piratebayn latauksista

_Asko_

Hei vain kaikille.

Piratebay on minulle uusi asia ja olen lataillut sieltä muutamia elokuvia.

Nyt innostuin lataamaan hieman enempi. Lataan tällä hetkellä 12 eri tiedostoa. Näistä kymmenen on eilen lisättyjä uusia latauksia. Jostain syystä yksikään uusista ei ole ryhtynyt latautumaan.

Onko jossain asetuksissa ruutu, jota en ole rastittanut tms. kun lataan vain kahta. Eli onko samanaikaisilla latauksilla jotain ylärajaa? Ja jos on niin saakohan sen muutettua kahta suuremmaksi?


Kiitos jo etukäteen. Ja mahdolliset vastaukset jos vielä vastaisitte aloittelijatasoisina, koska olen tosiaan täysi noviisi tässä asiassa ja muutenkin pidän peukaloani aikalailla keskellä kämmentä tietokoneasioissa. Kiitos vielä.

5

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koetti

      estää vapaata tiedostonjakoa sulkemalla yhteyden. Tänään näyttää olevan uusi pystyssä.

      • -Asko-

        Ummikolle jäi asioiden kausaalisuus hieman hämärän peittoon.

        Tarkoittaako tuo, että tiedostonsiirto ei toimi, koska se olisi ollut suljettu? Kuitenkin sain ne piratebaysta ympättyä utorrenttiin latausjonoon, jossa sitten ei mitään olekaan tapahtunut.

        ??? ??? ???


      • palvelinta
        -Asko- kirjoitti:

        Ummikolle jäi asioiden kausaalisuus hieman hämärän peittoon.

        Tarkoittaako tuo, että tiedostonsiirto ei toimi, koska se olisi ollut suljettu? Kuitenkin sain ne piratebaysta ympättyä utorrenttiin latausjonoon, jossa sitten ei mitään olekaan tapahtunut.

        ??? ??? ???

        Sivusto oli jo eilen ylhäällä, mutta palvelin joka välittää käyttäjien tietoja latauksen aikana eli trakkeri, oli ainakin eilen pitempään alhaalla, ja on näköjään vieläkin kun olet sen noin todennut,.


    • nimetön...

      Laita DHT verkko päälle ohjelmastasi niin
      ei haittaa tuo tracker herja.

      • _Asko_

        DHT:t ovat päällä asetuksista.. mutta nyt to:nakin latausta koettavana tulee mutkia matkaan kun dataa ei siirrykään.

        Ummikkona kyselisin, että mitäs nyt?? Ja mistä löydän lisää sivuja, joista ladata ohjelmia. Entä miten ne liitetään utorrenttiin. Mahdollisilta vastaajilta pyydän pitkämielisyyttä, sillä ymmärrykseni näistä on kovin vajaavaista ja rautalankaa tulisi siten vääntää.

        Kiitosta jakelen suuresti ja vilpittömästi kuitenkin kaikille mahdollisille vastaajille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe