Elisa palvelut ovat alle arvostelutason, siis täysin kelvottomat.
Nyt ne sitten yrittävät vielä periä kahteen kertaan suoraveloituslaskuja.
Taitaa tulla asiaa kuluttaja-asiamiehelle.
Mitenkään ei pääse edes asioita korjaamaan kun puhelimitse ei pääse eikä kannata yrittääkään soittaa koska on aina varattu.
Eroan pian ja vaihdan operaattoria. Kuka tietäisi hyvän ja kilpailukykyisen operaattorin ?
Elisan palvelut kehnot
5
376
Vastaukset
- vaihtamalla paranee!!!!
Minulla on Kolumpuksen k1 liittymä ja siihen on liitetty ns.kaveripiiri jonka halusin pois vaimoltani ja itseltäni koska kamppanija etuudet on päättymässä.
Soittaessani Elisan asiakaspalveluun saadakseni muutoksen aikaan jouduin jonottamaan yli puoli tuntia moista asiaa ja kun törmäsin tilantessa asiaan että
asia ei hoidu perheenkään sisällä kerralla,vaan Vaimon pitää soittaa asiakaspalveluun uudestaan.(eli jonottaa heidän maksulliseen aspaansa uudelleen).
Senverran rahastuksen makua että tuli heti selväksi että tämän puljun kanssa
en tule jatkamaan,käytämme kamppanija edut loppuun ja sitten muutamme DNA.lle
Sinne soittaminen on omasta liitymästä ilmaista.
Tätä seikkaa arvostamme TODELLA PALJON tietääkö joku onko DNA.n lisäksi
kellään muulla ilmaista asiakaspalvelua??????Edellisen kirjoittajan kanssa olen ainakin samaa mieltä siitä että palvelu Elisalla on alaarvoista siksi ainakin me vaihdamme operaattoria ja kartoitamme onko kaikilla yhtä kehnoa.Toivomme että vaihtamalla paraanee edes hieman.Aika näyttää ja palaillaan palstalle kun kokemusta karttuu. - vaihtamalla paranee!!!!
Minulla on Kolumpuksen k1 liittymä ja siihen on liitetty ns.kaveripiiri jonka halusin pois vaimoltani ja itseltäni koska kamppanija etuudet on päättymässä.
Soittaessani Elisan asiakaspalveluun saadakseni muutoksen aikaan jouduin jonottamaan yli puoli tuntia moista asiaa ja kun törmäsin tilantessa asiaan että
asia ei hoidu perheenkään sisällä kerralla,vaan Vaimon pitää soittaa asiakaspalveluun uudestaan.(eli jonottaa heidän maksulliseen aspaansa uudelleen).
Senverran rahastuksen makua että tuli heti selväksi että tämän puljun kanssa
en tule jatkamaan,käytämme kamppanija edut loppuun ja sitten muutamme DNA.lle
Sinne soittaminen on omasta liitymästä ilmaista.
Tätä seikkaa arvostamme TODELLA PALJON tietääkö joku onko DNA.n lisäksi
kellään muulla ilmaista asiakaspalvelua??????Edellisen kirjoittajan kanssa olen ainakin samaa mieltä siitä että palvelu Elisalla on alaarvoista siksi ainakin me vaihdamme operaattoria ja kartoitamme onko kaikilla yhtä kehnoa.Toivomme että vaihtamalla paraanee edes hieman.Aika näyttää ja palaillaan palstalle kun kokemusta karttuu. - Elisan ex-asiakas
Muutama päivä sitten päätin irtisanoa tarpeettoman lankapuhelinliittymäni. Mutta se oli helpommin sanottu kuin tehty. Eli ensinnäkään en löytänyt nettisivuilta kohtaa, jolla olisin voinut irtisanoa ko. liittymän, joten jouduin soittamaan Elisan asiakaspalveluun.
Puhelimeen toki vastattiin lähes heti, mutta sitten alkoikin noin 27 min. jonotus ennenkuin pääsin hoitamaan irtisanomisilmoitukseni.
Huvittavaa tässä oli myös se, että vasta jonotettua 14 min. nauha ilmoitti, että asiakaspalvelussa on ruuhkaa, noin 2 min. sen jälkeen nauha kysyi odottelenko vielä ja n. 27 min. kuluttua asiakaspalvelu vastasi. Että tälläistä palvelua Elisalta sain.
Kyselin vielä, että maksaako jonottaminen. Kyllä se maksaa, vaikka on kyse muutamasta sentistä, katson, että on väärin jonotuttaa asiakasta linjalla ja lisäksi vielä maksaa siitä. Se myös on väärin, ettei ko. asiaa voinut (ainakaan en löytänyt netistä lomaketta) hoitaa netin kautta.
Olin ajatellut ottaa Elisalta kakkoskännykän, mutta tuo kohtuuttoman pitkä jonottaminen muutti suunnitelmani eli en koskaan jatkossa halua käyttää Elisan palveluja...
Vielä lopuksi olisin halunnut tehdä valituksen eli antaa kielteistä palautetta Elisalle, mutta en myöskään löytänyt netistä minkäänlaista asiakaspalautelomaketta enkä myöskään yhtään sähköpostiosoitetta, minne olisin voinut palautteeni lähettää. Oli pakko sitten kirjoitella tänne.- Jaahasta
Itsellä meni myös hermo.
Minulla oli langaton laajakaista jossa oli ongelmia. Ilmoitin lopulta ongelmasta asiakaspalveluun, ongelma korjattiin vasta 4vko jälkeen ilmoittamisesta. Vika oli tukiasemassa.
Jotta sain ongelman ilmoitettua, minulla meni asiakaspalvelussa jonottamiseen 4pv, koska olen työssäkäyvä ja en ehdi jonottamaan kymmeniä minuutteja.
Kun ongelma oli korjaantunut olin jo irtisanonut mobiililaajakaistan.
Seuraavaksi yritin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun laskutuksessa olevien ylimääräisten laskujen vuoksi.
Yritin ottaa yhteyttä 2 viikon! ajan ja lopulta sain asiakaspalvelijan kiinni. Luvattiin korjata ongelma.
No, kyllähän se ongelma korjaantui palveluun 6kk päästä! sitä ennen ilmoitin asiasta moneen otteeseen.
Sitten tulikin yllättävä tarve liikkuvaan laajakaistaan ja yritin tilata sen asiakaspalvelusta, koska en luonnollisesti päässyt matkoilla nettiin.
Soitin asiakaspalveluun useaan otteeseen, jonotusta 20min ja puhelu katkesi. Luovutin lopulta.
Sitten olikin jo muutto edessä. Etsin nopeinta yhteyttä kyseiseen osoitteeseen. Soitin asiakaspalveluun varmistaakseni max nopeuden ja kumma kyllä, puheluun vastattiin heti :) Sanottiin että max nopeus olisi 24mbit, johon vastasin että sen minä otan. Naisääni sanoi että yhdistää asiakaspalveluun wut??? Odotin linjalla 20min ja puhelu katkesi! No nohevana menin elisan verkkokauppaan tekemään tilauksen. Siellä ei ollut sitä tarjottua 24mbit yhteyttä vaan 8mbit oli maksimi!
Tämän jälkeen yritin soittaa asiakaspalveluun usean päivän ajan ja menetin lopulta hermoni.
Soitin dna:lle ja kaapelilaajakaista oli auki 10min sisällä puhelusta.
Edelleen laskutus laahaa elisan palvelussa, laskut ovat hepreaa lukea ja kun puhelimen kytkysopimus katkeaa en koske kyseiseen lafkaan enää ikinä.
Ironista oli että jälkeenpäin vielä soitettiin ja kysyttiin kiinnostaisiko elisan mobiililaajakaista :)
Terveisiä vaan elisalle.
- Samaa mieltä.
Minun piti vaihtaa kännykkäliittymässä pakettia ja siitä olisi mennyt netin kautta 10e maksu. Yritin soittaa asiakaspalveluun ja sopia asian sitä kautta, mutta sieltähän ei tietysti vastattu. Ajattelin, että on helpompi vaihtaa operaattoria ja otinkin sitten Telefinlandin. Parin päivän päästä Elisalta soitettiin ja tarjottiin parempaa tarjousta, kuin Telefinlandin ja lisäetuja, kun ottaa vuoden määräaikaisen sopimuksen. Päätin sitten pitää Elisan ja myyjä lupasi hoitaa perumiset ym Telefinlandille ja vaihtaa paketin haluamaani. Ensimmäinen lasku tuli oikein ja siinä oli sovitut hyvitykset. Tänään tuli sitten Telefinlandilta muistutus, että liittymä vaihtuu tunnin päästä. En reagoinut asiaan mitenkään, kun luulin, että muistutus tulee automaattisesti, eikä siitä tarvitse välittää. Illemmalla ihmettelin, kun puhelin on ollut pitkään hiljaa. Sillä ei saanut yhteyttä ja kun soitin toisella puhelimella siihen, niin sanottiin, että numero ei ole käytössä. Sen jälkeen jonotin 25min asiakaspalveluun, jossa ystävällinen mies kertoi, että he eivät jostain syystä ole peruneet Telefinlandin operaattorinvaihtopyyntöä ja tämän takia numero ei toimi. Hän sanoi, ettei voi tehdä asialle mitään ja käski ottaa aamulla yhteyttä toiseen asiakaspalvelunumeroon. Yritin sanoa, että eihän tuon asian selvittely minulle kuulu, mutta hän sanoi, että minun on itse soitettava huomenna tuonne ja selviteltävä asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227