Kauneudenhoidosta

Häämatkalaiset

Hei,suositelkaapa hyvää ja suht edullista hoitolaa mielellään lähellä Riga-hotellia missä saisi käsi - ja
jalkahoitoja.Ajattelin myös mieheni viedä jalkahoitoon ekan kerran elämässään :-)
Kannattaako Riikassa tehdä elektroniikka ostoksia esim. puhelin ?
Paljonko pitäisi vaihtaa rahaa matkaan 2 päiväksi / 2 aikuista ?

5

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvät hoidot

      ainoa hyvä kauneusdalonki lähellä teidän hotellia on

      www.kolonnaspa.lv

      sekä naisille ja miehille, älä edes mene muihin paikkoihin...tekevät huonoa työtä

      • häämatkalle

        Kiitos vastauksestasi ! Pitääköhän varata ajat paljonkin etukäteen vai ehtiikö sit
        paikanpäällä varata ?


      • hyvät hoidot
        häämatkalle kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi ! Pitääköhän varata ajat paljonkin etukäteen vai ehtiikö sit
        paikanpäällä varata ?

        itse olen varannut samana päivänä ja saanut aikoja.
        varsinkin nyt kun monella latviassa rahat tiukalla ja paikallisille kolonnaspa on aika hintava paikka,niin luulisin aikoja löytyvän.
        voihan varmuudeksi varata ajan etukäteen jos haluaa erikoisia hoitoja yms.

        toivottavasti olette paikkaan tyytyväisiä. ainakin se on siisti ja käyttävät kunnon aineita ja välineitä.
        suomen hintatasoon verrattuna se on halpa.


      • häämatkalaiset
        hyvät hoidot kirjoitti:

        itse olen varannut samana päivänä ja saanut aikoja.
        varsinkin nyt kun monella latviassa rahat tiukalla ja paikallisille kolonnaspa on aika hintava paikka,niin luulisin aikoja löytyvän.
        voihan varmuudeksi varata ajan etukäteen jos haluaa erikoisia hoitoja yms.

        toivottavasti olette paikkaan tyytyväisiä. ainakin se on siisti ja käyttävät kunnon aineita ja välineitä.
        suomen hintatasoon verrattuna se on halpa.

        Kiitos vastauksestasi :-) Osaatko yhtään sanoa minkä verran pitäisi vaihtaa rahaa,
        syömiseen,vähän juomiseen ja joihinkin pieniin ostoksiin hoidot erikseen ?
        Onkos tämä kolonnaspa siinä Riga-hotellissa ?


      • Hyvät hoidot
        häämatkalaiset kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi :-) Osaatko yhtään sanoa minkä verran pitäisi vaihtaa rahaa,
        syömiseen,vähän juomiseen ja joihinkin pieniin ostoksiin hoidot erikseen ?
        Onkos tämä kolonnaspa siinä Riga-hotellissa ?

        Se Kolonnaspa sijaitsee vanhassa kaupungissa Galerijas Centrs ostoskeskuksen ylimmässä kerroksessa,
        matkaa teidän hotellista on ehkä 100m.
        Rahaa ei paljoa kulu,hyvissä paikoissa on turvallista maksaa myös kortilla,Kolonnaspa`ssa olen itse käyttänyt aina korttia.
        2 henkilöä syö jo hyvin 50€ tai jos oikein pitkän kaavan mukaan syö ja juo niin sitten voi hyvässä paikassa mennä yhteensä 100€.
        Jos itselläni on mukana käteistä 100 Latvian latia eli n.140€ niin sillä juhlii jo koko yön,ajaa taksilla ja aamulla on vielä rahaa jäljellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe