derbin takuu

vasuidfhud

Derbeissähän on 2 vuoden takuu ja mun derbillä on ajettu se 700 km ja oon aatellu poistaa hukkaputken nii lähteekö takuu koko moposta vai pelkästään putkesta? Ja onko kenelläkään tietoo mitä huollossa sanotaan ku toi 1000 km huolto on kuiteki tulos meinasin huoltaa sellasessa ku moto-suni jos jollai on kokemuksii ni voi laittaa?

7

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhdf

Ekakskin älä poista hukkaputkea enne ku sisään ajo on ajattu eli se 1000 km. Se ois hyvä niin koneen kuin itteski kannalta. Sillä saattavat ottaa takuun pois jo tuosta ku näkevät siellä huollossa.

• eihikj

Mutta eikös se siisään ajo ole 600 km uuusunduroissa

• fyfuyhikh

Mopojen moottoreille riittää se 500-600 km sisäänajo niiku kailkille muillekki osille

• -iom
        fyfuyhikh kirjoitti:

Mopojen moottoreille riittää se 500-600 km sisäänajo niiku kailkille muillekki osille

mulla 09 gilera smt ja sanottii että 1000km sisää ajo

• -iom kirjoitti:

Ei todellakaan tarvi noin paljoo... =/ Omassakin ohjekirjassa luki 1000km, mutta tiedä sitten miksi on niin laitettu. 600km on aivan riittävästi. :>

• luikyjhtgrftyjuhk
        -iom kirjoitti:

Nii ohjekirjassa mutta kyllä mitä noita kaikki puhuu ja myyjätkin sanoo et se on se 600 km ni älä itke siinä sun ohjekirjan juttui derbeis ei ainakaan sanota mitään tosta 1000 km vaikka samoja mopoja ovatkin

• -iom
        luikyjhtgrftyjuhk kirjoitti:

Nii ohjekirjassa mutta kyllä mitä noita kaikki puhuu ja myyjätkin sanoo et se on se 600 km ni älä itke siinä sun ohjekirjan juttui derbeis ei ainakaan sanota mitään tosta 1000 km vaikka samoja mopoja ovatkin

emmä nyt ihan itekny viel

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1326
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1275
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1018
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe