on kun metsästäjien keskuudessa tuntuu homostelu olevan hyvin kuuma puheenaihe jatkuvasti? Eri mieltä olevia aletaan hyvin herkästi nimittelemään homoiksi (esim. tämä palsta) ja muutenkin mielenkiintoa kyseistä ihmisryhmää vastaan tuntuu olevan suunnattomasti. Itse heterona minua ei homot haittaa eikä liikuta pätkän vertaa, kunhan saan olla heidän seksuaaliselta häirinnältä rauhassa, ja olen saanutkin olla. Tehkööt omissa piireissä mitä lystäävät, se ei mulle kuulu eikä mua kiinnosta.
Minäpä vastaan esittämääni kysymykseen:
Metsästys ja metsästystamineet ovat hyvinkin "miehisiä" elementtejä. Tällainen miehinen touhu vetää joitakin puoleensa. Vaimo jätetään mieluusti omiin askareisiinsa, jotta päästään miesten kanssa "hommaileen". Epäilenkin, jotta metsästyshommissa tehdään jotain muutakin kun vaan paukutellaan pyssyillä. Nyt lukija voikin käyttää omaa mielikuvitustaan ja arvata, mitä tarkoitan. Korostan, jotta kyse on epäilystäni. Kuitenkin olemassa olevat faktat puhuvat puolestaan ja mielestäni minulla on aihetta epäillä. Korostan vielä, jotta tältä osin tehkööt metsässä mitä haluavat. Enemmän minua häiritsee esim. susien ja karhujen raukkamaiset salakaadot.
Mikähän siinä
9
230
Vastaukset
- Kaikki hyvin
Kyllä naisetkin voivat ampua pyssyllä metsässä.
Ja salakaatajatkin pannaan kuriin jos ei itärajan tuntumassa niin muualla.
No saihan ne lieksassa kiinni ulkopaikkakuntalaisen joka oli ampunut karhun
tielle ja oli kolme patia pyssyssä. - junapoikainkerho
HOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOmoilanen
- Pekka_Vähäpuksunki
Aijai, mehtähemmo, lankesit juurikin siihen ensimmäiseen aitaan, mistä tässä on koko ajan puhuttu.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem
No, mieleltään kömpelölle sattuu aina kaikenlaista
Pekka Vähäpuksunki
- etunenässä
omista riveistäsi analyytikko.
- urhopuksulyytiä
"#"#"#"#"#"#"#"#"#"#
- Pekka_Vähäpuksunki
palstalle kirjoitti:
HOMOUS VOI TARTTUA!!!
TÄSSÄ LINKKI JÄRKYTTÄVÄÄN DOKUMENTTIIN:
http://www.youtube.com/watch?v=sdIEmhKTgtw
Mitäs, maistuuko suussani "rautaisuuden" pikantti vivahde?
HEHEH!
Joten, muistakaa ... HOHHOH! ... anteeksi ... aina kun te normaalit heteroseksuaalit tulette tänne homseksuaalien palstoille, niin te olette suuressa VAARASSA sairastua homoseksuaalisuuteen, joka luikertelee bittien mukana tajuntaanne!
Äänenvärisyttäjä evoluution armosta
Pekka Vähäpuksunki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612