1700:n Classic

VN 900 Classic

Kävin eilen testaamassa ton 1700:n Classicin. Kyllähän siinä on voimaa ja vääntöä kuin pienessä kylässä kun vertaa tohon 900:een, vaikka sekin on ihan väännökäs. Tässä meinaa jäädä jo koukkuun. Toivottavasti järki voittaa.

13

2548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vn900

      Mikä on uuden 1700 hinta.

      • VN 900 Classic

        Veroineen 18.176,00 euroa. Sit jos ottaa samat varusteet kun mulla: pleksi, sissy ja kaatumaraudat, voi pistää pyöreesti tonnin lisää.


      • VN 900 Classic

        Ai niin, tuleehan tohon vielä toimituskulut päälle, olisko n. 600 egee.


      • tuontipeli
        VN 900 Classic kirjoitti:

        Ai niin, tuleehan tohon vielä toimituskulut päälle, olisko n. 600 egee.

        Mistä asti tohon hintaan pitää hakea,meillä kaupassa n.21,5t€


      • VN 900 Classic
        tuontipeli kirjoitti:

        Mistä asti tohon hintaan pitää hakea,meillä kaupassa n.21,5t€

        Puhut varmaan tuosta Classic Tourerista, jossa on valmiina kovat laukut, sissy, kaatumaraudat, pleksi, cruise jne. On kolme mallia: Classic, Classic Tourer ja Voyager. Elikkä tuo pelkkä Classic on ilman mitään lisävarusteita ja hinta tuo minkä kerroin.


      • tietenkin
        VN 900 Classic kirjoitti:

        Puhut varmaan tuosta Classic Tourerista, jossa on valmiina kovat laukut, sissy, kaatumaraudat, pleksi, cruise jne. On kolme mallia: Classic, Classic Tourer ja Voyager. Elikkä tuo pelkkä Classic on ilman mitään lisävarusteita ja hinta tuo minkä kerroin.

        Ok,tietty niin olin vaan mietteissäni että tuo olisi touring-malli , itse oon ostamassa
        semmosta 1600cc. Meikäläisen ajoilla n.7tkm/kesä pitäs väinön kyllä kestää eläkepäiviin asti kunhan huoltelee säännöllisesti,nuo ensimmäisissä 1500cc 90-luvun alun peleissä olleet lapsukset korjattu aikaa sitten.
        Muiden valmistajien modernimmat muotoilut eivät vaan miellytä omaa silmää ja tehoahan noissa kaikissa ihan riittävästi oli merkki mikä hyvänsä.


      • VN900 Classic
        tietenkin kirjoitti:

        Ok,tietty niin olin vaan mietteissäni että tuo olisi touring-malli , itse oon ostamassa
        semmosta 1600cc. Meikäläisen ajoilla n.7tkm/kesä pitäs väinön kyllä kestää eläkepäiviin asti kunhan huoltelee säännöllisesti,nuo ensimmäisissä 1500cc 90-luvun alun peleissä olleet lapsukset korjattu aikaa sitten.
        Muiden valmistajien modernimmat muotoilut eivät vaan miellytä omaa silmää ja tehoahan noissa kaikissa ihan riittävästi oli merkki mikä hyvänsä.

        Joo, varsinkin Suzukin customit eivät kyllä oikein miellytä silmää. 1600:n Classic Tourer on ihan hienon näköinen. Bike World Vantaalla on kanssa 19 tkm ajettu 1600:n Classic Tourer 2005 mallia, kaks´värimaalauksella(sini/harmaa). Pyörä oli ensin netissä viikon verran myynnissä, sit se oli pari viikkoa poissa ja nyt taas näkyy olevan myynnissä. Kävin kattomassa sitä ja se seisoi huollon parkissa taivasalla. Tuli mieleen että olikohan siinä joku isompi vika mikä paljastui jossain vaiheessa ja se otettiin korjattavaksi ennen uudelleen myyntiin asettamista????


      • ajossa?
        VN900 Classic kirjoitti:

        Joo, varsinkin Suzukin customit eivät kyllä oikein miellytä silmää. 1600:n Classic Tourer on ihan hienon näköinen. Bike World Vantaalla on kanssa 19 tkm ajettu 1600:n Classic Tourer 2005 mallia, kaks´värimaalauksella(sini/harmaa). Pyörä oli ensin netissä viikon verran myynnissä, sit se oli pari viikkoa poissa ja nyt taas näkyy olevan myynnissä. Kävin kattomassa sitä ja se seisoi huollon parkissa taivasalla. Tuli mieleen että olikohan siinä joku isompi vika mikä paljastui jossain vaiheessa ja se otettiin korjattavaksi ennen uudelleen myyntiin asettamista????

        Koska tuon näit ekaa kertaa kun en ainaskaan ilmoitusta ole löytäny.Muistatko hintaa ja oliko siisti,uutena kun maksavat liikaa mulle.


      • VN900 Classic
        ajossa? kirjoitti:

        Koska tuon näit ekaa kertaa kun en ainaskaan ilmoitusta ole löytäny.Muistatko hintaa ja oliko siisti,uutena kun maksavat liikaa mulle.

        Nelisen viikkoa sitten oli ekan kerran netissä. Muistaakseni toissa viikolla se oli taas netissä. Kävin viime viikolla iltasella kattomassa kun huomasin että se seisoi huollon parkissa ulkona, oli sen verran hämärää jo ettei kunnolla nähnyt kuntoa; oli aita välissä ettei muutenkaan päässyt kovin lähelle katsomaan. Hinta oli muistaakseni 12.900,00 euroa. Kävin just Bike Worldin sivuilla. Eipä näkynyt siellä enää. Taitaa olla myyty.


      • Ontuo
        VN900 Classic kirjoitti:

        Nelisen viikkoa sitten oli ekan kerran netissä. Muistaakseni toissa viikolla se oli taas netissä. Kävin viime viikolla iltasella kattomassa kun huomasin että se seisoi huollon parkissa ulkona, oli sen verran hämärää jo ettei kunnolla nähnyt kuntoa; oli aita välissä ettei muutenkaan päässyt kovin lähelle katsomaan. Hinta oli muistaakseni 12.900,00 euroa. Kävin just Bike Worldin sivuilla. Eipä näkynyt siellä enää. Taitaa olla myyty.

        Ei paha,varmaankin myyty ja ollu luovutushuollossa,tuo tourermalli kiinnostaisi mutta tarjontaa vaan niukasti käytetyissä,tietty 1500cc vois olla vaihtoehtona,tuosta uudemmasta 1600cc ainaskin kuullu pelkkiä kehuja.


      • olen samaa
        tietenkin kirjoitti:

        Ok,tietty niin olin vaan mietteissäni että tuo olisi touring-malli , itse oon ostamassa
        semmosta 1600cc. Meikäläisen ajoilla n.7tkm/kesä pitäs väinön kyllä kestää eläkepäiviin asti kunhan huoltelee säännöllisesti,nuo ensimmäisissä 1500cc 90-luvun alun peleissä olleet lapsukset korjattu aikaa sitten.
        Muiden valmistajien modernimmat muotoilut eivät vaan miellytä omaa silmää ja tehoahan noissa kaikissa ihan riittävästi oli merkki mikä hyvänsä.

        mieltä. Kawasaki on ainoa japanilaisvalmistaja, jonka customtyyppiset pyörät on vielä hyvän näköisiä.


      • WILLWILL
        olen samaa kirjoitti:

        mieltä. Kawasaki on ainoa japanilaisvalmistaja, jonka customtyyppiset pyörät on vielä hyvän näköisiä.

        yamaha 1600 on maailman kaunein custom moppeli sen on todennu muillakin custommeilla ajavat ja tämä tarina on TOSI!


      • tuohon
        WILLWILL kirjoitti:

        yamaha 1600 on maailman kaunein custom moppeli sen on todennu muillakin custommeilla ajavat ja tämä tarina on TOSI!

        Siis tuo willen moottori on ihan komea,muuten pyörä syvältä,jos riittää hankinta kriteeriksi
        niin eiku semmonen pihalle,myynnissähän noita netissä vaik kuinka ja paljon.Jos tienpäällä viihtyy niin tourer ehdottomasti paras vaihtoehto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe