Kumpaan kannattaisi lähteä ennemmin häämatkalle Egyptiin Sharm el sheikhiin vai Turkkiin Alanyaan?!Mitä hyviä ja huonoja puolia kummassakin on?!
Auttakaa!
10
1422
Vastaukset
- kertokaa muut
Alanyassa kävin -94 ollassani 4 v. Pidin paikasta ja paras muisto lomasta on action man poliisiukko varustettuna poliisikoiralla :) kuvista päätellen paikka oli aika eksoottinen verrattuna "oikean" euroopan kaupunkeihin... molemmat lienee perusarabi mättöä, jossa piilee kyllä oma salaperäinen eksotiikkansa
- Kesäkioskin Aimo
Käy ny kahtomassa jottai terveesaseman päevystystä että meinaan jos ne antaa sullen jotaan raauhottavaan. Kyll sää asitä niinku tarvitteet.
Toivoo Kesäkioskin Aimo
Kesäkioskin Aimo
- Pii-El
JOS se jätkä, jonka kanssa Sinä olet erehtynyt solmimaan Avioliiton Pyhän Sakramentin ei osaa kyrpänsä välityksellä lähettää Sinua sinne jonnekin Toiseen Todellisuuteen, SIINÄ TAPAUKSESSA on aivan sama asia, lähdet sitten vaikka matkalle maailman ympäri tai metrolla Vuosaareen.
Nimeni on Pii-El (P-L), ja minä sanon Sinulle, että tärkeintä on paneminen.
Usko Sinä minua, varmasti olen Sinua vanhempi.
Ja olen myös Sinua viisaampi!
(Niin ei sitten muuta kuin kyrpää vittuun, oi beibi. oi beibi! Ja kyrpää myös anukseen, loi beibi, oi beibi!) - Häämatkalainen
Turkissa ja Egyptissä kaikki haisevat alkuasukasjätkät panee sua persereikään. Tämän johdosta suosittelen, että teet häämatkan Ahvenanmaalle, jossa ihmeruotsalaiset panee sua vain vittuuseen. Vaikka kyllä ne panee sua myös perseeseen, jos sä sanmot niille englanninkielellä, että THE ASSHOLE, ALSO, PLEASE!
- Matti Mainioinen
Tällä tavalla kaikkien ihme hutsujen tulee menetellä.
Siitä olen matti.
- Suksimies Suks
Parasta olisisi, jos voitelisit suksesi sinisellä Rex-suksivoiteella ja sen jälkeen lähtisit kälppimään suorinta tietä hevon vittuun.
Terveisin Matti V. - voi mitä vastauksia ...
Onpas tällä palstalla joku rivojen kirjoittelija nyt päässyt irti. Mutta kysymykseesi: Sharmiin kannattaa mieluummin lähteä häämatkalle. Se on rauhallisempi ja tasokkaampi kohde ja hyvä myös muulloin kuin kesäkaudella. Alanya on rantaa ja biletystä, kesäkohde.
- asdf3
Kyprokselle kannattaisi mennä... 1 tytteli pyysi minuakin sinne..
- asdf3
..ei kumpaankaan jos sitä tarvitsee miettiä.
- ripula
molemmissa saat vattan niin maan sekasin että laattaat viel kotonakin. valitset vaan millaista ruokaa haluat ripuloida maan mukaan ... ja jäät viel taudin kantajaksi jos käy paras flaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133293
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341060- 921003
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993