Hei,suositelkaapa hyvää ja suht edullista hoitolaa mielellään lähellä Riga-hotellia missä saisi käsi - ja
jalkahoitoja.Ajattelin myös mieheni viedä jalkahoitoon ekan kerran elämässään :-)
Kannattaako Riikassa tehdä elektroniikka ostoksia esim. puhelin ?
Paljonko pitäisi vaihtaa rahaa matkaan 2 päiväksi / 2 aikuista ?
Kauneudenhoidosta
5
512
Vastaukset
- hyvät hoidot
ainoa hyvä kauneusdalonki lähellä teidän hotellia on
www.kolonnaspa.lv
sekä naisille ja miehille, älä edes mene muihin paikkoihin...tekevät huonoa työtä- häämatkalle
Kiitos vastauksestasi ! Pitääköhän varata ajat paljonkin etukäteen vai ehtiikö sit
paikanpäällä varata ? - hyvät hoidot
häämatkalle kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi ! Pitääköhän varata ajat paljonkin etukäteen vai ehtiikö sit
paikanpäällä varata ?itse olen varannut samana päivänä ja saanut aikoja.
varsinkin nyt kun monella latviassa rahat tiukalla ja paikallisille kolonnaspa on aika hintava paikka,niin luulisin aikoja löytyvän.
voihan varmuudeksi varata ajan etukäteen jos haluaa erikoisia hoitoja yms.
toivottavasti olette paikkaan tyytyväisiä. ainakin se on siisti ja käyttävät kunnon aineita ja välineitä.
suomen hintatasoon verrattuna se on halpa. - häämatkalaiset
hyvät hoidot kirjoitti:
itse olen varannut samana päivänä ja saanut aikoja.
varsinkin nyt kun monella latviassa rahat tiukalla ja paikallisille kolonnaspa on aika hintava paikka,niin luulisin aikoja löytyvän.
voihan varmuudeksi varata ajan etukäteen jos haluaa erikoisia hoitoja yms.
toivottavasti olette paikkaan tyytyväisiä. ainakin se on siisti ja käyttävät kunnon aineita ja välineitä.
suomen hintatasoon verrattuna se on halpa.Kiitos vastauksestasi :-) Osaatko yhtään sanoa minkä verran pitäisi vaihtaa rahaa,
syömiseen,vähän juomiseen ja joihinkin pieniin ostoksiin hoidot erikseen ?
Onkos tämä kolonnaspa siinä Riga-hotellissa ? - Hyvät hoidot
häämatkalaiset kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi :-) Osaatko yhtään sanoa minkä verran pitäisi vaihtaa rahaa,
syömiseen,vähän juomiseen ja joihinkin pieniin ostoksiin hoidot erikseen ?
Onkos tämä kolonnaspa siinä Riga-hotellissa ?Se Kolonnaspa sijaitsee vanhassa kaupungissa Galerijas Centrs ostoskeskuksen ylimmässä kerroksessa,
matkaa teidän hotellista on ehkä 100m.
Rahaa ei paljoa kulu,hyvissä paikoissa on turvallista maksaa myös kortilla,Kolonnaspa`ssa olen itse käyttänyt aina korttia.
2 henkilöä syö jo hyvin 50€ tai jos oikein pitkän kaavan mukaan syö ja juo niin sitten voi hyvässä paikassa mennä yhteensä 100€.
Jos itselläni on mukana käteistä 100 Latvian latia eli n.140€ niin sillä juhlii jo koko yön,ajaa taksilla ja aamulla on vielä rahaa jäljellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455384Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360