mira kietoutui heti tiiviisti minuun ja käsi hakeutui farkkujeni vetoketjulle ja avasi sen. Lämmin käsi työntyi boksereideni sisään ja käsi alkoi liikkua edes takaisin. Kohta kullini olikin jo juhlakunnossa. Riisuin Miran mekon alta hänen setringit pois. Pano siitä alkoi, vähän kömpelö mutta asiansa ajava.

      Nussittiin siinä kippurassa ahtaalla takapenkillä, ja välillä suudellen. Romanttisuus oli kaukana, fyysinen suoritus. Vaihdettiin asentoa ja yritin parhaani mukaan panna Miraa. Mira sai taas monta orgasmia ja itsekin olin laukeamassa, kunnes ajatus esti sen, millä korvaan sulakkeen, Miran korviksella tietysti. Panin kuin paninkin Miraa, ja vapiseva orgasmi herätti minut ajatuksistani ja laukesin myös itse Miran sisään.
      Hetken vedettyä happea sanoin Miralle, Anna minulle tuo sinun korvis, siitä vois saada sulakkeen. Oletkos ihan pönttö, Mira kysyi. Luuletko minun antavan näitä, nämä on isoäidin peruja. Oli tai ei, sanoin, mistä muusta teet sulakkeen ja en jaksa ”koko yötä” lämmittää sinua. No olkoot, katso ettei se mene pilalle. Juu kulta. Sulake oli omalaatuinen, mutta kuin tehty, ja matka jatkui. Radiosta kuului rauhallista sinfoniaa, kun muut kanavat ei kuuluneet.

      Matka sujui lopuksi pienistä vastoinkäymisistä huolimatta. Perillä ollaan Kulta, Miten ois kahvin laita? Juu jos menet kauppaan, kaapissa ei ole kuin valo. On siellä, ainakin unohtuneet vohvelitaikina ja mansikkahillo, sanoin. Höhlä. Mira sanoi. Mentiin kuitenkin sisälle, ja Mira alkoi asetella kuppeja pöydälle. Et sitten avaa sitä tietokonetta, ja etkä kännyä. Mira komensi. Okei, käyn vaihtaa sen sulakkeen sitten, totesin. Eteisen pöydällä se oli, siihen se jäi lähtö tohinoissa.

      Tultuani kävin pikasuihkussa, ja ryystin mustaa kahvia ja söin vohveleita, Ensimmäistä kertaa Mira hymyili pidättämättömästi auto-matkan jälkeen, ja sanoi, sulla Kulta on hilloa suupielessä, ja nauroi. Mikäs nyt niin hauskaa on? Ei mikään. Mira tuli Istumaan syliini ja suuteli ja nuoli hillon suupielestäni, Minulla oli nyt yllä vain kylpytakki, ja Mirakin oli ottanut Mekkonsa Pois. Hänellä oli vain seksikäs toppi ja Mustat Stringit.
      Tilaisuus tämäkin ajattelin, enkä voinut himoilleni mitään. Makuuhuoneessa lemmimme pitkään ja jos en väärin tajunnut oli Miran Vauvakuume saanut hänestä yliotteen.

      Asiallista palautetta otetaan vastaan.

      • .:G-Force:.

        Jatka.


    • kirkkaus

      tuleeks tähän joskus jatkoa?

    • lishää tulemahan

      Asiallista, jatkoa heti !

    • erewrrtyqwty

      Aivan mahtava! Jatka!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe