Onko mielestänne palstaystävyys

pilvi*

minkään arvoinen? Olen joutunut erään keskustelun vuoksi arvioimaan tätäkin asiaa. Itse olen kyllä saanut palautetta sillekin toiveelle, joskin olen joutunut toteamaan täälläkin liikkuvan erilaisia personallisuuksia.

Jos nyt en ihan väärin ole tulkinnut. Meitähän on niin monenlaisen kohtalon ihmisiä.
Miten olette saaneet kontaktia kanssaihmisiinne? Kysyn kyllä ihan tosissani.

52

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • capt.cöpenick*

      Ripottuu minun viestileivälleni siitä, jos keskustelijoissa on jotain persoonallista tai 'uniikkia'.
      Kun itse olen kovin erakkomainen tyyppi, sellaisia tyyppejä, jotka ovat 'in' on vain nimeksi. Sinä *pilvi* heistä esimerkki.
      Näille kaltaisilleni skitsoideille tyypeille muodostuu jopa freudilainen tunteensiirto-ilmiö. Ei maha mittään, niin se vain on.

      • pilvi*

        Samoin on täällä, jokin määrittelemätön tekijä on saanut minut kokemaan Sinut todelliseksi palsta frendiksi. Onnellinen voi olla tästä, voi hyvin ja tämähän jatkuu.
        Olen tosi kiitollinen, etten ole tarvinnut pettyä tämänkaltaiseein viestintään. Elämä hymyilee, oli niin hyvä puhelu xaviomiehen kanssa, sekin hyvä asia.

        Ihmiset ihmisinä on mottoni. Niin myös palstalaiset. Kiitos capt.cöpenic, kuullaan taas.

        terveisin pilvi*


      • pilvi* kirjoitti:

        Samoin on täällä, jokin määrittelemätön tekijä on saanut minut kokemaan Sinut todelliseksi palsta frendiksi. Onnellinen voi olla tästä, voi hyvin ja tämähän jatkuu.
        Olen tosi kiitollinen, etten ole tarvinnut pettyä tämänkaltaiseein viestintään. Elämä hymyilee, oli niin hyvä puhelu xaviomiehen kanssa, sekin hyvä asia.

        Ihmiset ihmisinä on mottoni. Niin myös palstalaiset. Kiitos capt.cöpenic, kuullaan taas.

        terveisin pilvi*

        Minä olen saanut, täältä netistä,todellisia ystäviä..Joten,kyllä se on mahdollista..
        Eräskin,pitää paremmin yhteyttä,kuin esim..perheenjäseneni..Minusta,se on todella hienoa..En häntä ole livenä tavannut,mutta kuitenkin,on todellinen ystävä..
        On muitakin,todella hyviä ystäviä,joita olen tavannut myös..Sitten,on muutamia,
        joihin olen pettynyt,koska niinkin tapahtuu.. Voi olla jotain väärinkäsityksiä,
        toisten aiheuttamia,joita ei voi puhua selväksi,koska emme tapaa..oikeasti..
        Tiedän joitakin,jotka mielellään kertovat asioita,mitä ei ole edes tapahtunut..Sellaiset ihmiset saavat pahaa aikaan,jopa täällä Nettimaailmassa..
        Pitäisi olla aina tarkkana,mutta eihän sitä osaa varoa..Yleisesti ottaen,on oikein mukavaa täällä.. Minä en ole mitenkään värikäs tyyppi,joten ei kait minua monikaan edes huomaa.. Mukavaa päivää ja iloista mieltä! t.Irkku


      • pilvi*
        irkku-37 kirjoitti:

        Minä olen saanut, täältä netistä,todellisia ystäviä..Joten,kyllä se on mahdollista..
        Eräskin,pitää paremmin yhteyttä,kuin esim..perheenjäseneni..Minusta,se on todella hienoa..En häntä ole livenä tavannut,mutta kuitenkin,on todellinen ystävä..
        On muitakin,todella hyviä ystäviä,joita olen tavannut myös..Sitten,on muutamia,
        joihin olen pettynyt,koska niinkin tapahtuu.. Voi olla jotain väärinkäsityksiä,
        toisten aiheuttamia,joita ei voi puhua selväksi,koska emme tapaa..oikeasti..
        Tiedän joitakin,jotka mielellään kertovat asioita,mitä ei ole edes tapahtunut..Sellaiset ihmiset saavat pahaa aikaan,jopa täällä Nettimaailmassa..
        Pitäisi olla aina tarkkana,mutta eihän sitä osaa varoa..Yleisesti ottaen,on oikein mukavaa täällä.. Minä en ole mitenkään värikäs tyyppi,joten ei kait minua monikaan edes huomaa.. Mukavaa päivää ja iloista mieltä! t.Irkku

        Näin olen minäkin kokenut. On aina hyväätekevää kun pääsee jonkinlaiseen selvyyteen
        näinkin laajassa yhteisössä, missä monet tuntemattomat ihmiset keskustelevat keskenään. Vähitellen oppii eroittamaan ihmiset, jotka ovat ymmärrettävissä, tai sanoisko vastaavat omia käsityksiä elämästä.

        Sitten on paljonkin oppimista mitä kaikkea on syytä sietää. Melkoinen aikuiskoulu, vai sanoisko ikäihmisten sekametelisoppa joskus!

        Ihania ovat ihmiset, jotka omana itsenään tulevat palstallekin. Heistä kiitollisena totean
        tämänkaltaisten ketjujen antoisuuden.

        Tuon ensimmäisen kommentin eräs osa, jäi mieleeni. "Freudilainen--tunteensiirto"
        jota pidän aivan luonnollisena ihan live elämässäkin, joihinkin ystäviin kiintyy enemmän,
        elämän rikkautena sen koen. Suuri runoilijamme Leino sanoo näin:

        Miss ihmiset liikkuvat tuntehin.
        siell lähell on Jumalakin.

        Näiden palstojen puitteissa ihastutaan, jopa rakastutaan ja ystävyys-suhteita solmitaan. Kun ajattelee 47.000 ihmistä Suomi24 piirissä vaikuttaa, on tosi hauskaa olla mukana ikäistensä parissa. Antoisaa jatkoa palstakirjoittelulle:D

        Kiittäen pilvi*


      • sama*
        pilvi* kirjoitti:

        Näin olen minäkin kokenut. On aina hyväätekevää kun pääsee jonkinlaiseen selvyyteen
        näinkin laajassa yhteisössä, missä monet tuntemattomat ihmiset keskustelevat keskenään. Vähitellen oppii eroittamaan ihmiset, jotka ovat ymmärrettävissä, tai sanoisko vastaavat omia käsityksiä elämästä.

        Sitten on paljonkin oppimista mitä kaikkea on syytä sietää. Melkoinen aikuiskoulu, vai sanoisko ikäihmisten sekametelisoppa joskus!

        Ihania ovat ihmiset, jotka omana itsenään tulevat palstallekin. Heistä kiitollisena totean
        tämänkaltaisten ketjujen antoisuuden.

        Tuon ensimmäisen kommentin eräs osa, jäi mieleeni. "Freudilainen--tunteensiirto"
        jota pidän aivan luonnollisena ihan live elämässäkin, joihinkin ystäviin kiintyy enemmän,
        elämän rikkautena sen koen. Suuri runoilijamme Leino sanoo näin:

        Miss ihmiset liikkuvat tuntehin.
        siell lähell on Jumalakin.

        Näiden palstojen puitteissa ihastutaan, jopa rakastutaan ja ystävyys-suhteita solmitaan. Kun ajattelee 47.000 ihmistä Suomi24 piirissä vaikuttaa, on tosi hauskaa olla mukana ikäistensä parissa. Antoisaa jatkoa palstakirjoittelulle:D

        Kiittäen pilvi*

        kun unohtui tuokin. Nyt muut puuhat tärkeimmiksi, moikka.


      • vaan...
        pilvi* kirjoitti:

        Näin olen minäkin kokenut. On aina hyväätekevää kun pääsee jonkinlaiseen selvyyteen
        näinkin laajassa yhteisössä, missä monet tuntemattomat ihmiset keskustelevat keskenään. Vähitellen oppii eroittamaan ihmiset, jotka ovat ymmärrettävissä, tai sanoisko vastaavat omia käsityksiä elämästä.

        Sitten on paljonkin oppimista mitä kaikkea on syytä sietää. Melkoinen aikuiskoulu, vai sanoisko ikäihmisten sekametelisoppa joskus!

        Ihania ovat ihmiset, jotka omana itsenään tulevat palstallekin. Heistä kiitollisena totean
        tämänkaltaisten ketjujen antoisuuden.

        Tuon ensimmäisen kommentin eräs osa, jäi mieleeni. "Freudilainen--tunteensiirto"
        jota pidän aivan luonnollisena ihan live elämässäkin, joihinkin ystäviin kiintyy enemmän,
        elämän rikkautena sen koen. Suuri runoilijamme Leino sanoo näin:

        Miss ihmiset liikkuvat tuntehin.
        siell lähell on Jumalakin.

        Näiden palstojen puitteissa ihastutaan, jopa rakastutaan ja ystävyys-suhteita solmitaan. Kun ajattelee 47.000 ihmistä Suomi24 piirissä vaikuttaa, on tosi hauskaa olla mukana ikäistensä parissa. Antoisaa jatkoa palstakirjoittelulle:D

        Kiittäen pilvi*

        nuorelle parille, siinä on vakka kantensa löytäny.


      • Tähdykkä
        irkku-37 kirjoitti:

        Minä olen saanut, täältä netistä,todellisia ystäviä..Joten,kyllä se on mahdollista..
        Eräskin,pitää paremmin yhteyttä,kuin esim..perheenjäseneni..Minusta,se on todella hienoa..En häntä ole livenä tavannut,mutta kuitenkin,on todellinen ystävä..
        On muitakin,todella hyviä ystäviä,joita olen tavannut myös..Sitten,on muutamia,
        joihin olen pettynyt,koska niinkin tapahtuu.. Voi olla jotain väärinkäsityksiä,
        toisten aiheuttamia,joita ei voi puhua selväksi,koska emme tapaa..oikeasti..
        Tiedän joitakin,jotka mielellään kertovat asioita,mitä ei ole edes tapahtunut..Sellaiset ihmiset saavat pahaa aikaan,jopa täällä Nettimaailmassa..
        Pitäisi olla aina tarkkana,mutta eihän sitä osaa varoa..Yleisesti ottaen,on oikein mukavaa täällä.. Minä en ole mitenkään värikäs tyyppi,joten ei kait minua monikaan edes huomaa.. Mukavaa päivää ja iloista mieltä! t.Irkku

        Hei Irkku, en tiedä lasketko minut ystäviisi vaikka olemme tavanneetkin,
        vaan nyt on yhteyden pito jotenkin hyytynyt, mutta sen haluan sanoa ettet sinä mikään väritön tyyppi ole sen verran minäkin ymmärrän, olet hauska ja hillitty
        et väritön ,tämä on vaan minun mielipiteeni, lienenkö mennyt nyt liian henkilö kohtaisuuksiin.


      • parinvalintako*
        vaan... kirjoitti:

        nuorelle parille, siinä on vakka kantensa löytäny.

        aina mielessä? Ystävyydestä on aloite.


    • pintapuolista ystävyyttä, jota ei mielestäni voi verrata todelliseen ystävyyteen kyllä pitää suhtautua varauksellisesti täällä tapahtuvaan tuttavuuteenkin.

      Viisas on varovainen,,,,, sanoo sananlaskukin.

    • palstaystävyyskin

      on arvokasta.täällä erilaiset ihmiset kohtaavat toisiaan
      voi mielipiteitään vaihtaa milloin mistäkin.ainakin itse nyt kun löysin nämä
      70 sivut en ole kovin paljon niitä ehtinyt katsella
      sillä vaikka yksin elänkin olen aikapaljon menossa.
      silloin tällöin kurkkaan tänne vaikka en olekkaan 7o
      mut sanotaanhan ystävyys ei katso ikää.
      meitä on monenlaista ihmistä toisten miliksi ei osaa koskaan sanoa oikein
      sanoipa niin tai näin se on väärinpäin tai teitpä niin tai näin se on väärinpäin.
      aivankuin elävässä elämässäkin täytyy vain
      olla etteä ei itse lähde mukaan muita mollaamaan.
      kaikkea hyvää palstalaisille.
      t.hiltamari

      • pilvi*

        Posiivisia mielipiteitä on aina hauska lukea. Monet kirjoittajat tätäkin palstaa rikastuttavat kommenteillaan.

        On aina ilahduttavaa nähdä aamulla tullessaan mukaan, aloituksia jotka innostavat osallistumaan.

        Palstan " henki " on monesti riippuvainen terveesti, jo kypsästi elämää katsovien osallistujien mielipiteistä. Sellaisessa on antoisaa saada olla mukana.


      • päivi*
        pilvi* kirjoitti:

        Posiivisia mielipiteitä on aina hauska lukea. Monet kirjoittajat tätäkin palstaa rikastuttavat kommenteillaan.

        On aina ilahduttavaa nähdä aamulla tullessaan mukaan, aloituksia jotka innostavat osallistumaan.

        Palstan " henki " on monesti riippuvainen terveesti, jo kypsästi elämää katsovien osallistujien mielipiteistä. Sellaisessa on antoisaa saada olla mukana.

        Palstaystävyyksiä on tullut ja mennyt, kuinka sen nyt ottaa. Kun panen lusikkani johonkin ketjuun, joskus tulee sellaista palautetta on pakko miettiä, onkohan minulla kaikki kotona vai miten lienee vastaajan laita kun haluaa purkaa pahaa oloaan kirjoittajiin.

        Kokonaan eri luku ovat päällepäsmäri tyypit ja niitä riittää. Hyvähän sekin on että tuodaan oma näkemys esille mutta korrektisti.
        Tämäntyylisiä vastauksia lukiessa totean olen tosi raakile kirjoittamaan palstalle.

        Raakile tai ei, kirjoitanpa vaan ihan omaksi ilokseni suhtautukoot muut miten lystäävät. Kun tapaa samoilla aaltopituuksilla olevan henkilön, kyllä viesti sydäntä sykähdyttää. En ole livenä ketään tavannut, joskus ajattelen olisipa hauska nähdä face to face.

        Ystävät ja ystävyys on arvokaita timantteja varsinkin tässä elämänvaiheessa, tuovat uutta sykettä elämään.


    • tuoolla kun muualla olin riehumassa,nyt vasta ennätän tähän.

      Ystävyys...sehän on rakkautta.
      Taas kerra sanon,miten voi vain toisen kirjoittamilla sympattisilla,omiin ajatus mailmoihin sopivilla mietteillä tuottaa "yswtävyyttä". Yhteisymmärryystä kenities

      Small-talkia on tämä ystävyys täällä.

      Onhan vain lähellä oleva ihminen ystävä,se joka on rakas, Minä olen ainakin niin vahva ystävyksissäin,että se on rakkautta.

      • pilvi*

        Kun luin Spinozaa, syventyen ajatusmaailmaansa, ihan rakastin tuota ajattelijaa.

        Samoin vielä enemmän valtasivat tunteet ja syvä liikutus lukiessani Vuorisaarnaa
        raamatusta. Monasti ei ystävätkään ole saaneet niin paljon aikaan.

        Erilaisia ollaan me ihmiset! Tietenkin olen ystäviini kiintynyt live elämässä, mutta en pois-sulje, etteikö ihmisen hengentuotteiden kautta voi saada hienoja kokemuksia ja tunteita ihmistä kohtaan. Ihminen on mitä hän puhuu, kirjoittaa, kyllä se sieltä löytyy ihminen.

        Minä en pidä erikoisesti mistään Niitä näitä juttelusta! Sitä ehkä saman rapun hississä voi tapahtua, tai näyttelyn avajaisissa, missä puolituttuja on läsnä.


      • pilvi*

        Susmorsian se jaksaa sitä kissanhäntää nostella jatkuvasti ja vahvuuksiaan vakuutella!
        Et nyt viitsisi samaa toistaa, erilailla koetaan me ihmiset, kerroithan kuinka jopa intohimoja näiden tummien miesten niska saattaa sinussa herättää!

        Jos sinä näet minut " lapsparkana " on myönnettava minun näkevän sinut hieman narttumaisena.


      • pilvi* kirjoitti:

        Kun luin Spinozaa, syventyen ajatusmaailmaansa, ihan rakastin tuota ajattelijaa.

        Samoin vielä enemmän valtasivat tunteet ja syvä liikutus lukiessani Vuorisaarnaa
        raamatusta. Monasti ei ystävätkään ole saaneet niin paljon aikaan.

        Erilaisia ollaan me ihmiset! Tietenkin olen ystäviini kiintynyt live elämässä, mutta en pois-sulje, etteikö ihmisen hengentuotteiden kautta voi saada hienoja kokemuksia ja tunteita ihmistä kohtaan. Ihminen on mitä hän puhuu, kirjoittaa, kyllä se sieltä löytyy ihminen.

        Minä en pidä erikoisesti mistään Niitä näitä juttelusta! Sitä ehkä saman rapun hississä voi tapahtua, tai näyttelyn avajaisissa, missä puolituttuja on läsnä.

        yhteisymmärrykseen ensi innostuksen jälkeen.Minä olen aina tosissani,vaikka leikkiä laskisinkin.
        J a Spisojen sun muitten mietiskely tuntuisi jo "leikinlaskulta".Eiköhän sellainen mietiskely kuuluisis jo lapsuuden aikaan.


      • pilvi* kirjoitti:

        Susmorsian se jaksaa sitä kissanhäntää nostella jatkuvasti ja vahvuuksiaan vakuutella!
        Et nyt viitsisi samaa toistaa, erilailla koetaan me ihmiset, kerroithan kuinka jopa intohimoja näiden tummien miesten niska saattaa sinussa herättää!

        Jos sinä näet minut " lapsparkana " on myönnettava minun näkevän sinut hieman narttumaisena.

        juuri lopettaiessain..kuules olen ylpeä siitä,että osaan oikean niskan erottaa.


      • pilvi*
        susmorsian kirjoitti:

        juuri lopettaiessain..kuules olen ylpeä siitä,että osaan oikean niskan erottaa.

        Maailmanlaajuisesti on tunnettu Spinozan Etiikan lukeminen yhdeksi vaikeimmin tajuttavista. Se siitä lapsuudessa lukemisesta.Mennään taas tahollemme.


      • pilvi*
        susmorsian kirjoitti:

        yhteisymmärrykseen ensi innostuksen jälkeen.Minä olen aina tosissani,vaikka leikkiä laskisinkin.
        J a Spisojen sun muitten mietiskely tuntuisi jo "leikinlaskulta".Eiköhän sellainen mietiskely kuuluisis jo lapsuuden aikaan.

        muuta kuin yhteistä hassuttelua jossain ketjussa. Minulle olet yksi muiden joukossa.
        Ihminen omalla tavallasi. Ajattelevakin, usein vasta jälkikäteen.


      • susmorsian kirjoitti:

        juuri lopettaiessain..kuules olen ylpeä siitä,että osaan oikean niskan erottaa.

        rupesi iinostamanaan narttuna ollessain millaiset niskat palstamme miehillä ovat.
        Erityisesti kiinnostavat sellaiset duunariniskat, ei salkun ja ravatin kanssa kulkijat.

        Tiiä häntä,jos vaikka ystävä tästä tätäkautta löytyisi.....niskam kautta.perhana.


      • pilvi* kirjoitti:

        Maailmanlaajuisesti on tunnettu Spinozan Etiikan lukeminen yhdeksi vaikeimmin tajuttavista. Se siitä lapsuudessa lukemisesta.Mennään taas tahollemme.

        edelleen hymyilytti tuo sinun Spinozasi kanssa ystävöiminen,taitaa todella olla vaikeinta tajuta.Miksi sellaiseen ryhdyt,pääsis toki helpommallakin.

        Katsos mieluummin miesten niskoja..


      • pilvi*
        susmorsian kirjoitti:

        edelleen hymyilytti tuo sinun Spinozasi kanssa ystävöiminen,taitaa todella olla vaikeinta tajuta.Miksi sellaiseen ryhdyt,pääsis toki helpommallakin.

        Katsos mieluummin miesten niskoja..

        Hymyyn on kiva vastata. Jaa, että niskoja tutkailemaan. On erilaisia niskoja, rodukkaita

        vankkoja, jaloja jopa, mutta se niskan kannattama pää, on se mikä minua kiinnostaa, ja sen sisältö:D Tosin tällä hetkellä ei paljon muu kuin kahvimukini. Hyvää aamupäivää!


      • etsivivä-amadeus
        susmorsian kirjoitti:

        rupesi iinostamanaan narttuna ollessain millaiset niskat palstamme miehillä ovat.
        Erityisesti kiinnostavat sellaiset duunariniskat, ei salkun ja ravatin kanssa kulkijat.

        Tiiä häntä,jos vaikka ystävä tästä tätäkautta löytyisi.....niskam kautta.perhana.

        kasvattiemo aina torui,kun en heti lentänyt seuraavaan määrättyyn työhön.
        Yritin tuoda joskus omiakin mielipiteitä esille.
        Armeijassa tuskin kuri oli kovempi,kuin minulla.Orjapiiskuri oli kasvattiemoni.
        Kaiketi jotain hyvääkin siinä oli,työnteko ei ole koskaan ollut vaikeaa


    • joskus mielipiteet

      on saman henkisä kuin itsellä, samankin kirjoittajan kanssa silti voi toisaalla tulla eriävä mielipide.
      Suhteeni kaikkiin kanssakirjoittajiin on neutraali, kirjoittelen vilpittömästi omia mielipiteitä vastaukseksi, jos aihe kiinnostaa, oli ne eriäviä, tai saman henkisiä.
      Tietenkin jokainen kirjoittaja on arvokas mielipiteineen, mutta ystäväksi en kutsu virtuaali ihmistä.

      • ihan oikeita ihmisiä,täällä koneen toisella puolella..Emme siis mitään virtuaali-ihmisiä..Ystävien kanssa,voi olla erimieltä..eihän se pilaa ystävyyttä..
        Kyllä täällä tutustuu ihmisiin,aika hyvin..Tietysti,se on vaikeampaa,jos ei ole mitään nimimerkkiä,millä kutsuisi toista ihmistä..Ei oikein saa käsitystä,jos on joka kerta,erilainen nicke,tai nickenä on lauseen osa..Minä ajattelen,että nämä ihmiset,eivät halua,että kukaan tutustuu heihin lähemmin..Jokaisella on oikeus,omaan valintaan..Kaikkihan toimii vapaaehtoisuuden pohjalla..Minä olen
        iloinen,niistä ystävistä,joita olen saanut täältä..On kiva lukea,kaikkien viestejä
        ja miettiä,millainen ihminen on niiden takana..Olemme ,aika samanikäisiä,joten
        on kiva seurata,millaisia,ikä-ihmisiä ,meistä on tullut..
        Nyt toivottelen kaikille:Oikein mukavaa illanjatkoa! t.Irkku


      • pilvi*
        irkku-37 kirjoitti:

        ihan oikeita ihmisiä,täällä koneen toisella puolella..Emme siis mitään virtuaali-ihmisiä..Ystävien kanssa,voi olla erimieltä..eihän se pilaa ystävyyttä..
        Kyllä täällä tutustuu ihmisiin,aika hyvin..Tietysti,se on vaikeampaa,jos ei ole mitään nimimerkkiä,millä kutsuisi toista ihmistä..Ei oikein saa käsitystä,jos on joka kerta,erilainen nicke,tai nickenä on lauseen osa..Minä ajattelen,että nämä ihmiset,eivät halua,että kukaan tutustuu heihin lähemmin..Jokaisella on oikeus,omaan valintaan..Kaikkihan toimii vapaaehtoisuuden pohjalla..Minä olen
        iloinen,niistä ystävistä,joita olen saanut täältä..On kiva lukea,kaikkien viestejä
        ja miettiä,millainen ihminen on niiden takana..Olemme ,aika samanikäisiä,joten
        on kiva seurata,millaisia,ikä-ihmisiä ,meistä on tullut..
        Nyt toivottelen kaikille:Oikein mukavaa illanjatkoa! t.Irkku

        Ilo on vastata viestiisi. Olet yksi niistä aidoista hyvää tekevistä ihmisistä tällä palstalla,joiden ajatukset tuntuvat oikeilta.

        Sisimpäämme meidän on seurattava, muuten oltaisi kuin virran vietäviä.

        Kaikkea hyvää ja jaksamista! Aidon ilonlähteen olet löytänyt elämässäsi, muidenkin hyväksi elämisen:) Heippa ja voi hyvin Irkku. t pilvi


      • Seku
        irkku-37 kirjoitti:

        ihan oikeita ihmisiä,täällä koneen toisella puolella..Emme siis mitään virtuaali-ihmisiä..Ystävien kanssa,voi olla erimieltä..eihän se pilaa ystävyyttä..
        Kyllä täällä tutustuu ihmisiin,aika hyvin..Tietysti,se on vaikeampaa,jos ei ole mitään nimimerkkiä,millä kutsuisi toista ihmistä..Ei oikein saa käsitystä,jos on joka kerta,erilainen nicke,tai nickenä on lauseen osa..Minä ajattelen,että nämä ihmiset,eivät halua,että kukaan tutustuu heihin lähemmin..Jokaisella on oikeus,omaan valintaan..Kaikkihan toimii vapaaehtoisuuden pohjalla..Minä olen
        iloinen,niistä ystävistä,joita olen saanut täältä..On kiva lukea,kaikkien viestejä
        ja miettiä,millainen ihminen on niiden takana..Olemme ,aika samanikäisiä,joten
        on kiva seurata,millaisia,ikä-ihmisiä ,meistä on tullut..
        Nyt toivottelen kaikille:Oikein mukavaa illanjatkoa! t.Irkku

        Luulen, että palstakirjoittajat voivat ystävystyä.
        Tosin jonkin aikaa tutkailtuaan toisiaan täällä netissä.

        Alkuun olla sellaisia kirjekavereita ja mahdollisesti tavatakin, tavata jopa loppuelämänsä ajan.

        Kokemusta tosin ei ole, mutta en pidä mitenkään pois suljettuna, että jostain mukavasta ihmisestä tulisi oikein hyvä ystävä.

        Todella olemme aivan oikeita ihmisiä, vaikka Kahvipirtissä juomme virtuaalikahvia, järjestämme virtuaalijuhlia jne, samalla kun kerromme todellisista touhuistamme ja tekemistämme.

        Minäkin kannatan yhtä ja samaa nimimerkkiä, olkoon sitten rekattu, tai rekkaamaton.

        Tässä kun on ollut nyt aikaa istua koneen edessä niin havainnoin erään asian.
        Tämä ei ole mikään Kahvipirtin mainos, mutta rullatessani ketjun alusta loppuun, huomasin, että siellä oli kaikilla selkeä nimimerkki.

        Sitten katsoin erästä toista ketjua, ja kuinka ollakaan , vaikka ketju oli pitkä, pitempi kuin mikään muu palstoilla, niin ainoastaan yksi rekattu nimimerkki oli kirjoittanut ketjuun.

        Ei siellä riitaa ollut, mutta vaikutti chattailulta, muutaman sanan viesteineen.
        Erikoista!


      • pilvi*
        Seku kirjoitti:

        Luulen, että palstakirjoittajat voivat ystävystyä.
        Tosin jonkin aikaa tutkailtuaan toisiaan täällä netissä.

        Alkuun olla sellaisia kirjekavereita ja mahdollisesti tavatakin, tavata jopa loppuelämänsä ajan.

        Kokemusta tosin ei ole, mutta en pidä mitenkään pois suljettuna, että jostain mukavasta ihmisestä tulisi oikein hyvä ystävä.

        Todella olemme aivan oikeita ihmisiä, vaikka Kahvipirtissä juomme virtuaalikahvia, järjestämme virtuaalijuhlia jne, samalla kun kerromme todellisista touhuistamme ja tekemistämme.

        Minäkin kannatan yhtä ja samaa nimimerkkiä, olkoon sitten rekattu, tai rekkaamaton.

        Tässä kun on ollut nyt aikaa istua koneen edessä niin havainnoin erään asian.
        Tämä ei ole mikään Kahvipirtin mainos, mutta rullatessani ketjun alusta loppuun, huomasin, että siellä oli kaikilla selkeä nimimerkki.

        Sitten katsoin erästä toista ketjua, ja kuinka ollakaan , vaikka ketju oli pitkä, pitempi kuin mikään muu palstoilla, niin ainoastaan yksi rekattu nimimerkki oli kirjoittanut ketjuun.

        Ei siellä riitaa ollut, mutta vaikutti chattailulta, muutaman sanan viesteineen.
        Erikoista!

        erilaista viestintää. Kaikki eivät ehkä halua syventyä asioihin, heille riittää tuonkaltainen
        kepeä ja herttainenkin kommunikointi. Mikäs siinä, ei se minusta ole mitenkään tuomittavaa.
        Se on kaikkein kevyemmällä tavalla yhteydenpitoa:) Sallittakoot kanavansa kullekin.


      • Seku
        pilvi* kirjoitti:

        erilaista viestintää. Kaikki eivät ehkä halua syventyä asioihin, heille riittää tuonkaltainen
        kepeä ja herttainenkin kommunikointi. Mikäs siinä, ei se minusta ole mitenkään tuomittavaa.
        Se on kaikkein kevyemmällä tavalla yhteydenpitoa:) Sallittakoot kanavansa kullekin.

        Hämmästelinpä nyt vain, että kuinka "kevyemmällä tavalla yhteydenpitoon" osallituneitten joukossa ei ollut kuin yksi nimimerkki, joka oli rekisteröitynyt, vaikka se on hyvin pitkä ketju

        Minä nyt vaan satuin ajattelemaan ääneen, yhtään tuomitsematta.
        Mikäpä tuomari kukaan täällä palstoilla pystyisi olemaan.
        Asiota vaan tulee pantua merkille.
        Minulla on sellainen luontainen huomioitsijan luonteen laatu.


      • nyt ihmeessä
        Seku kirjoitti:

        Luulen, että palstakirjoittajat voivat ystävystyä.
        Tosin jonkin aikaa tutkailtuaan toisiaan täällä netissä.

        Alkuun olla sellaisia kirjekavereita ja mahdollisesti tavatakin, tavata jopa loppuelämänsä ajan.

        Kokemusta tosin ei ole, mutta en pidä mitenkään pois suljettuna, että jostain mukavasta ihmisestä tulisi oikein hyvä ystävä.

        Todella olemme aivan oikeita ihmisiä, vaikka Kahvipirtissä juomme virtuaalikahvia, järjestämme virtuaalijuhlia jne, samalla kun kerromme todellisista touhuistamme ja tekemistämme.

        Minäkin kannatan yhtä ja samaa nimimerkkiä, olkoon sitten rekattu, tai rekkaamaton.

        Tässä kun on ollut nyt aikaa istua koneen edessä niin havainnoin erään asian.
        Tämä ei ole mikään Kahvipirtin mainos, mutta rullatessani ketjun alusta loppuun, huomasin, että siellä oli kaikilla selkeä nimimerkki.

        Sitten katsoin erästä toista ketjua, ja kuinka ollakaan , vaikka ketju oli pitkä, pitempi kuin mikään muu palstoilla, niin ainoastaan yksi rekattu nimimerkki oli kirjoittanut ketjuun.

        Ei siellä riitaa ollut, mutta vaikutti chattailulta, muutaman sanan viesteineen.
        Erikoista!

        miten tuohon ME kerhoon pääsee !!! Onko se Me lehden kerho?


      • tämä*
        Seku kirjoitti:

        Hämmästelinpä nyt vain, että kuinka "kevyemmällä tavalla yhteydenpitoon" osallituneitten joukossa ei ollut kuin yksi nimimerkki, joka oli rekisteröitynyt, vaikka se on hyvin pitkä ketju

        Minä nyt vaan satuin ajattelemaan ääneen, yhtään tuomitsematta.
        Mikäpä tuomari kukaan täällä palstoilla pystyisi olemaan.
        Asiota vaan tulee pantua merkille.
        Minulla on sellainen luontainen huomioitsijan luonteen laatu.

        Jepulis tuli hyvin kyseenalaisin keinoin vihamielisyydessään palstakonkareita loukaten.

        Ilmeisesti ei kukaan halua nimimerkillään tai uskallakin on mahdollista, ettei joutuisi tuomituiksi Jepuliksen kannattajiksi. Ohihan tuo vaihe jo on. Aikanaan otin siihen kantaa, sanoin mielipiteeni. Tätä nykyä ei minulla ole osaa eikä arpaa menneisyyteen.

        Mukavaa illanjatkoa toivottaen:) pilvi*


      • nyt ihmeessä kirjoitti:

        miten tuohon ME kerhoon pääsee !!! Onko se Me lehden kerho?

        minä ainakin toivon että ollaan huomisessa eikä jankuteta jotain aikojen alussa tapahtunutta---ymmärrät varmaan mitä tarkoitan.
        Viha lisää vihaa.
        Ja ystäviä saa kun tutustuu ,eikä heti ole hakemassa nekatiivisia piirteitä. Ystävä voi sanoa ystävälle aina mielipiteensä . Ystänät ymmärtää.
        Olen muuten saanut ystävikseni pariskuntia kaksikappaletta ,jotka ovat täälä netinkautta ystävytyneet ja nyt ovat jo olleet useammanvuoden naimisissakin.
        Minä kun olen ollut näissä "piireissä" jo usemmankin vuoden.
        Ja on ollut tapaamisiakin,eikä pettymyksiä ,mutta lahempi kumppanuus ei oikein suju kun olen ollut niin kaukainen ystävä.

        Nyt onkin mukava mennä nukkumaan ja sanoa hyvää yötä ja Natti,natti .


      • Seku
        ullamirjami kirjoitti:

        minä ainakin toivon että ollaan huomisessa eikä jankuteta jotain aikojen alussa tapahtunutta---ymmärrät varmaan mitä tarkoitan.
        Viha lisää vihaa.
        Ja ystäviä saa kun tutustuu ,eikä heti ole hakemassa nekatiivisia piirteitä. Ystävä voi sanoa ystävälle aina mielipiteensä . Ystänät ymmärtää.
        Olen muuten saanut ystävikseni pariskuntia kaksikappaletta ,jotka ovat täälä netinkautta ystävytyneet ja nyt ovat jo olleet useammanvuoden naimisissakin.
        Minä kun olen ollut näissä "piireissä" jo usemmankin vuoden.
        Ja on ollut tapaamisiakin,eikä pettymyksiä ,mutta lahempi kumppanuus ei oikein suju kun olen ollut niin kaukainen ystävä.

        Nyt onkin mukava mennä nukkumaan ja sanoa hyvää yötä ja Natti,natti .

        Tuo lääke mikä minulle määrättiin, "Riseratio", niminen, kuuluu ottaa kerran viikossa aamulla. Tämä torstsi on nyt se päivä.

        Sen ottamisen jälkeen ei saa puoleen tuntiin mennä pitkäkseen, eikä
        syödä mitään.

        Tässä nyt istun , puolta tuntia kuluttaen.

        Tuosta palstaystävyydestä eri nimimerkkien välillä en tiedä mitään. En ole kuullutkaan, että kaveeraaminen jonkun kanssa olisi ikäänkuin sanattomalla sopimuksella kielletty.

        Olet oikeassa ullamirjami:" kuka vanhaa muistaa, sitä tikulla silmään."


      • Seku kirjoitti:

        Tuo lääke mikä minulle määrättiin, "Riseratio", niminen, kuuluu ottaa kerran viikossa aamulla. Tämä torstsi on nyt se päivä.

        Sen ottamisen jälkeen ei saa puoleen tuntiin mennä pitkäkseen, eikä
        syödä mitään.

        Tässä nyt istun , puolta tuntia kuluttaen.

        Tuosta palstaystävyydestä eri nimimerkkien välillä en tiedä mitään. En ole kuullutkaan, että kaveeraaminen jonkun kanssa olisi ikäänkuin sanattomalla sopimuksella kielletty.

        Olet oikeassa ullamirjami:" kuka vanhaa muistaa, sitä tikulla silmään."

        n
        iin erilainen,en sopeudu auvoisen elämän kuvauksiin.
        Ja toinen ihminen voi olla se yksnänen sus,vaikka miljoonat ihmiset ympärillä...mitäpä Pilvi sanoisit Schopenhauerin tai Kierkegaardin sanoin neuvoksi.
        Sinä olet filosofi jos kuka...mutta nuorempana..heh,vanhempana en voi sanoa...että älä funtsi liikaa.

        Muille kirjoittajille....mistä te tiedätte.että me olemme me.Minä saatan vedättää teitä nenästä kertomalla itsestäni kaikkea muuta kuin olen.
        Se mielikuvituksen voima ja mahdollisuus....nääs.

        mitä merkitsee teille joku susmorsian....tarkoitan nimimerkkinä,mitäs muuten.
        mahdottomin jujuttaja tai "totuudenpuhuja" voin olla juuri minä.Mutta olenko minä se minä itse.

        Tämä esimerkkinä vain meistä "itsestämme",enhän juuri itseäni koskaan esille tuo erinomaisna "besserwisserinä"....eikö totta. Vaikka tiedänkin kaiken....perkules tuo heh pitää lisätä.


      • kyllä vain todeta
        susmorsian kirjoitti:

        n
        iin erilainen,en sopeudu auvoisen elämän kuvauksiin.
        Ja toinen ihminen voi olla se yksnänen sus,vaikka miljoonat ihmiset ympärillä...mitäpä Pilvi sanoisit Schopenhauerin tai Kierkegaardin sanoin neuvoksi.
        Sinä olet filosofi jos kuka...mutta nuorempana..heh,vanhempana en voi sanoa...että älä funtsi liikaa.

        Muille kirjoittajille....mistä te tiedätte.että me olemme me.Minä saatan vedättää teitä nenästä kertomalla itsestäni kaikkea muuta kuin olen.
        Se mielikuvituksen voima ja mahdollisuus....nääs.

        mitä merkitsee teille joku susmorsian....tarkoitan nimimerkkinä,mitäs muuten.
        mahdottomin jujuttaja tai "totuudenpuhuja" voin olla juuri minä.Mutta olenko minä se minä itse.

        Tämä esimerkkinä vain meistä "itsestämme",enhän juuri itseäni koskaan esille tuo erinomaisna "besserwisserinä"....eikö totta. Vaikka tiedänkin kaiken....perkules tuo heh pitää lisätä.

        että ei vois vähempää kiinnostaa kumpikaan teistä.


      • susmorsian kirjoitti:

        n
        iin erilainen,en sopeudu auvoisen elämän kuvauksiin.
        Ja toinen ihminen voi olla se yksnänen sus,vaikka miljoonat ihmiset ympärillä...mitäpä Pilvi sanoisit Schopenhauerin tai Kierkegaardin sanoin neuvoksi.
        Sinä olet filosofi jos kuka...mutta nuorempana..heh,vanhempana en voi sanoa...että älä funtsi liikaa.

        Muille kirjoittajille....mistä te tiedätte.että me olemme me.Minä saatan vedättää teitä nenästä kertomalla itsestäni kaikkea muuta kuin olen.
        Se mielikuvituksen voima ja mahdollisuus....nääs.

        mitä merkitsee teille joku susmorsian....tarkoitan nimimerkkinä,mitäs muuten.
        mahdottomin jujuttaja tai "totuudenpuhuja" voin olla juuri minä.Mutta olenko minä se minä itse.

        Tämä esimerkkinä vain meistä "itsestämme",enhän juuri itseäni koskaan esille tuo erinomaisna "besserwisserinä"....eikö totta. Vaikka tiedänkin kaiken....perkules tuo heh pitää lisätä.

        Rooliahan täällä vetää itse kukin, tottahan se näkyykin. Niin tietysti myös minä, mutta sadattelen kykyjäni - pystyn siihen huonosti, tai oikeammin, en ehkä välitäkään "leikkiä."
        Totta helkkarissa ihmisillä on erilaisia rooleja. Ei siihen tarvitse Ruuben Oskaria esikuvaksi. Tai VinCapitanin tornien pystyttäjiä, jotka huijasivat sentit hyväuskoisilta.
        Niin myös todella läheisessä kanssakäymisessä - roolia sitä vedetään. Ympikännissä saattaa jotain paljastua. Nääs se raja, primitiivireaktio, jolloin kuviteltu " sivistyneisyys" hetkeksi katoaa.
        Katosinkohan liian kauas osittain hallitsemattomista asioistani? Vaan voinhan minäkin yritellä muka tietävää.


      • hallitsee
        ynnämuu kirjoitti:

        Rooliahan täällä vetää itse kukin, tottahan se näkyykin. Niin tietysti myös minä, mutta sadattelen kykyjäni - pystyn siihen huonosti, tai oikeammin, en ehkä välitäkään "leikkiä."
        Totta helkkarissa ihmisillä on erilaisia rooleja. Ei siihen tarvitse Ruuben Oskaria esikuvaksi. Tai VinCapitanin tornien pystyttäjiä, jotka huijasivat sentit hyväuskoisilta.
        Niin myös todella läheisessä kanssakäymisessä - roolia sitä vedetään. Ympikännissä saattaa jotain paljastua. Nääs se raja, primitiivireaktio, jolloin kuviteltu " sivistyneisyys" hetkeksi katoaa.
        Katosinkohan liian kauas osittain hallitsemattomista asioistani? Vaan voinhan minäkin yritellä muka tietävää.

        tunteitaan palstoillakin. Rehellisyyden nimissä lauotaan loukkauksia ja paljastetaan omat pimeät puolet. Viinako sitten on se jonka varjolla kaikki annetaan anteeksi, ymmärretään ja hyssytellään, varsinkin itseä puolustellaan. Roolia tai ei, mutta ei kaikkea lokaa sisältään tarvitse yleisellä palstalla muitten niskaan kaataa.
        Ei monen roolin vetäminenkään ja takin kääntö joka mutkassa anna luotettavaa kuvaa ihmisestä.


      • Seku
        ynnämuu kirjoitti:

        Rooliahan täällä vetää itse kukin, tottahan se näkyykin. Niin tietysti myös minä, mutta sadattelen kykyjäni - pystyn siihen huonosti, tai oikeammin, en ehkä välitäkään "leikkiä."
        Totta helkkarissa ihmisillä on erilaisia rooleja. Ei siihen tarvitse Ruuben Oskaria esikuvaksi. Tai VinCapitanin tornien pystyttäjiä, jotka huijasivat sentit hyväuskoisilta.
        Niin myös todella läheisessä kanssakäymisessä - roolia sitä vedetään. Ympikännissä saattaa jotain paljastua. Nääs se raja, primitiivireaktio, jolloin kuviteltu " sivistyneisyys" hetkeksi katoaa.
        Katosinkohan liian kauas osittain hallitsemattomista asioistani? Vaan voinhan minäkin yritellä muka tietävää.

        Mielestäni rooli olisi rasite.
        Itse en vedä täällä palstoilla mitään roolia, vaan olen aivan samanlainen kuin elämässäni normaalistikin.

        Totta kyllä, niinkuin sanoit, että useat ihmiset yrittävät luoda itsestään erilaisen kuvan, kuin se todellisuudessa on.
        Jotkut sepittelevät juttuja itsestään ja elämästään, mutta ei se ainakaan minua haittaa. Päinvastoin, tämä palstahan on viihdyttämään tarkoitettukin, joten meillä on lupa nauraa, tai itkeä lennokkaille hengen tuotteille.
        Uskoa ne todeksi, tai siirtää olan kohautuksella ö-mappiin.


      • etkö ole
        Seku kirjoitti:

        Mielestäni rooli olisi rasite.
        Itse en vedä täällä palstoilla mitään roolia, vaan olen aivan samanlainen kuin elämässäni normaalistikin.

        Totta kyllä, niinkuin sanoit, että useat ihmiset yrittävät luoda itsestään erilaisen kuvan, kuin se todellisuudessa on.
        Jotkut sepittelevät juttuja itsestään ja elämästään, mutta ei se ainakaan minua haittaa. Päinvastoin, tämä palstahan on viihdyttämään tarkoitettukin, joten meillä on lupa nauraa, tai itkeä lennokkaille hengen tuotteille.
        Uskoa ne todeksi, tai siirtää olan kohautuksella ö-mappiin.

        itekkin sanonut että kahvipirtissä kuvitellaan. Herravarjele, ootteko te ihan oikeesti tuollasia.
        Mistäs muuten erotat kuka keksii juttuja, kuka ei. Todellisuus kun on tarua ihmeellisempää. Minkähänlaiset tyypit ne ekana ryntää vakuuttamaan, etten minä ainaskaan mitään roolia vedä.


      • hallitsee kirjoitti:

        tunteitaan palstoillakin. Rehellisyyden nimissä lauotaan loukkauksia ja paljastetaan omat pimeät puolet. Viinako sitten on se jonka varjolla kaikki annetaan anteeksi, ymmärretään ja hyssytellään, varsinkin itseä puolustellaan. Roolia tai ei, mutta ei kaikkea lokaa sisältään tarvitse yleisellä palstalla muitten niskaan kaataa.
        Ei monen roolin vetäminenkään ja takin kääntö joka mutkassa anna luotettavaa kuvaa ihmisestä.

        Minähän uhittelen.Oikeanko kuvan....J a kuka on ns, sivistynyt ihminen.
        Pimeitäkö puolia,päinvastoin...niitä atoja.


      • ,,,
        ynnämuu kirjoitti:

        Rooliahan täällä vetää itse kukin, tottahan se näkyykin. Niin tietysti myös minä, mutta sadattelen kykyjäni - pystyn siihen huonosti, tai oikeammin, en ehkä välitäkään "leikkiä."
        Totta helkkarissa ihmisillä on erilaisia rooleja. Ei siihen tarvitse Ruuben Oskaria esikuvaksi. Tai VinCapitanin tornien pystyttäjiä, jotka huijasivat sentit hyväuskoisilta.
        Niin myös todella läheisessä kanssakäymisessä - roolia sitä vedetään. Ympikännissä saattaa jotain paljastua. Nääs se raja, primitiivireaktio, jolloin kuviteltu " sivistyneisyys" hetkeksi katoaa.
        Katosinkohan liian kauas osittain hallitsemattomista asioistani? Vaan voinhan minäkin yritellä muka tietävää.

        joissa on älyä, mutta tietoa kaipaisin: kukahan se on tuo Ruuben Oskari?


      • ,,, kirjoitti:

        joissa on älyä, mutta tietoa kaipaisin: kukahan se on tuo Ruuben Oskari?

        Minä olen aina myös tämmöinen, samanlainen..olisi sitten juttukaverina presidentti Halonen tai joku pultsari..Sain kerran hyvät naurut,yhdeltä pultsarilta,kun kysyi: Oliskos rahaa antaa..Minä siihen,että olen tämmönen "Eläkeläis-mummeli"vaan,että kelpaisko karkki..Otti karkin ja nauroi ..Paras näky oli tässä,kun yhdellä laitapuolen asukilla,oli isoon roskapussiin tehty päälle ja käsille reijät.. Selkään oli maalattu: "Elän Kiitos-linjalla" hih..Kyllä ihminen voi olla aito,missä vaan on...Mutta tiedän kokemuksesta jo,että ainakin monien miesten tarinoihin,pitää vähän suhtautua varoen,että ei pety kovasti.. Miksei myös naisten.. emmehän mekään,mitään pyhimyksiä ole..Minä yritän aina muistaa,että tietokoneen toisella puolella ,voi olla hyvinkin yksinäinen ihminen ja tämä jutustelu täällä,voi olla ainoa yhteys ulkomaailmaan..Sillätavalla,on helppoa olla ystävällinen..ja muutenkin,miksi kiukuttelisin tuntemattomille ihmisille..kun en tutuillekaan koskaan.. Mukavaa päivää taas..t.Irkku


      • irkku-37 kirjoitti:

        Minä olen aina myös tämmöinen, samanlainen..olisi sitten juttukaverina presidentti Halonen tai joku pultsari..Sain kerran hyvät naurut,yhdeltä pultsarilta,kun kysyi: Oliskos rahaa antaa..Minä siihen,että olen tämmönen "Eläkeläis-mummeli"vaan,että kelpaisko karkki..Otti karkin ja nauroi ..Paras näky oli tässä,kun yhdellä laitapuolen asukilla,oli isoon roskapussiin tehty päälle ja käsille reijät.. Selkään oli maalattu: "Elän Kiitos-linjalla" hih..Kyllä ihminen voi olla aito,missä vaan on...Mutta tiedän kokemuksesta jo,että ainakin monien miesten tarinoihin,pitää vähän suhtautua varoen,että ei pety kovasti.. Miksei myös naisten.. emmehän mekään,mitään pyhimyksiä ole..Minä yritän aina muistaa,että tietokoneen toisella puolella ,voi olla hyvinkin yksinäinen ihminen ja tämä jutustelu täällä,voi olla ainoa yhteys ulkomaailmaan..Sillätavalla,on helppoa olla ystävällinen..ja muutenkin,miksi kiukuttelisin tuntemattomille ihmisille..kun en tutuillekaan koskaan.. Mukavaa päivää taas..t.Irkku

        Minäkin usein keitän Kahvipirtissä kahvia.. Minä keitän oikeasti täällä kotona kahvia,mutta kun en pysty sitä tarjoamaan.. niin pakosti se on virtuaalista.. Jos tarjoan leivonnaisia,,olen varmasti niitä leiponut oikeasti.. Ei se ole minusta kuvitteellista,vaan tilanteen luoma asia.. Ei siinä ole mitään huonoa.Kanssakulkijat voivat ajatella,että siellä se Irkku taas väsää jotain,ajankulukseen..Tuli vain mieleen
        oikaista tuokin asia.. Heippa..näkyillään jotenkin ,kun emme voi nähdä toisiamme,niin ainakin kirjoituksia..t.Irkku


      • pilvi*
        irkku-37 kirjoitti:

        Minäkin usein keitän Kahvipirtissä kahvia.. Minä keitän oikeasti täällä kotona kahvia,mutta kun en pysty sitä tarjoamaan.. niin pakosti se on virtuaalista.. Jos tarjoan leivonnaisia,,olen varmasti niitä leiponut oikeasti.. Ei se ole minusta kuvitteellista,vaan tilanteen luoma asia.. Ei siinä ole mitään huonoa.Kanssakulkijat voivat ajatella,että siellä se Irkku taas väsää jotain,ajankulukseen..Tuli vain mieleen
        oikaista tuokin asia.. Heippa..näkyillään jotenkin ,kun emme voi nähdä toisiamme,niin ainakin kirjoituksia..t.Irkku

        Ei ollut ennen ikäpolvella samoja mahdollisuuksia kanssakäymiseen:D

        Elämämme rikkautta tämäkin on, saada tutustua toistemme ajatusmaailmaan.

        Minäkin olen saanut tehtyä minkä aioin tänään, ja nyt kuuntelen sota-ajan lauluja kasetilta, joita mieheni sai 75 vuotislahjaksi. En ollut paljon niitä kuunnellut, kun ne
        toivat yhteisiä muistoja mieleen, mutta nyt pystyn jo.

        Hauskoja ovat Eldanka järven jää, nyt on meneillään joku Pikku Lemmikki ja vaikka mitä:D Haikeita ovat jotkut, mutta sota-aika oli sitä monelle. Moikka taas---pilvi*tulee juuri "Minun armaani ei ole Orvokki, eikä Liisa eikä Tellervo" Iso-Iitahan se on! Ha haah
        Nyt


      • kristen*
        pilvi* kirjoitti:

        Ei ollut ennen ikäpolvella samoja mahdollisuuksia kanssakäymiseen:D

        Elämämme rikkautta tämäkin on, saada tutustua toistemme ajatusmaailmaan.

        Minäkin olen saanut tehtyä minkä aioin tänään, ja nyt kuuntelen sota-ajan lauluja kasetilta, joita mieheni sai 75 vuotislahjaksi. En ollut paljon niitä kuunnellut, kun ne
        toivat yhteisiä muistoja mieleen, mutta nyt pystyn jo.

        Hauskoja ovat Eldanka järven jää, nyt on meneillään joku Pikku Lemmikki ja vaikka mitä:D Haikeita ovat jotkut, mutta sota-aika oli sitä monelle. Moikka taas---pilvi*tulee juuri "Minun armaani ei ole Orvokki, eikä Liisa eikä Tellervo" Iso-Iitahan se on! Ha haah
        Nyt

        Iso-Iita viisu on ihan paikallaan tälle saitille, kun on kovat painonpudotukset menneillään. Miten somaa on pehmeän kaverin rintaa vasten painautua ja laulella Monican johdatellessa joukkoaan:

        Minun armaani ei ole Orvokki,
        Ei Liisa eikä Tellervo.
        Ei kooltansa ole kovin pikkuinen,
        Ei hento eikä hontelo,
        Vaan se Iso-Iita on. (2x)
        Ja sen Ison-Iitan rinnalla
        Elo pojan onpi huoleton.

        MINUN ARMAANI PAINAA PALJAALTAAN
        SATAKOLMETOISTA KILOA
        Ja tarpeeksi aivan hän tarjoaa
        Mulle onnea ja iloa,
        Kun se Iso-Iita on. (2x)
        Ja sen Ison-Iitan rinnalla
        Elo pojan onpi huoleton.

        Meidän porukkamme poikia harmittaa
        Niin haikiasti tosiaan,
        Sillä harvoilla miehillä hallussaan
        On morsioita moisia,
        Kuin se Iso-Iita on. (2x)
        Sillä Ison-Iitan rinnalla
        Elo pojan onpi huoleton.

        Kun linjolla pääsen mä lähtemään
        Sen Iitan luokse lomalle,
        Niin sydämeni haluja mä haastelen
        Sille Iitalleni omalle.
        Kovin isohan se Iita on,
        Hieman isohan se Iita on,
        Mutta Ison-Iitan rinnalla
        Elo pojan onpi huoleton.

        Ja kun vuosia jatkaa me jaksamme
        Tätä toveruutta totista,
        Niin pirttimme täyttyvi pienistä
        Sotapojista ja lotista.
        Kovin isohan se Iita on,
        Hieman isohan se Iita on,
        Mutta sittenpä Iitan torpassa
        Ilo lepattavi loputon.

        Kovin isohan se Iita on,
        Hieman isohan se Iita on,
        Mutta sittenpä Iitan torpassa
        Ilo lepattavi loputon.

        Lupaa tämä viisu, kun näin elää tosi onnea ja niitä kahden hengen iloja.......


      • pilvi*
        kristen* kirjoitti:

        Iso-Iita viisu on ihan paikallaan tälle saitille, kun on kovat painonpudotukset menneillään. Miten somaa on pehmeän kaverin rintaa vasten painautua ja laulella Monican johdatellessa joukkoaan:

        Minun armaani ei ole Orvokki,
        Ei Liisa eikä Tellervo.
        Ei kooltansa ole kovin pikkuinen,
        Ei hento eikä hontelo,
        Vaan se Iso-Iita on. (2x)
        Ja sen Ison-Iitan rinnalla
        Elo pojan onpi huoleton.

