Hommasin ensimmäisiksi silmälaseiksi moniteholasit ja kehyksien valintakriteerinä oli, että ne olivat hyvännäköiset minulle. Laseista tuli melko kalliit, 1400€ paketti, työpaikkani tosin maksoi puolet. Myöhemmin alkoi ilmetä ongelmaa kehyksien kanssa, ne valuivat nenää pitkin, eikä niitä tahtonut saada suoraan, vaan ne jäivät vinoon silmiin nähden. Kyseessä ovat ns. suorasankaiset mallit, niitä kiristettiin ja väänneltiin moneen kertaan ja lopuksi ne alkoivat hiertää korvien päältä, eikä niitä pysty pitämään kuin kaksi tuntia kerrallaan.
½-vuotta myöhemmin optikko antoi periksi ja kertoi minun saavan tilalle uudet, aivan tavallisilla kehyksillä olevat silmälasit. Kehykset olivat kolme kertaa halvemmat kuin mitä minun alkuperäiset. Kävin eilen sovittamassa ja hyvältä tuntuivat. Parin viikon sisällä saan uudet lasit ja palautan kuulemma sitten vanhat sopimattomat lasit. Kysyn nyt sitä, että voinko pyytää silmälasien välistä hintaeroa itselleni vai joudunko kärsimään virhevalinnan omissa nahoissani?
Sopimattomat silmälasit
rekyyli-61
1
1391
Vastaukset
- aina sitä
voi pyytää mutta eriasia mitä silmälääkäri maksaa hyvitystä jos menee autokauppaan ja ostaa mersun eikä voi ajaa sitä liian lyhyitten jalkojen takia voi autokauppias antaa vaihdossa toyotan mutta kyllä siitä pitää välirahaa saada :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan653442Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282990- 1212366
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452- 121424
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131098- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13822