Moi. mikä on smc skootterissa vikana kun ei käynnisty? Kaasari puhdistettiin mäntä ja pytty katsottiin ei vikaa, läpät katsottiin ei vikaa, uusi putsari ja uusi tulppa ostettiin ja ei auta. ihan kuin ei saisi bensaa. mutta kyllä sitä kaasariin asti tulee. kun ottaa sen letkun irti.
Skootteri ei käynnisty
10
3233
Vastaukset
- Qinqgiman
Kaasarin kuminen imukaula murtunut/vuotaa, ei saa imua.Vain arvaus,
mutta tarkista. Mulla auttoi.- sama mies
ei ollut se vikana. kun käden pistää ilmanputsarin tilalle nii käsi kastuu bensasta ja sininen putsari on jo ihan kellertävä
- ktk
sama mies kirjoitti:
ei ollut se vikana. kun käden pistää ilmanputsarin tilalle nii käsi kastuu bensasta ja sininen putsari on jo ihan kellertävä
Kokeile säätää venttiilit ainakin auttoi mulla. Toinen että starttaa kaasu pohjassa ja sitten otat tulpan irti, jos tulppa on kastunut niin se saa bensaa. Toinen vika voi olla kaasuttimen kalvo, jos se vuotaa niin alipainetta ei ole tarpeeksi. Oletko tarkistanut että kipinä tulee, eli hatun päähän tulppa ja runkoa vasten.
ktk kirjoitti:
Kokeile säätää venttiilit ainakin auttoi mulla. Toinen että starttaa kaasu pohjassa ja sitten otat tulpan irti, jos tulppa on kastunut niin se saa bensaa. Toinen vika voi olla kaasuttimen kalvo, jos se vuotaa niin alipainetta ei ole tarpeeksi. Oletko tarkistanut että kipinä tulee, eli hatun päähän tulppa ja runkoa vasten.
minulla pösö trakker. Jos Startista käynnistää pitää ollatakajarru kiinni muuten ei käynnisty varmaan joku Esto....
- honda250r
sehar kirjoitti:
minulla pösö trakker. Jos Startista käynnistää pitää ollatakajarru kiinni muuten ei käynnisty varmaan joku Esto....
jos kaasarista tulee bensaa takasin putsariinpäin niin läpät on liian auki tai sitten ne on yksinkertasesti pas*ana(liian lerput)
- hyfdhd
Osta uusi tulppa näin ens alkuun ja kokeile sillä.
- naikkonen123
Tietäiskö kukaan auttaa 1,5 vuotta vanhan baotian skootterin kanssa,kun akku tyhjenee aina parin ajon jälkeeen,eikä saa edes polkemalla käyntiin.Tulppa mustuu samantien,kun yrittää väkisin startata.Kyllä tulee kipinää ja öljyt olen vaihtanu ja tulpankin moneen kertaan ja akun myös.Mikään ei näyttäis vuotavan,mutta tosiaan kun testaa akkua ni aina tehot putoaa.(tuskin akkuvika,kun 3 akkua vaihtanu vuoden sisään)Mielestäni bensaletku ei olisi painuksissa ja edestä olen vaihtanu sen sen jonkin pienen tulitikkulaatikon kokoisen mustan boksin,jonka nimeä en ny saa päähäni.Niin suodattimen olen puhdistanut myös.4-tahti kone kyseessä.
- saldo
katsoppa puolan johdon liittimet kokemusta
- helkama sc myyntiin
Tuli kelkka kaupoissa helkama. ollu käyttämättä n.8kk. startatessa kuuluu vain "naks". jokin rele kait. sitten kun annoin ryypyn tulpanreiän kautta niin joutuu kaasua ns.liputtamaan jos pitää käynnissä joten kuten.???? Mikä vika vois olla.? auttakaa?
- joujoupete
vaikka kaasari tukossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1763628Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi332844Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.32742Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem572692Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️252599Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k172579Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien872026Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1721988Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill91968Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31703