levoton sielu päivällä ja etenkin yöllä. Kokeilin Relat ja Disflatylit, mutta ei juurikaan apua, kakkaaminen vaikeutui.
Onkohan se vaan sitä vauvan luonnollista tarvetta olla lähellä, kun pitäis koko ajan olla rinnalla, imee hetken, nukahtaa, välillä röyhtäisee tosi hyvin,aina ei.
Kun laitan omaan sänkyyn alkaa heti ähkinä ja kitinä. Silmät on kiinni, mutta ääntely on melkoista, ihan kun kakkaa punnais...
Pieruja tulee tosi paljon ja ovat tosi pahan hajuisia, kakka normaalia. Eli ei huuda, mutta kitisee jatkuvasti, siis myös unissaan,syö öisin tunnin välein, ei rauhotu viereenkään.
Iltasin on parhaimmillaan, eli saattaa heken olla hereillä ja hiljaa ja nukkua pitemmän unet.
Rintamaidolla on, olen miettiny riittääkö maito, kai se riittää...Rinnat on aika tyhjän oloiset välillä, mutta kun onvat täydemmät niin lapsen imiessä valuu jopa suupielistä. Allergia on käynyt mielessä, mutta oireet ei ole samanlaiset kuin esikoisella, jolla oli.
Itse en käytä maitotuotteita, kahvia, tupakkaa, enkä mausteisia ruokia.
Vyöhyketerapiaa ajattelin...
levottomuus
poika 1kk on aikas
2
709
Vastaukset
- yonido
Kokeile cuplatonia.
Se auttoi meillä päivän kahden jälkeen.
Nyt ollaan käytetty sitä siitä asti kun tyttö on ollut viikon ikäinen.
Nyt tyttö 2kk.- yonido
Meillä siis koliikki lapsi.
Samat oireet oli mitä tuosta sinulta luin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233123Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68740Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3733Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3600Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35587Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32581Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19520- 40511
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3509- 36495