Moikka, mulle syntyi eilen kaksoissiskot, mutta toinen kuoli melkein heti synnyttyään :(... Itkeä en niin paljon osannut kun en ole ehtinyt vielä leimautua näihin kahteen (nyt vaan yhteen) niin paljon tämän vuorokauden aikana...
Toinen tyttönen on hyväkuntoinen, terve ja ruoka maistaa...
Pikkusisko kuoli
4
1941
Vastaukset
- kawsis
:( Harmi. Hyvä että toinen on silti hyvässä kunnossa. Totta se on että koska et ehtiny niin paljo leimautua niihin, niin kuolema ei niin syvästi ottanut. Voimia sinulle silti, ja toiselle pikkusysterillesikin rutistuksia ja voimaa selviämiseen
- jokuvaajokuvaa
Onneks et ollut ehtiny kiintyy toiseen! yleensä sillo kun jotain menettää ni vast tajuu kuin tärkee se on..kokemusta:(
Onneks toinen on kunnossa! voimia, ite oon menettäny mun pikkusiskon kans synnytyksessä viime toukokuussa. kyllä siitä yli pääsee, kovin rankkaa kyl teki, vaikkei siihen kiintyä ehtinyt.
- olet kamalan
säälittävä luuseri!! Vitun PELLE!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....578742Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3066584Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995907- 1523800
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283193Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623109- 1541904
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171756- 321448
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191196