Etsin 20-vuotiaita kavereita HKI
Ensisijaisesti olis kiva löytää mukavaa seuraa esim. baareihin / diskoihin, sekä trance / dance artistien keikoille ja muihin biletapahtumiin. Leffassa tai shoppailemassa vois käydä joskus.. Jos kemiat synkkaa, miksei vois vaikka risteilylle tai ulkomaanmatkallekkin lähteä. Olis mukavaa jos tykkäisit trance ja dance musasta, viihtyisit yöelämässä, pitäisit eläimistä ja mahdollisesti myös matkustelusta..
Ite oon kohta 20v. muija Hesasta. Pidän mm. eläimistä, bailaamisesta, tanssimisesta, kesästä, matkustelusta, musiikista, valokuvaamisesta, ulkoilusta, shoppailusta, leffoissa käymisestä, lukemisesta.. Mulla ei oo lapsia, enkä oo niitä tekemässäkään vielä vuosiin. Seurustelen. Alkoholia tulee käytettyä, en polta. Omista hyvistä luonteenpiirteistäni voisin sanoa sen verran, että olen huumorintajuinen, iloinen, luotettava, rehellinen, avoin, mukava, tuttujen kanssa usein puhelias, tuntemattomien kanssa ehkä aluksi hieman ujo.... Toivottavasti myös sinä omaat joitakin näitä luonteenpiirteitä :)
Musamaku on on aika laaja. Tulee kuunneltua suomipoppia, turkkilaista ja arabialaista popmusaa, jonkun verran rockkia ja heviä, mut paljon kuuntelen myös trancea ja dancea.
ps. Seuraavilla asioilla ei pahemmin ole väliä..
- kulttuuritaustallasi
- siviilisäädylläsi
- sukupuolellasi
- vartalon muodolla
- poltatko vai et
- onko sinulla lapsia
- seksuaalisella suuntautumisellasi
----> Kunhan olet oma itsesi ja sinulla on samoja mielenkiinnonkohteita / olet kaveria vaille edellä mainittuihin asioihin, sillä on väliä :)
Jos tuntui siltä, että säkin oot kaveria vailla, ota yhteyttä! :)
Mailaile osoitteeseen: [email protected]
+ 20v KAVEREITA HKI
Butterfly ^^
4
366
Vastaukset
- tuota noin..
Kelpaako parin kuukauden päästä myös 20v. täyttävä?
- :) :)
Kirjoittele mailiini itsestäsi jotain :)
Terv. Viestiketjun aloittaja
- hiiop
Harmi että on matkaa helsinkiin 150km... kolahti:)
- : ) :)
Jos käyt Helsingissä aina silloin tällöin, eihän mikään estä kirjoittamasta mailiini.. Jos mahdollisesti vaikka tutustuttaisiin..? :)
Terv. Viestiketjun aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019