mitä vikoja vosi olla jotka pitäisi huomioida ko pyörää ostettaessa. Kysessä 1995 malli ja ajettu ale neljäkymmentätuhatta.
Vaihtoehtona Kawa Vulcan 1500,
intikka on kuitenkin tyylikkäämpi.
Intruder 1400
19
6718
Vastaukset
- fobba
Ei Intikassa oo vikoja. Ja piste. Älä vaan siihen Kawaan sekoo.
- intruuteri
...sivuilla löytyy jotakin keskusteluja kytkimen luistosta ja mystisestä äänestä joka ehkä tulis kytkimestä. Samoin jotain öljyvuotojuttua joka lienee enemmän kosmeettista ja kiinni siitä käytetystä öljystä. Itellä nyt intikka(1400/-97) ekaa kesää ,ja verrattuna viime kesään pikkuväinöllä, ongelmia ei oo ollut ollenkaan. Isosta vnstä en tiedä sanoo mitään, mutta intikkaan oon ollu tyytyväinen.
Ite oon nyt paukutellu 10 000km tälle kesälle ja viimevuoden sadekesänäkin ajoin 5000km mainitulla pikkuväinöllä joka oli vielä puolet kesästä remontin alla. Tämä saa vähän ihmettelemään -95 mallin pyörää jossa alle 40tkm. Se on tietenkin mahdollista mutta vähältä se kuullostaa mun korvaan... - intikka***
milloin ne tulivat viisivaihteiseksi?
Kannattaisko Ruotsista katsoa?- intikka***
näissä intikoissa? Pitääkö motti ottaa kokonaan irti?
- onnistuu
intikka*** kirjoitti:
näissä intikoissa? Pitääkö motti ottaa kokonaan irti?
ilman koneen irrottamista.
- vs 1400
onnistuu kirjoitti:
ilman koneen irrottamista.
Muistaakseni uudemmissa intikoissa on hydr. nostimet. En kyllä mene vannomaan,kannattaa kysyä huollosta.
- kaikki tiedot
vs 1400 kirjoitti:
Muistaakseni uudemmissa intikoissa on hydr. nostimet. En kyllä mene vannomaan,kannattaa kysyä huollosta.
- kuka 300tkm ?
Vikoja on jos viaksi voi luokitella kytkimen luiston jos on ns korkattu pyörä. Ja toisekseen jos on korkattu eli putket ja suuttimet sekä iolamn suodattimet vaihdettu =hiukka vetoja lisää kaikille kierroksille ja 100% toiminta koneessa niin ei luista sittenkään kun on kuuma kone n 20km kun vaihdat sinne MOBIL 15w -40 delvac öljy ne mineraali öljyt niin jo loppuu kytkimen luisto ja ajat sen jälkeen max 5tkm ja suodatin ja öljy vaihto vuosia ja vuosia esim 200tkm ja ei mitään vikaa edelleenkään . Tämmöinen sututtaa niitä jotak luulevat tietoa vastaan että öljyn pitää ostaa moootoripyörä liikeistä ja maksaa esim 45 euroa ja saada jotain semisynteettistä kytkimen luistattavaa öljyä ,niin se vaan on . Kytkin ja kone toimii oikein delvakilla.
Joka muuta väittää kyseisen pyörän kohdalla niin yksinkertaisesti valehtelee.- vs1400 moto
joo, delvakki toimii hyvin. oon ajellu jo kauan eikä ongelmia ole ollut.
- jamo/1400
tossa naapurissa on heebo joka on päryttäny 1400 intikalla 260 tuhatta kilometriä,edes kaikki japanilaiset autot ei mee yhellä moottorilla niin pitkästi ja ainahan jotain vikaa voi olla,vaikka lämmitylaite tai sähköise ikkunannostimet tai kattoluuku ! perkele tuurilla ne valtamerilaivatki seilaa.mulla on ollu viis vuotta jenkkimallin 1400 iines ja oon joutunu ostaan siihen jo kaks akkua ja takarenkaan !!!
- Andreewo
Ostin äsken intikan 1400 -95. eka isompi pyörä ja nyt olis kiva saada tietoa jos pitäis käyttää 95e tai 98 bensiini!??
- nimim. joku
Olisiko tästä linkistä apua?
http://www.suzukifinland.fi/mp/ak_pix/e10mc.pdf - Juu, ei...
...ei tosiaan VS 1400:een viinabensaa. Ei se nyt sekunnissa sulata letkuja ja tiivisteitä mutta pidemmän päälle tulee ongelmia. Eli 98 on oikea polttoaine sun pyörään.
Täältä lisäneuvoja; http://www.intruderclubfinlandry.fi/ - Andreewo
Kiitos paljon :)
- Andreewo
voiko joku suositella kytkin ja jarrunestettä vs 1400-95 intikkaan? en luota motonettin : juuu käy se ;)
- VS 14OO
Laita DOT4:sta, ihan sama kenen valmistamaa. Eli Motonetin/Bilteman soosit sopii. DOT 5:sta ei saa käyttää.
Parempi kysellä täältä; http://www.intruderclubfinlandry.fi/ - Andreewo
Onko mitään tietoo mistä sais tilattu/ostettu intikal vs 1400-95 se pienin pystysourassa oleva satulan pala!!??
- Sirkku sokeripala
on hyvä! Joka kaupassa myydään!
- VS14OO
http://www.cmsnl.com/suzuki-vs1400-1991-glfm_model14257/partslist/FIG-37.html#results. 17 - Pad Assy, Seat - € 150.00
Mutta kysele www.intruderclubfinlandry.fi josko jollain olisi jäänyt tuo penkin vaihdossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057