Missä vaiheessa teidän muiden lapsoset on siirtyneet nukkumaan vain yhdet päiväunet kaksien sijasta? Minkä ikäisenä? Oliko siirtymä helppoa vai vaikeata?
Meidän pian 1vee -neiti nukkuu vielä kahdet unet päivällä, toiset klo 10-12 ja toiset klo 15-17. Ja yöunia nukutaan meillä n. 10 tuntia. Kai ne nekin vaikuttaa päiväunien tarpeeseen.
Kaksista päikkäreistä yksiin siirtyminen
1
112
Vastaukset
- bgfooi
Siirryttiin esikoisen kanssa joskus siinä vuoden korvilla, nukkui sitä ennen ihan samoihin aikoihin kuin teidän neiti. Mutta nukkui ehkä vähän enemmän yöllä.
Siirtyminen oli aluksi hankalaa, mutta kun koitti keksiä aamupäivälle tekemistä, eli vaikka ulkoilua, niin jaksoi valvoa siihen kahteentoista, ennen sitä söi lounaan ja sitten nukkumaan.
Alku on aina hankalaa, tai ei kai aina, mutta meillä ainakin, mutta viikossa suunnilleen tottui uuteen rytmiin ja nukkui sitten 15-16 saakka, sekä 12h yöllä. Kannattaa aluksi keksiä myös iltoihin puuhaa, jotta jaksaa, tosin, eihän se oo pakko vielä siirtyö, jos ei toinen ole hoitoon menossa, tai muuten sopisi paremmin teidän rytmiin yhden päikkärit. Jos teille tuo tällä hetkellä sopii, niin menkää noin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as543116Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232934- 502820
- 562638
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582538Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482520On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532291Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782178- 692068
- 452062