Bisnesideaa?

Nyt jo moni on kyllästynyt teksteihini, koska ne osuvat suoraan suoneen ja se tekee kipeää. Mutta jälleen kerran minulla on mielenkiintoinen tapahtuma esitettäväni käytyäni bisnes&opetuseissulla Kuhmon suunnalla. Siellähän susilauma on saanut "apinat" hysteerisiksi ja lasta ei uskalleta monien perheessä laittaa reppu selässä koulutaipaleelle. Täytyy tässä mainita, jotta erään paikallisen taksikuskin kanssa tuli ongelmia, kun hänen mielestään syön hänen leipäänsä ajatuksineni.

Tiesin etukäteen susikauhusta lähtiessäni paikkakunnalle kansankynttilän hommiin. Siksipä mieleni valtasi bisnesidea. Valmistutin etukäteen (tosi halvalla) muutaman rautapellistä tehdyn lapselle sopivan haarniskan. Miksi ihmeessä? Selitänpä sitä seuraavassa hieman.

Paikalliset petohysteerikot olivat minulle ennestään tuttuja susianalyysia varten tekemieni maakuntamatkojeni kautta. Nyt tarjosin heille konkreettista apua susipelkoon. Sanoin, jotta "pukekaa lapsenne rautahaarniskaan koulumatkan ajaksi, tällöin lapsenne säilyvät hengissä".

Fiksulle ihmiselle tällainen lausahdus kuulostaa järjettömälle. Minä kuitenkin myin muutamia rautahaarniskoja ihan kohtalaisella voitolla. Kertomukseni siitä, että suden kaameat raateluhampaat eivät pystyisi läpäisemään rautapeltiä ja tylsyisivät jo alkumetreissään, upposivat kuin kuuma hitsaustikku voihin. Minua pidettiin lähes vapahtajana, joka tuo turvaa lapsille.

Olisiko tässä ideaa? Pitäisikö perustaa firma, joka myy haarniskoja sutta pelkääville? Kyllähän se rauhottaisi joittenkin miltä, jos ei koko ajan tarvitsisi pelätä lastensa joutuvan susien raatelemaksi.

31

1342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sudenkarkotin
      • siittiösolujasi esitelläsi jotain typerää pyssyn tekelettä. Minulla on kunnon ase lahkeessani, kuten kaikki tiedätte, heh heh...


      • ryppyreikäry
        Susianalyytikko kirjoitti:

        siittiösolujasi esitelläsi jotain typerää pyssyn tekelettä. Minulla on kunnon ase lahkeessani, kuten kaikki tiedätte, heh heh...

        yhdessä,mutta siitä asiasta kannata tällä palstalla kirjoitella.Muistelen lukeneeni aikasemman kehoituksen siirtää se kirjoittelu toiselle palstalle.

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8423108/39662239


      • aseella
        Susianalyytikko kirjoitti:

        siittiösolujasi esitelläsi jotain typerää pyssyn tekelettä. Minulla on kunnon ase lahkeessani, kuten kaikki tiedätte, heh heh...

        ei sovi susijahtiin mennä. Lasauta sillä hamsteri-luokan vehkeellä vaikka metsämyyrää.


      • tutkineet
        Susianalyytikko kirjoitti:

        siittiösolujasi esitelläsi jotain typerää pyssyn tekelettä. Minulla on kunnon ase lahkeessani, kuten kaikki tiedätte, heh heh...

        Tiedätkö muuten, mikä on persesieni? Olen tästä sienestä joskus kirjoittanut tälle palstalle mielenkiintoisen artikkelin, jossa on erään tutkijakollegani näkemyksiä persesienen leviämisen syistä. Kannattaa tutustua, jos sienet sinua kiinnostavat.


      • Ekotekoko
        aseella kirjoitti:

        ei sovi susijahtiin mennä. Lasauta sillä hamsteri-luokan vehkeellä vaikka metsämyyrää.

        paukut ilkeille pedoille.


      • äitisikin
        Susianalyytikko kirjoitti:

        siittiösolujasi esitelläsi jotain typerää pyssyn tekelettä. Minulla on kunnon ase lahkeessani, kuten kaikki tiedätte, heh heh...

        sanoi,nimittäin heh heh,kun olit nallipyssylläsi yrittänyt tuota sohia!


      • naureskelija
        Susianalyytikko kirjoitti:

        siittiösolujasi esitelläsi jotain typerää pyssyn tekelettä. Minulla on kunnon ase lahkeessani, kuten kaikki tiedätte, heh heh...

        Ja tekee tosi gutaa.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        siittiösolujasi esitelläsi jotain typerää pyssyn tekelettä. Minulla on kunnon ase lahkeessani, kuten kaikki tiedätte, heh heh...

        Ensimmäistä kertaa kun minä laitan provon, niin apinat tarttuvat siihen kuin hyeenat. Kukaan ei ole kommentoinut itse avaustani. Taitaa ottaa itsetunnolle, kun pelkää petoja ja samalla pitää esitellä supersankaria.


      • apina toisen
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Ensimmäistä kertaa kun minä laitan provon, niin apinat tarttuvat siihen kuin hyeenat. Kukaan ei ole kommentoinut itse avaustani. Taitaa ottaa itsetunnolle, kun pelkää petoja ja samalla pitää esitellä supersankaria.

        apinan tuntee ja vastaa lajitoverille...
        Jos vaikka anal-yytikko olisikin se apinan punaperseinen versio.


      • apina toisen kirjoitti:

        apinan tuntee ja vastaa lajitoverille...
        Jos vaikka anal-yytikko olisikin se apinan punaperseinen versio.

        minähän olen ihmiskapellimestari, joka vinguttaa apinalaumaa. Tavoitteena on saada orkesteristamme petoja pelkäämätön joukkio.


    • ylirunkkari

      jo teit selväksi tyhmyytesi, kuka paskaasi enää uskoo, humenna lähetään sussijahtin eikä pälätä. kuulaa kalloon,

    • YhHYHH

      Joko lopultakin tuli yks järkevä ajatus sullekki, jonka paljastit ensimmäisessä lauseessasi.-Loppu olikin pelkkää paskahuussissasi syntynyttä, jota ei kannata ees vitsiksi kuvitella.

      Oot polttanu riukusillatkin takanasi, joten parempi, kun paskannat kouraasi, ja leivot naamaasi.

      • no kampaa sinä sitten apina vaikkapa naamasi. Haistan heti, jotta olet susipelkuri. Jos olet kiinnostunut mainitsemistani rautahaarniskoista, niin ollaan yhteydessä. Ajattele lastesi turvallisuutta!


      • Muttet tajua
        Susianalyytikko kirjoitti:

        no kampaa sinä sitten apina vaikkapa naamasi. Haistan heti, jotta olet susipelkuri. Jos olet kiinnostunut mainitsemistani rautahaarniskoista, niin ollaan yhteydessä. Ajattele lastesi turvallisuutta!

        Susien olevan vaarallisia, ja arvaamattomia, joita varten suosittelet jopa rautahaarniskoita ihmisille.

        Mutta tiijätkö mitä, me oomme jo keksineet ratkaisun, joten sinun ei kannata vaivata päätäsi, vaan keskity vain analyysiisi, ja itsesi kehumiseen lopun ikääsi. Me metsien muut hoidamme asian, taikomalla suset hornantuuttiin, ja EU:kaan ei mahda mitään, kun se pökläkeporukka ei käsitä, mikä ja missä on hornantuutti.


      • Muttet tajua kirjoitti:

        Susien olevan vaarallisia, ja arvaamattomia, joita varten suosittelet jopa rautahaarniskoita ihmisille.

        Mutta tiijätkö mitä, me oomme jo keksineet ratkaisun, joten sinun ei kannata vaivata päätäsi, vaan keskity vain analyysiisi, ja itsesi kehumiseen lopun ikääsi. Me metsien muut hoidamme asian, taikomalla suset hornantuuttiin, ja EU:kaan ei mahda mitään, kun se pökläkeporukka ei käsitä, mikä ja missä on hornantuutti.

        on niin tollo että ostaa peloissaan haarniskan, niin tottakai minä myyn. Bisnes is bisnes, heh heh. Hyvä myyjä puhuu mahdollisimman paljon paskaa.


      • ei paskanpuhuja
        Susianalyytikko kirjoitti:

        on niin tollo että ostaa peloissaan haarniskan, niin tottakai minä myyn. Bisnes is bisnes, heh heh. Hyvä myyjä puhuu mahdollisimman paljon paskaa.

        "Hyvä myyjä puhuu mahdollisimman paljon paskaa"

        Entäpä tuotetakuu? Sinä vaan puhut paskaa etkä ollenkaan ajattele sisältöä. Möisit varmasti vaikka äitisi.


    • susihysteerikko

      paljonkohan tollanen haarniska maksaa? meijän perhe olisi tosi kiinnostunut niistä. meillä on, jos oikein muistan neljätoista lasta nii saatasko jotain alennusta, jos ostetaa useampi haarniska? ei meilläkään nuo tulot nii häävit ole mutta kyllä kuiteski lasten turvallisuus on aina etusijalla. täällä nuita susia on enempi ku koiria ja ne on kauheita petoja. kaikista pahin mitä kuvitella saattaa nii olisi jos vaimoni jotuisi susien raatelemaksi......heh heh....joko alka pöljällekin valjeta, kuka tässä yrittää eläytyä petopelkurin ajatusmaailmaan?

      Vakavasti puhuen tämä on täyttä todellisuutta tässä maassa,

      terveisin Susianalyytikko

    • metsästtäjäänen

      Toi sun kauhu/fobia taktiikka alkaa olla vähän vanhanaikaista. Kieltämättä se on ollut tehokasta propakandaa väittää kaikkia ei vihreitä/homoja ylistämättömiä/ ihmisiä fobiikoiksi. Nyt maailma vaan menee eteenpäin ja tarvittaisiin OIKEITA argumenttejä hysterianne lietsontaan. JOTKUT ihmiset vaan yksinkertsaisesti voivat olla eri mieltä ajatuksistanne /mielenterveydestänne...ihan ilman pelkoja..ajatteles sitä.

    • kyykkyyn, ylös

      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös
      kyykkyyn, ylös

      susianalyytikko taas kyykyttää tyhmää......

      • ituhipit sitten

        hyppii tahdissa.


    • Ois vielä noita haarniskoita myytävänä.
      Pelkuripallinaamat. Ostakaa turvaa lapsillenne ja itselle!

      • Anonyymi

        Laita semmoinen päähäsi, niin olet kevyempi katsella.


      • Anonyymi

        Katsokaa petoryhmän fase siellä lymyää poliisille ilmoitusta


    • Anonyymi

      Hr he heh....

    • Tarkennan tässä vielä, että miksi tuo avauksessani mainittu tyhmä taksikuski oli niin raivona.

      Noh, hällehän riittää kyyditettäviä kun maaseudulla apinavanhemmat kuskauttavat lapsiaan taksilla kouluun susien pelossa, vaikka koulu olisi ihan kävelymatkan päässä. Mutta jos minä myyn heille haarniskoja, niin kyydit vähenevät dramaattisesti.

      Heh heh.....oli tuokin hommaa. Vieläkin on muutama haarniska jäljellä. Pitääpä muistaa kaupitella niitä hysteerikoille. Tyhmiltä rahat pois.

      • Anonyymi

        No laita se haarniska illalla päällesi, niin ehkä saat apinapeloltasi yöllä unta ettei tarvitse yötä myöten sontaa suoltaa.


    • Anonyymi

      Heh heh.....apinalle haarniska.

      • Anonyymi

        Niinpä. Sovittele rauhassa.


    • Anonyymi

      Ase on helppo. Lapsille vaan aseet käteen. Jotkut kevyet ja tappavat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe