lennot Floridaan

nopeutta arvostava

Lentääkö Finnair ensi talvena suoria lentoja Flordiaan? Jonkinlaista huhua olen kuullut, että marraskuussa alkaisivat lennot, mutta ovatko ne vain lomalentoja eli muutaman viikon matkoja.

Tarkoitus olisi olla yli viisi kuukautta jenkeissä (viisumi on) ja arvostan matkaa, joka ei kestä tolkuttoman kauan.

Mikä mahtaa olla nopein yhteys reittilennoilla Hki-Florida (Miami, Fort Laudertale tms)

6

929

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihiminen

mene mitään finnairin välilaskullisia lomalentoja varaamaan. Maksaakin jotain 900e ja saat nauttia ahtaista 757 sillipurkin tiloista ja maksullisista tarjoiluista. Lento kestää yli 13 tuntia Kanadan välilaskuineen.

British airwaysilta saat lennot nyt elokuun loppuun mennessä ostaessasi 468e hintaan. Matkustusmukavuus on aivan eriluokkaa reittilennoilla, eikä matka-aika ole kuin muutaman tunnin pitempi.

• wysig

Itse olen käyttänyt Floridaan seuraavia yhtiöitä:
      Fort Myers: (Lufthansa) Condor/Thomas Cook (halpa Saksasta)
      Miami: Lufthansa, SWISS (halvin oli viime talvena n.460). Air Francellakin olisi päässyt, mutta oli kalliimpi.
      Orlando: Lufthansa (vähän yli 500)

• Orig.Matkasaarnaaja

Suora lento on tietysti paras tuote, mutta sen puuttuessa valitaan toiseksi paras :) Itse suosin vaihtoa Heathrowlla ja BA:lla eteenpäin.

• , viilataan

niin eihän toi ole suora lento. Lento tekee ylä- ja alasuunnassa mutkan eli välilaskun ihan niinkuin reittilentokin, mutta siinä pysähdys on tunnin pari pitempi.

• Mazala

Mene Lontooseen ja vaihda Virgin Atlanticiin. Halvat lennot, mutta palvelu ja mukavuus paljon parempaa kuin esim. BA tai AA

• wysig
        Mazala kirjoitti:

Mene Lontooseen ja vaihda Virgin Atlanticiin. Halvat lennot, mutta palvelu ja mukavuus paljon parempaa kuin esim. BA tai AA

Virginin kohdalla pitää olla tarkka, sillä osa lennoista, kuten BA:llakin (joskus ainakin) lähtivät myös Gatwickiltä eli tulee Heathrow-Gatwick kentän vaihdot Lontoossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1939
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe