Mites 80- ja 90-luvuilla on oikein menetelty kun on tehty rivareihin sun muihin asuntoihin gyprocväliseiniä? Eli onko siellä lainkaan pystyjuoksuja vai onko käytetty niitä peltikiskoja? Kun tuossa laitoin jalkalistoja rivarimme makuuhuonetta ja koitin etsiä seinistä juoksukohtia (gyproc-seinät), niin eipä tahtonut väliseinästä löytyä juoksua. 38mm dyckertit tuntuivat vaan kilahtelevan siihen kiskoon (mitä ne varsinaisesti ovat) seinälevyn takana. Pitää nyt vaan toivoa, ettei listat lähe irvistelemään seinistä.
väliseinän juoksut
3
880
Vastaukset
- konnari, rakenne
rungot on ammattirakentamisessa jo pitkään tehty valtaosin teräsrungolla. Eli pellistä taivutettu runko löytyy pystystä, yleensä k600 sekä ala- ja yläreunasta. Ei pure naula, pitää olla vaikkapa poraruuvi.
- janatuinen.
Miksi ei ole käytetty puurankoja juoksuina?
- No kun ei ole
janatuinen. kirjoitti:
Miksi ei ole käytetty puurankoja juoksuina?
Ei ole enää ammattimiehiä jotka osaisivat tehdä suoraa seinää elävästä materiaalista. Ei ole toista ammattimiestä joka huolehtisi puutavaran varastoinnista työmaalla, metalliranka joutaa kastua. Ei ole ammattimiehiä ajamaan monta kuormallista puurankoja, metalliset kulkee muun tavaran mukana kuorman päällimmäisenä. Ei ole ostajalla aikaa kysellä puujuoksuja pitkin maakuntaa kun on puustakin pula. (!) Ei ole tarvetta rakentaa hyvin , menee ne muutenkin kaupaksi. Mutta rakennusliikkeellä ON hyvät massit kun kustannukset kuristuu ja asunnot kallistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374