Mikähän siinä

on kun metsästäjien keskuudessa tuntuu homostelu olevan hyvin kuuma puheenaihe jatkuvasti? Eri mieltä olevia aletaan hyvin herkästi nimittelemään homoiksi (esim. tämä palsta) ja muutenkin mielenkiintoa kyseistä ihmisryhmää vastaan tuntuu olevan suunnattomasti. Itse heterona minua ei homot haittaa eikä liikuta pätkän vertaa, kunhan saan olla heidän seksuaaliselta häirinnältä rauhassa, ja olen saanutkin olla. Tehkööt omissa piireissä mitä lystäävät, se ei mulle kuulu eikä mua kiinnosta.

Minäpä vastaan esittämääni kysymykseen:

Metsästys ja metsästystamineet ovat hyvinkin "miehisiä" elementtejä. Tällainen miehinen touhu vetää joitakin puoleensa. Vaimo jätetään mieluusti omiin askareisiinsa, jotta päästään miesten kanssa "hommaileen". Epäilenkin, jotta metsästyshommissa tehdään jotain muutakin kun vaan paukutellaan pyssyillä. Nyt lukija voikin käyttää omaa mielikuvitustaan ja arvata, mitä tarkoitan. Korostan, jotta kyse on epäilystäni. Kuitenkin olemassa olevat faktat puhuvat puolestaan ja mielestäni minulla on aihetta epäillä. Korostan vielä, jotta tältä osin tehkööt metsässä mitä haluavat. Enemmän minua häiritsee esim. susien ja karhujen raukkamaiset salakaadot.

9

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki hyvin

      Kyllä naisetkin voivat ampua pyssyllä metsässä.

      Ja salakaatajatkin pannaan kuriin jos ei itärajan tuntumassa niin muualla.

      No saihan ne lieksassa kiinni ulkopaikkakuntalaisen joka oli ampunut karhun
      tielle ja oli kolme patia pyssyssä.

      • Kyllä siellä etunenässä "miehet" temmeltävät keskenään, heh heh.


    • junapoikainkerho

      HOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOmoilanen

      • Pekka_Vähäpuksunki

        Aijai, mehtähemmo, lankesit juurikin siihen ensimmäiseen aitaan, mistä tässä on koko ajan puhuttu.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem

        No, mieleltään kömpelölle sattuu aina kaikenlaista

        Pekka Vähäpuksunki


    • etunenässä

      omista riveistäsi analyytikko.

      • palstalle

      • urhopuksulyytiä

        "#"#"#"#"#"#"#"#"#"#


      • Pekka_Vähäpuksunki
        palstalle kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3393

        HOMOUS VOI TARTTUA!!!

        TÄSSÄ LINKKI JÄRKYTTÄVÄÄN DOKUMENTTIIN:

        http://www.youtube.com/watch?v=sdIEmhKTgtw

        Mitäs, maistuuko suussani "rautaisuuden" pikantti vivahde?
        HEHEH!

        Joten, muistakaa ... HOHHOH! ... anteeksi ... aina kun te normaalit heteroseksuaalit tulette tänne homseksuaalien palstoille, niin te olette suuressa VAARASSA sairastua homoseksuaalisuuteen, joka luikertelee bittien mukana tajuntaanne!

        Äänenvärisyttäjä evoluution armosta
        Pekka Vähäpuksunki


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe