Korvauksia Fennialta

James91

En tiedä tuliko tämä nyt oikeaan paikkaan. Jos ei niin siirtäkää mutta ilmoittakaa toki minulekin.

Minulle sattui työtapaturma tuossa päivää ennen juhannusaattoa, jossa minulla lähti pysyvästi näkö toisesta silmästä. Minulla oli kaikki tarvittavat suojavarusteet käytössä eli en rikkonut millään tavalla työpaikan sääntöjä. Kyseisen työpaikan vakuutusyhtiönä toimii Fennia, jonka pitäisi alkaa maksamaan minulle korvauksia tuosta onnettomuudesta. Haluaisin tietää kuinka paljon tuosta uskaltaisi vaatia niitä korvauksia, sillä onhan tuo kuitenkin loppuelämän haitta minulle. Joudun ehkä keskeyttämään opintoni tuon takia ja vaihtamaan alaa. Fennia tosin maksaa uudelleenkouluttamisen ettei se siitä ole kiinni.

Pakkohan tuosta on kuitenkin rahaa saada. Mitä itse kukin tekisitte vastaavassa tilanteessa? Olen yrittänyt hoputtaa Fenniaa parhaani mukaan, mutta eipä ole liiemmin auttanut.

5

991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • James91

      Tein aiheen siksi, että joku joka asiasta jotain tietää, voisi kertoa, mitä minun kannattaisi tehdä. Vai eikö täällä kukaan lukuisista foorumin käyttäjistä tiedä?

    • paskin laitos-

      itse yritin työelämään takaisin eläkkeeltä,mutta huonoa tuuria oli joten 2 viikon jälkeen jäin trukin alle.työtapaturma,mutta koska olin eläkkeellä vielä oli lopputulos 3 vuoden valitusten jälkeen se jotta sain 5kk sairaslomasta 6€ päivä ja ottivat 50%veroja vaikka verokirja oli sinne toimitettu niiden pyynnöstä.eli opetus jotta varaudu tappeleen sen kanssa 3-5 vuotta.

      • James91

        Sitähän tuossa itse juuri pelkäänkin, kun kaikki sitä sanovat, että pitää osata pitää puolensa Fennian kanssa. Ei siinä ettäkö itsellä olisi kokemusta muista vakuutusyhtiöistä, mutta kyllä kaikki tuota Fenniaa paheksuvat. Jos itse joskus yrityksen pistän pystyyn niin hankin kyllä vakuutukset johonkin muuhun yhtiöön kuin Fenniaan. Jos ei ala mitään kuulumaan niin rikospoliisiin otan yhteyden. Eivätköhän osaa selvittää asiat.


      • James91
        James91 kirjoitti:

        Sitähän tuossa itse juuri pelkäänkin, kun kaikki sitä sanovat, että pitää osata pitää puolensa Fennian kanssa. Ei siinä ettäkö itsellä olisi kokemusta muista vakuutusyhtiöistä, mutta kyllä kaikki tuota Fenniaa paheksuvat. Jos itse joskus yrityksen pistän pystyyn niin hankin kyllä vakuutukset johonkin muuhun yhtiöön kuin Fenniaan. Jos ei ala mitään kuulumaan niin rikospoliisiin otan yhteyden. Eivätköhän osaa selvittää asiat.

        Eikö tule enempää korvausehdotuksia? Kai silmällekin on joku hinta määritetty. Vähemmästäkin ihmiset saavat suuria korvauksia vaikka eivät sen kummempia tasamaan tallaajia ole kuin minä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe