intialainen mies

naimisiin menossa

ollaan seurusteltu intialaisen miehen kanssa jo jonkin aikaa, nyt puheeksi on tullut naimisiin meno. onko kellään kokemuksia intialaisista miehestä, niiden kulttuurista ja tavoista? monesti varmasti moni asia selviää vasta kun menee naimisiin ja tutustuu kunnolla miehen sukuun, niin haluaisin tietää totuuden ennen kun menen naimisiin.,

3

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuunteleva

Tätä mä vähän ihmettelen. Ilman mitään pirunsarvia päässä ihmettelen sitä miks noihin asioihin ei voi tutustua seurustelun aikana, vaan pitää riskillä mennä naimisiin ja ikävimmässä tapauksessa parin vuoden päästä itkeä katkerasti intialaisten "veemäisille tavoille".

• zizai

Mitä tarkoitat NIIDEN kulttuurilla ja tavoilla? Itse naimisissa Intian katolilaisen kanssa. Katolinen kulttuuri on aina luku sinänsä, mutta muuten en ymmärrä edes mistä puhut. Ainoa asia johon kannattaa varautua on se että miehen perheelle olisi mieluisampaa jos hän menisi naimisiin jonkun mukavan omasta osavaltiosta olevan tutun tutun tyttären kanssa. Joko miehesi on tarpeeksi vahva ja pistää vastaan, omani on asunut jo vuosia Euroopassa, tai häntä viedään kuin pässiä narussa..

• Radhika

Tavat ym. riippuu aika paljon siitä, millasesta perheestä se mies itse on kotoisin (esim. koulutustausta, sosiaalinen asema, alue ym.). Itse olen ollut n. 5 vuotta naimisissa korkeasti koulutetun, hyvin toimeentulevan yläkastisen intialaisen kanssa ja meillä on myös kaksi lasta. Asumme nykyään Intiassa. Onhan tässä kaikenlaisia kulttuurieroja ilmennyt, mutta kyllä niistä selviää, jos molemmat pyrkii oppimaan erimielisyyksistä ja sietämään toista sellaisena kuin se on. Ja muista myös, että kulttuurierot voi olla myös mukavia eli ei tämä pelkästään hankalaa ole. :) Hyväksyykö tän miehen vanhemmat teidän suhteen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe