Kauneudenhoidosta

Häämatkalaiset

Hei,suositelkaapa hyvää ja suht edullista hoitolaa mielellään lähellä Riga-hotellia missä saisi käsi - ja
jalkahoitoja.Ajattelin myös mieheni viedä jalkahoitoon ekan kerran elämässään :-)
Kannattaako Riikassa tehdä elektroniikka ostoksia esim. puhelin ?
Paljonko pitäisi vaihtaa rahaa matkaan 2 päiväksi / 2 aikuista ?

5

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvät hoidot

ainoa hyvä kauneusdalonki lähellä teidän hotellia on

www.kolonnaspa.lv

sekä naisille ja miehille, älä edes mene muihin paikkoihin...tekevät huonoa työtä

• häämatkalle

Kiitos vastauksestasi ! Pitääköhän varata ajat paljonkin etukäteen vai ehtiikö sit
        paikanpäällä varata ?

• hyvät hoidot
        häämatkalle kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi ! Pitääköhän varata ajat paljonkin etukäteen vai ehtiikö sit
        paikanpäällä varata ?

itse olen varannut samana päivänä ja saanut aikoja.
        varsinkin nyt kun monella latviassa rahat tiukalla ja paikallisille kolonnaspa on aika hintava paikka,niin luulisin aikoja löytyvän.
        voihan varmuudeksi varata ajan etukäteen jos haluaa erikoisia hoitoja yms.

toivottavasti olette paikkaan tyytyväisiä. ainakin se on siisti ja käyttävät kunnon aineita ja välineitä.
        suomen hintatasoon verrattuna se on halpa.

• häämatkalaiset
        hyvät hoidot kirjoitti:

itse olen varannut samana päivänä ja saanut aikoja.
        varsinkin nyt kun monella latviassa rahat tiukalla ja paikallisille kolonnaspa on aika hintava paikka,niin luulisin aikoja löytyvän.
        voihan varmuudeksi varata ajan etukäteen jos haluaa erikoisia hoitoja yms.

toivottavasti olette paikkaan tyytyväisiä. ainakin se on siisti ja käyttävät kunnon aineita ja välineitä.
        suomen hintatasoon verrattuna se on halpa.

Kiitos vastauksestasi :-) Osaatko yhtään sanoa minkä verran pitäisi vaihtaa rahaa,
        syömiseen,vähän juomiseen ja joihinkin pieniin ostoksiin hoidot erikseen ?
        Onkos tämä kolonnaspa siinä Riga-hotellissa ?

• Hyvät hoidot
        häämatkalaiset kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi :-) Osaatko yhtään sanoa minkä verran pitäisi vaihtaa rahaa,
        syömiseen,vähän juomiseen ja joihinkin pieniin ostoksiin hoidot erikseen ?
        Onkos tämä kolonnaspa siinä Riga-hotellissa ?

Se Kolonnaspa sijaitsee vanhassa kaupungissa Galerijas Centrs ostoskeskuksen ylimmässä kerroksessa,
        matkaa teidän hotellista on ehkä 100m.
        Rahaa ei paljoa kulu,hyvissä paikoissa on turvallista maksaa myös kortilla,Kolonnaspa`ssa olen itse käyttänyt aina korttia.
        2 henkilöä syö jo hyvin 50€ tai jos oikein pitkän kaavan mukaan syö ja juo niin sitten voi hyvässä paikassa mennä yhteensä 100€.
        Jos itselläni on mukana käteistä 100 Latvian latia eli n.140€ niin sillä juhlii jo koko yön,ajaa taksilla ja aamulla on vielä rahaa jäljellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      379
      2443
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      65
      1880
    3. 154
      1443
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1277
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1211
    6. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      955
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      90
      884
    8. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      852
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      43
      835
    10. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      28
      833
    Aihe