Aloitan eheyttämishoidon syyskuussa. Kestää alkuun 4 kk. Onko kokemuksia?
hoitoon
76
3792
Vastaukset
- tarkentaa
Mikä sulta meni rikki?
- sulle..
Jatkohoitopaikka, kun tuolta lähdet.
http://www.uskontojenuhrientuki.fi/ - Micke880
Usko jo: ei tollaset eheytyshoidot toimi. Homo sä tuut kuitenki aina oleen, hyväksyit sä sen tai et. Terapia vois kuitenki auttaa sua hyväksyyn paremmin sen, mitä sä oot.
Vai oot sä uskisprovo? - ...
jarna on naisen nimi.
- jarna 17 v
kiitos tuesta.
- homo
mitä siellä hoidossa tehdään?
- ...
jarna 17 v kirjoitti:
kiitos tuesta.
Oletko tosissasi?
- avun saanut
Moi.Olin eheytyshoidossa 2007 kahteen eri otteeseen ja voin suositella.Kaikilla ei toiminut ja he jatkoivat hoitoaa psyaktrisessa hoidossa.Meitä oli 14 avunhakijaa.Hyvältä näyttää muidenkin kohdalla. Vain kaksi lopetti oidon kesken.Kävin itse myös hoitojen välillä osastolla mutta en koe sitä mitenkään välttämättömyydeksi.Menin naimisiin kesäkuussa ja marraskuussa meille syntyy esikoinen.Suosittelen hoitoa lämpimästi.
- calle vaan
mä aloitan tammikuussa.
- hmm..
Sitä vaan ihmettelen, että jos kerran olet niin sanotusti 'eheytynyt', niin miksi ihmeessä selailet gay-sivuja..?
- Avun saanut
hmm.. kirjoitti:
Sitä vaan ihmettelen, että jos kerran olet niin sanotusti 'eheytynyt', niin miksi ihmeessä selailet gay-sivuja..?
Huomenta, ihan siksi selailen kun tiedän monen haluavan asaista tietoa ja halukkuutta hoitoon on yllättävän paljon. Kiinnostaa myös muiden kokemukset hoidosta ja kannustan myös muita hakeutumaan rohkeasti. Piilohalukkaita on kuitenkin runsaasti:)
- omat aivot peliin
Avun saanut kirjoitti:
Huomenta, ihan siksi selailen kun tiedän monen haluavan asaista tietoa ja halukkuutta hoitoon on yllättävän paljon. Kiinnostaa myös muiden kokemukset hoidosta ja kannustan myös muita hakeutumaan rohkeasti. Piilohalukkaita on kuitenkin runsaasti:)
miksi "hoitoon" Jarna17v, jos olet todella olemassa, sinulla on tuskin kovinkaan paljon titetoa koko homoudesta, ainakaan kokemuksia ei voi olla paljon, jos hakeudut "hoitoon" ulkopuolisten painostuksesta; omaisten/tuttavien/uskovaisten, niin mieti ja harkistse vielä useamman kerran, annatko muiden manipuloida mieltäsi muitten toiveitten mukaan, pidä kiinni omasta ajattelumaailmastasi, olipa se sitten vaikka kohdallasi homoseksuaalisuus, sillä varma asia on, että ilman täydellistä aivopesua ja toisten tahtoon täysin tyytyen, oman identitetin menettämistä et siitä "hoidosta" selviä
- Minä vaan..
hmm.. kirjoitti:
Siis täällä varmasti liikkuu näitä sekopääuskovaisia jotka keksii näitä tarinoita. Siis tämä ei ole ensimmäinen samalla kaavalla kirjoitettu "Pääsin eroon homoudesta, menin naimisiin naisen kanssa ja lapsi tulossa". Näitä löytyy niin monta kirjoitusta, että tuntuu kuin asialla olisi yksi ja sama henkilö. Toivottavasti joku ei ota vakavasti ja mene noihin tuhoa tekeviin eheytyksiin.
- Minä vaan..
Avun saanut kirjoitti:
Miten niin yllättävän paljon? Jos yrität suositella hoitoa ihmisille, jotka ovat hyväksyneet seksuaalisuutensa niin varmasti he haistattavat sinullle pitkät. Minä en näe homoudessani mitään ongelmaa joten en lähde sitä myöskään "parantamaan". Sitä paitsi nuo hoidot voivat olla hyvinkin vahingollisia ja olen kuullut, että jotkut ovat muuttuneet hyvin masentuneisiksi ja itsetuhoisiksi. Pahimmillaan "potilaat" ovat tehneet itsemurhan. Ihmisen syyllistäminen seksuaalisuuden vuoksi, ei ole hänen mielenterveyttään edistävää. Ihmistä tulisi tukea tilanteen mukaan. Briteissä moni itsemurhan tehnyt nuori on ollut homoseksuaali joka on seksuaalisuutensa vuoksi tappanut itsensä. Syyllistäminen ei siis auta jos oma seksuaalisuus häiritsee ja siksi itseä häiritsevä seksuaalisuus on vieläkin sairausluokituksessa.
"Sairausluokituksesta homoseksuaalisuus poistettiin Suomessa 1981, mutta siellä on edelleen maininta ”itseä häiritsevä homoseksuaalisuus”. Nykykäsityksen mukaan homoseksuaalisuus on pysyvä persoonallisuuden ominaisuus, joka ei muutu iän myötä. "
http://www.tohtori.fi/?page=2095362&id=389292
The Trevor Project yrittää ehkäistä nuorten homoseksuaalien itsemurhia briteissä.
http://www.thetrevorproject.org/home1.aspx
"- Tiedämme, että ihmisen seksuaalisuuden muuttaminen on hyvin epätodennäköistä ja aiheuttaa todennäköisesti vain suunnatonta vahinkoa potilaalle, professori Michael King Lontoon yliopistosta totesi.
Psykiatreja kouluttavan yliopiston mukaan jokaisella homoseksuaalilla on oikeus välttää terapiaa, joka on mahdollisesti haitallista. Erityisesti niitä, joissa heidän seksuaalisuuttaan yritetään ”parantaa”."
http://www.tohtori.fi/?page=1616302&id=9825820
"Kaikilla ei toiminut ja he jatkoivat hoitoaa psyaktrisessa hoidossa."
Haistan todella paljon palaneen käryä tekstissäsi ja epäilen, että olet keksinyt feikkistoorin. Kun homous ei ole sairaus niin miksi ja missä ihmeessä on Suomessa psykiatrinen osasto, jossa hoidetaan homoseksuaaleja? Eheytysterapia ei ole edes virallisesti hyväksytty hoitomuoto. Miksi tästä osastosta ei ole tietoa missään? Millaista hoitoa siellä on? Onko toiminta edes laillista vai onko se salassa siellä osastolla ja siitä ei puhuta missään yleisesti? Onko kyseessä aivopesutoimintaa vai jotain pahempaa? Valvooko oikea psykiatri siellä? Miksi ihmeessä pitäisi mennä mielisairaalaan homouden vuoksi?
No jos on totta, että olet päässyt eroon homoudestasi, olet mennyt naimisiin naisen kanssa ja saamassa lapsen niin toivottavasti sinulla ei ole pienintäkään epäröintiä siitä, että haluaisit olla miehen kanssa. Sillä jos se pieninkin epäröinti ottaa vuosien päästä vallan ja joudut kertomaan siitä perheellesi, niin he joutuvat kärsimään varsinkin jos joudut eroamaan vaimostasi. Muita ei saa pistää kärsimään, joten kerta jos lapsi on tulossa niin pysykin heterona. - avun saanut
Minä vaan.. kirjoitti:
Miten niin yllättävän paljon? Jos yrität suositella hoitoa ihmisille, jotka ovat hyväksyneet seksuaalisuutensa niin varmasti he haistattavat sinullle pitkät. Minä en näe homoudessani mitään ongelmaa joten en lähde sitä myöskään "parantamaan". Sitä paitsi nuo hoidot voivat olla hyvinkin vahingollisia ja olen kuullut, että jotkut ovat muuttuneet hyvin masentuneisiksi ja itsetuhoisiksi. Pahimmillaan "potilaat" ovat tehneet itsemurhan. Ihmisen syyllistäminen seksuaalisuuden vuoksi, ei ole hänen mielenterveyttään edistävää. Ihmistä tulisi tukea tilanteen mukaan. Briteissä moni itsemurhan tehnyt nuori on ollut homoseksuaali joka on seksuaalisuutensa vuoksi tappanut itsensä. Syyllistäminen ei siis auta jos oma seksuaalisuus häiritsee ja siksi itseä häiritsevä seksuaalisuus on vieläkin sairausluokituksessa.
"Sairausluokituksesta homoseksuaalisuus poistettiin Suomessa 1981, mutta siellä on edelleen maininta ”itseä häiritsevä homoseksuaalisuus”. Nykykäsityksen mukaan homoseksuaalisuus on pysyvä persoonallisuuden ominaisuus, joka ei muutu iän myötä. "
http://www.tohtori.fi/?page=2095362&id=389292
The Trevor Project yrittää ehkäistä nuorten homoseksuaalien itsemurhia briteissä.
http://www.thetrevorproject.org/home1.aspx
"- Tiedämme, että ihmisen seksuaalisuuden muuttaminen on hyvin epätodennäköistä ja aiheuttaa todennäköisesti vain suunnatonta vahinkoa potilaalle, professori Michael King Lontoon yliopistosta totesi.
Psykiatreja kouluttavan yliopiston mukaan jokaisella homoseksuaalilla on oikeus välttää terapiaa, joka on mahdollisesti haitallista. Erityisesti niitä, joissa heidän seksuaalisuuttaan yritetään ”parantaa”."
http://www.tohtori.fi/?page=1616302&id=9825820
"Kaikilla ei toiminut ja he jatkoivat hoitoaa psyaktrisessa hoidossa."
Haistan todella paljon palaneen käryä tekstissäsi ja epäilen, että olet keksinyt feikkistoorin. Kun homous ei ole sairaus niin miksi ja missä ihmeessä on Suomessa psykiatrinen osasto, jossa hoidetaan homoseksuaaleja? Eheytysterapia ei ole edes virallisesti hyväksytty hoitomuoto. Miksi tästä osastosta ei ole tietoa missään? Millaista hoitoa siellä on? Onko toiminta edes laillista vai onko se salassa siellä osastolla ja siitä ei puhuta missään yleisesti? Onko kyseessä aivopesutoimintaa vai jotain pahempaa? Valvooko oikea psykiatri siellä? Miksi ihmeessä pitäisi mennä mielisairaalaan homouden vuoksi?
No jos on totta, että olet päässyt eroon homoudestasi, olet mennyt naimisiin naisen kanssa ja saamassa lapsen niin toivottavasti sinulla ei ole pienintäkään epäröintiä siitä, että haluaisit olla miehen kanssa. Sillä jos se pieninkin epäröinti ottaa vuosien päästä vallan ja joudut kertomaan siitä perheellesi, niin he joutuvat kärsimään varsinkin jos joudut eroamaan vaimostasi. Muita ei saa pistää kärsimään, joten kerta jos lapsi on tulossa niin pysykin heterona.Ei minua kukaan painostanut hoitoon. Itselle tuli vaan olo, että tämä ei ole normaalia ja aloin tuntea ahdistusta. Kolme vuotta kierin tuskassa ja itse todellakin halusin hakea hoitoa. Psykiatriset osastot antavat hoitoa ja tukea kun ensin haet lähetteen lääkäriltä. Helppoa. Itse hoito oli todella tehokasta ja porukka siellä motivoitunutta. Sinne ei kannata lähteä jos ei oikeesti halua apua. Tutustuin 44 vuotiaaseen mieheen joka teki täyskäännöksen elämässään. Asuu nyt naisen kanssa ruoholahdessa :).
Suosittelen hoitoon hakeutumista. Kokemustahan mulla on nyt "molemmilta" puolilta ja voin sanoa, että tämä se vasta elämää on. En tule koskaan rikkomaan lastani/ perhettäni entisen elämäni takia. Sairaaksi itseni tunsin, vaikka tiedän hyvin että määritelmä on poistettu. Nämä joidenkin feikki ja provo jutut ansaitsevat pienen hymyn kasvoillani.:) - Minä vaan..
avun saanut kirjoitti:
Ei minua kukaan painostanut hoitoon. Itselle tuli vaan olo, että tämä ei ole normaalia ja aloin tuntea ahdistusta. Kolme vuotta kierin tuskassa ja itse todellakin halusin hakea hoitoa. Psykiatriset osastot antavat hoitoa ja tukea kun ensin haet lähetteen lääkäriltä. Helppoa. Itse hoito oli todella tehokasta ja porukka siellä motivoitunutta. Sinne ei kannata lähteä jos ei oikeesti halua apua. Tutustuin 44 vuotiaaseen mieheen joka teki täyskäännöksen elämässään. Asuu nyt naisen kanssa ruoholahdessa :).
Suosittelen hoitoon hakeutumista. Kokemustahan mulla on nyt "molemmilta" puolilta ja voin sanoa, että tämä se vasta elämää on. En tule koskaan rikkomaan lastani/ perhettäni entisen elämäni takia. Sairaaksi itseni tunsin, vaikka tiedän hyvin että määritelmä on poistettu. Nämä joidenkin feikki ja provo jutut ansaitsevat pienen hymyn kasvoillani.:)"Suosittelen hoitoon hakeutumista."
Miksi suosittelet niitä hakeutumaan hoitoon, jotka ovat tyytväisiä elämäänsä? Turha hoito voisi tuhota elämän. Minä olen täysin tyytyväinen elämääni miehen kanssa enkä voi edes kuvitella eläväni naisen kanssa. Miksi helvetissä menisin mielisairaalaan kun minulla ei ole mitään ongelmaa joka pitäisi hoitaa. VAIKKA HOITO ON TEHONNUT SINUN TILANTEESSAS SE EI TARKOITA, ETTÄ KAIKKI HOMOSEKSUAALIT VOISIVAT MUUTTUA HETEROIKSI. Epäilen, että et koskaan ole ollut edes aito homo. Hukkateillä ollut hetero. Voit suksia suolle suosittelujesi kanssa. Minä en kenenkään sinunlaisesi ihmisen takia mene turhaan mielisairaalaan hakemaan hoitoa asiaan joka ei ole sairaus.
HUOM: itseä häiritsevä homoseksuaalisuus on hoidettavissa ja tästä on kyse sinun tapauksessa eli sinun turha verrata tilannettasi muihin homoseksuaaleihin, jotka ovat hyväksyneet itsensä. Se aiheuttaisi vain tuhoa mielenterveydelle jos yhtäkkiä pitäisi olla hyväksymättä itseään ja muuttua toisenlaiseksi. Seksuaalisuutesi häiritsi sinua ja hait siihen apua. Joskus potilas voi alkaa hyväksymään itsensä homoseksuaalina jos hän todellakin on homoseksuaali tai sitten hän on hukkateillä oleva hetero josta voi tulla vielä hetero. Tukena voidaan käyttää mielialalääkkeitä, mutta lääkkeet eivät poista homoseksuaalisuutta eli niitä käytetään hoidon tukemiseen. - jepjep..
avun saanut kirjoitti:
Ei minua kukaan painostanut hoitoon. Itselle tuli vaan olo, että tämä ei ole normaalia ja aloin tuntea ahdistusta. Kolme vuotta kierin tuskassa ja itse todellakin halusin hakea hoitoa. Psykiatriset osastot antavat hoitoa ja tukea kun ensin haet lähetteen lääkäriltä. Helppoa. Itse hoito oli todella tehokasta ja porukka siellä motivoitunutta. Sinne ei kannata lähteä jos ei oikeesti halua apua. Tutustuin 44 vuotiaaseen mieheen joka teki täyskäännöksen elämässään. Asuu nyt naisen kanssa ruoholahdessa :).
Suosittelen hoitoon hakeutumista. Kokemustahan mulla on nyt "molemmilta" puolilta ja voin sanoa, että tämä se vasta elämää on. En tule koskaan rikkomaan lastani/ perhettäni entisen elämäni takia. Sairaaksi itseni tunsin, vaikka tiedän hyvin että määritelmä on poistettu. Nämä joidenkin feikki ja provo jutut ansaitsevat pienen hymyn kasvoillani.:)Nykyään psykiatrisille osastoille ei meinata edes ottaa oikeasti sairaita ihmisiä (hoidetaan mieluumin avona), joten luulen, että homoseksuaalisuus ei tosiaankaan riitä syyksi päästä psykiatriseen sairaalaan. Eikä kukaan lääkäri varmasti haluaisi ihmistä lähettää sairaalaan vain homoseksuaalisuuden takia. Kyllä sinne ihan muista syistä mennään.. Mä vähän luulen, että jos marssisin huomenna Mehiläiseen ja ilmoittaisin haluavani paikalliseen psykiatriseen hoitolaitokseen homoseksuaalisuuteni takia, mut naurettais pihalle Mehiläisestä ja käskettäis mennä jatkamaan työpäivää :D
Ja kuten joku muukin totesi, miksi ihmeessä pitäisi edes mennä minnekään älyttömään käännytykseen, kun elämä tässä ja nyt ja homoseksuaalina on juuri sitä onnellista elämää. - Padam
avun saanut kirjoitti:
Suosittelen hoitoon hakeutumista. Kokemustahan mulla on nyt "molemmilta" puolilta ja voin sanoa, että tämä se vasta elämää on. En tule koskaan rikkomaan lastani/ perhettäni entisen elämäni takia. Sairaaksi itseni tunsin, vaikka tiedän hyvin että määritelmä on poistettu. Nämä joidenkin feikki ja provo jutut ansaitsevat pienen hymyn kasvoillani.:)'Normaali' on ihmisten keksimä käsite, joka on täysin kulttuurisidonnainen, eikä tarkoita oikeastaan mitään järkevää. Ihminen ei tiedosta 'normaalia' ilman vuorovaikutusta muiden ihmisten kanssa.
Koko 'tarinasi' on täyttä mielikuvituksen tuotetta. Yrität antaa homoille kuvaa, että eheytyshoito toimii ja että se olisi tavoiteltavaa. Miksi? Sitä en tiedä. Todennäköisesti olet henkisesti sairas ihminen, joka kokee tehtäväkseen puuttua toisten ihmisten yksityiselämään. - kyllästynyt näihin
Minä vaan.. kirjoitti:
Siis täällä varmasti liikkuu näitä sekopääuskovaisia jotka keksii näitä tarinoita. Siis tämä ei ole ensimmäinen samalla kaavalla kirjoitettu "Pääsin eroon homoudesta, menin naimisiin naisen kanssa ja lapsi tulossa". Näitä löytyy niin monta kirjoitusta, että tuntuu kuin asialla olisi yksi ja sama henkilö. Toivottavasti joku ei ota vakavasti ja mene noihin tuhoa tekeviin eheytyksiin.
tälläisset kertomukset, kuten aloittajalla, on turhankin tuttua juttua gay-palstoilla, juoni aina samaa; ""Pääsin eroon homoudesta, menin naimisiin naisen kanssa ja lapsi tulossa". aina muistetaan mainita nimenomaan "naisen" kanssa, ja jatkoa, "tutustuin 44v mieheen joka ...yms. suoraa toistoa eräitten lahkolaisten "paranntumis julistuksista" miten milloinkin on "parannuttu juomisesta, huoraamisessta ja muusta syntisestä elämästä" On se niin vaikea joittenkin ymmärtää, että homonakin voi olla onnellinen ja nauttia elämästä
- rumppila
jepjep.. kirjoitti:
Nykyään psykiatrisille osastoille ei meinata edes ottaa oikeasti sairaita ihmisiä (hoidetaan mieluumin avona), joten luulen, että homoseksuaalisuus ei tosiaankaan riitä syyksi päästä psykiatriseen sairaalaan. Eikä kukaan lääkäri varmasti haluaisi ihmistä lähettää sairaalaan vain homoseksuaalisuuden takia. Kyllä sinne ihan muista syistä mennään.. Mä vähän luulen, että jos marssisin huomenna Mehiläiseen ja ilmoittaisin haluavani paikalliseen psykiatriseen hoitolaitokseen homoseksuaalisuuteni takia, mut naurettais pihalle Mehiläisestä ja käskettäis mennä jatkamaan työpäivää :D
Ja kuten joku muukin totesi, miksi ihmeessä pitäisi edes mennä minnekään älyttömään käännytykseen, kun elämä tässä ja nyt ja homoseksuaalina on juuri sitä onnellista elämää.Kokeilehan nennä vaan mehiläiseen niin saat avun satavarmasti. Ketään ei käännytetä pois. Menin terveystaloon helmikuussa ja sain heti avun psyaktrian erikoissairaanhoitajan vastaanotolle ja sieltä lähetteen lääkärille neljässä päivässä. Eheyttämishoito alkoi toukokuussa ja kestää marraskuun loppuun. Nyt jo on helpompi olla ja elämä alkaa hymyillä. Lääkkeitä söin heinäkuun loppuun. 22 vuotta elin miehen kanssa parisuhteessa, joten ikää ja kokemusta riittää. Tätä olotilaa en vaihda koskaan pois.
- juujuu
rumppila kirjoitti:
Kokeilehan nennä vaan mehiläiseen niin saat avun satavarmasti. Ketään ei käännytetä pois. Menin terveystaloon helmikuussa ja sain heti avun psyaktrian erikoissairaanhoitajan vastaanotolle ja sieltä lähetteen lääkärille neljässä päivässä. Eheyttämishoito alkoi toukokuussa ja kestää marraskuun loppuun. Nyt jo on helpompi olla ja elämä alkaa hymyillä. Lääkkeitä söin heinäkuun loppuun. 22 vuotta elin miehen kanssa parisuhteessa, joten ikää ja kokemusta riittää. Tätä olotilaa en vaihda koskaan pois.
Juu kyllä sieltä varmasti apua saa, jos siihen on tarvetta :) Mulla ei sitä tarvetta ole. Eikä mua myöskään alettu kiikuttamaan hoitolaitokseen, kun työterveystarkastuksessa kävi ilmi homoseksuaalisuuteni.
Jos mäkin alkaisin vetämään jotain nappuloita, tulis varmaan hyvinkin nopeasti sellainen olotila, että wau, näistä napeista en kyllä luovu mistään hinnasta :D - rumppila
juujuu kirjoitti:
Juu kyllä sieltä varmasti apua saa, jos siihen on tarvetta :) Mulla ei sitä tarvetta ole. Eikä mua myöskään alettu kiikuttamaan hoitolaitokseen, kun työterveystarkastuksessa kävi ilmi homoseksuaalisuuteni.
Jos mäkin alkaisin vetämään jotain nappuloita, tulis varmaan hyvinkin nopeasti sellainen olotila, että wau, näistä napeista en kyllä luovu mistään hinnasta :DEi tietenkään kannata hakeutua hoitoon jos ei tunne , että siihen ei ole tarvetta. Moni sydänkohtauspotilaskin sanoo, että eihän tässä mitään, vähän rintaa vaan pistää:D
Leikki siksseen. Omalla kohdallani vaan ahdistus vuosien jälkeen oli niin valtava, että halusin koittaa jotain muuta;). Avun siis saa jos haluaa. Ei ne kotoa tule hakemaan;) - jarna 17 v
ja tuntuu todella mielenkiintoiselta. Aloituspaikkoja oli 15 ja kaikki ovat edelleen mukana, Olen nuorin ja "kokenein" on 56 v. Ihan höpöjä puhuitte jostain lääkkeistä:). Keskustelupiirejä, psykologin vastaanottoja ja terveydenhoitajan ja kaksi lääkäriä on pitänyt luentoja. Kirjoittelen lisää kun hoito etenee.
- ....................
jarna 17 v kirjoitti:
ja tuntuu todella mielenkiintoiselta. Aloituspaikkoja oli 15 ja kaikki ovat edelleen mukana, Olen nuorin ja "kokenein" on 56 v. Ihan höpöjä puhuitte jostain lääkkeistä:). Keskustelupiirejä, psykologin vastaanottoja ja terveydenhoitajan ja kaksi lääkäriä on pitänyt luentoja. Kirjoittelen lisää kun hoito etenee.
Niin mitäs luentoja nämä nyt oikein pitää? Onko tämä hoito jotain uutta? Annappas todisteita tästä. On aika erikoista jos lääkärit ja psykologit on paikalla eikä missään ole mitään varmistettua tietoa homouden parantamisesta.
- querella
jarna 17 v kirjoitti:
""""ja tuntuu todella mielenkiintoiselta. Aloituspaikkoja oli 15 ja kaikki ovat edelleen mukana, Olen nuorin ja "kokenein" on 56 v. Ihan höpöjä puhuitte jostain lääkkeistä:). Keskustelupiirejä, psykologin vastaanottoja ja terveydenhoitajan ja kaksi lääkäriä on pitänyt luentoja. Kirjoittelen lisää kun hoito etenee. """"""
ihan piti lainata tuohon koko sepityksesi, tuskin "hoito" etenee, kun aiot täällä vierailla jatkossakin, eikös tarkoituksena ole katkaista kokonaan välit homojen/homouden kanssa?? - pohojaalaanen homoo
jarna 17 v kirjoitti:
Kirjoittelullasi ei ole suurtakaan merkitystä: tätä palstaa lukevat vain harvat ja suurin osa heistä ymmärtää, että nimesi ei ole Jarna, et ole 17-vuotias etkä ole "eheytymishoidossa". Olet laitakristitty fundamentalisti ja yrität kaupitella lahkosi luuloja ja kuvitelmia -- ja suurin osa ymmärtää tämän.
Teoriassa kuitenkin on mahdollista, että tätä palstaa lukee joku, joka todella on 17-vuotias homo- tai lesbonuori.
Oletko koskaan ajatellut millaista tuskaa ja ahdistusta kirjoittelusi heille aiheuttaa ja miten arvottomiksi se saa heidät tuntemaan itsensä? Ilmeisesti et, sillä kaltaisillesi kiihkokristityille lähimmäisiin kohdistuva väkivalta on kiinteä osa omahyväistä uskontoanne.
Pysähtyisit kuitenkin hetkeksi ja miettisit, mikä sinulle antaa oikeuden vihata ja loukata lähimmäisiäsi. Jos uskontosi olisi muuta kuin ulkokultaista huulten palvelusta, häpeäisit käytöstäsi, vaikenisit ja pyytäisit nöyrästi anteeksi. - jarna 17 v
pohojaalaanen homoo kirjoitti:
Kirjoittelullasi ei ole suurtakaan merkitystä: tätä palstaa lukevat vain harvat ja suurin osa heistä ymmärtää, että nimesi ei ole Jarna, et ole 17-vuotias etkä ole "eheytymishoidossa". Olet laitakristitty fundamentalisti ja yrität kaupitella lahkosi luuloja ja kuvitelmia -- ja suurin osa ymmärtää tämän.
Teoriassa kuitenkin on mahdollista, että tätä palstaa lukee joku, joka todella on 17-vuotias homo- tai lesbonuori.
Oletko koskaan ajatellut millaista tuskaa ja ahdistusta kirjoittelusi heille aiheuttaa ja miten arvottomiksi se saa heidät tuntemaan itsensä? Ilmeisesti et, sillä kaltaisillesi kiihkokristityille lähimmäisiin kohdistuva väkivalta on kiinteä osa omahyväistä uskontoanne.
Pysähtyisit kuitenkin hetkeksi ja miettisit, mikä sinulle antaa oikeuden vihata ja loukata lähimmäisiäsi. Jos uskontosi olisi muuta kuin ulkokultaista huulten palvelusta, häpeäisit käytöstäsi, vaikenisit ja pyytäisit nöyrästi anteeksi.Et loukkaa minua kirjoituksellasi, itsestäsi teet vaan hieman oudon;). Uskonnon kanssa elämälläni ei ole mitään tekemistä. Olen vain nuori mies joka haluaa apua ja sitä saa kun oikein kovasti haluaa. Katsoin televisiosta homoisät 4 d dokumenttia jossa oli isi ja isä ;). Adoptiopoika kyseli " mitäs jos hänestä tulee homo"? "Isän" vastaus oli ettäa antaisi miljoonan jos hän pystyy vaikuttamaan, että adoptiopojasta tulisi hetero. Miksiköhän, eikö homona ole hyvä olla? Ahdistaako? Eikö ole sinut itsensä kanssa? Onko huomannut, että ei ihan hissi mene ylös asti, mikä on vialla. Hän sanoi vielä, että itse ei voi siihen vaikuttaa koska sisäänrakennettu on homous? No, vaihdetaan sitä mersuunkin koneita;)
Minäpä jatkan hoitoa ja painelen luennolle. Kun oikein tarkasti katsot peiliin, mietihän oletko oikeasti "pohjalainen homo"? Palaillaan ;) - lepakko..
jarna 17 v kirjoitti:
Et loukkaa minua kirjoituksellasi, itsestäsi teet vaan hieman oudon;). Uskonnon kanssa elämälläni ei ole mitään tekemistä. Olen vain nuori mies joka haluaa apua ja sitä saa kun oikein kovasti haluaa. Katsoin televisiosta homoisät 4 d dokumenttia jossa oli isi ja isä ;). Adoptiopoika kyseli " mitäs jos hänestä tulee homo"? "Isän" vastaus oli ettäa antaisi miljoonan jos hän pystyy vaikuttamaan, että adoptiopojasta tulisi hetero. Miksiköhän, eikö homona ole hyvä olla? Ahdistaako? Eikö ole sinut itsensä kanssa? Onko huomannut, että ei ihan hissi mene ylös asti, mikä on vialla. Hän sanoi vielä, että itse ei voi siihen vaikuttaa koska sisäänrakennettu on homous? No, vaihdetaan sitä mersuunkin koneita;)
Minäpä jatkan hoitoa ja painelen luennolle. Kun oikein tarkasti katsot peiliin, mietihän oletko oikeasti "pohjalainen homo"? Palaillaan ;)Et tainnut ymmärtää homoisien pointtia :)
He toivoivat lapsestaan heteroa, koska heterolla on helpompaa tässä yhteiskunnassa. Se taas johtuu lähinnä ympärillä olevista tekijöistä ja ihmisten suhtautumisesta. Elämä heterona on yksinkertaisempaa ja vaatii vähemmän selittelyä ja puolustelua omalle elämälleen. Ja sen allekirjoitan minäkin. Silti, minä homoseksuaalina olen sinut itseni kanssa ja onnellinen näin. (Yritin kyllä aikani elää toisella tavoin mutta se sai mut vaan ahdistumaan.) Ainoat kysymysmerkit ovat homoseksuaalina elämisessä olleet: Hyväksyykö perhe ja ystävät? Löydänkö sopivaa elämänkumppania tästä suhteellisen pienestä kaupungista? Saanko koskaan lapsia? Mutta koskaan en ole joutunut miettimään, että olenko sinut itseni kanssa, koska nyt olen enemmän sinut itseni kuin yrittäessäni elää ahdistavaa heteroelämää. - Gay....
jarna 17 v kirjoitti:
Et loukkaa minua kirjoituksellasi, itsestäsi teet vaan hieman oudon;). Uskonnon kanssa elämälläni ei ole mitään tekemistä. Olen vain nuori mies joka haluaa apua ja sitä saa kun oikein kovasti haluaa. Katsoin televisiosta homoisät 4 d dokumenttia jossa oli isi ja isä ;). Adoptiopoika kyseli " mitäs jos hänestä tulee homo"? "Isän" vastaus oli ettäa antaisi miljoonan jos hän pystyy vaikuttamaan, että adoptiopojasta tulisi hetero. Miksiköhän, eikö homona ole hyvä olla? Ahdistaako? Eikö ole sinut itsensä kanssa? Onko huomannut, että ei ihan hissi mene ylös asti, mikä on vialla. Hän sanoi vielä, että itse ei voi siihen vaikuttaa koska sisäänrakennettu on homous? No, vaihdetaan sitä mersuunkin koneita;)
Minäpä jatkan hoitoa ja painelen luennolle. Kun oikein tarkasti katsot peiliin, mietihän oletko oikeasti "pohjalainen homo"? Palaillaan ;)Kuten aikaisempi kirjoittaja sanoi; kukaan ei toivo kenellekään homoutta, ei edes homot lapsilleen tai muille. Koska homona oleminen voi olla vaikeaa yhteiskunnan ja homofoobikkojen vuoksi, vaikka nykyään homous ei ole enää niin radikaali asia, mutta silti homofobiaa on kaikkialla. On ihmisiä jotka eivät koe homouden pilaavan elämäänsä. Tällä isällä voi olla hyvin huonoja kokemuksia homoutensa vuoksi ja sen takia toivoo, ettei lapsestaan tule homoseksuaalia vaikka se on tietenkin hyväksyttävä asia. Mutta se ei silti tarkoita, että kaikilla homoilla olisi vaikeuksia seksuaalisuutensa kanssa joten älä yritä vääntää tätä asiaa siihen suuntaan. Monet vanhemmat toivovat lapsilleen parempaa elämää kuin heillä itsellään on ollut. Jotkut vanhemmat esimerkiksi sanovat lapsilleen että hanki parempi työ kuin isällä tai äidillä jotta elämä olisi helpompaa. Harvoin vanhemmat toivovat, että lapsistaan tulee täysin samanlaisia kuin he.
Kaikenlisäksi tämä isä on voinut ajatella sitä, että jos lapsesta tulee homo niin se voi vahvistaa luuloja siitä, että homojen lapsista tulee homoja. Vaikka olen homo ja jos saisin lapsia, niin en silti toivoisi, että lapsista tulee homoja, koska heterona massavirran mukana eläminen on helpompaa. Edelleenkään en ole sanomassa, että olisin mielummin hetero, koska en koe ongelmia seksuaalisuuteni kanssa.
Sinun tekstisi vaikuttavat epäuskottavilta. Kuulut näihin samoihin ihmisiin, jotka kirjoittelee "parannuin homoudesta, avioliitossa naisen kanssa ja lapsi tulossa". Nämä on niin läpinäkyviä tekstejä koska niitä on kaikkialla ja niitä kirjoittelee samat henkilöt yhä uudestaan. Kaikenlisäksi sinun pauhaaminen tällä palstalla ei auta mitään. Ja edelleenkin sanon tämän, että kaikki homoseksuaalit eivät halua heteroiksi eivätkä koe, että heillä olisi ongelma. Sinun on turha kehoittaa meitä menemään hoitoon koska ei ole mitään syytä mennä. Sinä sairastat, koska kärsit itseäsi häiritsevästä homoseksuaalisuudesta. - Pohojalaanen homoo
jarna 17 v kirjoitti:
Minäpä jatkan hoitoa ja painelen luennolle. Kun oikein tarkasti katsot peiliin, mietihän oletko oikeasti "pohjalainen homo"? Palaillaan ;)Turha tätä keskustelua on jatkaa -- valheesi tunnetaan valheiksi.
Sen sijaan, että jatkat kuoppasi kaivamista, voisit vastata sinulle esitettyihin kysymyksiin. Mutta sitähän et osaa tehdä sortumatta taas uusiin valheisiin. - jarna 17 v
Gay.... kirjoitti:
Kuten aikaisempi kirjoittaja sanoi; kukaan ei toivo kenellekään homoutta, ei edes homot lapsilleen tai muille. Koska homona oleminen voi olla vaikeaa yhteiskunnan ja homofoobikkojen vuoksi, vaikka nykyään homous ei ole enää niin radikaali asia, mutta silti homofobiaa on kaikkialla. On ihmisiä jotka eivät koe homouden pilaavan elämäänsä. Tällä isällä voi olla hyvin huonoja kokemuksia homoutensa vuoksi ja sen takia toivoo, ettei lapsestaan tule homoseksuaalia vaikka se on tietenkin hyväksyttävä asia. Mutta se ei silti tarkoita, että kaikilla homoilla olisi vaikeuksia seksuaalisuutensa kanssa joten älä yritä vääntää tätä asiaa siihen suuntaan. Monet vanhemmat toivovat lapsilleen parempaa elämää kuin heillä itsellään on ollut. Jotkut vanhemmat esimerkiksi sanovat lapsilleen että hanki parempi työ kuin isällä tai äidillä jotta elämä olisi helpompaa. Harvoin vanhemmat toivovat, että lapsistaan tulee täysin samanlaisia kuin he.
Kaikenlisäksi tämä isä on voinut ajatella sitä, että jos lapsesta tulee homo niin se voi vahvistaa luuloja siitä, että homojen lapsista tulee homoja. Vaikka olen homo ja jos saisin lapsia, niin en silti toivoisi, että lapsista tulee homoja, koska heterona massavirran mukana eläminen on helpompaa. Edelleenkään en ole sanomassa, että olisin mielummin hetero, koska en koe ongelmia seksuaalisuuteni kanssa.
Sinun tekstisi vaikuttavat epäuskottavilta. Kuulut näihin samoihin ihmisiin, jotka kirjoittelee "parannuin homoudesta, avioliitossa naisen kanssa ja lapsi tulossa". Nämä on niin läpinäkyviä tekstejä koska niitä on kaikkialla ja niitä kirjoittelee samat henkilöt yhä uudestaan. Kaikenlisäksi sinun pauhaaminen tällä palstalla ei auta mitään. Ja edelleenkin sanon tämän, että kaikki homoseksuaalit eivät halua heteroiksi eivätkä koe, että heillä olisi ongelma. Sinun on turha kehoittaa meitä menemään hoitoon koska ei ole mitään syytä mennä. Sinä sairastat, koska kärsit itseäsi häiritsevästä homoseksuaalisuudesta.Sairastan kyllä ja siksipä haluankin parantua ja olen hakeutunut hoitoon. Siinäkin olet oikeassa, että tekstini tuntuvat epäuskotavilta. En minäkään vuosi sitten olisi uskonut jos joku olisi kirjoitellut palstalle hoidoista ja eheyttämisestä. Siinä olet täysin väärässä, että kuulun ihmisiin, jotka kirjoittelevat palstalle " mainitsemistasi asioista". Vieläpä sanoisin , että kehoittaminen hoitoon menemisestä ei ole huono asia koska moni epäröi ottaa sen ensimmäisen askeleen. Kiitos pointistasi. Mukavaa päivää :)
- Enigma_x
Mikäs sinun ongelmasi oli, että kävit hoidossa ja psykiatrisella osastolla?
Jos puhutaan homoseksuaalisuudesta ja siitä parantumisesta psyykkisesti, ollaan pahasti hakoteillä. Kyllähän behavioristit saivat koirat kuolaamaan kelloa soitettaessa ja toki ihmisen aivot ovat osaltaan myös varsin alkeelliset. Ihmisen käyttäytymistä voidaan myös muokata, mutta onko oikein muokata käyttäyminen vastoin ihmisen luonnollisuutta? Tekeekö se ihmisestä onnellisen pitkäksikin aikaa? - Jarna 17 v.
jarna 17 v kirjoitti:
Sairastan kyllä ja siksipä haluankin parantua ja olen hakeutunut hoitoon. Siinäkin olet oikeassa, että tekstini tuntuvat epäuskotavilta. En minäkään vuosi sitten olisi uskonut jos joku olisi kirjoitellut palstalle hoidoista ja eheyttämisestä. Siinä olet täysin väärässä, että kuulun ihmisiin, jotka kirjoittelevat palstalle " mainitsemistasi asioista". Vieläpä sanoisin , että kehoittaminen hoitoon menemisestä ei ole huono asia koska moni epäröi ottaa sen ensimmäisen askeleen. Kiitos pointistasi. Mukavaa päivää :)
Jotkut on minua arvostelleet siitä, että olen näistä eheytyshommista kirjoittanut ja jotkut hassut ovat väittäneet minua jopa valehtelijaksi ja sanoneet etten minä ole ollut hoidossa ollenkaan, mutta en minä niistä välitä ;)
Joskus tulee kuitenkin mietittyä näitä asioita vähän tarkemmin ja tänään juttelin oikein pitkään yhden kaverin kanssa joka on samalla eheytyskurssilla. En nyt kerro sen nimeä, mutta me ollaan suunnilleen saman ikäisiä ja tullaan samanlaisista kodeista. Jotenkin se oli niin hyvä puhua toisen pojan kanssa ihan avoimesti ja ilman mitään paineita silleen että molemmat ymmärtää mistä on kyse.
No me puhuttiin pitkään ja syvällisesti ja siinä illan mittaan molemmille alkoi silleen käydä selväksi, että jotain oli tässä eheytyksessä oli vialla. Meillä oli niin hyvä ja lämmin olla yhdessä, vaikka hoidossa sanottiin että meidän pitää inhota itseämme ja pakottaa itsemme naisten seuraan. Ei me mitään tehty, mutta ennen kuin mentiin kotiin niin me kyllä suudeltiin ja se tuntui niin hyvältä ja oikealta :)
Nyt me ollaan molemmat päätetty, että tuo eheytyshoito saa jäädä, sillä me osataan itse eheyttää itsemme :) meidän rakkaus on paljon isompi kuin niiden eheytystä saarnaavien itseinho :) Ei rakkauteen mitään hoitoa tarvi eikä siitä voi parantua. Minä kuvittelin kaikkea hassua aikanaan, mutta se oli vain siksi että olin niin yksin, mutta nyt meitä on kaksi ja se on minulle ihan tarpeeksi eheytystä :)
Kohta tänne tietenkin kirjoittaa joku niistä eheytyshoidon katkerista vanhoista miehistä joka elää rakkaudettomassa avioliitossa naisen kanssa ja teeskentelee olevansa minä, mutta kuka niitä valehtelijoita uskoo. Te tiedätte että Jarna on rakastunut ja onnellinen eikä sitä voi ottaa minulta pois :) - jarna 17 v
Jarna 17 v. kirjoitti:
Jotkut on minua arvostelleet siitä, että olen näistä eheytyshommista kirjoittanut ja jotkut hassut ovat väittäneet minua jopa valehtelijaksi ja sanoneet etten minä ole ollut hoidossa ollenkaan, mutta en minä niistä välitä ;)
Joskus tulee kuitenkin mietittyä näitä asioita vähän tarkemmin ja tänään juttelin oikein pitkään yhden kaverin kanssa joka on samalla eheytyskurssilla. En nyt kerro sen nimeä, mutta me ollaan suunnilleen saman ikäisiä ja tullaan samanlaisista kodeista. Jotenkin se oli niin hyvä puhua toisen pojan kanssa ihan avoimesti ja ilman mitään paineita silleen että molemmat ymmärtää mistä on kyse.
No me puhuttiin pitkään ja syvällisesti ja siinä illan mittaan molemmille alkoi silleen käydä selväksi, että jotain oli tässä eheytyksessä oli vialla. Meillä oli niin hyvä ja lämmin olla yhdessä, vaikka hoidossa sanottiin että meidän pitää inhota itseämme ja pakottaa itsemme naisten seuraan. Ei me mitään tehty, mutta ennen kuin mentiin kotiin niin me kyllä suudeltiin ja se tuntui niin hyvältä ja oikealta :)
Nyt me ollaan molemmat päätetty, että tuo eheytyshoito saa jäädä, sillä me osataan itse eheyttää itsemme :) meidän rakkaus on paljon isompi kuin niiden eheytystä saarnaavien itseinho :) Ei rakkauteen mitään hoitoa tarvi eikä siitä voi parantua. Minä kuvittelin kaikkea hassua aikanaan, mutta se oli vain siksi että olin niin yksin, mutta nyt meitä on kaksi ja se on minulle ihan tarpeeksi eheytystä :)
Kohta tänne tietenkin kirjoittaa joku niistä eheytyshoidon katkerista vanhoista miehistä joka elää rakkaudettomassa avioliitossa naisen kanssa ja teeskentelee olevansa minä, mutta kuka niitä valehtelijoita uskoo. Te tiedätte että Jarna on rakastunut ja onnellinen eikä sitä voi ottaa minulta pois :)Etkö parempaan pystynyt kun kirjoittaa nimelläni. Ikävää, että voit pahoin. Voimia sinulle "hyvässä olossasi":)
- jarna 17 v
Jarna 17 v. kirjoitti:
Kohta tänne tietenkin kirjoittaa joku niistä eheytyshoidon katkerista vanhoista miehistä joka elää rakkaudettomassa avioliitossa naisen kanssa ja teeskentelee olevansa minä, mutta kuka niitä valehtelijoita uskoo. Te tiedätte että Jarna on rakastunut ja onnellinen eikä sitä voi ottaa minulta pois :)Maailma on vaarallinen paikka, ei niiden vuoksi jotka tekevät pahaa, vaan niiden vuoksi jotka katsovat vierestä eivätkä tee mitään....
- Jarna 17 v.
jarna 17 v kirjoitti:
Maailma on vaarallinen paikka, ei niiden vuoksi jotka tekevät pahaa, vaan niiden vuoksi jotka katsovat vierestä eivätkä tee mitään....
Niinhän siinä kävi kuin minä sanoin, ne katkeroituneet keski-ikäiset miehet sieltä eheytymishoidosta alkoivat kirjoittaa minun nimmarilla :)
Se minun uusi kaveri varoitti että näin tässä käy. Se on kuulemma niiden vakiotaktiikka. Sitä ruvetaan kirjoittelemaan toisten nimimerkillä, jotta koko eheytymishoidon onttous ja epäonnistuminen ei vain tulisi julki.
Mutta me tiedetään mistä tässä on kyse ;) - calle c
Jarna 17 v. kirjoitti:
Niinhän siinä kävi kuin minä sanoin, ne katkeroituneet keski-ikäiset miehet sieltä eheytymishoidosta alkoivat kirjoittaa minun nimmarilla :)
Se minun uusi kaveri varoitti että näin tässä käy. Se on kuulemma niiden vakiotaktiikka. Sitä ruvetaan kirjoittelemaan toisten nimimerkillä, jotta koko eheytymishoidon onttous ja epäonnistuminen ei vain tulisi julki.
Mutta me tiedetään mistä tässä on kyse ;)Jarna välitä. Ahdisteneisuus ja masennus kuuluvat meidän vakiokalustoon. Tsemppiä hoitoon:D
- Jarna 17 v.
calle c kirjoitti:
Jarna välitä. Ahdisteneisuus ja masennus kuuluvat meidän vakiokalustoon. Tsemppiä hoitoon:D
Ei minun enää tarvitse välittää, kun olen lopettanut koko eheyttämishoidon. Ja ne ahdistuneisuus ja masennus eivät ollet kuin niiden katkerien keski-ikäisten miesten syöttämiä valheita.
Nyt kun on ottanut ensi askeleet rehelliseen itsenä elämiseen ja kun on kaverinkin löytänyt, niin elämä on paljon parempaa. Kokeile sinäkin :) - joo.......
jarna 17 v kirjoitti:
Maailma on vaarallinen paikka, ei niiden vuoksi jotka tekevät pahaa, vaan niiden vuoksi jotka katsovat vierestä eivätkä tee mitään....
Mitähän sinä tuolla tarkoitit? Että homot tekevät pahaa eikä kukaan ole estämässä.
- calle c
Jarna 17 v. kirjoitti:
Ei minun enää tarvitse välittää, kun olen lopettanut koko eheyttämishoidon. Ja ne ahdistuneisuus ja masennus eivät ollet kuin niiden katkerien keski-ikäisten miesten syöttämiä valheita.
Nyt kun on ottanut ensi askeleet rehelliseen itsenä elämiseen ja kun on kaverinkin löytänyt, niin elämä on paljon parempaa. Kokeile sinäkin :)Sinä se jaksat, Jarnalla ihan hyvät kirjoitukset ja mielipiteet asiasta. Loppuiko sinulta taito kirjoittaa ja vastata kun varastelet hänen nimimerkkiään? Asiallisia kommentteja voi kirjoittaa. Varastamisesi on läpinäkyvää.
- Jäit kiinni!
calle c kirjoitti:
Sinä se jaksat, Jarnalla ihan hyvät kirjoitukset ja mielipiteet asiasta. Loppuiko sinulta taito kirjoittaa ja vastata kun varastelet hänen nimimerkkiään? Asiallisia kommentteja voi kirjoittaa. Varastamisesi on läpinäkyvää.
Miten olemattoman ihmisen nimen voi varastaa? Keskustelussahan on jo tullut ilmi, että "Jarna" on keski-ikäinen kiihkokristitty mies, joka esittää teinipoikaa ja käyttää palstaa homovihan levittämiseen. Ai niin, ja poistattaa viestit, joissa hänet paljastetaan.
- jiijiii
avun saanut kirjoitti:
Suosittelen hoitoon hakeutumista. Kokemustahan mulla on nyt "molemmilta" puolilta ja voin sanoa, että tämä se vasta elämää on. En tule koskaan rikkomaan lastani/ perhettäni entisen elämäni takia. Sairaaksi itseni tunsin, vaikka tiedän hyvin että määritelmä on poistettu. Nämä joidenkin feikki ja provo jutut ansaitsevat pienen hymyn kasvoillani.:)sä et saa täältä kuin makeat naurut....
- Sweri
olet ikuisesti..halusitpa tai et!!
- Hetsku
jarna 17 v kirjoitti:
Onneksi Olkoon että olet terve!
Kiitos Herran!
Jumalalle on helppo juttu vapauttaa ihminen homoudenkin kahleista.
Olkaa rehellisiä itsellenne ja menkää hoitoon, homostelu on väärin ja vahingollista ( ei eheytyshoito). - viimeinen.tuomio.2
Hetsku kirjoitti:
Onneksi Olkoon että olet terve!
Kiitos Herran!
Jumalalle on helppo juttu vapauttaa ihminen homoudenkin kahleista.
Olkaa rehellisiä itsellenne ja menkää hoitoon, homostelu on väärin ja vahingollista ( ei eheytyshoito).Taidat olla trolli, etkä mikään hetsku.
1) Ei hetskut käy homosivuilla.
2) Tai löydä nostettaviksi 11 vuotta vanhoja ketjuja.
Ymmärrän kyllä heteroseksuaalin uskovaisen (tai usko.vaisen) valtavan sisäisen kamppailun ja sielua korventavan, helvetinlieskojen kaltaisen tuskan, koska hihhulijärjestöt ovat rajoittuneita, eivätkä tarjoa tasa-arvoisuuden nimissä vastaavasti myös heteroseksuaaleille seksuaalisuudestaan homoiksi "parantavia" eheytyskursseja, vaikka erittäin selkeästi tarvetta olisi.
Vaikkapa Aito Seksuaalisuus -nimikkeen alla?
Sinänsä mielenkiintoista oli lukea ketjusta, että jo vuonna 2009 on palstalla ollut kokemusta, että täällä esiintyy toisten nimimerkkejä varasteleva ja kommentteja poistattava vakavasti mt-ongelmainen henkilö. - Anonyymi
Avun saanut kirjoitti:
Totta. Mutta täältä et saa kuin vihat niskaasi. Että se siitä suvaitsevaisuudesta..
- ehjäksi tahtova
Osaako kukaan sanoa käytetäänkö eheytyshoidoissa lääkkeitä? Voiko eheytymistä nopeuttaa ja parantaa lääkkeillä? Jotkut skitsofrenia ja masennuslääkkeet kuulema vie seksihalut pois niin onko niitä kokeiltu eheyttämisessa?
- jepjep..
Masennuslääkkeet saattavat joillakin henkilöillä vähentää haluja, mutta ei ne katoa kokonaan. Joitakin masennuslääkkeitä käytetään ennenaikaisen siemensyöksyn hoitoon ja olen itse todennut, että ne todellakin pitkittävät laukeamista.
Homouteen ei ole lääkettä, koska kyseessä ei ole sairaus.
- ei-esikoinen
olet varmaan perheen esikoinen ja "painostettu" vai kuinka....
- ortodoks.puolella yl
pojan nimi, vaikka useimmat A-kirjaimeen päättyvät nimet ovat naisten nimiä. Esimerkiksi Pekka, Pirkka, Jarna, Petja jne. miesten nimiä... Petjaa on annettu nimeksi luterilaisella puolella Länsi-Suomessa myös tytölle. Pappi kun ei ole tarkistanut asiaa. Ja Petja ollut LUTERILAISUUTEEN perustuvassa nimipäiväkalenterissa vain vähän aikaa.
- No minä
Montana ei ole maa.
- erwerbtwebt
Tässä turbouskovaisille tehokas ja taatusti toimiva hoitomuoto, oikein mate in ameriikassa:
http://www.youtube.com/watch?v=s29tDh21GGg
Minnuu vituttaa tuollaset....jos on heettero niin on heettero ja jos on homo niin on homo ja jos on lepso niin on lepso.....ei sitä mikään aivopesu ja mielipidelääkkeet tahikka ääriuskonnolliset lahkot muuta miksikään.- Nickke
kuolema ratkaisee kaiken. Ei ongelma tai henkilö itse.
- calle c
Nickke kirjoitti:
kuolema ratkaisee kaiken. Ei ongelma tai henkilö itse.
Kokeilen eheytystä tammikuusta alkaen. Kirjoitan tänne sitten viikottain.
- calle c
calle c kirjoitti:
Kokeilen eheytystä tammikuusta alkaen. Kirjoitan tänne sitten viikottain.
Se lihava keski-ikäinen mies, joka kaupittelee noita kiihkokristittyjä huuhaa-hoitoja pani minut kirjoittamaan tuon. Sanoi, että muuten palan helvetin tulessa josen kirjoita, mutta sitten rupesin ajattelemaan tarkemmin ja tajusin, ettei minun mihinkään eheytykseen tarvitse mennä. Ei ihmiset tarvitse tuon tyypin kaupittelemaa vihaa, vaan rakkautta!
- parantuva hinaaja
calle c kirjoitti:
Se lihava keski-ikäinen mies, joka kaupittelee noita kiihkokristittyjä huuhaa-hoitoja pani minut kirjoittamaan tuon. Sanoi, että muuten palan helvetin tulessa josen kirjoita, mutta sitten rupesin ajattelemaan tarkemmin ja tajusin, ettei minun mihinkään eheytykseen tarvitse mennä. Ei ihmiset tarvitse tuon tyypin kaupittelemaa vihaa, vaan rakkautta!
aloiyan myös tammikuussa. Tsemppiä sulle myös:)
- ykshäiskä
calle c kirjoitti:
Noi on niin naurettavia juttuja, jopa näin heteron mielestä.
- parantuva hinaaja
ykshäiskä kirjoitti:
Noi on niin naurettavia juttuja, jopa näin heteron mielestä.
Yhdellä palstalaisella on kaksisuuntainen mielialahäiriö ja hän napsii aina sen nimimerkin jonka kirjoitus ei miellytä. Varsinkin eheytyshoitoon haluavat ja siellä olevat ovat hänen tulilinjallaan. Omaa pahaa oloaan purkaa, kukin omalla tyylillään. Muuten keskustelu on ollut aivan asiallista. Pahasta olosta hänkin voi yrittää parantua:)
- parantuva hinaaja
parantuva hinaaja kirjoitti:
Yhdellä palstalaisella on kaksisuuntainen mielialahäiriö ja hän napsii aina sen nimimerkin jonka kirjoitus ei miellytä. Varsinkin eheytyshoitoon haluavat ja siellä olevat ovat hänen tulilinjallaan. Omaa pahaa oloaan purkaa, kukin omalla tyylillään. Muuten keskustelu on ollut aivan asiallista. Pahasta olosta hänkin voi yrittää parantua:)
Tuon ylläoleva kirjoitti se lihava keski-ikäinen mies sieltä Aslanista. Sehän uhkaili aiemmin, että se alkaa esittää minua tällä palstalla, jos en suostu siihen "hoitoon" jota se kaupittelee. Ja aikaisemminhan se yritti esittää teinipoikiakin mutta jäi kiinni.
Puhuin siitä yhden lääkärin kanssa ja se sanoi, että sellainen "hoito" mitä se Aslanin mies tarjoaa on väkivaltaa ja että melkein rikosimoituksen paikka, varsinkin kun sitä harrastavat sellaiset kouluttamattomat puoskarit niin kuin Aslanissa.
Se Aslanin tyyppi väitti kans että on parantunut homoudesta ja onnellisesti naimisissa, mutta mun äiti on tavannut sen vaimon. Se sanoi, että ei tämä mikään avioliitto ole irvikuva vaan, ja jos joskus seksiä pyytää niin mies vain sanoo, että nyt pitää rukoilla. Ja samalla sillä on kuulemma laatikossa homopornoa, vaimo oli löytänyt.
Että semmoista "hoitoa" se täällä kaupittelee... - adsasddas
Ei, koska kyseessä ei ole sairaus.
- Vilhonaattori
Hmm, tepsii melkein kaikille. Onko käynyt mielessä, että jos eheytys hoito tepsii ei ole Homo ikinä ollutkaan?
Mun yks parhaista kavereista pisti itseään veitsellä kaulaan ja kuoli muutaman päivän päästä erittäin kivuliaasti, kiitos "homo parantolan". Eli juu, jos haluat mielenterveytes kanssa leikkiä niin kannattaa mennä mukaan ehdottomasti. Ja se ettei kukaan harrasta seksiä saman sukupuolen kanssa ei tarkoita ettei olisi homo. On näitä aseseksuaalisia homojakin olemassa (aseseksuaali = ei koskaan harrasta seksiä) - homous
Vilhonaattori kirjoitti:
Hmm, tepsii melkein kaikille. Onko käynyt mielessä, että jos eheytys hoito tepsii ei ole Homo ikinä ollutkaan?
Mun yks parhaista kavereista pisti itseään veitsellä kaulaan ja kuoli muutaman päivän päästä erittäin kivuliaasti, kiitos "homo parantolan". Eli juu, jos haluat mielenterveytes kanssa leikkiä niin kannattaa mennä mukaan ehdottomasti. Ja se ettei kukaan harrasta seksiä saman sukupuolen kanssa ei tarkoita ettei olisi homo. On näitä aseseksuaalisia homojakin olemassa (aseseksuaali = ei koskaan harrasta seksiä)Kerro tarkemmin tästä homoparantolasta?
millä tavalla siellä parannettiin homoutta?
leikkimällä tyttöjen kanssa?
>>>Ja se ettei kukaan harrasta seksiä saman sukupuolen kanssa ei tarkoita ettei olisi homo.
Tietysti ei tarkoita.
Homo voi myös masturboida.
>>>On näitä aseseksuaalisia homojakin olemassa (aseseksuaali = ei koskaan harrasta seksiä)
Puhut puuta heinää
aseseksuaali = ei kiihotu seksuaalisesti mistään, ei ihmisistä, ei eläimistä, eikä tavaroista.
homon määritelmään sisältyy jo seksuaalinen kiihottuminen.
homo = henkilö, joka kiihottuu seksuaalisesti omasta sukupuolesta ja toisesta ei lainkaan tai liian vähän.
jos homo vain masturboi, eikä harrasta seksiä se ei tarkoita, että hän on aseksuaali.
aseksuaali ei pysty edes masturboimaan, koska hän ei kiihotu seksuaalisesti lainkaan. - historian havinaa
Homous on JOSKUS ollut sairaus, mutta et ole sen enempää kuin n. 30 vuotta ajastasi jäljessä. Jos oikein muistan, 70-luvulla homouden sairausluokitus poistettiin. Sinun ehkä kannattaisi ajanmukaistua, ei ole ihan tervettä olla 30v ajastaan jäljessä.
- yoholo
historian havinaa kirjoitti:
Homous on JOSKUS ollut sairaus, mutta et ole sen enempää kuin n. 30 vuotta ajastasi jäljessä. Jos oikein muistan, 70-luvulla homouden sairausluokitus poistettiin. Sinun ehkä kannattaisi ajanmukaistua, ei ole ihan tervettä olla 30v ajastaan jäljessä.
mikä se on, jos ei ole sairaus?
jos henkilö ei voi saada jälkeläisiä, eikä hän ole sairas? - 70p0
yoholo kirjoitti:
mikä se on, jos ei ole sairaus?
jos henkilö ei voi saada jälkeläisiä, eikä hän ole sairas?eikö
- terveet siittiöt
70p0 kirjoitti:
eikö
"""mikä se on, jos ei ole sairaus?
jos henkilö ei voi saada jälkeläisiä, eikä hän ole sairas?"""""
-menes kuule sanomaa toi vaikka jollekkin lapsettomalle, kaiken yrittäneelle naiselle, niin saat tasan tarkkaan kuulla kumpi on sairas, sinä mielipiteines vai se nainen, sama pätee kyllä mieheenkin, jos vaikka on aikuisiässä sairastanut sikotaudin, niin lähes poikkeuksetta miehestä tulee steriili, paras kaverini, on kärsinyt siitä koko aikuisiän ja adoptoi vaimonsa edellisestä liitosta syntyneen lapsen omakseen, kun omiakaan ei voi saada ja homolle miehelle harvoin tulee tarvetta edes haaveilla omasta lapsesta, vaikka se on aivan luonnossa mahdollista, kun vain löytää naisen joka on valmis "uhrautumaan" sen tekoon, ei homon sperma ole automaattisesti "siimahännätön limakasa" - homous
terveet siittiöt kirjoitti:
"""mikä se on, jos ei ole sairaus?
jos henkilö ei voi saada jälkeläisiä, eikä hän ole sairas?"""""
-menes kuule sanomaa toi vaikka jollekkin lapsettomalle, kaiken yrittäneelle naiselle, niin saat tasan tarkkaan kuulla kumpi on sairas, sinä mielipiteines vai se nainen, sama pätee kyllä mieheenkin, jos vaikka on aikuisiässä sairastanut sikotaudin, niin lähes poikkeuksetta miehestä tulee steriili, paras kaverini, on kärsinyt siitä koko aikuisiän ja adoptoi vaimonsa edellisestä liitosta syntyneen lapsen omakseen, kun omiakaan ei voi saada ja homolle miehelle harvoin tulee tarvetta edes haaveilla omasta lapsesta, vaikka se on aivan luonnossa mahdollista, kun vain löytää naisen joka on valmis "uhrautumaan" sen tekoon, ei homon sperma ole automaattisesti "siimahännätön limakasa">>>>menes kuule sanomaa toi vaikka jollekkin lapsettomalle, kaiken yrittäneelle naiselle
>>>>jos vaikka on aikuisiässä sairastanut sikotaudin, niin lähes poikkeuksetta miehestä tulee steriili
jos on olemassa paljon vakavampia sairauksia se ei tee homoudesta ei sairautta.
se on sairaus, joka ei ole kovin vakava.
nämä sairaudet, joista sinä kirjoitit ovat erittäin vakavia.
- juuli.
Missäs tällaista "hoitoa" annetaan?
Olisi kiva tietää, miten tähän "hoitoon" olet noinkin nuorena päätynyt - ettei olisi jotain "homo hoitoon" -roskaa jossain "kristillisessä" puljussa, joka ei tiedä, mitä ajatella...!- freegay
edustaa koko maailman tuomituinta ja vihatuinta rymää, eli; arjalaisuutta, menneen maailman herruutta halunnutta "rotua" joka kompastuikin omaan "arjalaisuuteensa", jälkeen päin onkin tullut esiin, että esim. homous arjalaisten keskuudessa oli aika suosittua, kunhan se tapahtui vain valittujen kanssa, alempiarvoisten kanssa sitä sai harjoittaa alistamis- ja kidutuskeinona.
Tämmöiset "aslanilaiset" systeemit haiskahtavat hyvin paljon "arjalaisuuden jäänteiltä", halua rakentaa vain tietynlaisille ihmisille elintilaa
- eiAuttanutYhtään
Kävin tuosa hoidossa mutta ei siitä mitään apua ole.
Edelleen pappojen p*ppelit kiinnostaa (ja kun ne raottaa samalla lompakkoaan)
M-Kar - Anonyymi
Jumala parantaa, vapauttaa ja luo uutta edelleen. Seksuaalinen parantuminen on vain osa kokonaisvaltaista parantumista. Jeesus kysyy " haluatko tulla terveeksi"? Jos joku on pakottamisen asialla niin ne, jotka pelkäävät totuutta itsestään ja synnin julkituloa.
- Anonyymi
Eheydyshoidot tulisi lailla kieltää. Se in puhdasta henkistä väkivaltaa
- Anonyymi
Säälittävintä sakkia ovat homoja ja heidän perheitään peloitteleva porukka.
Empaattisin ja luotettavin ystäväni on kahden homoisän kasvattama. Homoilla on tilastollisesti isompi vehje, ja cis-mies katsoo mielellään isoja kyrpiä ja dogpilesearchin datan mukaan, mieluiten 16-vuotiaita pikkutyttöjä. Ja kaverista tulikin alfa, joka vie teidänkin incelien naiset.
Onneksi teitä varten on anime-todellisuus ja kustomoitavat tyynyt.
T. Aapeli- Anonyymi
🤣 isompi vehje on se virtuaalivehje, mikä aina saa lisäsenttejä. Peniksen kokomei liity seksuaaliseen suuntaukseen. Loput väitteet ovat niin absurdeja ettei voi kun nauraa 😂 mutta säälittävästä porukasta olen samaa mieltä.
Ei se vanhemmuuskaan minusta katso kuin vanhempien luonnetta. Pääasia on lapsella olevan tasapainoinen, rakastava koti.
- Anonyymi
Itse kävin eri mittaisilla eheytyshoitojaksoilla 2018 ja 2019. Voin suositella lämpimästi!
Ennen hoitoja olin rikkinäinen, nuori aikuinen homo. Olin kasvanut sekavien seksuaalisten mallien ympäröimänä, aloin bilettää jo nuorena ja jossain vaiheessa uskoin/tunsin vakaasti olevani homo. Olin jo 16-vuotiaana epätasaisessa "suhteessa" yli 40-vuotiaan miehen kanssa, joka manipuloin minua ja vahvisti mielikuviani siitä, että olen homo ja tulen aina olemaan enkä voi olla mitään muuta. Minulla oli myöhemmin lukuisia muita kumppaneita ja elin vaihtelevan pituisissa homosuhteissa. Päihteiden käyttö alkoi olla runsasta.
Kaiken sotkun keskellä aloin kuitenkin miettiä itseäni ja olemistani, kyseenalaistin myöskin "pysyvän" homouteni. Erään vanhan ystäväni vinkin avulla löysin sitten eheytymisen polun ja pitkän empimisen jälkeen lähdin lopulta ohjelmaan mukaan.
Nyt olen naimisissa naisen kanssa, meillä on lapsi ja minä pyöritän omaa pientä yritystäni. Olen myös 100% päihteetön, ja kaikki homohimot ovat kaikonneet!
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768