Lentääkö Finnair ensi talvena suoria lentoja Flordiaan? Jonkinlaista huhua olen kuullut, että marraskuussa alkaisivat lennot, mutta ovatko ne vain lomalentoja eli muutaman viikon matkoja.
Tarkoitus olisi olla yli viisi kuukautta jenkeissä (viisumi on) ja arvostan matkaa, joka ei kestä tolkuttoman kauan.
Mikä mahtaa olla nopein yhteys reittilennoilla Hki-Florida (Miami, Fort Laudertale tms)
lennot Floridaan
6
928
Vastaukset
- ihiminen
mene mitään finnairin välilaskullisia lomalentoja varaamaan. Maksaakin jotain 900e ja saat nauttia ahtaista 757 sillipurkin tiloista ja maksullisista tarjoiluista. Lento kestää yli 13 tuntia Kanadan välilaskuineen.
British airwaysilta saat lennot nyt elokuun loppuun mennessä ostaessasi 468e hintaan. Matkustusmukavuus on aivan eriluokkaa reittilennoilla, eikä matka-aika ole kuin muutaman tunnin pitempi. - wysig
Itse olen käyttänyt Floridaan seuraavia yhtiöitä:
Fort Myers: (Lufthansa) Condor/Thomas Cook (halpa Saksasta)
Miami: Lufthansa, SWISS (halvin oli viime talvena n.460). Air Francellakin olisi päässyt, mutta oli kalliimpi.
Orlando: Lufthansa (vähän yli 500) - Orig.Matkasaarnaaja
Suora lento on tietysti paras tuote, mutta sen puuttuessa valitaan toiseksi paras :) Itse suosin vaihtoa Heathrowlla ja BA:lla eteenpäin.
- , viilataan
niin eihän toi ole suora lento. Lento tekee ylä- ja alasuunnassa mutkan eli välilaskun ihan niinkuin reittilentokin, mutta siinä pysähdys on tunnin pari pitempi.
- Mazala
Mene Lontooseen ja vaihda Virgin Atlanticiin. Halvat lennot, mutta palvelu ja mukavuus paljon parempaa kuin esim. BA tai AA
- wysig
Mazala kirjoitti:
Mene Lontooseen ja vaihda Virgin Atlanticiin. Halvat lennot, mutta palvelu ja mukavuus paljon parempaa kuin esim. BA tai AA
Virginin kohdalla pitää olla tarkka, sillä osa lennoista, kuten BA:llakin (joskus ainakin) lähtivät myös Gatwickiltä eli tulee Heathrow-Gatwick kentän vaihdot Lontoossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15984Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm81898- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829