Kuten otsikko sanoo. Mitään "rottahoitolaa" ei taida olla olemassa, ja itsellä ei ole sukulaisia tai tuttavia jotka voisivat hoitaa rottia. Pitäisikö rotat ottaa mukaan tai jättää suosiolla matka väliin?
Minne rotta loman ajaksi?
6
1279
Vastaukset
- mmmmmm
Joko menet reissuun rotat mukana, eli otat häkin ja kaiken muun tarpeellisen mukan tai sitten jätät reissun väliin. Eikö kukaan ystäväsikään voi rottiasi hoitaa? Viikonlopun rotat kzllä pärjäävät yksin, jos on tarpeeksi ruokaa ja vettä.. En kuitenkaan suosittele jättämään niitä yksin, mutta jos on aivan pakko..
- suski87
Yksi vaihtoehto on koittaa etsiä rotille hoitaja. Esimerkiksi kesyrottayhdistyksen foorumilla tai lemmikkipalstojen apulassa voi kysellä, josko jostain lähiseudulta löytyisi jyrsijäharrastajaa, joka voisi ottaa rottasi kotiinsa hoitoon tai käydä hoitamassa ne luonasi. Myös osa petsittereistä saattaisi osata auttaa rottien hoidossa. Myös eläinkaupoista löytyy niitä, jotka myyvät myös hoitopalveluita joko niin että käyvät asiakkaan kotona tai että eläimet ovat liikkeessä hoitojakson ajan.
Eli rottien mukaanotto tai matkan väliin jättäminen eivät ole välttämättä ne ainoat vaihtoehdot. - yjd
Mullakin on ihan sama ongelma. Olen menossa kesällä pidemmäksi aikaa lomalle enkä voi ottaa rottia mukaan eikä kukaan kavereista tai sukulaisista sitä voi hoitaa, joten voisin varmaan viedä jonnekkin eläinkauppaan sitten..
Kiitos - Mirja1111
Täällä on yksi joka hoitaa rottia,kun vaan tuo ne hoitoon ja vähän ruokarahaa antaa.Rottaystävä olen ollut siitä asti kun ekan kerran tutustun siihen.
Itselläni on kolme kesyrottaa.Kaksi kesyhiirtä ja yllätys yksi peltomyyrä.
Kesy sellainen. - rotteri
Mäki voin hoitaa. Ja sit on kannssa tuo 4H-yhdistys jossa on dog-, cat- ja pet sittereitä. Menkääpä tuolta kattomaan: http://www.4h.fi/
- gorau
Jotkut eläinkaupat ottavat jyrsijöitä hoitoon, tiedän ainakin Turusta yhden (Karvakorvat siinä Kaskentien varrella), siellä oli juuri sukulaisen gerbiilit loman ajan. Olen itse allerginen, muuten olisin ottanut ne itselleni hoitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645150Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362329Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191564Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927