läppärin Vistan etusivulla on ilmoitus: lataa IE8. Onko tarpeellista ladata?. Olen aika hämmentynyt koneen kanssa. Aina kun avaan ja tarkastan päivityksen niin siellä on aina joku päivitettävissä joten päivitän sen heti, sillä luulen että koneeni jumittui koska en päivittänyt sitä tarpeeksi usein, kun en käytä konetta tuntia enemmän päivässä, eikä virta ole muuten päällä.
Entinen 8 vuotta vanha Dell pöytäkone vielä käytössä enkä koskaan sitä päivittänyt. Nykyään siinä ei kyllä ole internet yhteyttä.
Vasta nyt huomaan
4
174
Vastaukset
- ja päivitä
Vistaan tulee päivityksiä yhtenään.
Ei se kone jumitu, vaikket päivitäkään, mutta päivittämällä saat paikkoja muun muassa Vistan turva-aukkoihin. - Kuitenkin
Vaikkei käyttäis IE:tä niin silti. Koska sitten ei tule ehkä joskus enää siihen IE 7 skaan enää päivityksiä. Ja se kun hoitaa monia muitakin juttuja kuine plekän selaamisen.
mieltymystensä mukaan, eli jos käytät yleensäkin ottaen Windows Exploreria, niin silloin se varmaankin on suotavaa päivittää, juu.
Mutta, jos vakiokäytössä on jokin muu selain, niin silloin ei niin välttämätön, tuo päivitys.
Itse olen tykästynyt tuohon Firefox - selaimeen. Nopea ja turvallinen. Siitäkin on mielipidettä yhtä monta, kuin kuin on netin käyttäjää, mutta olkoon he sitten mitä mieltä tähansa, tämä on minun mielipiteeni. :-)Jos tietokone on Internetissä kiinni niin sitä pitäisi päivittää tietoturva-aukoista ainakin kuukausittain. Muuten koneen käyttö ei ole turvallista verkkokaupoissa, verkkopankissa yms. ja kone menee hyvin helposti toimimaan etanavauhdilla kun haittaohjelmat tulee koneelle.
Jos käyttää Windows merkkistä käyttöjärjestelmää, pitää siihen asentaa välillä service pack päivitykset Windowsin päivitysten jatkumiseksi. Uusi service pack kun julkaistaan niin vanhaan tulee päivityksiä 1-2v.
Tämän lisäksi Windowsin käyttäjän pitää itse huolehtia muista tietoturvan kannalta kriittisten ohjelmistojen ajantasaisuudesta koska Windows ei osaa niitä päivittää. Kerran kuukaudessa uusi Java, Flash Player, tietoturvapaikat selaimeen, PDF-lukija, pikaviestimet, videokodekit/videosoitin ja officepaketti mikäli näissä ei automaattipäivitys toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743850Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873100Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472966Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572461Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632260- 1601880
- 781575
- 331485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372