Skootteri ei käynnisty

juuscho

Moi. mikä on smc skootterissa vikana kun ei käynnisty? Kaasari puhdistettiin mäntä ja pytty katsottiin ei vikaa, läpät katsottiin ei vikaa, uusi putsari ja uusi tulppa ostettiin ja ei auta. ihan kuin ei saisi bensaa. mutta kyllä sitä kaasariin asti tulee. kun ottaa sen letkun irti.

10

3233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qinqgiman

Kaasarin kuminen imukaula murtunut/vuotaa, ei saa imua.Vain arvaus,
      mutta tarkista. Mulla auttoi.

• sama mies

ei ollut se vikana. kun käden pistää ilmanputsarin tilalle nii käsi kastuu bensasta ja sininen putsari on jo ihan kellertävä

• ktk
        sama mies kirjoitti:

ei ollut se vikana. kun käden pistää ilmanputsarin tilalle nii käsi kastuu bensasta ja sininen putsari on jo ihan kellertävä

Kokeile säätää venttiilit ainakin auttoi mulla. Toinen että starttaa kaasu pohjassa ja sitten otat tulpan irti, jos tulppa on kastunut niin se saa bensaa. Toinen vika voi olla kaasuttimen kalvo, jos se vuotaa niin alipainetta ei ole tarpeeksi. Oletko tarkistanut että kipinä tulee, eli hatun päähän tulppa ja runkoa vasten.

• ktk kirjoitti:

Kokeile säätää venttiilit ainakin auttoi mulla. Toinen että starttaa kaasu pohjassa ja sitten otat tulpan irti, jos tulppa on kastunut niin se saa bensaa. Toinen vika voi olla kaasuttimen kalvo, jos se vuotaa niin alipainetta ei ole tarpeeksi. Oletko tarkistanut että kipinä tulee, eli hatun päähän tulppa ja runkoa vasten.

minulla pösö trakker. Jos Startista käynnistää pitää ollatakajarru kiinni muuten ei käynnisty varmaan joku Esto....

• honda250r
        sehar kirjoitti:

minulla pösö trakker. Jos Startista käynnistää pitää ollatakajarru kiinni muuten ei käynnisty varmaan joku Esto....

jos kaasarista tulee bensaa takasin putsariinpäin niin läpät on liian auki tai sitten ne on yksinkertasesti pas*ana(liian lerput)

• hyfdhd

Osta uusi tulppa näin ens alkuun ja kokeile sillä.

• naikkonen123

Tietäiskö kukaan auttaa 1,5 vuotta vanhan baotian skootterin kanssa,kun akku tyhjenee aina parin ajon jälkeeen,eikä saa edes polkemalla käyntiin.Tulppa mustuu samantien,kun yrittää väkisin startata.Kyllä tulee kipinää ja öljyt olen vaihtanu ja tulpankin moneen kertaan ja akun myös.Mikään ei näyttäis vuotavan,mutta tosiaan kun testaa akkua ni aina tehot putoaa.(tuskin akkuvika,kun 3 akkua vaihtanu vuoden sisään)Mielestäni bensaletku ei olisi painuksissa ja edestä olen vaihtanu sen sen jonkin pienen tulitikkulaatikon kokoisen mustan boksin,jonka nimeä en ny saa päähäni.Niin suodattimen olen puhdistanut myös.4-tahti kone kyseessä.

• saldo

katsoppa puolan johdon liittimet kokemusta

• helkama sc myyntiin

Tuli kelkka kaupoissa helkama. ollu käyttämättä n.8kk. startatessa kuuluu vain "naks". jokin rele kait. sitten kun annoin ryypyn tulpanreiän kautta niin joutuu kaasua ns.liputtamaan jos pitää käynnissä joten kuten.???? Mikä vika vois olla.? auttakaa?

• joujoupete

vaikka kaasari tukossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      176
      3628
    2. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      33
      2844
    3. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      3
      2742
    4. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      57
      2692
    5. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      25
      2599
    6. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      17
      2579
    7. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      87
      2026
    8. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      172
      1988
    9. Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun

Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill
      Apua aloittelijalle
      9
      1968
    10. Pesäpallo rulettaa

Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy
      Tampere
      3
      1703
    Aihe