lennot Floridaan

nopeutta arvostava

Lentääkö Finnair ensi talvena suoria lentoja Flordiaan? Jonkinlaista huhua olen kuullut, että marraskuussa alkaisivat lennot, mutta ovatko ne vain lomalentoja eli muutaman viikon matkoja.

Tarkoitus olisi olla yli viisi kuukautta jenkeissä (viisumi on) ja arvostan matkaa, joka ei kestä tolkuttoman kauan.

Mikä mahtaa olla nopein yhteys reittilennoilla Hki-Florida (Miami, Fort Laudertale tms)

6

928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihiminen

mene mitään finnairin välilaskullisia lomalentoja varaamaan. Maksaakin jotain 900e ja saat nauttia ahtaista 757 sillipurkin tiloista ja maksullisista tarjoiluista. Lento kestää yli 13 tuntia Kanadan välilaskuineen.

British airwaysilta saat lennot nyt elokuun loppuun mennessä ostaessasi 468e hintaan. Matkustusmukavuus on aivan eriluokkaa reittilennoilla, eikä matka-aika ole kuin muutaman tunnin pitempi.

• wysig

Itse olen käyttänyt Floridaan seuraavia yhtiöitä:
      Fort Myers: (Lufthansa) Condor/Thomas Cook (halpa Saksasta)
      Miami: Lufthansa, SWISS (halvin oli viime talvena n.460). Air Francellakin olisi päässyt, mutta oli kalliimpi.
      Orlando: Lufthansa (vähän yli 500)

• Orig.Matkasaarnaaja

Suora lento on tietysti paras tuote, mutta sen puuttuessa valitaan toiseksi paras :) Itse suosin vaihtoa Heathrowlla ja BA:lla eteenpäin.

• , viilataan

niin eihän toi ole suora lento. Lento tekee ylä- ja alasuunnassa mutkan eli välilaskun ihan niinkuin reittilentokin, mutta siinä pysähdys on tunnin pari pitempi.

• Mazala

Mene Lontooseen ja vaihda Virgin Atlanticiin. Halvat lennot, mutta palvelu ja mukavuus paljon parempaa kuin esim. BA tai AA

• wysig
        Mazala kirjoitti:

Mene Lontooseen ja vaihda Virgin Atlanticiin. Halvat lennot, mutta palvelu ja mukavuus paljon parempaa kuin esim. BA tai AA

Virginin kohdalla pitää olla tarkka, sillä osa lennoista, kuten BA:llakin (joskus ainakin) lähtivät myös Gatwickiltä eli tulee Heathrow-Gatwick kentän vaihdot Lontoossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2771
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1539
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      987
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      984
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      81
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      888
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe