Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Muukalaislegioonan tatska

uimahalli

maanantaina uimahallin salilla äijällä kainalon alapuolella legioonan tatska. Ei tainnu olla paikkakunnan ukkoja?

42

5486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se ollu varmaan

      stalin.

    • bodyjaana

      no ei tän kylän lökäpöksyhampurilaismussukoista ole ees suomen inttiin:). Satunainen ohikulkija ollut. Olisi ollu kiva nähdä:)

      • sporttibeba

        Mäkin olin sit ihan väärällä salilla:(


      • habdi
        sporttibeba kirjoitti:

        Mäkin olin sit ihan väärällä salilla:(

        sama äijä lenkkeili tiilijärvellä bulldogin kaa ja oli myös perjantaina uimahallilla


      • kessu9171

        kyllä niistä miehiä saadaan ,kun kunnolla leivotaan .itse kessu ex.mutta 10 v poikani on gradunnut jujutsu,ruskea/drakw-maga,oranssi.kunnon koulu kunnon kiitos.niin leivotaan miehiä.T.pete


    • jpsuho

      Joo, ne taitaa olla sellaisia tosiäijiä. Eivät pidä itsestään ääntä. Yritin saada 2006 haastattelun paikallislehteen Hyvinkäällä asuvalta legioonalaiselta. Eipä halunnut puhua koko asiasta. Karun näköinen tyyppi. Bulldogin kanssa näin myös yhden kaljupään kävelevän soramäellä mutta kun ei oikein pokka riittänyt kysyä?

      • III/84

        Kuka palkkasoturi viitsii muistella töitään?


      • tattooooooo
        III/84 kirjoitti:

        Kuka palkkasoturi viitsii muistella töitään?

        legioonan tatuointi on vasemman kainalokuopan alla noin 5 cm.


      • sporttipeba

        Sama äijä kävelee työtjärvellä sen bulldogginsa kanssa. Muutaman kerran olen nähnyt uimahallilla. Dobberin tai rottweilerin tatuointi myös käsivarressa. Taitaa olla omissa oloissaan. Tällasesta olis kiva oikeesti tehdä haastettelu.


      • bodyjaana
        sporttipeba kirjoitti:

        Sama äijä kävelee työtjärvellä sen bulldogginsa kanssa. Muutaman kerran olen nähnyt uimahallilla. Dobberin tai rottweilerin tatuointi myös käsivarressa. Taitaa olla omissa oloissaan. Tällasesta olis kiva oikeesti tehdä haastettelu.

        No nyt näin siwassa. :). Aika kivikasvon oloinen mutta lämpimät silmät. Ei muuta kun jutulle. Suloinen oli koirakin:)


      • WsS

        Pullistelevat suonikohjut päässä merkkaavat et jätkä käy ylikierrolla. Suonikohjut päässä ja verikoira huh huh. Tyypillinen koiravalinta kylmäkatseisilla suonikohjupäillä ja viel tatuointien määrä huh huh. Tatuoinnit on taatusti hakattu vankileireillä suonikohjupäisillä tatuointijätkillä.


    • Mika salarakas

      Jep!

      Muistan kyseisen henkilön t o d e l l a hyvin! Olis ihanaa tavata hänet uudelleen.

      • bodyjaana

        sinulle Mika salarakas, että lähestyhän häntä ja kerro tarpeesi. Ottaa sinut avosylin vastaan ja kukaan ei enään tunnista sinua sen jälkeen:)


      • Mika salarakas
        bodyjaana kirjoitti:

        sinulle Mika salarakas, että lähestyhän häntä ja kerro tarpeesi. Ottaa sinut avosylin vastaan ja kukaan ei enään tunnista sinua sen jälkeen:)

        minut jo! Ihana mies olikin!


    • goiranulgoiluttaja

      Uteliaisuus heräsi mutta eipä ne kai pidä itsestään ääntä. Siispä etsimään bulldoggimiestä:)

      • - gurgo -

        LOL


      • sandra 28
        - gurgo - kirjoitti:

        LOL

        hmmmmm, ihqua :)


      • sjgioptgfvjk
        sandra 28 kirjoitti:

        hmmmmm, ihqua :)

        Mä vaan ihmettelen miksi legioonan käivärä on ottanut asuinpaikaksi Hollolan. Nukkuukohan yönsä hyvin? Näkeekö painajaisia? Käykö duunissa? Kummajainen mutta kuitenkin kiinnostava.


      • bingo jo

        bingo, oli salilla ja puhui ranskaa kändeensä :D. oon nähnyt siellä useasti.


      • BARBIE 27
        bingo jo kirjoitti:

        bingo, oli salilla ja puhui ranskaa kändeensä :D. oon nähnyt siellä useasti.

        IHQUU..TUNNISTIN BULLDOGISTA...SINKKU?


      • tsumbaaja
        BARBIE 27 kirjoitti:

        IHQUU..TUNNISTIN BULLDOGISTA...SINKKU?

        Ei ole sinkku. Seukkailee sen fitnessgimman kanssa. Koiran kanssa törmättiin kuntoradalla. Mukavantuntuinen mies mutta katseessa lämpöä ja kylmyyttä yhtäaikaa? Painaakohan menneisyys?


      • Haah,
        tsumbaaja kirjoitti:

        Ei ole sinkku. Seukkailee sen fitnessgimman kanssa. Koiran kanssa törmättiin kuntoradalla. Mukavantuntuinen mies mutta katseessa lämpöä ja kylmyyttä yhtäaikaa? Painaakohan menneisyys?

        Ketä kiinnostaa joku muskelijurpo?


      • tsumbaaja
        Haah, kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa joku muskelijurpo?

        Eipä ole sitäkään. Komeavartaloinen kylläkin. Ihminen, joka legioonassa on ollut vuosia on enemmän kuin kiinostava. Uskon, että on nähnyt ja kokenut enemmän kuin Hollolalaiset yhteensä :)


      • - gurgo -
        tsumbaaja kirjoitti:

        Eipä ole sitäkään. Komeavartaloinen kylläkin. Ihminen, joka legioonassa on ollut vuosia on enemmän kuin kiinostava. Uskon, että on nähnyt ja kokenut enemmän kuin Hollolalaiset yhteensä :)

        Ei sulle voi kun nauraa!


      • muiks ;)
        - gurgo - kirjoitti:

        Ei sulle voi kun nauraa!

        ihqu


      • saryah 22
        muiks ;) kirjoitti:

        ihqu

        noniinoli:) vaikei mikään nuorukainen.Olikohan se joku koiratatuointi toisessa kädessä?


      • jant-tu
        saryah 22 kirjoitti:

        noniinoli:) vaikei mikään nuorukainen.Olikohan se joku koiratatuointi toisessa kädessä?

        Ei sinne nuorukaisia varmaa oteta.


      • älsdfjälasjg
        jant-tu kirjoitti:

        Ei sinne nuorukaisia varmaa oteta.

        legioonaan on 17 vuotta ja yläikä 40 vuotta. Sinä joka näit sen tatuoinnin niin minkälainen se oli ja mitä siinä luki ?


      • Uimamaisteri vaan
        älsdfjälasjg kirjoitti:

        legioonaan on 17 vuotta ja yläikä 40 vuotta. Sinä joka näit sen tatuoinnin niin minkälainen se oli ja mitä siinä luki ?

        Jos se onse kalju kaappi niin veriryhmä ja "la legion" tai jotain sellaista. En viitsinyt tuijottaa ja toisessa kädessä joku verihurtta? Kai tuo selviäis kun kysyisi?


      • 123qwert123
        Uimamaisteri vaan kirjoitti:

        Jos se onse kalju kaappi niin veriryhmä ja "la legion" tai jotain sellaista. En viitsinyt tuijottaa ja toisessa kädessä joku verihurtta? Kai tuo selviäis kun kysyisi?

        Heh! verihurtatkin näköjään käy salilla?


      • lahden brankkari
        123qwert123 kirjoitti:

        Heh! verihurtatkin näköjään käy salilla?

        Taitaa olla brankkari ja Hämeenlinnan ukko.


    • MSL

      La Legion tatskaa ei ole eikä tule kenenkään iholle!!
      Oikeaan käteen on itselle hakattu uusi ranskan sotu eli numero minkä mennessäs saat, marssin suoritettuas saat oman nimes takasin tai päätellä nimes uudelleen.

      • -- gurgo --

        Noh tän kaljupääreppanana kirjoituksia ei kannata ottaa tosissaan. Tyyppi aloittelee itseään kehuvia kirjoituksia milloin milläkin keskustelupalsta ja ja sitten kommentoin itselleen milloin milläkin nimimerkillä (Taiggu, sporttibeba, tiukuliini, piupeli, bodyjaana) . Eli ei tolle apukoulun kasvatille oikeesti voi muuta kun nauraa. LOL!
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/3367459


    • ensakin

      Ja se tatuoitu kaljupää, ettekö tiedä?. Itse VKS se siinä astelee housussa vaipat ja luukki uudistuneena. Härnää keskenkasvuisia saadakseen tyydytyksen.

    • MSL+

      La Legion tatskaa ei ole eikä tule kenenkään iholle!! No kainalossa tuo näytti olevan kuitenkin:)

    • MSL+

      Hollolan teinien ketjuhan tämä on tai peräkammarin poika joka on haavemaailmassa. Itse uimahallin legioonalainen tuskin on kiinnostunut saati napsuttelee koneella :)

      • 24

        No ei muuten ole teinien juttuja tämä ketju! Kyllä se on kaljupääreppana, joka itse aloittelee tällaiset viestit ja jatkaa niitä itseään kehuen. Kertoo ihmisestä todella paljon!


    • Ron Jeremy

      Sanokaa sille legiukolle että mä voin antaa sille 100sella poskeen??? Tai sitten Hollolan nulikat voi imasta multa lastin kitarisoihin 50llä???

    • 24

      Mä melkein Ron sanoisin että käy ehdottamassa :D

      • 21

        Voipi tulla kylmää kyytiä :D


    • rimpula

      Ihme käppänä. Näytti olevan pressanlinnan pihalla telkassa kun Koivistot saapui linnaan? Mielenosoittaja:D

    • hiihtäjäihmeellinen

      ei puhu eikä pukahda salilla mitään.IHMEHIIHTÄJÄ!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe