ostin kaks kangasmerkkiä ja haluisin kiinnittää ne mun takkiin. kummassakin kangasmerkissä on takana joku muovimainen pinta tai jotain sen tapasta et miten mä saan ne kiinni mun takkin jonka materiaali on nylonia ...pitääks se ommella siihen vai onks siihen jotain muita menetelmiä että ne saa kiinni
kiitti jo etukäteen
kangasmerkit
5
8943
Vastaukset
- sussene
moi
Melkeinpä ompelisin kiinni, koska liimapinta (jos se sellainen on) saattaa lähteä irti. - elli
Jotkut kangasmerkit saa silittämällä kiinnitettyä, mutta nyloniin ei kannata yrittää. Kiinnittäminen vaatii korkeamman lämpötilan kuin mitä nylon kestää.
- loru
Mulla oli ihan sama ongelma parin merkin kanssa. Niissä oli semmonen ärsyttävä muovipinta, minkäköhän takia?? (että ne pysyis hyvässä "ryhdissä" kaupassa, kenties?) Se muovi on niin kovaa että käsin on vaikee ommella!!Yritin repiä muovin pois että olis helpompi ommella... Toisesta merkistä muovi lähti hyvin irti, toinen merkki vahingoittui hieman... :(
Ostin hiljattain Eurokankaasta semmoset silitettävät kangasmerkit, niissä oli semmonen liimapinta. Silitys onnistui ihan hyvin, mutta pitää ne varmaan silti ommella vielä, että pesukoneenkin kestäis...(frotee-kangas ei tietty ole kaikista paras pinta tähän puuhaan...) =)
- mä vaan
Jos ei ole kysymys silitettävästä kangasmerkistä, niin merkki on tarkoittettu ommeltavaksi tuotteeseen. Merkin takana oleva "muovinen" suoja on tarkoituksella laitettu, ettei langanpäät pursuisi eli se on vain ihan siisteyden vuoksi siellä. Ei sitä tarvi repiä pois.
- Anonyymi
Mie olen ommellut kiinni silitetävät kangas merkit,kun pesussa tahtoo irrota jostain kulma kohdasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.32879651 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02340Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421107