Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Elisan palvelut kehnot

Totaalisesti kyrsiintyny

Elisa palvelut ovat alle arvostelutason, siis täysin kelvottomat.
Nyt ne sitten yrittävät vielä periä kahteen kertaan suoraveloituslaskuja.
Taitaa tulla asiaa kuluttaja-asiamiehelle.
Mitenkään ei pääse edes asioita korjaamaan kun puhelimitse ei pääse eikä kannata yrittääkään soittaa koska on aina varattu.
Eroan pian ja vaihdan operaattoria. Kuka tietäisi hyvän ja kilpailukykyisen operaattorin ?

5

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtamalla paranee!!!!

      Minulla on Kolumpuksen k1 liittymä ja siihen on liitetty ns.kaveripiiri jonka halusin pois vaimoltani ja itseltäni koska kamppanija etuudet on päättymässä.
      Soittaessani Elisan asiakaspalveluun saadakseni muutoksen aikaan jouduin jonottamaan yli puoli tuntia moista asiaa ja kun törmäsin tilantessa asiaan että
      asia ei hoidu perheenkään sisällä kerralla,vaan Vaimon pitää soittaa asiakaspalveluun uudestaan.(eli jonottaa heidän maksulliseen aspaansa uudelleen).
      Senverran rahastuksen makua että tuli heti selväksi että tämän puljun kanssa
      en tule jatkamaan,käytämme kamppanija edut loppuun ja sitten muutamme DNA.lle
      Sinne soittaminen on omasta liitymästä ilmaista.
      Tätä seikkaa arvostamme TODELLA PALJON tietääkö joku onko DNA.n lisäksi
      kellään muulla ilmaista asiakaspalvelua??????Edellisen kirjoittajan kanssa olen ainakin samaa mieltä siitä että palvelu Elisalla on alaarvoista siksi ainakin me vaihdamme operaattoria ja kartoitamme onko kaikilla yhtä kehnoa.Toivomme että vaihtamalla paraanee edes hieman.Aika näyttää ja palaillaan palstalle kun kokemusta karttuu.

    • vaihtamalla paranee!!!!

      Minulla on Kolumpuksen k1 liittymä ja siihen on liitetty ns.kaveripiiri jonka halusin pois vaimoltani ja itseltäni koska kamppanija etuudet on päättymässä.
      Soittaessani Elisan asiakaspalveluun saadakseni muutoksen aikaan jouduin jonottamaan yli puoli tuntia moista asiaa ja kun törmäsin tilantessa asiaan että
      asia ei hoidu perheenkään sisällä kerralla,vaan Vaimon pitää soittaa asiakaspalveluun uudestaan.(eli jonottaa heidän maksulliseen aspaansa uudelleen).
      Senverran rahastuksen makua että tuli heti selväksi että tämän puljun kanssa
      en tule jatkamaan,käytämme kamppanija edut loppuun ja sitten muutamme DNA.lle
      Sinne soittaminen on omasta liitymästä ilmaista.
      Tätä seikkaa arvostamme TODELLA PALJON tietääkö joku onko DNA.n lisäksi
      kellään muulla ilmaista asiakaspalvelua??????Edellisen kirjoittajan kanssa olen ainakin samaa mieltä siitä että palvelu Elisalla on alaarvoista siksi ainakin me vaihdamme operaattoria ja kartoitamme onko kaikilla yhtä kehnoa.Toivomme että vaihtamalla paraanee edes hieman.Aika näyttää ja palaillaan palstalle kun kokemusta karttuu.

    • Elisan ex-asiakas

      Muutama päivä sitten päätin irtisanoa tarpeettoman lankapuhelinliittymäni. Mutta se oli helpommin sanottu kuin tehty. Eli ensinnäkään en löytänyt nettisivuilta kohtaa, jolla olisin voinut irtisanoa ko. liittymän, joten jouduin soittamaan Elisan asiakaspalveluun.
      Puhelimeen toki vastattiin lähes heti, mutta sitten alkoikin noin 27 min. jonotus ennenkuin pääsin hoitamaan irtisanomisilmoitukseni.
      Huvittavaa tässä oli myös se, että vasta jonotettua 14 min. nauha ilmoitti, että asiakaspalvelussa on ruuhkaa, noin 2 min. sen jälkeen nauha kysyi odottelenko vielä ja n. 27 min. kuluttua asiakaspalvelu vastasi. Että tälläistä palvelua Elisalta sain.
      Kyselin vielä, että maksaako jonottaminen. Kyllä se maksaa, vaikka on kyse muutamasta sentistä, katson, että on väärin jonotuttaa asiakasta linjalla ja lisäksi vielä maksaa siitä. Se myös on väärin, ettei ko. asiaa voinut (ainakaan en löytänyt netistä lomaketta) hoitaa netin kautta.
      Olin ajatellut ottaa Elisalta kakkoskännykän, mutta tuo kohtuuttoman pitkä jonottaminen muutti suunnitelmani eli en koskaan jatkossa halua käyttää Elisan palveluja...
      Vielä lopuksi olisin halunnut tehdä valituksen eli antaa kielteistä palautetta Elisalle, mutta en myöskään löytänyt netistä minkäänlaista asiakaspalautelomaketta enkä myöskään yhtään sähköpostiosoitetta, minne olisin voinut palautteeni lähettää. Oli pakko sitten kirjoitella tänne.

      • Jaahasta

        Itsellä meni myös hermo.

        Minulla oli langaton laajakaista jossa oli ongelmia. Ilmoitin lopulta ongelmasta asiakaspalveluun, ongelma korjattiin vasta 4vko jälkeen ilmoittamisesta. Vika oli tukiasemassa.
        Jotta sain ongelman ilmoitettua, minulla meni asiakaspalvelussa jonottamiseen 4pv, koska olen työssäkäyvä ja en ehdi jonottamaan kymmeniä minuutteja.
        Kun ongelma oli korjaantunut olin jo irtisanonut mobiililaajakaistan.

        Seuraavaksi yritin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun laskutuksessa olevien ylimääräisten laskujen vuoksi.
        Yritin ottaa yhteyttä 2 viikon! ajan ja lopulta sain asiakaspalvelijan kiinni. Luvattiin korjata ongelma.
        No, kyllähän se ongelma korjaantui palveluun 6kk päästä! sitä ennen ilmoitin asiasta moneen otteeseen.

        Sitten tulikin yllättävä tarve liikkuvaan laajakaistaan ja yritin tilata sen asiakaspalvelusta, koska en luonnollisesti päässyt matkoilla nettiin.
        Soitin asiakaspalveluun useaan otteeseen, jonotusta 20min ja puhelu katkesi. Luovutin lopulta.

        Sitten olikin jo muutto edessä. Etsin nopeinta yhteyttä kyseiseen osoitteeseen. Soitin asiakaspalveluun varmistaakseni max nopeuden ja kumma kyllä, puheluun vastattiin heti :) Sanottiin että max nopeus olisi 24mbit, johon vastasin että sen minä otan. Naisääni sanoi että yhdistää asiakaspalveluun wut??? Odotin linjalla 20min ja puhelu katkesi! No nohevana menin elisan verkkokauppaan tekemään tilauksen. Siellä ei ollut sitä tarjottua 24mbit yhteyttä vaan 8mbit oli maksimi!
        Tämän jälkeen yritin soittaa asiakaspalveluun usean päivän ajan ja menetin lopulta hermoni.
        Soitin dna:lle ja kaapelilaajakaista oli auki 10min sisällä puhelusta.

        Edelleen laskutus laahaa elisan palvelussa, laskut ovat hepreaa lukea ja kun puhelimen kytkysopimus katkeaa en koske kyseiseen lafkaan enää ikinä.
        Ironista oli että jälkeenpäin vielä soitettiin ja kysyttiin kiinnostaisiko elisan mobiililaajakaista :)

        Terveisiä vaan elisalle.


    • Samaa mieltä.

      Minun piti vaihtaa kännykkäliittymässä pakettia ja siitä olisi mennyt netin kautta 10e maksu. Yritin soittaa asiakaspalveluun ja sopia asian sitä kautta, mutta sieltähän ei tietysti vastattu. Ajattelin, että on helpompi vaihtaa operaattoria ja otinkin sitten Telefinlandin. Parin päivän päästä Elisalta soitettiin ja tarjottiin parempaa tarjousta, kuin Telefinlandin ja lisäetuja, kun ottaa vuoden määräaikaisen sopimuksen. Päätin sitten pitää Elisan ja myyjä lupasi hoitaa perumiset ym Telefinlandille ja vaihtaa paketin haluamaani. Ensimmäinen lasku tuli oikein ja siinä oli sovitut hyvitykset. Tänään tuli sitten Telefinlandilta muistutus, että liittymä vaihtuu tunnin päästä. En reagoinut asiaan mitenkään, kun luulin, että muistutus tulee automaattisesti, eikä siitä tarvitse välittää. Illemmalla ihmettelin, kun puhelin on ollut pitkään hiljaa. Sillä ei saanut yhteyttä ja kun soitin toisella puhelimella siihen, niin sanottiin, että numero ei ole käytössä. Sen jälkeen jonotin 25min asiakaspalveluun, jossa ystävällinen mies kertoi, että he eivät jostain syystä ole peruneet Telefinlandin operaattorinvaihtopyyntöä ja tämän takia numero ei toimi. Hän sanoi, ettei voi tehdä asialle mitään ja käski ottaa aamulla yhteyttä toiseen asiakaspalvelunumeroon. Yritin sanoa, että eihän tuon asian selvittely minulle kuulu, mutta hän sanoi, että minun on itse soitettava huomenna tuonne ja selviteltävä asiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2190
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1906
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1570
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1568
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1472
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1301
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe