Nyt jo moni on kyllästynyt teksteihini, koska ne osuvat suoraan suoneen ja se tekee kipeää. Mutta jälleen kerran minulla on mielenkiintoinen tapahtuma esitettäväni käytyäni bisnes&opetuseissulla Kuhmon suunnalla. Siellähän susilauma on saanut "apinat" hysteerisiksi ja lasta ei uskalleta monien perheessä laittaa reppu selässä koulutaipaleelle. Täytyy tässä mainita, jotta erään paikallisen taksikuskin kanssa tuli ongelmia, kun hänen mielestään syön hänen leipäänsä ajatuksineni.
Tiesin etukäteen susikauhusta lähtiessäni paikkakunnalle kansankynttilän hommiin. Siksipä mieleni valtasi bisnesidea. Valmistutin etukäteen (tosi halvalla) muutaman rautapellistä tehdyn lapselle sopivan haarniskan. Miksi ihmeessä? Selitänpä sitä seuraavassa hieman.
Paikalliset petohysteerikot olivat minulle ennestään tuttuja susianalyysia varten tekemieni maakuntamatkojeni kautta. Nyt tarjosin heille konkreettista apua susipelkoon. Sanoin, jotta "pukekaa lapsenne rautahaarniskaan koulumatkan ajaksi, tällöin lapsenne säilyvät hengissä".
Fiksulle ihmiselle tällainen lausahdus kuulostaa järjettömälle. Minä kuitenkin myin muutamia rautahaarniskoja ihan kohtalaisella voitolla. Kertomukseni siitä, että suden kaameat raateluhampaat eivät pystyisi läpäisemään rautapeltiä ja tylsyisivät jo alkumetreissään, upposivat kuin kuuma hitsaustikku voihin. Minua pidettiin lähes vapahtajana, joka tuo turvaa lapsille.
Olisiko tässä ideaa? Pitäisikö perustaa firma, joka myy haarniskoja sutta pelkääville? Kyllähän se rauhottaisi joittenkin miltä, jos ei koko ajan tarvitsisi pelätä lastensa joutuvan susien raatelemaksi.
Bisnesideaa?
31
1227
Vastaukset
- sudenkarkotin
niin kuin aina kirjoittaessasi tälle palstalle.
http://www.asejaosa.fi/components/com_virtuemart/shop_image/product/901bf2904b8af0182681a8cf4604f8d4.jpgsiittiösolujasi esitelläsi jotain typerää pyssyn tekelettä. Minulla on kunnon ase lahkeessani, kuten kaikki tiedätte, heh heh...
- ryppyreikäry
Susianalyytikko kirjoitti:
siittiösolujasi esitelläsi jotain typerää pyssyn tekelettä. Minulla on kunnon ase lahkeessani, kuten kaikki tiedätte, heh heh...
yhdessä,mutta siitä asiasta kannata tällä palstalla kirjoitella.Muistelen lukeneeni aikasemman kehoituksen siirtää se kirjoittelu toiselle palstalle.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8423108/39662239 - aseella
siittiösolujasi esitelläsi jotain typerää pyssyn tekelettä. Minulla on kunnon ase lahkeessani, kuten kaikki tiedätte, heh heh...
ei sovi susijahtiin mennä. Lasauta sillä hamsteri-luokan vehkeellä vaikka metsämyyrää.
- tutkineet
Tiedätkö muuten, mikä on persesieni? Olen tästä sienestä joskus kirjoittanut tälle palstalle mielenkiintoisen artikkelin, jossa on erään tutkijakollegani näkemyksiä persesienen leviämisen syistä. Kannattaa tutustua, jos sienet sinua kiinnostavat.
- Ekotekoko
aseella kirjoitti:
ei sovi susijahtiin mennä. Lasauta sillä hamsteri-luokan vehkeellä vaikka metsämyyrää.
paukut ilkeille pedoille.
- äitisikin
sanoi,nimittäin heh heh,kun olit nallipyssylläsi yrittänyt tuota sohia!
- naureskelija
Ja tekee tosi gutaa.
Ensimmäistä kertaa kun minä laitan provon, niin apinat tarttuvat siihen kuin hyeenat. Kukaan ei ole kommentoinut itse avaustani. Taitaa ottaa itsetunnolle, kun pelkää petoja ja samalla pitää esitellä supersankaria.
- apina toisen
Ensimmäistä kertaa kun minä laitan provon, niin apinat tarttuvat siihen kuin hyeenat. Kukaan ei ole kommentoinut itse avaustani. Taitaa ottaa itsetunnolle, kun pelkää petoja ja samalla pitää esitellä supersankaria.
apinan tuntee ja vastaa lajitoverille...
Jos vaikka anal-yytikko olisikin se apinan punaperseinen versio. apina toisen kirjoitti:
apinan tuntee ja vastaa lajitoverille...
Jos vaikka anal-yytikko olisikin se apinan punaperseinen versio.minähän olen ihmiskapellimestari, joka vinguttaa apinalaumaa. Tavoitteena on saada orkesteristamme petoja pelkäämätön joukkio.
- ylirunkkari
jo teit selväksi tyhmyytesi, kuka paskaasi enää uskoo, humenna lähetään sussijahtin eikä pälätä. kuulaa kalloon,
- YhHYHH
Joko lopultakin tuli yks järkevä ajatus sullekki, jonka paljastit ensimmäisessä lauseessasi.-Loppu olikin pelkkää paskahuussissasi syntynyttä, jota ei kannata ees vitsiksi kuvitella.
Oot polttanu riukusillatkin takanasi, joten parempi, kun paskannat kouraasi, ja leivot naamaasi.no kampaa sinä sitten apina vaikkapa naamasi. Haistan heti, jotta olet susipelkuri. Jos olet kiinnostunut mainitsemistani rautahaarniskoista, niin ollaan yhteydessä. Ajattele lastesi turvallisuutta!
- Muttet tajua
no kampaa sinä sitten apina vaikkapa naamasi. Haistan heti, jotta olet susipelkuri. Jos olet kiinnostunut mainitsemistani rautahaarniskoista, niin ollaan yhteydessä. Ajattele lastesi turvallisuutta!
Susien olevan vaarallisia, ja arvaamattomia, joita varten suosittelet jopa rautahaarniskoita ihmisille.
Mutta tiijätkö mitä, me oomme jo keksineet ratkaisun, joten sinun ei kannata vaivata päätäsi, vaan keskity vain analyysiisi, ja itsesi kehumiseen lopun ikääsi. Me metsien muut hoidamme asian, taikomalla suset hornantuuttiin, ja EU:kaan ei mahda mitään, kun se pökläkeporukka ei käsitä, mikä ja missä on hornantuutti. Muttet tajua kirjoitti:
Susien olevan vaarallisia, ja arvaamattomia, joita varten suosittelet jopa rautahaarniskoita ihmisille.
Mutta tiijätkö mitä, me oomme jo keksineet ratkaisun, joten sinun ei kannata vaivata päätäsi, vaan keskity vain analyysiisi, ja itsesi kehumiseen lopun ikääsi. Me metsien muut hoidamme asian, taikomalla suset hornantuuttiin, ja EU:kaan ei mahda mitään, kun se pökläkeporukka ei käsitä, mikä ja missä on hornantuutti.on niin tollo että ostaa peloissaan haarniskan, niin tottakai minä myyn. Bisnes is bisnes, heh heh. Hyvä myyjä puhuu mahdollisimman paljon paskaa.
- ei paskanpuhuja
on niin tollo että ostaa peloissaan haarniskan, niin tottakai minä myyn. Bisnes is bisnes, heh heh. Hyvä myyjä puhuu mahdollisimman paljon paskaa.
"Hyvä myyjä puhuu mahdollisimman paljon paskaa"
Entäpä tuotetakuu? Sinä vaan puhut paskaa etkä ollenkaan ajattele sisältöä. Möisit varmasti vaikka äitisi.
- susihysteerikko
paljonkohan tollanen haarniska maksaa? meijän perhe olisi tosi kiinnostunut niistä. meillä on, jos oikein muistan neljätoista lasta nii saatasko jotain alennusta, jos ostetaa useampi haarniska? ei meilläkään nuo tulot nii häävit ole mutta kyllä kuiteski lasten turvallisuus on aina etusijalla. täällä nuita susia on enempi ku koiria ja ne on kauheita petoja. kaikista pahin mitä kuvitella saattaa nii olisi jos vaimoni jotuisi susien raatelemaksi......heh heh....joko alka pöljällekin valjeta, kuka tässä yrittää eläytyä petopelkurin ajatusmaailmaan?
Vakavasti puhuen tämä on täyttä todellisuutta tässä maassa,
terveisin Susianalyytikko - metsästtäjäänen
Toi sun kauhu/fobia taktiikka alkaa olla vähän vanhanaikaista. Kieltämättä se on ollut tehokasta propakandaa väittää kaikkia ei vihreitä/homoja ylistämättömiä/ ihmisiä fobiikoiksi. Nyt maailma vaan menee eteenpäin ja tarvittaisiin OIKEITA argumenttejä hysterianne lietsontaan. JOTKUT ihmiset vaan yksinkertsaisesti voivat olla eri mieltä ajatuksistanne /mielenterveydestänne...ihan ilman pelkoja..ajatteles sitä.
- kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
kyykkyyn, ylös
susianalyytikko taas kyykyttää tyhmää......- ituhipit sitten
hyppii tahdissa.
Ois vielä noita haarniskoita myytävänä.
Pelkuripallinaamat. Ostakaa turvaa lapsillenne ja itselle!- Anonyymi
Laita semmoinen päähäsi, niin olet kevyempi katsella.
- Anonyymi
Näyttääkö teksti tutulta ?
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/leenaiivonen/253190-paskan-hajua-ja-muutoksen-tuulia-parvekebiologian-lyhyt-oppimaara/- Anonyymi
Katsokaa petoryhmän fase siellä lymyää poliisille ilmoitusta
- Anonyymi
Hr he heh....
Tarkennan tässä vielä, että miksi tuo avauksessani mainittu tyhmä taksikuski oli niin raivona.
Noh, hällehän riittää kyyditettäviä kun maaseudulla apinavanhemmat kuskauttavat lapsiaan taksilla kouluun susien pelossa, vaikka koulu olisi ihan kävelymatkan päässä. Mutta jos minä myyn heille haarniskoja, niin kyydit vähenevät dramaattisesti.
Heh heh.....oli tuokin hommaa. Vieläkin on muutama haarniska jäljellä. Pitääpä muistaa kaupitella niitä hysteerikoille. Tyhmiltä rahat pois.- Anonyymi
No laita se haarniska illalla päällesi, niin ehkä saat apinapeloltasi yöllä unta ettei tarvitse yötä myöten sontaa suoltaa.
- Anonyymi
Heh heh.....apinalle haarniska.
- Anonyymi
Niinpä. Sovittele rauhassa.
- Anonyymi
Ase on helppo. Lapsille vaan aseet käteen. Jotkut kevyet ja tappavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086