chi + hieronta

magneettipossu

Ennen ajattelin chi/ki :n olevan soopaa, mutta poikettuani itse hoidossa ajattelin kirjoittaa tänne hieman aiheesta.

Kärsin yläselän kivusta, joskus en saa edes kunnolla henkeä.Lihakset on jumissa johtuen työstäni ja olen nukkunut huonosti jo pitkään.

Hoito aloitettiin siten että istuin tuolille ja hoitaja oli parin metrin etäisyydellä minusta keskittymässä.Huone oli viileähkö, ikkuna oli auki ja vaimoni oli myös huoneessa katsomassa.

Hoitaja aloitti jonkin hengitysharjoituksen tekemisen ja keskittyi muutaman minuutin ajan.Etäisyyttä siis hoitajaan oli parisen metriä.Hän osoitti kämmenillään minua kohti ja aloin tuntea kuumuutta.

Hetkisen päästä oli jo niin kuuma että hiki virtasi joka puolelta.Hoitaja kyseli tuntemuksiani ja vastattuani että on hemmetin kuuma, hän lopetti harjoituksensa ja kertoi että nyt aloittaa hieronnan.

Jo pelkkä energiajuttu mitä hän teki sai minut hengittämään paremmin.Hieronta sitten käsitti akupisteitä ja muunmuassa tiettyjen jalkaterän osien hieronnan.

Lopuksi hän pisti käsiini kolme magneettia ja jalkaan yhden tiettyihin kohtiin, jolloin kipu katosi niskastani ja oli helppo käännellä päätä.Magneetit olivat hyvin pieniä ja kiinnitys tapahtui pyöreällä laastarimaisella tarralla.

Seuraavana aamuna otin laastarit pois ja pari kolme päivää olo oli mahtava.Vaimo sanoi että kuorsaus on loppunut öisin ja olen energisempi.

Sain hoitajalta parisen dvd:tä hengitysharjoituksia varten, kartan jalkapohjien meridiaaneista sekä ohjeet magneettien käytöstä.

Koko hoito maksoi euroissa parisen kymppiä.
Mielestäni hyvinkin hintansa väärti.

Olen vieläkin hieman "ulalla" koska en tosiaan ole aiemmin uskonut tällaiseen, mutta on kait pakko uskoa kun se kerran ainakin minulla toimi.

3

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saattaatoimia

Kaikki on energiaa (vrt. lämpöenergia, liike-energia, valo, äänen värähtely eri taajuuksilla)
      En pidä mahdottomana, että jollakin voi olla lahja ja siitä jalostettu ja opittu taito energioita aistia ja jopa hieman valjastaa hoitotyöhönkin hieronnan kera.

• Skepponen

Eiks toi chi oo villakoirarotu?
      Onko kyseessä villakoira hieronta?

• kremppojaolis

Voisitko antaa tämän ihmehoitajan nimen ja osoitteen, sillä vaivoja olisi parannettavaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      310
      7171
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2126
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1327
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1267
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1203
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1126
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1061
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe