alushousut vai bokserit perustele ja laita ikä
alushousut vai bokserit
29
2197
Vastaukset
- äå
Metafysiikka oli Aristoteleen mielestä "ensimmäinen filosofia" (prote filosofia) eli kaikkein korkein tiede, koska se pyrki lähestymään jumalallista tietämystä maailman toiminnan syistä ja perusteista, eli niistä asioista, jotka tulevat fysiikan eli luonnontieteiden (fysika) jälkeen (meta). Tällaista tietoa ei hänen mielestään etsitty jonkun muun hyödyn vuoksi, vaan pelkästään sen itsensä takia, ainoana vapaana tiedon lajina, joka ei ole riippuvainen mistään muusta tiedosta.
Aristoteleelle viisaus oli juuri tällaista tietämystä asioiden prinsiipeistä ja syistä. Metafysiikan tarkoituksena oli tutkia ontologiaa, olevaa olevana, ja määritellä erilaisia yleisiä prinsiippejä, joita erityistieteet voivat tämän jälkeen käyttää, ilman että niiden tarvitsee varsinaisesti tutkia niitä. Selittäessään maailman perusprinsiippien ja syiden kautta metafysiikka oli myös lähimpänä kaikkein suurinta viisautta. Metafysiikassaan Aristoteles halusi ennen kaikkea välttää platonilaista ideaoppia. Metafysiikan keskeisiä Aristoteleeltä peräisin olevia termejä ovat substanssi ja aksidenssi, universaalit, sekä aktuaalisuus ja potentiaalisuus.- ALUSHOUSUT
mä tykkään alushousuista ja oon 12 v. mä käytän 170 cm kokoo ja ne on nii hyvä tunutuset
- jesse96
ALUSHOUSUT kirjoitti:
mä tykkään alushousuista ja oon 12 v. mä käytän 170 cm kokoo ja ne on nii hyvä tunutuset
poika ja oon 12. kesällä bokserit, mut tänään koulussa ekaa kertaa pitkät alushousut, nää on KARVINEN kuviolliset kokoo 140. sit on samanlainen aluspaita.
hhmmm muuten!!! onks hölmöö pitää aluspaidan helmaa alushousussa, kaverit joskus nauraa?? - Herkkäpippeli
Ha ha no ei oo pysyt lämpimämpänä siis you is more warmer en tiiä jos noi sanotaan lämpimämpänä 😁 no joo mutt kuitenkin oot lämpöisempi jos pidät paidan pitkien kalsareitten alla
- ...
bokserit:D 17 ja tyttö,koska alushousut näyttävät ällöiltä
- Herkkäpippeli
Tyttö boksereissa näyttää tosi hyvältä🙂
- 98327452
Itte meen boksereilla.. oon huomannu paremmaks munan kannalta.. tuntuu mukavammalta, kun voi olla housuissa sivulle alaspäin...
- fdsgdsaa
Itse olen 20-vuotias mies ja käytän tyttöjen pikkuhousuja, joko hipstereitä tai normimallia. Ne tuntuvat mukavilta jaloissa, koska löysiä kohtia ei jää ja kangas on usein pehmeämpää materiaalia kuin miesten alushousuissa. Lisäksi tuotevalikoimasta löytyy paljon söpömpiä vaihtoehtoja kuin mitkään miesten alushousut ovat.
- Tyttö 17v
Oot sä jotenkin poikkeeva? ? niinku rtansvestiitti.
- fdsgdsaa
Tyttö 17v kirjoitti:
Oot sä jotenkin poikkeeva? ? niinku rtansvestiitti.
"Oot sä jotenkin poikkeeva?"
Kyllä ilmeisesti, kun suurin osa miespuolisista ei taida naisten pikkuhousuja käyttää, vaikken ainoa laatuani olekaan.
"niinku transvestiitti."
En oikein tiedä voiko tätä ihan transvestismiksi kutsua, koska minulla ei ole kiinnostusta pukeutua täydellisesti naisten vaatteisiin, vaan käytän vain pikkuhousuja. Ehkä käyttämällä naisten pikkuhousuja päästän vapaaksi feminiinisen puolen itsestäni, vaikka pukeutumiseni muuten onkin kaikkea muuta kuin naisellista. Eihän maailma niin mustavalkoinen ole, että ihmiset olisivat joko 100% feminiinisiä tai 100% maskuliinisiä, vaan luultavimminkin ihan kaikkea siltä väliltä.
- exit__
pojille t. 17v tyttö
- tytsy__
Tiukat bokserit,et kaikki ihanuudet pääse esiin.. ;))
- juupahan
Bokserit
Ikä: 16
On paljon mukavammat kuin ahtaat alushousut.... - A1234
Boksereita käytän jos mahdollista, koskaan en ole oikein tykännyt alushousuista.
16v olen- 12veee
Alushousut ja oon 12
- 13vee.
Poikien tiukat bokserit nyt jalassa, bokserit on parhaat, Pippeli pysyy hyvin lahkeessa.
- 16v
Boksereita käytän, koska ne on mukavammat jalassa ja ne ei oo niin ahtaita, kuin tavalliset lahkeettomat alushousut...
- pikku pili
Ha haa arvatkaa mitä?? Sain tänään kahet uudet Duudsonit poikien mustat bokserit. On tosi tiukat ja kivat jalassa. Ai nii oon 14 poika Hyvinkäältä.
- pese aina ensin
Kai nyt sentään tajuat että alusvaatteet (ja sukat ja t-paidat) pitää aina pestä ennen käyttöä, on nimittäin sen verran nykyään tekstiileissä kaiken maailman homeen eston aineita että en ainakaan ite halua mitään myrkkyjä ihoa vasten... Niin että pese ne ainakin pari kertaa jotta edes osa myrkyistä lähtee pesuveden mukana pois eikä tule sitten mitään ihon kihelmöintiä, perhekalleudet kuitenkin kyseessä!
- Pikkupojanpikkupippeli
Saa tullakkin vähän myrkkyä joskus ett ei oo liian puhasta kaikki kun nykyään on kaikki niin niin puhdasta herranjumala kun jotkut pitään jopa 1-2 kertaa päivässä! Mennä suihkuun (ymmärrän jos on ollu treenailemassa) mutta jos ei tee mitään ett ei tuu hiki, mä oon joka kolmas tai joka neljäs päivä suihkussa
- n1m1m3rkk1
Alushousut tai tiukat bokserit on hyvät. Ei saa olla liian löysät. 13
- Kkoon.salanen.ihalia
Käytän samanlaisia, kuin Kylmis.
- skaterdude
Yleensä ilman mitään alkkareita. Tuntuu sillei vapaalta ja mukavalta.
- juniori14
tänään koulussa pitkät poikien alushousut, mutta keväällä laitan taas bokserit, ja pidän myös noita alushousujakin ne on tosi kivaa pitää. oon 14v.
- 0gthei
Ihan on tavalliset napakat alkkarit, koska kikkeli ei pääse niissä heilumaan tai valumaan lahkeeseen ja vältyn varmemmin vahinkoerektioilta. On lyhyt esinahka ja sen takia paljas terska, joten aika helposti tulisi seisokkia jos kikkeli valuisi boksereissa lahkeeseen ja terska hankautuisi esim. kävellessä reiteä vasten.... Sit en tajua miten yksi kaveri voi pitää bermudoita ja kollareita! Mulla ois kikkeli kovana :D
- grthbrtytf
Alushousut on parhaat!
- voefoie
Juu tavalliset alkkarit samoilla perusteilla kuin " 0gthei" kirjoituksessa 24.3.2017
Teltta olis äkkiä pystyssä löysissä alkkareissa ja kollareissa. Mulla on pakko olla farkut.- skaterdude
Pakko olla farkut? Pystyisitkö tiukkoja farkkuja käyttää ilman alkkareita? Koita joskus! Tosi nopeesti siihen tottuu!
- voefoie
No enpä taida kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 465870
- 495361
- 493734
- 143685
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise993401- 313136
- 592894
- 582756
- 552413
- 381854