Haikailua

valkoinen tulppaani

olen sama nainen
jonka kadotit
se jonka koordinaatit
olivat CIA:n halussa

et jaksanut enää hakkeroida
enkä minä kirjoittaa koodikieltä

jos minuun nyt katsoisit
kuten eräänä kiihkonyönä

mutta ei

hämysilmäsi ovat
minulta tavoittamattomissa

10

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaru

      Runoasi jäin tässä ihailemaan
      kyllä jotkut sitten osaa

      taidan liittyy ihailijakerhoosi, kait se on jo koodattu johonkin
      vai hukkuiko kaikki kordinaatit CIA:n arkistoon kunnes joku
      historioitsija löytää ne pölyyntyneenä avaruusaseman
      laatikosta kaiken kiihkon keskeltä:)))

      • valkoinen tulppaani

        tuo avaruusaseman historiaosasto kuulostaa
        just siltä mitä tarviin- painoton tila ilman taustahälyä.

        voisin olla maailman ensimmäinen runonautti=)

        *selaa vauhdilla Nasan puhelinluetteloa*
        ;D


    • *laudi*

      Pettynyt runoihisi ennen enkä tehnyt sitä nytkään :)))))

      ...se vain jäi painamaan hiukan se yksi yö..
      :/

      • valkoinen tulppaani

        se oli yksi niistä useista öistä, että nou hätä
        ei tarvinnut tyytyä yhteen vain

        saat pohdiskelustasi täyden kympin=)


    • *MURUKULTA*

      Jäin miettimään,,,josko sisin on niin piiloitettuna että sitä voi verrata siiaieihin
      niin kyllä siinä vaaditaan mahdottomasti huimaa urheilumieltä että selvittää koodit.
      ja kuitenkin....

      .."jos minuun nyt katsoisit
      kuten eräänä kiihkonyönä

      mutta ei"..


      Pihkura! Sanon minä! Elämä on....

      • valkoinen tulppaani

        kuulin just, että siiaiei on myynyt koodit
        keiziibiille, että huh vaan:) miten tää nyt selvitetään!

        life sucks, ainaki välillä
        mut koitetaan mennä jotenkin=)


      • *MURUKULTA*
        valkoinen tulppaani kirjoitti:

        kuulin just, että siiaiei on myynyt koodit
        keiziibiille, että huh vaan:) miten tää nyt selvitetään!

        life sucks, ainaki välillä
        mut koitetaan mennä jotenkin=)

        *supisee pöydän alta*
        Tiedän ratkaisun,,,tiiän yhden juoruakan joka tietää kaiken! Juuh!...
        Vaikka se ei ole nähnyt, kuullut, haistanut tai maistanut tai ollut lähelläkään,
        niin silti se tietää aaaaivan kaiken asiasta kuin asiasta! Juuh!...
        Jotkut äfbiiain koodipellet jää toisesksi,,vaa siitä ei taho päästä erroon...*huokaus*..


      • valkoinen tulppaani
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        *supisee pöydän alta*
        Tiedän ratkaisun,,,tiiän yhden juoruakan joka tietää kaiken! Juuh!...
        Vaikka se ei ole nähnyt, kuullut, haistanut tai maistanut tai ollut lähelläkään,
        niin silti se tietää aaaaivan kaiken asiasta kuin asiasta! Juuh!...
        Jotkut äfbiiain koodipellet jää toisesksi,,vaa siitä ei taho päästä erroon...*huokaus*..

        punaiset Ladat ovat kadonneet näköpiiristä
        mutta semmoinen sinapinkeltainen tuossa pyörii
        lautasantenni katolla****
        olisko se joku VakoiluLada?
        hmmm... jään miettimään ja vedän verhot kiinni!!


    • ...Tai kiikarit , ei näy sittenkään...

      Kaunis runo valkoinen tulppaani =)

      • valkoinen tulppaani

        neitosta kiitellen
        vt =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe