Hei, onko kellään tietoa vieläkö toimii tanssiravintola caballo blanco (valkoinen hevonen) puero de la cruzissa? Viimeksi käynyt paikalla v.90 mutta kuulin että olisi ainakin jotain toimintaa????
Vastaukset 9
- musta hevonen
http://lavictoria.wordpress.com/category/nightlife/
Tossa on muutakin tarinaa kaupungista, on tosin englanninkielinen juttu.- salerosa***
siellähän se...toivottavasti myös vielä ensi keväänä..:)
- kuljeskelin
kyseisen paikan ohi. Ei näyttänyt isompaa menoa olevan. Ei ainakaan mitään mainoksia edessä, kuten joskus muinoin. Sisälle en rohjennut mennä kurkkimaan =)
- ja hyvin voi
Viime marrasjoulukuun vaiheessa käytiin lomamme aikana useamman kerran siellä pyörimässä. Ainakin viikonloppuiltoina kova meno ja hauskaa riitti. Vaikka oman rakkaan aviomieheni kanssa yhdessä siellä olimme niin paikalliset kyllä kovasti hakivat tanssiin ja niin paljon sai tanssia kun suinkin jaksoi. Joka vuosi olemme siellä lomallamme käyneet. Loppuvuodesta taas mennään sinne. Kovasti suosittelen kaikille tanssinystäville.....
- akki
Caballo blanko oli ainakin huhtikuussa 2013 Concordia-hotellin yökerhotiloissa. .Concordia on Palmeras playa-hotellia vastapäätä
- salerosa***
Juu ja v. 2011 kun se sijaitsi siinä rannassa kävin katsastamassa, mutta emme enää tykänneet niin kovin. Se alkuperäinen paikka oli jotenkin paljon kotoisampi. Mutta eipä tässä enää pahemmin tanssita, kävellään vaan :)
- Anonyymi
Kävin viimeksi v. 2001 ja olivat lopettaneet ravintolansa pidon ja muuttaneet takaisin kotikonnuilleen Saksaan. Tämä kuultu paikallisilta jotka kävivät paljon siellä tanssimassa. Sittemmin en tiedä onku joku muu pitänyt ravintolaa, mutta eivät ainakaan alkuperäiset omistajat
- Anonyymi
Kiinni on niinkuin kupari pannu baarikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinni on niinkuin kupari pannu baarikin.
Onko siinäkin nykyään kiinalainen ravintola?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1451145Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1181032Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset214770En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 63715
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25706- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38588
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss57541