ostin kaks kangasmerkkiä ja haluisin kiinnittää ne mun takkiin. kummassakin kangasmerkissä on takana joku muovimainen pinta tai jotain sen tapasta et miten mä saan ne kiinni mun takkin jonka materiaali on nylonia ...pitääks se ommella siihen vai onks siihen jotain muita menetelmiä että ne saa kiinni
kiitti jo etukäteen
kangasmerkit
5
9614
Vastaukset
- sussene
moi
Melkeinpä ompelisin kiinni, koska liimapinta (jos se sellainen on) saattaa lähteä irti. - elli
Jotkut kangasmerkit saa silittämällä kiinnitettyä, mutta nyloniin ei kannata yrittää. Kiinnittäminen vaatii korkeamman lämpötilan kuin mitä nylon kestää.
- loru
Mulla oli ihan sama ongelma parin merkin kanssa. Niissä oli semmonen ärsyttävä muovipinta, minkäköhän takia?? (että ne pysyis hyvässä "ryhdissä" kaupassa, kenties?) Se muovi on niin kovaa että käsin on vaikee ommella!!Yritin repiä muovin pois että olis helpompi ommella... Toisesta merkistä muovi lähti hyvin irti, toinen merkki vahingoittui hieman... :(
Ostin hiljattain Eurokankaasta semmoset silitettävät kangasmerkit, niissä oli semmonen liimapinta. Silitys onnistui ihan hyvin, mutta pitää ne varmaan silti ommella vielä, että pesukoneenkin kestäis...(frotee-kangas ei tietty ole kaikista paras pinta tähän puuhaan...) =)
- mä vaan
Jos ei ole kysymys silitettävästä kangasmerkistä, niin merkki on tarkoittettu ommeltavaksi tuotteeseen. Merkin takana oleva "muovinen" suoja on tarkoituksella laitettu, ettei langanpäät pursuisi eli se on vain ihan siisteyden vuoksi siellä. Ei sitä tarvi repiä pois.
- Anonyymi
Mie olen ommellut kiinni silitetävät kangas merkit,kun pesussa tahtoo irrota jostain kulma kohdasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281508- 371411
- 671225
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541159- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255971Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195958- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818