olen sama nainen
jonka kadotit
se jonka koordinaatit
olivat CIA:n halussa
et jaksanut enää hakkeroida
enkä minä kirjoittaa koodikieltä
jos minuun nyt katsoisit
kuten eräänä kiihkonyönä
mutta ei
hämysilmäsi ovat
minulta tavoittamattomissa
Haikailua
10
227
Vastaukset
- kaaru
Runoasi jäin tässä ihailemaan
kyllä jotkut sitten osaa
taidan liittyy ihailijakerhoosi, kait se on jo koodattu johonkin
vai hukkuiko kaikki kordinaatit CIA:n arkistoon kunnes joku
historioitsija löytää ne pölyyntyneenä avaruusaseman
laatikosta kaiken kiihkon keskeltä:)))- valkoinen tulppaani
tuo avaruusaseman historiaosasto kuulostaa
just siltä mitä tarviin- painoton tila ilman taustahälyä.
voisin olla maailman ensimmäinen runonautti=)
*selaa vauhdilla Nasan puhelinluetteloa*
;D
- *laudi*
Pettynyt runoihisi ennen enkä tehnyt sitä nytkään :)))))
...se vain jäi painamaan hiukan se yksi yö..
:/- valkoinen tulppaani
se oli yksi niistä useista öistä, että nou hätä
ei tarvinnut tyytyä yhteen vain
saat pohdiskelustasi täyden kympin=)
- *MURUKULTA*
Jäin miettimään,,,josko sisin on niin piiloitettuna että sitä voi verrata siiaieihin
niin kyllä siinä vaaditaan mahdottomasti huimaa urheilumieltä että selvittää koodit.
ja kuitenkin....
.."jos minuun nyt katsoisit
kuten eräänä kiihkonyönä
mutta ei"..
Pihkura! Sanon minä! Elämä on....- valkoinen tulppaani
kuulin just, että siiaiei on myynyt koodit
keiziibiille, että huh vaan:) miten tää nyt selvitetään!
life sucks, ainaki välillä
mut koitetaan mennä jotenkin=) - *MURUKULTA*
valkoinen tulppaani kirjoitti:
kuulin just, että siiaiei on myynyt koodit
keiziibiille, että huh vaan:) miten tää nyt selvitetään!
life sucks, ainaki välillä
mut koitetaan mennä jotenkin=)*supisee pöydän alta*
Tiedän ratkaisun,,,tiiän yhden juoruakan joka tietää kaiken! Juuh!...
Vaikka se ei ole nähnyt, kuullut, haistanut tai maistanut tai ollut lähelläkään,
niin silti se tietää aaaaivan kaiken asiasta kuin asiasta! Juuh!...
Jotkut äfbiiain koodipellet jää toisesksi,,vaa siitä ei taho päästä erroon...*huokaus*.. - valkoinen tulppaani
*MURUKULTA* kirjoitti:
*supisee pöydän alta*
Tiedän ratkaisun,,,tiiän yhden juoruakan joka tietää kaiken! Juuh!...
Vaikka se ei ole nähnyt, kuullut, haistanut tai maistanut tai ollut lähelläkään,
niin silti se tietää aaaaivan kaiken asiasta kuin asiasta! Juuh!...
Jotkut äfbiiain koodipellet jää toisesksi,,vaa siitä ei taho päästä erroon...*huokaus*..punaiset Ladat ovat kadonneet näköpiiristä
mutta semmoinen sinapinkeltainen tuossa pyörii
lautasantenni katolla****
olisko se joku VakoiluLada?
hmmm... jään miettimään ja vedän verhot kiinni!!
...Tai kiikarit , ei näy sittenkään...
Kaunis runo valkoinen tulppaani =)- valkoinen tulppaani
neitosta kiitellen
vt =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514