kangasmerkit

help me

ostin kaks kangasmerkkiä ja haluisin kiinnittää ne mun takkiin. kummassakin kangasmerkissä on takana joku muovimainen pinta tai jotain sen tapasta et miten mä saan ne kiinni mun takkin jonka materiaali on nylonia ...pitääks se ommella siihen vai onks siihen jotain muita menetelmiä että ne saa kiinni

kiitti jo etukäteen

5

8372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sussene

      moi
      Melkeinpä ompelisin kiinni, koska liimapinta (jos se sellainen on) saattaa lähteä irti.

    • elli

      Jotkut kangasmerkit saa silittämällä kiinnitettyä, mutta nyloniin ei kannata yrittää. Kiinnittäminen vaatii korkeamman lämpötilan kuin mitä nylon kestää.

      • loru

        Mulla oli ihan sama ongelma parin merkin kanssa. Niissä oli semmonen ärsyttävä muovipinta, minkäköhän takia?? (että ne pysyis hyvässä "ryhdissä" kaupassa, kenties?) Se muovi on niin kovaa että käsin on vaikee ommella!!Yritin repiä muovin pois että olis helpompi ommella... Toisesta merkistä muovi lähti hyvin irti, toinen merkki vahingoittui hieman... :(

        Ostin hiljattain Eurokankaasta semmoset silitettävät kangasmerkit, niissä oli semmonen liimapinta. Silitys onnistui ihan hyvin, mutta pitää ne varmaan silti ommella vielä, että pesukoneenkin kestäis...(frotee-kangas ei tietty ole kaikista paras pinta tähän puuhaan...) =)


    • mä vaan

      Jos ei ole kysymys silitettävästä kangasmerkistä, niin merkki on tarkoittettu ommeltavaksi tuotteeseen. Merkin takana oleva "muovinen" suoja on tarkoituksella laitettu, ettei langanpäät pursuisi eli se on vain ihan siisteyden vuoksi siellä. Ei sitä tarvi repiä pois.

    • Anonyymi

      Mie olen ommellut kiinni silitetävät kangas merkit,kun pesussa tahtoo irrota jostain kulma kohdasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe