Moi! Siis, ilmeisesti jonkin sortin haitake on pesiytynyt pöytäkoneelleni. Pyytää siis vähän väliä osalllistumaan milloin minkäkin sivuston kyselyyn ja saamaan siittä palkintoja. Tämän näköinen esim. täältä Suomi24:ltä:…
Osaisko joku kertoa miksi tuo esitystapa ei pysy haluamassani, eli siinä, missä näkyy, kuka on vastannut kenellekkin? Tämä siis silloin, kun on kirjautunut sisään. Joka kerta, kun menee takaisin siihen listaan ja taas v…
Moi! XP Pro on se alkuperäinen ja kokeilin Vista Ultimatea rinnalle toiselle (fyysiselle)levylle. Ongelmia näytti olevan sen verran, (vanhahkoa rautaa, vaikka muuten potkua olisikin) että päätin ottaa sen sitten kuitenk…
Miten rekisteriä muokkaamalla, tai muuten, saapi nuo Windows XP Pro:n puhekuplailmoitukset pois päältä. Mulla oli näin joskus, mutta oon jo unohtanut kuinka se kävi :-) Ovat sen verran häiritseviä, että tarvis saada poi…
Moi! Onkos kenelläkään ratkaisua ongelmaani tälläiseen, kun: Topfield PVRc 5100 - boxi meni joskus aikaisemmin tällaiseksi, SCART:in kautta ei äänenvoikakkuus toimi ollenkaan, siis silloin, kun kuuntelee suoraan televis…
Kun teen Nero Designer - ohjelmalla levyn kansia, muuten onnistuu hyvin, mutta yksi asia ei sitten millään. Eli: Miten vaihdetaan biisilistan väriä ja fonttia? Pen ja Brush vaikuttavat ainoastaan järjestysnumeroon, mikä…
Moi! Mulla on VIVO - näytönohjain ja videoista ajan videosignaalia näytönohjaimen kautta koneelle. Editointi ohjelmiini saan kyllä kuvan, mutta tuli mieleeni, että saisikohan jollain ohjelmalla katsottua sitä videokuvaa…
Moi! Ostin uuden näyttiksen ja sen ajureiden asentamisen jälkeen XP Pro meni sellaiseksi, että se kysyy sillä sinisellä ruudulla profiiliani, ennen kuin windows on kokonaan käynnistynyt. Ja tosiaan, painettuani sitä pro…
Moi! Tällä hetkellä Win XP Pro käyttöjärjestelmä on IDE-levyllä, mut on kapasiteetti vähissä ja uutta levyä ostamassa. Sitä mietin, että onkohan SATA-levy käyttöjärjestelmälevynä yhtään nopeampi, kuin IDE-levy ja jos, n…
kun asetuksissa on, että kun kone käynnistyy, Skype myös käynnistyy. Haluaisin, että Skype käynnistyy niin, että palkissa vaan näkyy Skypen käynnistyneen. Näin, jossa Skype näin jättää ikkunan auki, ei ole aina ollut, v…