Halpaa hostellia etsin, olen menossa yksin ja alta 30 vuotias nainen olen. Mikä olis kiva??? En tarvii mitää hienouksia kun korkeintaan muutaman tunnin käyn nukkumassa sillä tiedossa on hurja reissaamis/biletys loma :)
Hostelli
2
693
Vastaukset
- pena vaan
Tuossa napakka sivusto jonka avulla maksat aina halvimman hinnan. Vertailee yli 30 hotellisivustoa kerralla. http://www.hotelicia.net.
Olin siellä hostellissa nimeltä Paddys Place,-vaatimaton ja kerrossängyt mutta aivan loistavalla mestalla.
Sinne uskaltaa kävellä yksin illallakin.-eikä taxikaan maksa paljoa...on muuten tyyriitä siellä...max 10 min kestää keskustaan...ovista oikealle ja suoraa tietä...a vot...matkalla auki kauppoja yms..joten jos illalla hipsit takaisin..se on ok...aamupala kuuluu hintaan..2 e pantiks astioista ja kun tiskaat ne saat rahat takas..
Oikeella on suoraan bussiasema..eli kentältäkin pääset suoraan hotellin eteen...en nyt muista bussin nroa..
http://www.hostels.com/hostels/dublin/paddy's-palace-dublin/120
..suihku on ok..mutta katossa oli vähän öö..likaa...ovet saa lukoon..ja ihan mukavia henk.kunta oli...
respa auki 24 h...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249