Muuten toiminut ihan hyvin paitsi eilen ostin parillakympillä puheaikaa enkä saanut sitä.
Otin lipukkeen jossa on numero sarja, kosken luota että saldo muuten menee sinne. Ironista. Mutta vielä ironisempaa on, että tänään olisin tarvinnut puhelintani moneen erittäin tärkeään asiaan, esim lääkäritulosten saamiseen jotta voisin aloittaa hoidon muutenkin lykkääntyneen taudin kanssa, ja tunnin soittoaika meni kun yritin epätoivoisesti etsiä ilmaista asiakaspalvelunumeroa saatana. Vituttaa oikeesti olan takaa ja sen takia puran sitä täällä. Perkele!!
Saunalahden Prepaid
lareth
1
344
Vastaukset
- lareth
vittu saatana se soittoaika on kerran viikossa jumalauta mä revin pääni irti!!!!!!?!?!111111112
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161