        MINUN ARMAANI PAINAA PALJAALTAAN
        SATAKOLMETOISTA KILOA
        Ja tarpeeksi aivan hän tarjoaa
        Mulle onnea ja iloa,
        Kun se Iso-Iita on. (2x)
        Ja sen Ison-Iitan rinnalla
        Elo pojan onpi huoleton.

        Meidän porukkamme poikia harmittaa
        Niin haikiasti tosiaan,
        Sillä harvoilla miehillä hallussaan
        On morsioita moisia,
        Kuin se Iso-Iita on. (2x)
        Sillä Ison-Iitan rinnalla
        Elo pojan onpi huoleton.

        Kun linjolla pääsen mä lähtemään
        Sen Iitan luokse lomalle,
        Niin sydämeni haluja mä haastelen
        Sille Iitalleni omalle.
        Kovin isohan se Iita on,
        Hieman isohan se Iita on,
        Mutta Ison-Iitan rinnalla
        Elo pojan onpi huoleton.

        Ja kun vuosia jatkaa me jaksamme
        Tätä toveruutta totista,
        Niin pirttimme täyttyvi pienistä
        Sotapojista ja lotista.
        Kovin isohan se Iita on,
        Hieman isohan se Iita on,
        Mutta sittenpä Iitan torpassa
        Ilo lepattavi loputon.

        Kovin isohan se Iita on,
        Hieman isohan se Iita on,
        Mutta sittenpä Iitan torpassa
        Ilo lepattavi loputon.

        Lupaa tämä viisu, kun näin elää tosi onnea ja niitä kahden hengen iloja.......

        Radio tulvii vieläkin niitä kasetteja, on ne nostalgisia, meillä naapuritkin pitävät niistä.

        Nyt tulee Kotikontujen tienoilta tervehtien.....ihan riemastuttaa kuunnella.

        Kyllä se kahden oleminen on suloista, hyvät muistot on minulla! Moi taas...


      • lukija>
        pilvi* kirjoitti:

        Radio tulvii vieläkin niitä kasetteja, on ne nostalgisia, meillä naapuritkin pitävät niistä.

        Nyt tulee Kotikontujen tienoilta tervehtien.....ihan riemastuttaa kuunnella.

        Kyllä se kahden oleminen on suloista, hyvät muistot on minulla! Moi taas...

        aloin lukea palsta 70 ollut hyvin yksin. Jäin kahden lapsen kanssa yksin huoltajaksi, kun vaimoni lähti.
        En vielä ole rohjennut rekisteröityä, vaikka olen jonkun kommentin heittänyt kehiin.

        Lapseni ovat omillaan, eivät minua arvosta. Entinen vaimoni uuden miehensä kanssa on nyt ominut heidät. Uusi sisarpuoli on myös kuvioissa.
        Joskus ehkä saan rohkeutta tulla seuraanne. Kari


      • päivi*
        lukija> kirjoitti:

        aloin lukea palsta 70 ollut hyvin yksin. Jäin kahden lapsen kanssa yksin huoltajaksi, kun vaimoni lähti.
        En vielä ole rohjennut rekisteröityä, vaikka olen jonkun kommentin heittänyt kehiin.

        Lapseni ovat omillaan, eivät minua arvosta. Entinen vaimoni uuden miehensä kanssa on nyt ominut heidät. Uusi sisarpuoli on myös kuvioissa.
        Joskus ehkä saan rohkeutta tulla seuraanne. Kari

        Olen ymmärtänyt tällä saitilla kaikki kirjoittajat ovat tasavertaisia toistensa kanssa. Olisi kiva jos haluaisit tulla kirjoittelemaan ja tuomaan uusia tuulia saitille.

        Älä ole huolissasi tämänhetkisestä tilanteesta, vielä tulee aika jolloin olet hyvin tärkeä lapsillesi ja antavat sinulle arvon arvaamattoman.


      • lukija> kirjoitti:

        aloin lukea palsta 70 ollut hyvin yksin. Jäin kahden lapsen kanssa yksin huoltajaksi, kun vaimoni lähti.
        En vielä ole rohjennut rekisteröityä, vaikka olen jonkun kommentin heittänyt kehiin.

        Lapseni ovat omillaan, eivät minua arvosta. Entinen vaimoni uuden miehensä kanssa on nyt ominut heidät. Uusi sisarpuoli on myös kuvioissa.
        Joskus ehkä saan rohkeutta tulla seuraanne. Kari

        Harvoin näitä täälä saa lukeakkaa.
        Meilläkun on jokaisella sellainen "sanoisko" naamari tai "panssari" ettei vaan toinen lukia pääse liian lähelle minääni.Kun on kauan kirjoitellut niin on liiankin varovainen. Joskus on kyllä yksinäisinä hetkinä ihan mukavaa jos saisi jutella jonkun mukavan ihmisen kanssa ja siksi tänne tulenkin, hakemaan seuraa.

        Minä olen kanssa jo oppinut kuinka liian rehellistä ihmistä täälä kohdellaan ,hän voi joutua kovia kokemaan jos on" herkkähipiäinen".
        Toivon sinulle kuitenkin hyviä hetkiä meidän kanssa ,on tämä sellaista mukavaa useimmin,kun ei satu "Häiriköt paikalle".
        Nämä joskus tekee tuhojaan täälä.
        Klikkaa sitä pääsylippua minun nimeni perässä niin pääset katsomaan minun rekattua galleriaani . Ei täälä useimmat vaikka ovatkin rekattuja ,kirjoita rekattuna,käyttävät sitä "puska nimmaria".Sekin on ihan luvallista. Terveisin Karille :ullamirjami.


      • pilvi*
        lukija> kirjoitti:

        aloin lukea palsta 70 ollut hyvin yksin. Jäin kahden lapsen kanssa yksin huoltajaksi, kun vaimoni lähti.
        En vielä ole rohjennut rekisteröityä, vaikka olen jonkun kommentin heittänyt kehiin.

        Lapseni ovat omillaan, eivät minua arvosta. Entinen vaimoni uuden miehensä kanssa on nyt ominut heidät. Uusi sisarpuoli on myös kuvioissa.
        Joskus ehkä saan rohkeutta tulla seuraanne. Kari

        Usein vain elävät omaa elämäänsä, kaikkine uusine perheineen ja sisarensa kanssa.
        Isäänsä he tarvitsevat joka tapauksessa, se tulee kyllä kuvioihin vielä.

        Kiva kun olet ollut täällä mukana, tervetuloa seuraamme jos kiinnostaa. t pilvi*


      • etsivivä-amadeus
        lukija> kirjoitti:

        aloin lukea palsta 70 ollut hyvin yksin. Jäin kahden lapsen kanssa yksin huoltajaksi, kun vaimoni lähti.
        En vielä ole rohjennut rekisteröityä, vaikka olen jonkun kommentin heittänyt kehiin.

        Lapseni ovat omillaan, eivät minua arvosta. Entinen vaimoni uuden miehensä kanssa on nyt ominut heidät. Uusi sisarpuoli on myös kuvioissa.
        Joskus ehkä saan rohkeutta tulla seuraanne. Kari

        olemme jokainen sen ylittäneet.
        Ajatuksia kehiin siis palstalle.
        Olen itsekin hyljätty,Äitini taholta aikoinaan.
        Minusta kehkeytynyt oikea "palstahirmu" arvostelujen perusteella,
        ja amateus jatkaa..


      • ystäväsi.
        etsivivä-amadeus kirjoitti:

        olemme jokainen sen ylittäneet.
        Ajatuksia kehiin siis palstalle.
        Olen itsekin hyljätty,Äitini taholta aikoinaan.
        Minusta kehkeytynyt oikea "palstahirmu" arvostelujen perusteella,
        ja amateus jatkaa..

        Mikä palstahirmu sinä muka, kaukana siitä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      908
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe