neitsyyden menetys gallup

neitsyt

kuinka menetit neitsyytesi, olitko selvin päin, missä, poikaystävän vai jonkun muun kanssa

19

7323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku vain

Tässä vähän omituinen neitsyyden menetys tarina.
      Immenkalvoni puhkaisin (tavallaan) vahingossa itse sellaisella "tekovehkeellä". Sattui, niin paljon, etten uskonut, että koskaan pystyisin itse asiaan. No sitten ensimmäinen mies, jonka annoin yrittää tulla sisääni, ei mahtunut ja se jäi esileikki asteelle.Olin juonut silloin. Me kuitenkin vaihdoimme numeroita ja meistä tuli pitempi aikaisia tuttavuuksia. Nyt jo kuuden vuoden takaa. Seuraava kokemus oli kauhea. Eräs tyyppi teki sen väkisin minulle.Raiskasi. En tosin muista pahemmin tapauksesta. Minulla meni muisti niistä tapahtumista. Parempi niin. Seuraavan kerran, kun se oikeasti ja omasta halustani tapahtui, niin se oli sama tyyppi, joka oli ensimmäisenä saanut yrittää. Eli tämä nykyisin kuuden vuoden tuttavuuteni. Emme alkaneet seurustelemaan, vaan meillä oli pitkä seksi suhde.

• tyttö88

Oltiin poikaystäväni kanssa meillä, molemmat täysin selvinä. Oli ihana kokemus :)

• -Emily-

Ihan selvinpäin oltiin molemmat, poikaystävän kotona... Ai kuinka? No ihan niinkun se yleensä tehdään... Sängyssä, tarkemmin poikaystävän äidin sängyssä.. Muuten oli ihan kivaa joo, mutta sattu aika paljon ja verta tuli..

• Jenna

No joo.. Vähä noloa, mut nii kuitenki menetin neitsyyden mun poikakaverille ja ollaan seurusteltu nyt 6 viikkoa ja sillon ku menetin niin oltiin oltu jo yhes kolme viikkoo.. Niin se paikka ihan selvinpäin kuitenki! Hiihtolavun vieres olevalla kelkkareitillä... Oli siinä jonkin verran puitaki eessä mut hiihtäjät olis nähny ihan selvästi jos olis kattonu edes vähän! Kyllähän siitä yks hiihtäjä meni muty ei se mitään.. Mutta vielä siitä näky vielä autotiekin, mut se näky jo tosi huonosti.. =)

• Nolo

No joo.. Vähä noloa, mut nii kuitenki menetin neitsyyden mun poikakaverille ja ollaan seurusteltu nyt 6 viikkoa ja sillon ku menetin niin oltiin oltu jo yhes kolme viikkoo.. Niin se paikka ihan selvinpäin kuitenki! Hiihtolavun vieres olevalla kelkkareitillä... Oli siinä jonkin verran puitaki eessä mut hiihtäjät olis nähny ihan selvästi jos olis kattonu edes vähän! Kyllähän siitä yks hiihtäjä meni muty ei se mitään.. Mutta vielä siitä näky vielä autotiekin, mut se näky jo tosi huonosti.. =)

• TEM

Menetin neitsyyteni täysin selvin päin poikaystävälleni, joka hänkin myös oli kokematon. Rakastelimme ensimmäistä kertaa poikaystäväni luona, hänen huoneessaan lattialle levitettyjen patjojen päällä. Ajatus oli muhinut päässäni siitä lähtien, kun ensimmäistä kertaa olin hänen luonaan yötä. Ehkäisynä käytimme kondomia, jonka olin tuonut mukanani juuri kyseistä tapahtumaa varten. Ihana kokemus, vaikka seuraavan päivän paikat olivatkin hiukan hellänä.

• Jonna

Olin 17-vuotias. Olin selvinpäin. Olimme kotonani, omassa sängyssäni. Hän oli ihastukseni, muttei poikaystävä.
      Kadun tekoani suunnattomasti. Mitään traagista ei tapahtunut, mutta ajan kuluessa on tajunnut miten erilaista ja ihanaa se olisi ollut jonkun toisen henkilön kanssa. Tämä poika ei paljoa välittänyt minun fyysisistä tunteistani, vaan keskittyi lähinnä omaan tyydytykseensä.
      Ei turhaa hehkuteta, että kannattaa odottaa sitä oikeaa.

• nuori_nainen

Mä menetin neitsyyteni 15-vuotiaana,selvinpäin,kundikaverin isobroidin tyhjässä asunnossa. Kokemus oli hellä,eikä sattunutkaan,koska kundi otti huomioon mut. Multa tuli pikkasen verta rakastelun jälkeen,mutta sitä ei jätkä huomannu rakastelun aikana. En vaihtais sitä hetkeä mihinkään muuhun!!Ollaan vieläkin yhdessä,ja oon 16-vuotias.

• no..
        nuori_nainen kirjoitti:

Mä menetin neitsyyteni 15-vuotiaana,selvinpäin,kundikaverin isobroidin tyhjässä asunnossa. Kokemus oli hellä,eikä sattunutkaan,koska kundi otti huomioon mut. Multa tuli pikkasen verta rakastelun jälkeen,mutta sitä ei jätkä huomannu rakastelun aikana. En vaihtais sitä hetkeä mihinkään muuhun!!Ollaan vieläkin yhdessä,ja oon 16-vuotias.

Mä menetin neitsyyteni 16 vuotiaana(tai no, pari kuukautta sitten) kännissä, autotallissa, yhen kaverini kanssa(pojan) olin tuntenu sen kolmannesta luokasta, ja meistä oli tullu hyviä kavereita seiskalla. Lähettiin yhessä bileisiin ja päädyttiin sinne autotalliin... enpä tiedä miten.... seuraavana päivänä ainakii oli kamala jomotus...päässä ja siellä...

• Anonyymi
        nuori_nainen kirjoitti:

Ei ei ei! ollaan vieläkin yhdessä? Ootko pihalla koko jutusta? Tuo kaunis asia ei kuulu lähes lapsen ikäiselle pojalle vaan tulevalle puolisollesi. Hänen pitää ottaa sinut nyt koko elämäsi mieheksi. eikä mitään.. vieläkin ollaan yhdessä. Voi miten pöljää.

• AaKoo

No mä olin 14w ja ihan selvinpäin... Poikaystäväni luona olimme ja vanhemmatkin kotona... :S :D Mut ei se mitään haitannu.. Ja poikaystäväni oli 17w.. oltiin seurusteltu 2kk ja nyt olemme yhä yhdessä... (Nyt oon 16w)

• Höpönassu -89

Mun mielestä sen pitää tapahtuu 100%:n luotettavan ihmisen kanssa ja sen takii mulla se oli mun isoveli. Olin 14 ja hyvin kehittynyt. Se oli 16 eikä kai kovin kokenut. Ihan omassa huoneessa oltiin kun vanhemmat oli mökillä. Olin tosi kostea eli kaikki kävi ihan helposti.

• Ihmeessä!

No mun mielest se on ihan kamalaa harrastaa seksiä oman veljen kaa!!!! Hän on sun veliiii! Miten katotte nyt omiin silmiin! Rakastatte muuten toinen toisensa vai?

• Outo

No huh huh!

• just me

no mun neitsyys meni 14 vuotiaana vuotta vanhemman äijän kanssa jonka olin juuri tavannut. olimme selvinpäin ja kaverini äidin sängyssä =) aloimme kyllä sen jälkeen seurustelemaan ja kyllä se ihan hyvin kestikin sen ikäselle (n.3.kk)!

• eräs...

en ollut selvinpäin,olin salaa mun sisaruksen kämpässä koska se ite oli matkoilla.ja ei ollu poikakaveri ja huipuks vedettiin ilman suojaa.tein siis kaiken niin kuin ei pitäs...älä siis sisäistä tätä vastausta

• eräs...

niin iältä olin 16.(näin lisäykseks)

• tyttö vaan

no oon 16v ja en oo vielä menettäny neitsyyttä, eikä haittaa yhtään.

• Juhannus10

Juhannusaatto saaressa kaverilta pyydetyllä kumilla, oli n. 2promillea veressä, joten kesto oli hyvä, naisosapuoli oli jo homman hoitanut aiemmin, joten olin ikäänkuin oppilaana, kivaa oli!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2732
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      507
      1800
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      16
      1774
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1394
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      68
      1229
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1225
    7. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1128
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      75
      1095
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      988
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      90
      962
    Aihe