Minulla on viisumi Usaan. Pitääkö silti ilmoittaa muutamaa vuorokautta aikaisemmin, että aikoo lentää sinne?
kysymys usaan menosta
4
1035
Vastaukset
- oneas
ei tarvitse mielestäni ilmoittaa, kuha ainaki lentoyhtiölle pitää tehä joku "tsekkaus" (ainaki oli lufthansalla)
- silowski
Vaikka Sinulla olisi minkalainen viisumi USA han niin sinun täytyy enne matkaa tietääkseni täyttää myöskin ns ESTA lomake löyttyy USA Suomen suurlähetystön sivuilta, tarkista vielä moneen kertaan ennenkun lähtät lomakkeen eteenpäin että kaikki tiedot on oikein. Löytyy myöskin Suomenkileinen lomake.
Olen itse nähnyt Kentällä kun ihminen jolla ei ole ESTA lomaketta haettuna ei lasketa edes koneeseen.
Toistaiseksi ESTA on vielä maksuton.
Voi myös soittaa USA n konsulaattiin tai kysyä kun Sinulla on viisumi maahan pitääkö hakea ESTA = sähköinen maahantulolupa.- -
Mikäli sinulla on viisumi, ET TARVITSE ESTAA! Esta koskee vain visa waiver-matkustajia, eli niitä, jotka siis matkustavat lomalle tms. alle 90 päiväksi, ilman viisumia (opiskelija, au pair tms.)
- TravelingAround
- kirjoitti:
Mikäli sinulla on viisumi, ET TARVITSE ESTAA! Esta koskee vain visa waiver-matkustajia, eli niitä, jotka siis matkustavat lomalle tms. alle 90 päiväksi, ilman viisumia (opiskelija, au pair tms.)
Itse olen menossa opiskelemaan viideksi kuukaudeksi Jenkkeihin, ja tarvitsin kyllä F1 viisumin.. mielestäni ei myöskään tarvitse tällöin täyttää ESTA-lomaketta netissä kun on viisumi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708