outoa

;O

miten noin moni tyttö on kiinnostunut pokemonista

9

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ite oon 13

      ja oon kiinnostunu jo ku pokemoni tuli suomeen....

      • Mä oon 24 täyttäny vasta äskettäin. Oon tyttö joka tykkää pokemonista melko paljon. Tykästyin pokemonista tv-sarjan kautta. Olin 14, kun pokemon tuli telekkariin. Mä, myös tykkään pokemon peleistä. Mä piirränki niitä hahmoja.


      • ;D
        flareon85 kirjoitti:

        Mä oon 24 täyttäny vasta äskettäin. Oon tyttö joka tykkää pokemonista melko paljon. Tykästyin pokemonista tv-sarjan kautta. Olin 14, kun pokemon tuli telekkariin. Mä, myös tykkään pokemon peleistä. Mä piirränki niitä hahmoja.

        alku suunnittelu oli taistelevia monstereita minun makuun aika söpöjä monstereiksi


    • Flareon-87

      Ei se nyt niin outoa ole, pokemon on paljon soveltuvampi tytöille kuin joku sotapeli esimerkiksi.
      Oudompaa on mun mielestä se että miten moni yli täysikäinen tykkää pokemonista ;D
      Mä olen 22v tyttö ja tykkään pelata gameboylla pokemonia. Siis ihan sikana.
      Siitä tv sarjasta en juurikaan pidä.

      • wing-attack

        Vaikka en tyttö olekaan :D


      • diivu_87

        Vaikka on tyttö ja tykkää ja pelaa pokemonia? ja jos on yli 18?
        Inhottavaa ku joidenkin milestä (etenki keski iköisten aikusten) peleissä on ylä ikäraja et niis saa tykätä.

        Mut mä en taju sitä että mitä ihmeellistä siin on jos tytöt tykkää Pokemoneista?

        ja samaa miletä siittä että on se paljon loogisempaa (sanotaan viakak noin) et tytöt tykkää poke peleistä ku sota peleistä voi joku tyttö tykkä räiskinnästkin.
        Mut Pokemonithan tuli suomeen ku esim mun iköset oli nuoria.. et must siin ei oo mitään ihmeelistä et siittä tykkävielläkin,sit voisehkä ihmetellä jos ne tulis nyt.
        Niin ja piti viel sano et mäki joskus piirellyt pokemonejan kuvii ja sitä sarjaa oon aian kattonnut ja harmitta ku se ei tällähetkllä tule. Yhtä hyvin vois ihmetelllä miten joku poika voi tykätä Sims peleistä!


      • HaKaMe
        diivu_87 kirjoitti:

        Vaikka on tyttö ja tykkää ja pelaa pokemonia? ja jos on yli 18?
        Inhottavaa ku joidenkin milestä (etenki keski iköisten aikusten) peleissä on ylä ikäraja et niis saa tykätä.

        Mut mä en taju sitä että mitä ihmeellistä siin on jos tytöt tykkää Pokemoneista?

        ja samaa miletä siittä että on se paljon loogisempaa (sanotaan viakak noin) et tytöt tykkää poke peleistä ku sota peleistä voi joku tyttö tykkä räiskinnästkin.
        Mut Pokemonithan tuli suomeen ku esim mun iköset oli nuoria.. et must siin ei oo mitään ihmeelistä et siittä tykkävielläkin,sit voisehkä ihmetellä jos ne tulis nyt.
        Niin ja piti viel sano et mäki joskus piirellyt pokemonejan kuvii ja sitä sarjaa oon aian kattonnut ja harmitta ku se ei tällähetkllä tule. Yhtä hyvin vois ihmetelllä miten joku poika voi tykätä Sims peleistä!

        Olen itekki tyttö ja laineiln veljeltä pokemon pelejä vähä välii koska se ei nitä enää pelaa nii pelailen niitä nytkin :D
        Mitä pahaa siinä on et on tyttö ja tykkää pokemonista? Toisaalta tykkään myös räiskintä peleistä mut riippuu
        vähän et millasista ;P Mut poke peli on kanssa hyviä ja pelailen niitäki :DD


    • silver-riolu

      Mä... oon ..... tyttö ja... mä tykkään pokemoneista! :O Kauheeta! No ei... Se on nykyään aika normaalia, jos joku ei tienny.

      • vaporeon

        mä oon tänä vuonna 18 täyttäny tyttö ja tykkään pokemoneista. Sekä peleistä että sarjasta.
        Ei peleihin oikeen mitään yläikärajaa voi pistää eikä voi luokitella mitkä pelit sopii kenellekin.
        En myöskään vastusta tietynlaisia räiskintäpelejä, niihin pystyy hyvin purkamaan omia turhautumia :DD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe