Jos haluaa nähdä kunnon irlantilaista maaseutua eikä kaupunkielämää, mihin kannattaisi suunnata?
Todellinen Irlanti
5
757
Vastaukset
- Kissus
Dublinista sitä ei löydä. Se on kuin mikä tahansa suurikaupunki missä päin eurooppaa hyvänsä. Jos etsit todellista irlantia, suuntaa matkasi itärannikolle tai aivan etelärannikolle. Kummastakin suuntaa löytyy mukavia pikkukyliä joissa jokainen vastaantuleva tervehtii ja kaikki tuntee kaikki. Juttuseuraa löytyy aina kylän pubista ja ennen kuin huomaatkaan, muutaman päivän päästä sinut lasketaan jo "kanta-asukkaisiin" ja tiedät kylän ihmisten elämäntarinat sekä tulevaisuudensuunnitelmat :)
- äerihpw
Kiitoksia oikein hyvästä vinkistä. Sinulla taitaa olla kokemusta? :o) Kunpa mä vielä joku päivä pääsisin.. Kun vain saisi rahat kokoon. :o)
- Kissus
äerihpw kirjoitti:
Kiitoksia oikein hyvästä vinkistä. Sinulla taitaa olla kokemusta? :o) Kunpa mä vielä joku päivä pääsisin.. Kun vain saisi rahat kokoon. :o)
Joo. On tuolla tullut muutamat kerrat oleiltua. Itse en pidä Dublinista juurikaan ja hakeudun aina niin pian kuin mahdollista sieltä jonnekin muualle. Kokemus on, että etelässä on kaikkein mukavimmat ihmiset kun taas itärannikolla ne perinteisimmät irkkumaisemat kivimökkeineen ja lähes vaakatasoon kasvavine puunkäppyröineen. Jos kuitenkin etsit enempi nummimaisemia läheltä Dublinia, niitä löytyy n. 50km. Dublinista etelään, Wiclowin alueelta. Sinne pääsee vaikka bussilla päiväretkelle jos ei halua lähteä koko maata koluamaan.
- lllllllllllllll
Eikö Helsingissä siis ole todellista Suomea? Löytyykö se VAIN jostain Leppävirralta tai Kuhmosta?
Minun mielestäni Dublinissa kyllä on oikeaa Irlantia, mutta se on Dublin. Jos haluaa erilaista kuin Dublin, niin sitten lähtee vaikka Donegaliin. On erilaista - ja oikeaa Irlantia sekin.- riccadonna
näitten mielestä synonyymi "alkukantaiselle"....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882